2 Bars/Lounges, Bar auf der Dachterrasse

Bewertungen von Four Points by Sheraton Bali Seminyak

4 out of 5
Four Points by Sheraton Bali Seminyak
Jalan Petitenget Gang Cendrawasih No.99, Seminyak, Bali

Bewertungen

8,6

Hervorragend

445 von insgesamt 935 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
353 von insgesamt 935 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
93 von insgesamt 935 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 935 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 935 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Angila

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Rolf Boettcher, Seminyak

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen der es gerne ruhig mag.
Habe mich rundum super wohl gefühlt. Das Personal verdient die Auszeichnung mega freundlich und absolut Serviceorientiert.
Aufenthalt von 23 Nächten im Mai 2017
Dear Rolf, We really thank you for your positive comment and we are happy that you're enjoyed the experience stay at our resort. And we thank you very much that you shared this experience in positive away. We do really hope to welcoming you back here. See you very soon :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Mia, Starnberg

Schick mit Einschränkungen
Auf den ersten Blick ist das Hotel schick, aber hat einige Einschränkungen. Es wurde schnell auf schick-loungig gebaut und das sieht man, da gibts einige bessere Hotels und Villenanlagen zum gleichen Preis in der Umgebung. Servicepersonal ist schlichtweg unfähig, langsam, unaufmerksam und hat kein Interesse daran den Hotelgästen einen schönen Aufenthalt zu ermöglichen. Herumstehende Gläser und Teller am Pool bleiben liegen, im Pool sind Blätter, zu wenig Liegemöglichkeiten am Pool für Gäste. Es gibt einen kostenlosen Bringshuttle der einen in den Ort fährt jedoch nicht wieder abholt, sollte angeboten werden, denn das Hotel liegt abseits der Hauptstraße. Das Hotel ist ok für 1-3 Übernachtungen aber nicht mehr. Schade!

8/10 – Gut

Christian W.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
4 Tage sehr genossen
Insgesamt stimmte alles: Das Zimmer, das Frühstück, der Service und die Freundlichkeit. Kleiner wehrmutstropfen: mein weißes t-Shirt kam grau aus der Wäscherei zurück - sie haben versucht es nochmal raus zu bekommen aber vergeblich. eine Kompensation wurde nicht angeboten.

6/10 – Okay

Holm, Dresden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in ruhiger Lage
Sehr guter Service, die freundlichen Mitarbeiter unterstützen einen bei allen Fragen wie z.B. Rollervermietung ober Ausflügen. Schöner langgezogener Pool in dem man auch mal ein paar Bahnen schwimmen kann.

10/10 – Hervorragend

Navid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great value for money, super new!
Great value for money and not that bad of a location at all. In fact one of the streets just 3 min away there is some of the best spas and restaurants. Also there is always a shuttle service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel
Das Hotel ist wundervoll ausgestattet, nur die Lage ist nicht perfekt. Das Frühstück lässt keine Fragen offen, toller Service und ein schönes Ambiente. Nur die Liegen am Pool waren ständig belegt und bis zum Strand ist es ein langer Weg. Unterm Strich aber empfehlenswert.

8/10 – Gut

Kaspar, Dublin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Lage, top Hotel
Nach unserer Ankunft haben wir zunächst ein Zimmer mit einem Wasserschaden im Badezimmer bekommen und abgelehnt. Das neue Zimmer war ok, ohne Ausblick aber nicht weiter schlimm. Frühstück, Zimmerservice, Wifi-Signal - alles top! Auch der Pool ist gut! Insgesamt eines der besten Hotels die wir in Indonesien erlebt haben :)

