Außenbereich

Bewertungen von Radisson Collection Hyland Shanghai

4 out of 5
Radisson Collection Hyland Shanghai
505 Nanjing Road East, Shanghai, Shanghai

Bewertungen

8,6

Hervorragend

460 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
386 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
108 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jasmin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unser Zimmer wurde auf Nachfrage auf ein Zimmer mit Ausblick auf Pudong geändert. Die minibar war bei Ankunft gefüllt und kostenlos nutzbar. Es gab kostenlos Wasser, das man sich immer mitnehmen durfte. Es gab auch Wasser zum Zähneputzen. Die Executive Lounge war wirklich sehr schön gemacht. Die Cocktail Happy Hour könnte längere Zeiten haben 😉 war immer zur Abendessenzeit (18-20Uhr). Es waren alle super freundlich und die Metrostation ist wirklich ein paar Meter nebendran.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 14. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Anja

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 17. Apr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

2/10 – Ungenügend

Rudolf

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lydia He am 11. Jan. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Sofitel Shanghai Hyland. Would you like to let us know on which part of your experience did not meet your expectations? y\Your feedback is very important to us to improve the quality of our services. We hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super schlechtes WLAN!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lydia He am 31. Okt. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback on the WLAN is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage
Hotel ist sehr gute gelegen. Was man aber sieht, dass gewisse Erneuerungen nötig wären. Sonst aber tiptop und ein super Raumservice.
Aufenthalt von 15 Nächten im Mai 2023
Antwort von Daisy am 23. Mai 2023
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10 Minuten vom Bund
Sehr gute Lage, direkt im Zentrum . Sehr ordentlich, ein früheres Sofitel. Effizientes freundliches Personal. Kann man sehr empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Daisy am 4. Mai 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Bruno

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall good
All was good, location, service and cleanless.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Radisson Collection Hyland Shanghai am 20. Dez. 2021
Dear Bruno, Thank you again for your comments regarding your stay at Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Bruno

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Long time stay
I made here my +7 days quarantine and it was very convienent. The Check-in was very efficient, even they have to control all my documents from the past travel history. I booked here the Junior suite, the room was big and very clean, the room cleaning excellent. I could relax here and do soem work, before I have to leave to the factories for the real work. I would like to come back here again, the location is very good just next to the Nanjing East road and the MRT station is just a few minutes walking distance. The brakfast was okay, not very special, but good enough and I booked the room service, the delivery was quite fast and the food was very good and still warm.
Breakfast
Room service Chef's Salad
Room service Spaghetti Bolognese
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Radisson Collection Hyland Shanghai am 20. Dez. 2021
Dear Bruno, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Rudolf

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Radisson Collection Hyland Shanghai am 20. Dez. 2021
Dear Rudolf, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück ok Keine Klimaanlage Ausstattung Zimmer alt Tv kein HDMI Eingang
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Clemens

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Rudolf

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020

8/10 – Gut

Jens

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnete mega-zentrale Lage direkt an der Nanjing East Road. Freundlicher und zuvorkommender Service, Junior Suite sehr angenehm mit schönem Ausblick.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne
Immer wieder schön in diesem Hotel zu übernachten!! Super Lage, Service und Zimmer.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

6/10 – Okay

Chee Nen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good, but a bit disappointed!
The room was perfect. It faced to the bund and we could see the Oriental Pearl Radio and TV Tower. It was clean and big. The breakfast was good. The hotel is located on Nanjing East Road. There are my shops and restaurants on this street. You can go to the Bund about 1.5km on foot. The Metro(Nanjing East Road)is near to the hotel and you can take the metro to (Lujiazui, which is near to the Oriental Pearl Radio and TV Tower). Everything was almost perfect. We weren‘t satisfied when we wanted to checkout zhe room. The staff did his job and told us we could go. We were a bit confused and I asked him: how about the deposit, RMB1500? He just answered „OH“ and went to take our document and did the refund to us. I mean: if I hadn‘t asked him, wouldn‘t he wanted to return the deposit to me???? And I found out they „RESERVED“ 2 times RMB1500, which mean RMB 3000, not only RMB1500. No apology!!! If he hadn‘t have done this mistake, I would have given this hotel 5 Stars!
Look from the bathroom
The beds
The beds
Nanjing East Road
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Stephan am 11. Okt. 2019
Dear Chee Chen, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Sofitel Shanghai Hyland. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Sofitel Hotels & Resorts, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We have checked on your deposit and according to our records it has been released. Please note that when settling the bill all deposits will be released by default. Depending on the international transfer it might take asome days before it reflects on your account We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Stephan Krause General Manager Sofitel Shanghai Hyland

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne
Immer wieder gerne. Super Lage auch zu den U-Bahnen und sehr zentral. WLan ist das Beste in ganz Shanghai.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage im Zentrum
Sehr gute Lage in der Nanjing Lu. Nähe U-Bahn, Einkauf- und Essensmöglichkeiten.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage, Zimmerausstattung, Service und Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Victor

