Avenida de la Palmera s/n, esquina Parana, Seville, Seville
Bewertungen
8,6
Hervorragend
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493 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
493
340 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
340
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6 – Okay
107
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4 – Schlecht
41
26 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
26
8,8/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,2/10
Ausstattung
8,4/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Tugce
Mit einer Gruppe gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut aber leider war es zu Laut in den Fluren oder den Nachbarzimmern
Tugce
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 8. März 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Dr. Karsten
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dr. Karsten
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 29. Jan. 2024
Dear Customer,On behalf of all the Hotel staff, we thank you for your comment. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Michael
14. Jan. 2024
Gut: Personal & Service
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 5. Feb. 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers.We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel.We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Sonja
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage und Nähe Flughafen
Zentrales Hotel mit Parkgarage. Sehr gutes Zimmer gehabt mit komfortablen Bett. Frühstück alles was das Herz begehrt
Sonja
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 8. Jan. 2024
Dear Customer,From all the Hotel Silken Al-Andalus Palace team, we appreciate your great rating and for sharing it to other travelers.For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction.We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Gerard
2. Jan. 2024
Gerard
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 10. Jan. 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your recent stay at this beautiful city, Seville, and for sharing your opinion to other travelers.We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel.We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Maurizio
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maurizio
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 30. Okt. 2023
Gentile Cliente,Grazie mille per averci scelto come hotel a Siviglia dopo il tuo recente viaggio in questa bellissima città e per aver condiviso la tua valutazione con altri viaggiatori.Ti ringraziamo per la tua valutazione e speriamo che il tuo soggiorno presso il nostro Hotel sia stato di tuo gradimento.Ci auguriamo di darti nuovamente il benvenuto nel nostro Hotel durante il tuo prossimo viaggio a Siviglia e di offrirti la migliore delle nostre attenzioni. Fino ad allora, ricevi un cordiale saluto.Cordiali saluti,Mª Carmen Rodríguez A.Dipartimento Relazioni con gli ospiti
8/10 – Gut
Marco
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
14. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A good place to stay in Seville
Marco
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 16. Okt. 2023
Dear Customer,On behalf of all the Hotel staff, we thank you for your comment. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Thomas
Mit dem Partner gereist
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel. Taxistand vor dem Hotel. Tolles Frühstücksbuffet. Hotel ein bißchen in die Jahre gekommen. Trotzdem jederzeit wieder.
Thomas
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 18. Sept. 2023
Lieber Kunde,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns während Ihres letzten Aufenthalts in dieser wunderschönen Stadt als Ihr Hotel in Sevilla ausgewählt haben und Ihre Bewertung an andere Reisende weitergegeben haben.Aufgrund Ihrer Bewertung freuen wir uns, dass Sie Ihren Aufenthalt im Großen und Ganzen genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen und Ihnen unsere beste Aufmerksamkeit und Gastfreundschaft zu bieten. Bis dahin erhalten Sie einen herzlichen Gruß.AufrichtigMª Carmen Rodríguez A.Abteilung für Gästebetreuung
4/10 – Schlecht
Manuela
Mit dem Partner gereist
16. Sept. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr großes Hotel. Mit dem Auto 10 min in die Altstadt. Zimmer recht dunkel, Bad alt.