10/10 – Hervorragend

Marie & Kai, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein Wunsch wird nicht erfüllt!
Das Hotel war wirklich ein Volltreffer. Das Personal ist einfach nur super sympathisch und hilft bei allem, ohne das man das Gefühl hätte zu stören oder das man schon wieder etwas möchte. Alles wurde mit einem herzlichen lächeln getan und beantwortet. Wir haben uns jede Minute einfach Rund um wohl gefühlt. Die Zimmer sind sehr sauber und haben alles was man für einen Urlaub in Bali braucht. Das Frühstücksbuffet bietet auch für jeden Geschmack etwas. Der Pool ist auch sauber und lädt zum relaxen ein, obwohl wir lieber zum Strand gegangen sind. Der Strand ist fussläufig zu erreichen und ist in etwa 10min. erreichbar (dazu muss man nicht Joggen!). Das Hotel ist etwas außerhalb von Seminyak und daher sehr ruhig gelegen, kein Starßenlärm oder sonstige Lärmbelästigungen. Trotzdem ist der Trubel mit dem Roller innerhalb von 5min zu erreichen, hier hat man dann alles was man zum Shoppen, Essen und Party machen benötigt. Wir können das Hotel wirklich nur empfehlen und würden dem Hotel sofort einen Stern mehrgeben! Wir waren danach für zwei Wochen noch in einer Villa, die das 4fache in der Woche gekostet hat und wir waren, obwohl es auch traumhaft war, nicht so begeistert wie von unserem Vasanti Seminyak.

6/10 – Okay

Sylke, Weyhe

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicht außergewöhnlich!!
Es ist ein relativ großes Hotel. die Zimmer sehr hellhörig. Nicht außergewöhnlich. Service und Frühstücksbuffet ganz gut. Relativ weit zum Strand. Luftlinie ca. 300 Meter, leider kein Durchgang. Die Zimmer waren halt eingerichtet wie in so einem typisch globalen Hotel. Kein Balistyle. Die Möbel waren teilweise auch abgenutzt. Betten bequem. Viele Bauschäden, Risse in den Wänden usw. Der Pool liegt in voller Sonne. Auch die Zimmer mit Poolzugang liegen den ganzen Tag in der Sonne, ohne Sonnenschirme. Am Pool gibt es max. 20 Sonnenliegen und 3 Sonnenschirme. Auf dem Rasen sind Sitzsäcke vorhanden, leider keine Schirme. Deshalb für mich keine Tophotel. Oberflächlich stylisch aber wenn man dann weiter schaut nicht so toll. Für das Geld geht es eindeutig besser. Dem Personal großes Lob. Sie versuchen alles möglich zu machen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in dreckiger Umgebung.
Wir haben die letzte Nacht unseres Bali Urlaubes in dem Hotel verbracht. Das Hotel an sich ist super. Sehr sauber und das Hotelpersonal ist gut eingespielt und sehr hilfsbereit. Das Frühstücksbuffet ist der Knüller. Es gibt jedoch auch einige Dinge zu bemägeln: 1. Das Hotel ist mitten in eine eher häßliche Gegend gebaut. Innerhalb des Hotels stört das nicht, aber wenn man vor die Tür tritt ist man wieder 100% in Indonesiens hinterhöfen gelandet. 2. Das Hotel bietet keinerlei Transfer von oder zu anderen Hotels auf Bali oder zum Flughafen an. Das ist wirklich schade, da man das bei billigeren Unterkünften oft bekommt. 3. Der Fußweg zum Strand führt traumhaft an vermüllten Bächen und Hinterhöfen vorbei, wobei er Strand den Weg leider nicht wieder gut macht. :(

10/10 – Hervorragend

PevWe, Bonn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel zum Wohlfuehlen
Das Hotel erfuellt alle Ansprueche: grosse Zimmer, origniell eingerichtet (besonders das Badezimmer) und sehr bequeme Betten. Es gibt Zimmer, die einen eigenen Zugang zum grossen Pool haben. Weiterhin ist das Fruehstuecksangebot reichlich und das Personal ist sehr zuvorkommend. Alles waere bestens, wenn nicht die Lage des Hotels ein wenig abgelegen (sowohl zum Strand wie auch zu Seminyak) waere (obwohl ein Shuttleservice zur Verfuegung steht).

