Kostenlose Toilettenartikel, Haartrockner, Bademäntel, Hausschuhe

Bewertungen von Papillon Ayscha Resort & Spa - All Inclusive

5 out of 5
Papillon Ayscha Resort & Spa - All Inclusive
Ileribasi-mevki, Serik, Antalya

Bewertungen

8,8

Hervorragend

25 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Swetlana, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir sind sehr zufrieden
Uns war wichtig Fitnessraum, Sauna-Hammam, Strand und Animation und alles das haben wir dort genossen und super zufrieden.

6/10 – Okay

Dina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
It seemed the dining room was short staffed. Room amenities were not restocked.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Igor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Все понравилось отдых в 516 номере. С 5 по 15 октября 2021 года оплатил 210 тысяч за двоих ! По сложившимся обстоятельствам, отдыхал один ( компенсировать питание за отсутствующего человека оказались ((( ! Как говорят ложка дёгтя в бочке мёда для тех , кто понимает пословицы !
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kaikki hyvin paitsi päivällisen taso
Siistiä ja ystävällistä. All inclusive-tuola buffetissa melko mautonta. Aamiainen hyvä. Harmillista, ettei voinut varata itselle maksullista ala carte päivällistä yhtenäkään kolmesta illasta: olisi vaatinut 7 pv varauksen, jotta olisi saanut syödä ala cartessa yhden kerran. Olisimme mielellämme maksaneet kunnon ruuasta. Henkilökunta oli erityisen ystävällistä kaikkialla. Mutta ruuan tylsyys vei pisteitä muuten hyvästä kokemuksesta. Tuskin enää koskasn menemme all inclusiveen tämän jälkeen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

maria i. torres

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything and planning to come back again next year
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

JV, Houston, TX

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service by sweet super hardworking staff. Great meal options throughout the day and awesome a la carte dining.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Barış Becerik am 26. Okt. 2020
Dear guest, We would like to sincerely thank you for your feedback about your stay in our hotel. We are so happy to learn that you were satisfied with our services and we are so much delighted to hear your appreciation. As Papillon Ayscha Family, we always keep doing efforts to be able to give our guests the highest quality of service. In this sense, we are grateful to you for supporting us with your positive comments. Your opinion shared on this web site inspires us to make our job even better and we will be proud to share your comments with the whole Management Team ! You are always very welcomed as our valued guests and we are looking forward to see you again! Kind Regards

8/10 – Gut

Elena, Moscow

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff, a variety of tasty food, everything is clean and all the staff tries their best
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Three weeks in Turkey.3 nights stay i the papillon
Hotel requires a refurbish. Room always very clean and hotel staff very helpful and plesant. Food to a very good standard. Gardens and poor area in poor condition only because the weather as been unbelievably very bad. Reasonably priced . John Close.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Levent, Denver, Colorado

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very nice, clean, great location and friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

4/10 – Schlecht

Halil

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Place
Newer resort. Good food. Comfortable rooms with a nice view. Good bar and beautiful lobby. I’ll come back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Azmi aydin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
İyi bir tatildi diyebiliriz.
-Havaalanı transaferi yazdığı halde yapılmıyor. Sorduğunuzda ekstra para istiyorlar. -Yataklar rahat değil. -Alkoller son derece kötü. +Yemekler iyi. +Animasyon iyi. +Çalışanlar kibar.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

6/10 – Okay

Hüseyin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fena değil
Otel konum itibariyle güzel temizlik hergün düzenli yapılıyor fakat yemekler çok yetersiz bebekli aileler için mama vs imkanları kısıtlı et yemekleri çok sınırlı
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

rita, belgie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
heel goed hotel, vriendelijke bediening
zeer lekker eten, vriendelijk personeel,prachtige locatie, super animatieteam, echt een aanbeveling
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Talip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hersey mükemmeldi.
Tesekkürler Papilla Ayscha calisanlari.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

ANDREI

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

faruk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Temiz otel
Özellikle temizliğini çok beğendim

8/10 – Gut

Risto

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Monet toiminnot ja ravintolat kiinni alk. 15.10
Lähellä ei mitään erikoista katsottavaa, mutta taksilla pääsi sujuvasti.

