Innenpool, 5 Außenpools, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von Innvista Hotels Belek - All Inclusive

Innvista Hotels Belek - All Inclusive
Kadriye Mah Besgoz Cad No 8-1, Serik, Antalya

Bewertungen

8,6

Hervorragend

74 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
39 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 138 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Riza

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Songül

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Waren sehr zufrieden essen war sehr lecker
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juni 2023
Dear Songül!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Ariane

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War ok
Das Hotel entspricht nicht dem 5 Sterne Standard - leider. Vieles ist "abgenutzt" oder leicht defekt (Möbel, Wände, usw.). Zimmergrösse tiptop, Bett sehr bequem. Insgesamt war der Aufenhalt ok - aber ich würde das Hotel nicht erneut buchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Guest Relations am 3. Apr. 2023
Dear Guests!First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your staying. Also we gratefull for your feedback. All your comments will be transmitted to the hotel management and appropriate measures will be taken. Hope to see you again in Innvista Hotels Belek in summer.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manger

8/10 – Gut

Anne

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöner Urlaub in den Herbstferien, tolles Hotel mit all inklusive, super Kinderanimation und freundlichem Personal.
Antwort von Guest Relations am 7. Nov. 2022
Dear Anne!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We are very happy that you enjoyed your holiday.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Manuela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel Super Verpflegung hohe Qualität
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Sept. 2022
Dear Manuela!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We are very happy that you enjoyed your holiday.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr nett und zuvorkommend. Das Essen war sehr abwechslungsreich und lecker
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relations am 8. Sept. 2022
Dear Guests!Thank you for sharing your experiences after your holiday at Innvista Hotels Belek.We are very happy that you had satisfied with the service quality.Hope to see you again here.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

6/10 – Okay

Erich, Kargicak

Mit dem Partner gereist
Bauarbeiten waren störend, Verhalten mancher Gäste war lästig. Ansonsten schönes Hotel zum erholen, wenn man keine besondere Ansprüche hat. Evtl. ist es in der Hauptsaison besser.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unterkunft war sehr schöön ,Personal sehr freundlich
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von sinan am 14. Sept. 2019
Hi, Danke für ihre schöne bewertung und wir warten sie wieder in unserem Haus. Sinan

8/10 – Gut

Sedat

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Didem Ö. am 26. Okt. 2018
Sayın Sedat; Öncelikle zamanınız ayırıp bizleri değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Sizi tekrar otelimizde ağırlamaktan memnuniyet duyacağız. Tekrar görüşmek dileğiyle, iyi günler dilerim.

4/10 – Schlecht

ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel ist zum weiterempfehlen. Sehr freundliches personal Sauber Zimmer und bad sehr sauber
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018
Antwort von Didem Ö. am 25. Aug. 2018
Vielen Dank für Ihre netten Kommentare. Wir möchten Sie in unserem Hotel noch einmal beherbergen, um einen unvergesslichen Urlaub zu verbringen. Bitte zögern Sie nicht, mich für weitere Informationen zu kontaktieren, die Sie für Ihren zukünftigen Urlaub benötigen.Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Gut

Dincer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines, aber sehr sauberes 5 Sterne Hotel
Wir haben dieses Hotel kurzfristig gebucht und wurden nicht enttäuscht. Das Hotel war sehr sauber, das Essen zwar übersichtlich aber sehr lecker und geschmackvoll. Das Hotel ist von der Fläche für ein 5 Sterne Hotel etwas klein, jedoch kann man in der näheren Umgebung sehr gut spazieren gehen und einkaufen. Wir haben eine Suite mit zwei Zimmern gebucht, diese waren ausreichend groß und durch die getrennte Klimaanlage in beiden Räumen auch komfortabel, WLAN Empfang war auch in dem Zimmer super. Unsere Kinder waren vom Spielpool sehr angetan (siehe Fotos). Besonders zu Empfehlen ist das SPA Center, wir hatten drei wirklich tolle Massagen. Es war sehr sauber und gut organisiert und das Preis Leistungsverhältnis hat gestimmt. Alles in allem waren wir sehr zufrieden und können das Hotel absolut weiterempfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Didem Ö. am 3. Aug. 2018
Liebe Dincer, Ist es eine große Freude für uns, Ihre wunderbare Komplimente über uns hören. Wir sind sehr froh zu hören, dass Sie einen schönen Urlaub in unserem Hotel hatten. Ich bin mir bewusst, dass Ihre Bewertung werden eine gute Motivation für uns alle, daher können Sie sicher sein, dass ich Ihre Bewertung zu den Abteilungen weitergeben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen bis dahin gesunde und glückliche Tage. Mit freundlichen Grüssen Innvista Hotel Belek