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mittendrin in Shanghais Shoppingmeile
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel im Zentrum
Internet gut. Bei Clubzimmer werden im Club werden Frühstück und abends von 18 bis 20 zur Happy Hour (Snacks, Drinks) angeboten. Täglicher Bettwäschewechsel. Direkt an Fußgängerzone Nanjing Road. Metro in der Nähe. Minus: Minibar und Tea/Kaffeebeutel werden nicht jeden Tag aufgefüllt. Manchmal fehlten ausreichend Zangen etc. auf dem Buffet im Club.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great. Rrrrffrfffffffffffffff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Günther, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nobles Hotel in der Nanjing Road
Seit meinem ersten Aufenthalt in Shanghai in 2008 gehe ich immer wieder sehr gerne in dieses Hotel. Seit meinem letzten Aufenthalt in 2014 scheinen die Zimmer renoviert worden zu sein.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 Tage Sightseeing. Lage des Hotels perfekt. Concierge unterstützt sehr engagiert bei Restaurant etc.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

jenny, hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentrale lage, mit öffentl verkehr gut erreichbar
Gut genossen sehr zufriedeneerde es erneut buchen wenn wieder in shsnghai personsal gut hilfsbereit aufmerksam
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Zentrum
Freies Internet, direkt an Fußgängerstraße Nanjing Road,
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super zentral
Super zentrale Lage. Preis Leistung stimmte.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nur zu empfehlen
Immer wieder...sehr sauber...top Lage....freundliches Personal....tolle Zimmer!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Juergen, Aachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellente Lage und guter Comfort
Sehr stimmiger Service in der Club Lounge.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

6/10 – Okay

Sepp, München

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute zentrale Lage
Empfehlenswert ist ein Clubzimmer zu buchen. Der Club befindet sich in der 30.Etage. Gute Auswahl und Qualität der angebotenen Speisen und Getränken.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Durchschnittliches Hotel in guter Lage.
Das Hotel liegt sehr zentral und bietet somit einen sehr guten Ausgangspunkt fussläufig, sowie mit öffentlichen Verkehrsmitteln die Stadt zu erkunden. Die Zimmer sind vom Komfort sehr durchschnittlich und etwas veraltet. Der Spa Bereich ist enttäuschend und sehr heruntergekommen.

10/10 – Hervorragend

Lola, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Lage, , gerne wieder
Super, man kann viel zu Fuß unternehmen u Metro um die Ecke Gutes WLAN

6/10 – Okay

Marc

Hotel in leicht heruntergekommenem Zustand
Hotel in leicht heruntergekommenem Zustand mit sehr mittelprächtigem Service!

8/10 – Gut

Andi, Mannheim

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Super Lage, schlechtes Spa
Die Lage des Hotels ist hervorragend und auch die Zimmer sind ok. Das "Spa" ist ein Witz und die Mitarbeiter sind völlig inkompetent. Sonst leider wenig Freundlichkeit an der Rezeption, bis auf den Check In.

8/10 – Gut

Ulrich, Leipzig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen.
Zentral gelegen mit gutem Frühstück. Recht modern. Teilweise Zimmer mit spektakulärem Ausblick. Metro in der Nähe.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Always my choice
I've been staying in this hotel several times already and it never fails to satisfy all my needs. This time round I got a free upgrade which I'm very grateful for!! Will be back again!
Antwort von Daniela am 2. März 2016
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us! It was a pleasure to have you staying with us and we hope to welcome you back soon! Best regards, Morgane Borrel Guest Experience Manager Sofitel Shanghai Hyland

10/10 – Hervorragend

Sharon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is fantastic,all staff are kind courteous and courteous.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 17. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is simply great. Rooms are super clean, modern and quiet. The breakfast buffet is extraordinary with many options to chose from. I had a room upgrade because of my status in Expedia and they gave me a room with a great view to the Bund a bottle of wine. Location is excellent mid Nanjing Road so you can take walks anytime you like, shopping and close to metro station East Nanjing Rd - so you can move anywhere with ease. This was previously the Sofitel Hotel but I think now its even better. Staff super friendly. I extended my stay in Shanghai in this specific hotel (had other options) for the reasons mentioned above. Will definitely come back!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 14. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Ratchanee, Wattana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ดี สะดวก เดินทางง่าย
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 9. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

GREGORY TAYLOR

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubicación
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 6. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

ALEXANDER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 23. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

8/10 – Gut

Tu Anh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The proximity to restaurants and shops were great. The breakfast and service were outstanding. The room is a bit outdated but we are still happy overall.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 6. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

isarawich, sampran

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 22. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

10/10 – Hervorragend

Christine

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 20. Mai 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

8/10 – Gut

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, very well located, comfortable and all around good. Nice breakfast. Daily cleankng in our room was lacking but otherwise it was a good stay
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. We apology that your experience did not meet your expectations; please allow us to express my sincerest apologies.We strive to provide exceptional service experiences to each customer; your feedback has been relayed to the relevant departments. And we will follow up on your feedback and continuously improve them.We appreciate your sharing your precious opinions, and hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

8/10 – Gut

Swee Yan Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like the location. Though on executive floor, our washroom is very narrow even if it is clean
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 28. Apr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

8/10 – Gut

Mariano

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Air condition did not work properly
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 26. Apr. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. Please allow us to express my sincerest apologies for not living up to your expectations. Although the hotel has been open for many years, we are always committed to maintaining and updating our facilities. We will continue to improve and strive to improve. We looking forward to your next stay! Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai

6/10 – Okay

Yu-ling

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Convenient and easy access to restaurants and public transport
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai am 24. Apr. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely, Radisson Collection Hotel, Hyland Shanghai