4/10 – Schlecht

well traveled, Riyadh

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Close to the Beach but very bad treatment by staff
Very poor staff attitude and treatment namely (Rreception & waiters)

8/10 – Gut

tico, dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great activities for all family members
Pleasant, resort had it all to enjoy without leaving the hotel
Slides was main attraction for my daughter

8/10 – Gut

KORAY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean hotel, great staff
An all inclusive hotel. If you are family try to choose , Select Villa. These are 2 rooms, balcony is opening directly to pool. However these rooms are quiet far away from seaside and hotel facilities. The food and deinks are average . In general clean hotel. The staff is great. Seaside sandy. The activities are standart.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel close to beach
Very comfortable with children Excellent variety of different types of food

10/10 – Hervorragend

Svein, drammen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topp service
Golf tur

6/10 – Okay

Christian, Oslo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Average
Average hotell med smaklösmat

10/10 – Hervorragend

nadia, Genève

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très belle hotel, en bord de mer
Hotel en bord de mer, confortable, propre. Très belles piscines, chambre confortable. Le buffet est très bon et variés. Les animateurs du mini club sont très sympathiques. Dommage que le mini bar soit remplis qu'une seule fois à l'arrivée contrairement a d'autres hôtels...

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

David, United Kingdom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb hotel, superb food, wonderful staff
Fantastic hotel, the reception staff are very polite, and very helpful.. The rooms are beautiful, very specious and exceptionally clean. If you find a better hotel in Belek, please let me know, because this hotel was perfect in EVERY way... The restaurant was always clean and the food was delicious.. Fantastic service in the restaurant... 10/10 perfect in every way.. We will be returning next year..

6/10 – Okay

Sebastienltd, South of France

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Pas un 5 étoiles d'une grande ville
- Formule "all inclusive" très attractive et comprenant la soirée du Nouvel An; - Qualité du personnel très inégale (souriants et très courtois de la part du personnel féminin du lobby, mais limite incompétent de la part de 2 jeunes hommes - stagiaires !?); - Infrastructure excellente; - Nettoyage de la chambre pas au niveau (un jour j'oublie de nettoyer la chambre - après 3 rappels, fait à 21.00 !, un jour j'oublie de vider les poubelles, un jour je ne change pas les draps...); - Très bonne idée d'avoir un service d'infirmière sur place mais trop "business" à mon goût (EUR 50.- pour 3 médicaments avec l'infirmière !); - Nombreuses coupures de courant (pas longue mais régulière)

10/10 – Hervorragend

Jiahuizi, China

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a very nice resort! Everyone was very helpful.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tekrar gitmek isteyeceğimiz bir otel
Otelin hizmet kalitesi ve konumu papillion ayscha oteli tercih etmemisdeki en önemli unsurlardı ailelerin rahtlıkla konaklauabilecekleri güzel bir tatil mekanı. Ayrıca otel personeli ve odaların konforundan da çok memnun kaldık.

10/10 – Hervorragend

Galia, Israel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very pleasant vacation
We arrived at 10:30 am and got our room immediately. The room was clean and very spacious. The food was very good. The staff was great, always with a smile, trying to do their best to help.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect for family with young kids.. Great food and helfull staff

10/10 – Hervorragend

Christoffer, København

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt ophold
God service og pænt hotel med glade medarbejdere.

10/10 – Hervorragend

Lars, Albertslund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God service og absolut fint til prisen
Forlænget weekend i vinterhalvåret... Et absolut godt hotel til prisen. Super service og meget venligt personale. Ligger lidt øde, men ellers dejligt område.

10/10 – Hervorragend

Maxim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great experience
great experience and friendly people

10/10 – Hervorragend

Sami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Roar, Nesodden

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint familiehotel rett på stranden .
Et fint familiehotel. Så så godt som ingen Scandnaviske gjester den uka vi var der(Siste uke i Mai). Veldig god og variert mat. Gode senger. Fin sandstrand. Store bassengområder. Bra underholdning. Det eneste vi har å utsette på hotellet var at de var utrolig dårlig i Engelsk der. Men kan du leve med det så anbefaler jeg hotellet på det varmeste.

10/10 – Hervorragend

Jelena, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It's nice hotel - close to the sea. Friendly staff
Very good condition of the suites - you can't hear any noise behind your door, good facilities, food is fantastic, good idea with photographs - very intelegent and profesional people. good quality of photos. Nice pools and nice beach - compare with other hotels. Good service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Tahintzi

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

saman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enjoy.
Super . Its my second visit , next year we planed to visit this hotel again.