Aber der schlimmste für uns war, als wir morgens Ameisen in unserem Zimmer (3. Stockwerk) entdeckten. Eine Nacht und nie mehr wieder. Tiefgarage mit Tesla Destination Charger direkt am Hotel
Manuela
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 18. Sept. 2023
Lieber Kunde,Zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns während Ihres letzten Aufenthalts in dieser wunderschönen Stadt als Ihr Hotel in Sevilla ausgewählt und Ihre Bewertung weitergeleitet haben.Aufgrund Ihrer Gesamtbeurteilung bedauern wir aufrichtig, dass wir nicht Ihre vollste Zufriedenheit erreicht haben. Wir freuen uns, dass Sie uns mit Ihren Vorschlägen die Möglichkeit geben, uns so weit wie möglich zu verbessern. Nur so können wir an der vollsten Zufriedenheit unserer Kunden arbeiten.Empfangen Sie einen herzlichen Gruß,AufrichtigMª Carmen Rodríguez A.Abteilung für Gästebetreuung
8/10 – Gut
Kathrin
8. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Angenehmer Aufenthalt ausserhalb des Stadtkerns
Grosses Hotel etwas ausserhalb vom Stadtzentrum, jedoch mit guter Verbindung dahin. Die Unterkunft ist in die Jahre gekommen und es sieht so aus, als wurde kaum in Renovations- und Erneuerungsarbeiten investiert.
Das Personal ist freundlich und zuvorkommend, beim riesigen Frühstücksbuffet wieder jeder fündig.
Kathrin
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 11. Sept. 2023
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are glad to know that overall you have enjoyed your stay. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Marc
12. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Marc
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 13. Juni 2023
Dear Customer,On behalf of all the hotel staff, we thank you for your score. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
4/10 – Schlecht
Omar
3. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Omar
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 24. Mai 2023
Dear Customer,Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Eric
14. März 2023
Eric
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 18. Apr. 2023
Dear Customer,We appreciate your rating and we hope you have enjoyed your stay at our Hotel.We hope to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Andreas
Mit der Familie gereist
7. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Unterkunft, freundliches Personal und gute Auswahl beim frühstücksbuffet Punkt frische Säfte beim frühstücksbuffet und frische Pancakes
Andreas
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 9. Jan. 2023
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us during your recent stay in Seville and for conveying his opinion.We are pleased to know that you have such a positive assessment of our breakfast, which has a wide variety and selection of products. For us, a moment of happiness begins with a good breakfast, and for this reason, we want to offer the best to our clients.Thank you again and we hope to welcome you again on your next trip to Seville.Sincerely,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Alois
19. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönens Stadthotel mit Pool
Sauberes Hotel mit gewissem Flair obwohl altes Baujahr. Schöner großer Pool mit schattigen Liegeflächen und Handtuchservice. Super Frühstücksbuffet mit viel Obst und Health Corner. Obwohl es etwas außerhalb lieg ist man mit Buslinie 34, 3 oder 6 in 15 Minuten im Zentrum. Gerne wieder!
Alois
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 20. Okt. 2022
Lieber Kunde,Im Namen von uns allen, die Teil des Hotel Silken Al-Andalus Palace sind, danken wir Ihnen für diese hervorragende Bewertung.Wir freuen uns, Ihrer Bewertung zu entnehmen, dass wir Ihre Erwartungen übertroffen haben und Sie sich so gut aufgehoben gefühlt haben.Das gesamte Team des Hotels freut sich, Sie bei Ihrer nächsten Reise in diese schöne Stadt wieder begrüßen zu dürfen. Bis dahin erhalten Sie einen herzlichen Gruß.AufrichtigMaria Carmen Rodríguez A.Guest Relations-Abteilung
8/10 – Gut
Kai
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Insgesamt ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Kai
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Silken Al Andalus am 19. Juli 2022
Dear Kai,
thanks for the review of your stay.
We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care.
Best regards.
Silken Al Andalus.
8/10 – Gut
Vanessa
14. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vanessa
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2022
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 29. März 2022
Estimado Cliente,
Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.
Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.
Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.
Atentamente,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Eliana
25. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eliana
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Silken Al Andalus am 29. Nov. 2021
Estimada Eliana , gracias por la buena valoración que hace de su estancia en el hotel. Le deseamos lo mejor y esperamos seguir contando con su confianza en el futuro. Cuídese. Un saludo. Silken Al Andalus.