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice good hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 26. Mai 2024
Dear Ms. Catherine, Thank you for your 5 out of 5 review!We're delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Tugce

Gut: Personal & Service
Hotel is op een iets rustigere plek. Interieur wel heel ouderwets. Prima hotel om paar nachtjes te verblijven.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 26. Mai 2024
Dear Mr./Ms. Tugce,Thank you for your feedback. We're glad you found our hotel in a quieter location and suitable for a short stay. We appreciate your comments on the interior design; we're always looking for ways to improve. We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Zahid

Gut: Sauberkeit
Very good service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. Mai 2024
Dear Mr. Zahid,Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you enjoyed our service.We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Echo

Value for money idyllic closer to the airport very relaxing hotel and great and service , would stay there again 9/10
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. Mai 2024
Dear Mr./Ms. Echo,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear you enjoyed our relaxing atmosphere, convenient location, and great service. It's fantastic to know you'd stay with us again.We look forward to welcoming you back soon!

4/10 – Schlecht

Catherine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The service in this place is terrible everything is dirty they never change the water in the pool service people are annoying and some of them barely speak English Very cheap but this is probably what you get for your money. Very expensive country
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. Mai 2024
Dear Ms. Catherine,Thank you for your feedback. We apologize for the issues you experienced with cleanliness and service. Your comments will help us improve our standards and training. We hope to have the chance to provide you with a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Brad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Team were super nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 13. Mai 2024
Dear Mr. Brad,Thank you for your feedback! We're thrilled that you found our team to be super nice. Providing excellent service is our top priority, and we're delighted that our staff made a positive impression on your stay. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another wonderful experience!

8/10 – Gut

Victoria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Really good property. Staff were lovely. Great for a value for money
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 13. Mai 2024
Dear Ms. Victoria,Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our property to be of great value. Our team takes pride in providing exceptional service, and we're delighted that you found them lovely. We're glad we could meet your expectations and provide you with a memorable experience. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff and hotel were amazing. They went above and beyond. Quiet location and excellent pool area. Great restaurants 300m walk away. Highly Recommended!!
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 13. Mai 2024
Dear Mr. Anthony,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear you had such a great time with us. Our team always aims to exceed expectations, and it's fantastic to know we hit the mark for you. Your compliments on our serene location, excellent pool area, and nearby dining options mean a lot. We appreciate your recommendation and can't wait to welcome you back soon for another fantastic stay

4/10 – Schlecht

Suprabha

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Below average in terms of room maintenance however staffs were polite
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 21. Apr. 2024
Dear Mr./Ms. Suprabha,Thank you for your feedback. We appreciate your kind words about our staff. Rest assured, we take your comments about room maintenance seriously and will address them promptly. Your satisfaction is our top priority.

8/10 – Gut

Chua Song

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
All is good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 11. Apr. 2024
Dear Mr./Ms. Chua Song,Thank you for your positive feedback and for choosing Four Points by Sheraton Bali Seminyak. We’re glad you enjoyed your stay!Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Christos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very happy with our stay at four points Sheraton Seminyak, the staff were all amazing the food was amazing, everything was very good
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 31. März 2024
Dear Mr. Christos,We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Four Points by Sheraton Bali Seminyak! Thanks for the kind words about our amazing staff and delicious food. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Everett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were incredibly friendly and helpful! Very clean property. The breakfast buffet was incredible as well!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. März 2024
Dear Mr./Ms. Everett,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful, and that you enjoyed the cleanliness of our property. We're also glad you enjoyed the breakfast buffet! We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Effiethere

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice quality hotel with great facilities Clean and tidy Great service
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. März 2024
Dear Mr./Ms. Effiethere,We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us! Providing a high-quality experience with great facilities, cleanliness, and excellent service is our top priority. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again soon for another enjoyable stay!

10/10 – Hervorragend

Colin Lindsay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay ,great location,very clean. friendly staff , rooms are great size and quality fittings ,comfortable bed also great value for money . Definitely would stay there again.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 18. März 2024
Dear Ms. Collin Lindsay,Thank you for your lovely review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us. We can't wait to welcome you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Shella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay! Highly recommended and will definitely return for next time.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 5. März 2024
Dear Ms. Shella,Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a great stay with us and that you're considering returning. We look forward to welcoming you back for another memorable experience!