10/10 – Hervorragend

Charlotte, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr guter Service!
Wir sind schon bei der Ankunft sehr freundlich und zuvorkommend empfangen worden. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Das Essen war super. Am Pool und in der Sauna konnte man gut entspannen. Die Animation war sehr freundlich und unaufdringlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Front Office Manager am 17. Nov. 2017
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir werden uns sehr freuen Sie als Gast wieder begrüssen zu können. İnnvista Hotels Belek

8/10 – Gut

Jithesh Vrindavanam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort is a little out of the way of Antalya but it's very peaceful. Room was nice and clean. The private beach is closeby and there is a frequent shuttle service. Food and drinks are abundant at all times, but the fish/meat options aren't the tastiest as they are all blant. May be they need to look at having cooks catering to a more wider variety of visitors from around the world. The numerous restaurants mentioned on the website aren't open during the off season (only the main buffet restaurant). The air con in rooms is also only available in the hotter months hence things are are bit stuffy during March until mid April when the air cons are switched on. But the rooms can be kept cool by keeping the balcony doors open at night. There's a bit of difficulty communicating with staff due to the language barrier but they do their best! Just be aware that some activities (e.g. billiards, adventure park) are charged extra but prices are reasonable. We really enjoyed the spa and Turkish bath experience. Overall it was a pleasant experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von guest relations am 16. Apr. 2024
Dear Guests!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Only with the help of your remarks and comments, we have the opportunity to improve our services at the hotel. The above recommendations will necessarily be passed on to the higher management.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Hadiuzzaman Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammod Sadique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
14 days of amazing hospitalilty from Innvista Belek. We had a lovely room service lady, Aysel who greeted us every morning with a smile and quickly became friendly with my son! She is meticulous in her cleaning and tries her best to work around our schedule when my son is sleeping during the day. She cleaned our room thoroughly and also did very cute towel sculptures on our bed which always put a smile on our face. To the groundskeeper who helped me find my shorts when the wind blew it over. To the amazing staff in the dining area who always offer us drinks and bring a highchair for my son . A special mention to the reception staff to Ekaterina and Murat who sorted out a meeting room for me everyday day to attend a conference call and with Murat who I spoke to everyday, they are all so friendly. 

Guest Relations Aykut , Kader and the manager Darya Yildiz is very helpful and we had a very nice chess ♟️ game with Aykut.

I loved my stay here and would highly recommend to everyone !! Hospitality is what makes this place world class. The facility is very clean with constant 24/7 cleaners. 10-15 minute walk to land of legend and the nearest mosque. Very fast broadband also . Will definitely be coming back next year
Aufenthalt von 13 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

aqif

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, great service from staff. Less than a 10 minute walk from Land of Legends.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von guest relations am 3. Nov. 2023
Dear Agif!First and foremost, we would like to thank you for sharing your feedback on Expedia regarding your recent stay with us at Innvista Hotels Belek.It was an honor to have you as our guest and we are very happy to hear that you had a pleasant stay with us especially with the experienced service.We wish to see you soon for another visit worth remembering.Wish you all the best,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Kaan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ironman için ideal konum
Ironman için konakladım. Konum ve shuttle hizmetleri kusursuzdu. Personel genel olarak fena değildi. Odaların ses izolasyonu çok iyi değildi, temizlik ve yatakların rahatlığı, odaların büyüklüğü iyiydi. Bisikletim asansöre ve odaya rahat sığdı. En şikayetçi olduğum konu, kahvaltı kalitesi ve çeşitliliğiydi. Bir vegan olarak kahvaltıda patates dışında bir seçenek bulamadım, sadece bir sabah mantar vardı. Geldiğimiz bu çağda artık tüm yemeklerde alerjen listesi olmalı ve vegan seçeneklerin sayısı arttırılmalı (yulaf ezmesi, humus, avokado, fasulye, mantar vs.)
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von guest relations am 3. Nov. 2023
Sayın Kaan Bey!Öncelikle değerli vaktinizi ayırarak bize iletmiş olduğunuz geri bildirim için çok teşekkür ederiz.Yorumunuz çalışma arkadaşlarımıza , yöneticilerine ve bağlı bulunduğumuz üst yönetime iletilmiştir.Sizlere tekrar hizmet edebilmek umuduyla,Saygılarımızı sunarım.Darya YILDIZMisafir İlişkileri Müdürü