10/10 – Hervorragend
Philipp
Mit einer Gruppe gereist
25. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt
Tolles Hotel, etwas außerhalb der Innenstadt. Modernes und großes Hotel, sehr sauber und sehr nettes Personal. Die Innenstadt ist zu Fuß oder mit dem Bus erreichbar.
Philipp
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Silken Al Andalus am 26. Nov. 2021
Dear Phillip,
thanks for the review of your stay.
We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care.
Best regards.
Silken Al Andalus.
10/10 – Hervorragend
Albertine
Mit der Familie gereist
5. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Café im Garten war bei den herrschenden Temperaturen eine ausgezeichnete Erholung
Albertine
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Hotel Silken Alandalus**** am 6. Okt. 2021
Dear Albertine , thanks for the review of your stay. We wish you the best for the future and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.
8/10 – Gut
Albertine
Mit dem Partner gereist
7. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Erreichbarkeit
Albertine
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Hotel Silken Al Andalus **** am 8. Sept. 2021
Dear Albertine , thanks for the review of your stay. We wish you a nice summer and we hope to welcome you again in Seville! Take care. Best regards. Silken Al Andalus.
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
4. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse Hotel, zentrumsnah mitten in Sevilla
Top Hotel mit klasse Poolanlage und Poolbar mitten in Sevilla. Sichtweite zum Stadion von Betis Sevilla. Klasse Frühstücksbuffet und tolle Zimmer. Wir kommen gerne wieder.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von SILKEN AL ANDALUS am 9. Aug. 2021
Dear Michael,
Thank you to take the time to share your feelings on your recent stay in our hotel.
Your opinion is very important to us, therefore we are pleased to know that your experience overall has been positive.
Enjoy the rest of the summer and we hope to see you back soon.
Regards, Silken Al Andalus
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
21. Okt. 2020
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Business trip during corona times
On a business trip during Corona times. The hotel has great parking possibilities, internet connectivity works very well. The bed was very comfortable. The walls are very thin. The staff is very helpful. The room had some ants wandering around.
The breakfast was not as good as expected.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2020
8/10 – Gut
Gülcan
5. Okt. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gülcan
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
8/10 – Gut
UBI, Frankfurt
Geschäftlich gereist
26. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Ubi, thanks for giving us your opinion about the hotel. I,m sorry to send you this answer so late, but we,ve been a bit busy and reorganizing everything! We wish you a nice summer. Please, take care. Best regards. Alberto Blanca. Director.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 26. März 2020
Estimado Cliente,
Muchas gracias por habernos elegido como su Hotel en Sevilla tras su reciente viaje a esta hermosa ciudad y compartir con el resto de viajeros su valoración.
Le agradecemos su puntuación y esperamos que su estancia en nuestro Hotel haya sido de su agrado.
Esperamos volver a poder darle la bienvenida en nuestro Hotel en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.
Atentamente,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundlichkeit des Personals, Aufmerksamkeit dem Gast gegenüber
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 26. März 2020
Dear Costumer,
Thanks for choosing us at your recent stay to this beautiful city and for sharing your opinion.
On behalf of our team, they thank you for your kind comments and references and they are glad to know they had make a memorable experience for you.
Sincerely,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
entspricht zur Zeit eher einer Baustelle, bei der man sich wundert, dass nicht große Teile des Hotels und der Zimmer alleine aus Sicherheitsgründen gesperrt sind. Das Frühstück kann man allerdings nur positiv hervorheben
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 24. Feb. 2020
Dear Customer,
First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.
Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our customers’ expectations.
Receive our best regards,
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Sabine, Sachsen
Mit dem Partner gereist
27. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gemütliches Zimmer, nettes Personal, tolle Auswahl beim Frühstück. Nur die Ausstattung des Fitnessraums war eher schlicht gehalten.
Sabine
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 31. Dez. 2019
Dear Customer,
Thank you very much for your feedback. We are glad you liked it.
Regards,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
2. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 4. Nov. 2019
Dear Customer,
Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.
We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.