10/10 – Hervorragend

Madeline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 4. März 2024
Dear Ms. Madeline,Thank you for the fantastic 5-star review! We're thrilled you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome property
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 1. März 2024
Dear Mr./Ms. Nicole, Thank you very much for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our property. We hope to welcome you back in the future. Until next time!

10/10 – Hervorragend

Gede, Mascot

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was really great and the staffs were very friendly!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 27. Feb. 2024
Dear Mr./Ms.Gede,Thank you so much for your review! We're thrilled you enjoyed your stay and found our staff friendly. Hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A long way from everything. Need more shuttle
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 26. Feb. 2024
Dear Mr. David,Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the distance from nearby attractions. We appreciate your understanding that while we do provide shuttle services for drop-offs at Petitenget Beach and Seminyak Square, we acknowledge that they may be limited. Your suggestion for additional shuttle services is invaluable to us, and we will certainly take it into consideration for future improvements. Your satisfaction is our utmost priority, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more convenient and enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

funglee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and staff were amazing. Rooms are super nice and clean.very quiet area away from the busy area of seminyak. The walk to the main road is about 500 meters which is fine but can get tedious if you go out a lot or walk back at night.. very dark road. Use a taxi or Grab and you be fine.room aircon was slightly inefficient but i like really really cold. Sure its more than fine for others. I d go back again to this little gem located right in the middle of seminyak.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 23. Feb. 2024
Dear Mr./ Ms. Funglee,Thank you for sharing your experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed our great hotel and found our staff amazing. It's wonderful to know that you appreciated our super nice and clean rooms, as well as the peaceful atmosphere away from the hustle and bustle of Seminyak.We understand your feedback regarding the walk to the main road, and we'll take it into consideration to improve our guests' experience. As for the air conditioning, we'll make sure to address any inefficiencies to ensure maximum comfort for our guests.We can't wait to welcome you back to our little gem in the heart of Seminyak! If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and staff down side not Avery nice area
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 19. Feb. 2024
Dear Mr./Ms. Alan,Thank you for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and found our hotel and staff great. We understand your concern about the area and appreciate your feedback. We're always looking for ways to improve our guests' experience, and we hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!

10/10 – Hervorragend

Teresa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a nice hotel friendly staff but it was a bit quiet for us . A bit far to Legian and Kuta
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 16. Feb. 2024
Dear Ms. Teresa,We appreciate your review! It’s great to hear you had a nice time at our hotel and enjoyed the hospitality of our staff. We’re sorry the location didn’t quite match your expectations. Seminyak and Kuta do have distinct atmospheres. We hope you still had a wonderful stay with us. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Berkay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 15. Feb. 2024
Dear Mr./Ms. Berkay,Thanks for the fantastic review! We're thrilled you enjoyed your stay with us. Can't wait to welcome you back!

8/10 – Gut

Shivali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property needs to upgrade all the mini fridges in the room. Currently its a toy fridge that doesn't cool anything.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 13. Feb. 2024
Dear Mr. / Ms. Shivali,Thank you for your feedback. We're sorry about the inconvenience with the mini fridges. We're actively working on upgrades to ensure a cooler experience for our guests. Your input means a lot to us. Thank you for your patience.