10/10 – Hervorragend

Bujar

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Fahmeda Chowdary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed this hotel, would recommend to everyone!
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von guest relations am 3. Nov. 2023
Dear Fahmeda!We would like to express our sincere gratitude for your great review shared with us and with other Expedia readers.It is a big pleasure for us to read that you enjoyed your holiday in our hotel.Please, do not hesitate to contact us for any of your requests.We look forward to welcoming you at Innvista Hotels in nearest future.Kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Khayrool

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Thank you to all the staff! Especially the receptionists and porters! They are very friendly and look out for your needs! Ta mam!
Antwort von guest relations am 17. Okt. 2023
Dear Khayrool!First and foremost, we would like to thank you for sharing your feedback on Expedia regarding your recent stay with us at Innvista Hotels Belek.It was an honor to have you as our guest and we are very happy to hear that you had a pleasant stay with us especially with the experienced service.We wish to see you soon for another visit worth remembering.Wish you all the best,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ibrahim, Molsheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
***** Très Beau Séjour dans l'ensemble, hôtel plutôt calme et agréable ! Bon Rapport qualité prix. Les animations sont sympa. La Nourriture est plutôt bonne. Parfait pour les familles ou les couples. Rien ne m'a déçu à part la vu de la chambre car ont à eu une chambre qui avait vu sur le parking hors mis cela je recommande cette Hôtel *****
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von guest relations am 13. Okt. 2023
Dear İbrahim!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Only with the help of your remarks and comments, we have the opportunity to improve our services at the hotel. The above recommendations will necessarily be passed on to the higher management.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Nilima

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service, hotel clean , the beach part was not really great , walking distance to land of legends that was great
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von guest relations am 11. Okt. 2023
Dear Nilima!We thank you for choosing our hotel and for sharing your review at Expedia page.We sincerely hope to have a new opportunity for welcoming and serving you at Innvista Hotels.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Kashif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sanita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

GURDAL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great hotel the kids have a lot of fun thank you
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von guest relations am 2. Okt. 2023
Dear Karin!We would like to express our sincere gratitude for your great review shared with us and with other Expedia readers.It is a big pleasure for us to read that you enjoyed your holiday in our hotel.Please, do not hesitate to contact us for any of your requests.We look forward to welcoming you at Innvista Hotels in nearest future.Kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

AHMAD ADNAN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place for families, so generous and lovely people, daily activities with no hidden or extra charges. Thanks Innvista!
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von guest relations am 23. Sept. 2023
Dear Ahmad!First and foremost, we would like to thank you for sharing your feedback on Expedia regarding your recent stay with us at Innvista Hotels Belek.It was an honor to have you as our guest and we are very happy to hear that you had a pleasant stay with us especially with the experienced service.We wish to see you soon for another visit worth remembering.Wish you all the best,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

HALIL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personnel tres serviables a recommandé
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von guest relations am 23. Sept. 2023
Dear Halil!We thank you for choosing our hotel and for sharing your review at Expedia page.All your comments have been shared with the hotel management.We sincerely hope to have a new opportunity for welcoming and serving you at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

MOHAMMED ABU

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check-in experience was excellent. Despite arriving a couple of hours early at 12 PM, the staff efficiently checked us in without any hassle. The porters were extremely helpful and prompt. Our room, although a bit small for an interconnecting setup, was clean and comfortable. Special mention goes to the dedicated cleaner on block 3, 4th floor, an older lady who consistently impressed us with her meticulous cleaning, early visits, and polite manner. In terms of dining and food, the hotel offered a variety of options. Over our stay, we tried four à la carte restaurants. Some dishes were good whilst, others were not! In the main restaurant, most dishes weren't perfectly suited for the British palate, but we always found something satisfying. The breakfast, though consistent, became a bit repetitive after a few days. The poolside snack bar was good and the patisserie offered a good assortment of cakes and biscuits. The service provided by the waitstaff was commendable. The pools were a highlight of the hotel. With a multitude of pools available, they never felt overcrowded. The main pools provided a relaxing and serene experience. The absence of deck chair reservations was a welcome surprise, ensuring that guests had fair access to seating throughout the day. We were put off using the spa facility due to rude customer service from the stocky towel man. He was rude and quibbled when changing the towels. It's a shame, as the spa could have been a great addition to our stay.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von guest relations am 15. Aug. 2023
Dear Muhammed!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Only with the help of your remarks and comments, we have the opportunity to improve our services at the hotel. The above recommendations will necessarily be passed on to the higher management.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Tuncay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Yossi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

TUNCAY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Rasit

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

DENIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

TULIN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todo es PERFECTIBLE.
Aufenthalt von 11 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Feb. 2023
Dear Guests!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We are very happy that you enjoyed your holiday.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von sales am 7. Feb. 2023
Teşekkürler.