We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
30. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück war herausragend, Service sehr aufmerksam, auch an Allergiker wurde gedacht, Zimmer waren sauber und komfortabel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 31. Okt. 2019
Dear Customer,
On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion.
We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of.
All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards.
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
6/10 – Okay
Falko, Düren
Mit der Familie gereist
24. Okt. 2019
Gut: Ausstattung
Hptel sehr groß. Frühstück reichhaltig und gut, aufgrund der Größe aber Massenabfertigung.
Zimmer gut ausgstattet und sauber. In unmittelbarer Umgebung eher weniger los.
Falko
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 29. Okt. 2019
Dear Customer,
First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.
Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.
Receive our best regards,
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
4. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück hätte etwas besser ausfallen können. Eine Extra Eistation, wo das Ei gebraten wird, ob nun Omelet oder einfaches Spiegelei hat einfach mehr Stil und kühlt nicht so leicht ab. Zu kleine Rezeption. Die Kapazität hat dort seine Grenzen. Nicht im einem Fahrstuhl zum Parkhaus ist schon ein wenig komisch.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 7. Okt. 2019
Dear Customer,
We will surely share your comment to our Gastronomy Department in order to improve as possible, because of opinions and comments as yours, we can work harder to improve our services and offer the maximum quality and comfort to our clients. We hope you could give us another chance to prove it to you, until then, receive our best regards.
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
heiko, Rheinland Pfalz
1. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
saubere und ordentliche Zimmer.
Die Dusche in einer Badewanne stört etwas.
heiko
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 2. Sept. 2019
Dear Customer,
Thank you for choosing and for sharing your opinion. We are pleased to know that you have valued our cleaning so positively , we will share your opinion to our Cleaning department, as we are sure they will feel very satisfied with your comment.
Sincerely,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
31. Aug. 2019
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 2. Sept. 2019
Dear Customer,
First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.
Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.
Receive our best regards,
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
20. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 23. Aug. 2019
Estimado Cliente,
Gracias por elegirnos como su Hotel en Sevilla y por transmitir su valoración de la estancia al resto de viajeros.
Esperamos que su estancia haya sido muy grata y que se lleve un buen recuerdo de nuestro Hotel y personal.
Estaremos encantados de recibirle nuevamente en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.
Atentamente
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
6/10 – Okay
Tanja, Wien
Mit der Familie gereist
11. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit
Der Pool war für das große Hotel zu klein. Weiters war bei einem der Zimmer die Ersten drei Tage das Schloss defekt, worauf man und beschuldigt hätte, das wir mit dem Handy die Karte kaputt gemacht haben. Den restlichen Urlaub hat also nur noch eine Karte beim Schloss funktioniert, die andere haben wir für den Strom verwendet.
Tanja
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 19. Aug. 2019
Dear Customer,
First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.
Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.
Receive our best regards,
Sincerely
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Aug. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 10. Aug. 2019
Estimado Cliente,
Gracias por elegirnos como su Hotel en Sevilla y por transmitir su valoración de la estancia al resto de viajeros.
Esperamos que su estancia haya sido muy grata y que se lleve un buen recuerdo de nuestro Hotel y personal.
Estaremos encantados de recibirle nuevamente en su próximo viaje a Sevilla y ofrecerle la mejor de nuestras atenciones. Hasta entonces, reciba un cordial saludo.
Atentamente
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Silken Guest Experience am 19. Juli 2019
Dear Customer,
Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.
We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.
We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services.
Receive our best regards.
Sincerely,
Carolina Fernández
Silken Guest Experience
10/10 – Hervorragend
Vladislav
3. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr angenehmes Aufenthalt in Sevilla.
Vom Check-In bis Check-Out war mein Aufenthalt sehr professionell organisiert. Zimmer ist sehr sauber, das Bett bequemm, Frühstück - Super. Es ist ein sehr angenehmes Hotel, wohin ich gerne noch mal kommen werde.
Vladislav
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 3. Juli 2019
Dear Customer,
There is no greater pleasure for us than a satisfied and eager guest to return.
Our staff is always available to our guests in order to improve their stay and to fully enjoy the experience.
Sincerely,
Mª Carmen Rodríguez A.
Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Luke
Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was very helpful and professional and the building was beautiful. Our favorite part was the pool.
Luke
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 15. Mai 2024
Dear Customer,From all the Hotel Silken Al-Andalus Palace team, we appreciate your great rating and for sharing it to other travelers.For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction.We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Jesus
Mit der Familie gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was great and the people better
Jesus
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 15. Mai 2024
Dear Customer,On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion.We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of.All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
??
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Personal & Service
접근성이 별로이고 주변 식당인프라가 없어서 별로예요. 조식이 포함된줄 알았는데 미포함이라해서 실망했어요....
??
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 13. Mai 2024
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing us on your stay at this beautiful city, Seville and for sharing your experience to other travelers.Due to your Hotel rating, we are sorry for not having achieved your full satisfaction. We hope you give us the chance to improve as much as much as possible, only in this way we can work to fulfill our guests expectations.Receive our best regards,SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit der Familie gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I (we) enjoyed the clean, quiet, modern hotel room and the premises and the access to public transportation and taxi service as well as the available meals, courteous and efficient hotel staff.
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 13. Mai 2024
Dear Customer,On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion.We are happy to know that we have fulfilled your expectations and that you have felt so well taken care of.All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Samir
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good , except for dinner buffet they told us we could eat there at 9:40pm , however soon after we started eating they were closing down.
Would have been nice if they had informed earlier.
Samir
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 13. Mai 2024
Grazie mille per la tua recensione, Ragnar.Un cordiale saluto.La squadra del Silken Al Andalus Palace
10/10 – Hervorragend
Ragnar
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s s convention hotel- well run but basically Betty impersonal.
For us it was a mistake because it was too far out of town. Taxi service easily available so once we took taxis and didn’t get confused about bus directions, we did well enough. Our travel pattern of to be in and out of the room during the day which wasn’t practical from this distance out I of Yuen.
Ragnar
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 13. Mai 2024
Grazie mille per la tua recensione, Ragnar.Un cordiale saluto.
10/10 – Hervorragend
Virginie
Mit dem Partner gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superbe hôtel offrant beaucoup de possibilités.
Malheureusement trop éloigné du centre pour circuler uniquement à pied
Virginie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 10. Mai 2024
Dear Customer,Thank you very much for your comments and your high rating about our hotel and our facilities. It has been a pleasure for us to welcome you and we are delighted that you had a great stay. We are looking forward to welcoming you again soon. Receive a cordial greeting.Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
10/10 – Hervorragend
Victoria
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really amazing hotel, had a lovely time here for a romantic get away and no issues at all
Victoria
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 10. Mai 2024
Dear Customer,On behalf of all the Hotel staff, we thank you for your comment. We are delighted that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon. Kind regards,Mª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Matthew
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 10. Mai 2024
Dear Customer,Thank you for choosing us on your stay at Seville, and for sharing your experience to other travelers.We hope your stay has been pleasant and that you keep a good memory of our Hotel and staff.We will be pleased to welcome you again on your next trip to Seville and offer you the best of our services. Until then, receive our best regards.SincerelyMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department
8/10 – Gut
Sanjiv
Mit der Familie gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was an average property however the breakfast was really great. It was bit far from all the action of Seville historic town… you do need to take an Uber of taxi.
Sanjiv
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department am 7. Mai 2024
Dear guest;Thanks for your useful opinion and for choosing our Hotel in Seville for your stay in this beautiful city.We are glad to know your positive reaction about our breakfast buffet, which counts with a wide range of handcrafted products. We hope you come back in your next travel to Seville, and go beyond your expectations.Until then, our best regardsMª Carmen Rodríguez A.Guest Relations Department