6/10 – Okay

Gulden

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von sales am 7. Feb. 2023
Teşekkürler.

6/10 – Okay

Ahlam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von sales am 7. Feb. 2023
Teşekkürler.

6/10 – Okay

Jonas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tæt på land of Legends
Antwort von Guest Relations am 9. Jan. 2023
Dear Jonas!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

Ersin

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von sales am 7. Feb. 2023
Teşekkürler.

6/10 – Okay

KudretAkay

Gut: Zustand der Unterkunft
Yemekler cok vasatti ve ucuzdu.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Guest Relations am 18. Nov. 2022
Değerli Misafirlerimiz!Misafir memnuniyetini her şeyin üzerinde tutan Innvista Hotels Belek yönetimi olarak tesisimizden mutsuz olarak ayrılmış olmanızdan üzüntü duyduğumuzu dile getirmek isterim. Yorumunuz çalışma arkadaşlarımıza , yöneticilerine ve bağlı bulunduğumuz üst yönetime iletilmiştir.Sizlere tekrar hizmet edebilmek umuduyla,Saygılarımızı sunarım.Darya YILDIZMisafir İlişkileri Müdürü

6/10 – Okay

M

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Het was gewoon personeel was vriendelijk lief
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 14. Nov. 2022
Dear Guests!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We are very happy that you enjoyed your holiday.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Nishi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel and value for money, great variety of food. The room was clean with a great view. Enjoyed the evening entertainment and we were very lucky to be within 5 to 10mts walk from the famous Land of Legends.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations am 26. Okt. 2022
Dear Nishi!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Katie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really rate this hotel
Really excellent hotel for the price we paid. Food is incredible, really fresh, restocked often, always hot. There are the same repetitive things but also new dishes every day in abundance and a bbq section at night. Quite a big cocktail menu, mainly local spirits but still good. Hotel spotlessly clean all the time. My baby is too young for kids club but took him in a few days to play with toys to escape the heat and the staff took him off me for half hour while I had a brew, meant to be 15 euro per hour babysitting service so this was appreciated. A la cartes are ok, have to be up early to be first queing to get in and food is no better than in the main restaurant tbh. Negatives, bed is a bit hard. Balcony is v small. Don't use the spa, they are charging 120 euro for Turkish bath and massage, google the same Kadriye and it's 20 euro pp at the spa or near the beach. Taxis are a rip off outside but not the hotels fault. Walk past land of legends for 5 mins and can get the bus to Belek. Be aware the pool cabanas are not free as stated here, they are 20 euro per day Overall really good holiday
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations am 26. Okt. 2022
Deara Katie!First of all we would like to thank you for spending your time at Innvista Hotels Belek. Also we thank you for your feed back. All comments of our guests are very important for us.Only with the help of your remarks and comments, we have the opportunity to improve our services at the hotel. The above recommendations will necessarily be passed on to the higher management.Hope to see you again at Innvista Hotels Belek.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Åter kommer gärna förra gånger
Mycket bra trevligt hotel bra mat trevlig personal
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations am 19. Sept. 2022
Dear Hans!First of all we would like to thank you for choosing Innvista Hotels Belek for your holiday. Also we thank you for your feedeback.Hope to see you again here.Best regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Healan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations am 7. Nov. 2022
Dear Healen!Thank you for taking your valuable time to inform us about your experiences.We are very happy that you enjoyed your holiday.We look forward to serve you again at Innvista Hotels Belek with a pleasure.Best Regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Makmuda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Emad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
راح احجز فيه للمره القادمه بإذن الله
الفندق ممتاز وقريب الى لاند اووف لجند مشي ٧ دقائق تقريباً فقط لو يفتحون بالفندق الالعاب المائيه للاطفال طوال اليوم من دون توقف لان في وقت يتوقف الماي وتالي يرجع تشتغل للزحلاقيات
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Relations am 5. Sept. 2022
Dear Guests!First of all we would like to thank you for holiday with Innvista Hotels Belek.We are very glad that you liked holiday with us and hope to see you again here.With kind regards,Darya YILDIZGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Mahamoud

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the amount of pools that they had and the pavilions. The are was great as well.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Relations am 3. Aug. 2022
Dear Mohamod! First of all we would like to thank you for holiday with Innvista Hotels Belek. We are very glad that you liked holiday with us and hope to see you again here. Best regards, Darya YILDIZ Guest Relations Manager