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Älskade servicen där, alla hälsar och är genomgoa. Inte mitt i smeten så ganska skönt att trafiken inte stör en för kan bli hektiskt om man är mitt i. Det va lätt att ta sig runt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 8. Feb. 2024
Dear Ms. Caroline,We're thrilled you enjoyed our service and found our location peaceful amidst the bustling city. Your kind words mean a lot to us. Looking forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Fawziyah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay here and can’t really fault it too much. We had a pool access room and for some reason our deck was always muddy after rain and so was the pool unfortunately. The staff do their best to clean it up when requested. Breakfast was nice but needs to be restocked more consistently-especially the Indian food which always seemed to be empty but rarely saw it refilled. I would also like to mention that access to the property can be difficult for those with limited mobility, as there are a number of stairs that you’ll need to climb and there is no lift available in this instance. The property itself is fairly secluded, so access to main areas is somewhat of a walk and there are locals working for the karma group ready to pounce as soon as you exit the property. It would be nice if we were warned by the outside security about this scam and not to engage before we were driven away by these people saying we won prizes but we didn’t.. so if you do stay here AVOID THE KARMA GROUP STAFF that lurk around the hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 5. Feb. 2024
Dear Mr. / Ms. Fawziyah, Thank you for your detailed review. We're glad you enjoyed your stay and apologize for any inconveniences.Your feedback is valuable, and we'll address the issues raised to improve future stays. We'll work on pool cleanliness, breakfast restocking, and better communication about property access.We're sorry for your experience with external staff and will review our security policies to ensure guest safety.We appreciate your constructive feedback and hope to welcome you back for a better experience.

10/10 – Hervorragend

Nandadeep

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 30. Jan. 2024
Dear Mr. / Ms. Nandadeep,Thank you for the perfect score! We're thrilled you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Lahbib

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 29. Jan. 2024
Dear Mr./Ms. Lahbib,Thank you for the perfect score!We're delighted you enjoyed your stay. Hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

Mari

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 22. März 2024
Dear Ms. Mari,Apologies for any inconvenience during your stay. Please reach out with any concerns so we can assist you accordingly. We aim to enhance your experience next time.

8/10 – Gut

Alyssa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice hotel, spacious room, mould in shower, seems a bit outdated could do with a Reno, nice pool and outdoor bar, rooftop dining shut for construction. I was advised when booked it would be closed until mid December and I stayed early Jan and was still closed.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 14. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for any inconvenience you faced during your stay, particularly with the ongoing rooftop construction. Regrettably, the renovation project has been extended until February 2024. We understand your disappointment and appreciate your understanding. We look forward to the chance to serve you at our enhanced rooftop venue in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent service from the staff who were extremely polite and eager to help. Found the location a little bit out of where I would have preferred to have been in but this is not a fault of the hotel, more so a lack of research on my part. The only downside was that there was a consistent smell of drainage in the shower cubicle
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 9. Jan. 2024
Thank you for your positive feedback about our excellent service and polite staff. We appreciate your understanding regarding the location. We apologize for the inconvenience with the smell in the shower cubicle; we'll address this promptly to enhance our guests' experience. We value your input and hope to welcome you back for an even better stay.

8/10 – Gut

Ugo, North Sydney

Gut: Personal & Service
The staff were exquisite plus great location the breakfasts underwhelming and very weak wi-fin
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 9. Jan. 2024
Thank you for your kind words about our staff and the excellent location! We appreciate your feedback on breakfast and Wi-Fi – we'll work on improving those aspects for an even better experience next time. We value your input.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We absolutely loved our stay! We were warmly welcomed by the staff and Andre at the reception did his best to make the most of our stay. I had contacted the hotel before we arrived since it was my husband's birthday. They had beautifully decorated the bed with flowers and towel art! The room was very clean and spacious and the gym is well equipped. Breakfast was amazing, so much variety! We also loved the large pool and sunbed area. We'll definitely come back! Thank you for making our stay such a wonderful experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 20. Dez. 2023
Dear Mrs. Sandra,We're thrilled to know you had an amazing stay! It warms our hearts to hear your appreciation for our team's efforts, the room decor, and the variety in our breakfast. Looking forward to hosting you again soon!

10/10 – Hervorragend

Haoting

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff and the manager (Bagus) who attended to us for our requests. Love the hotel very much and also, staying in this hotel get you free entry to Savaya Bali before 6pm. Very sad that we missed their rooftop bar reopening i think the view will be fantastic. Thanks again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 21. Dez. 2023
Dear Mr./Ms. Haoting,Thank you for sharing your positive impressions! Bagus and our team are pleased to have left a good impression. We understand the rooftop bar reopening was missed, but the fantastic view will be ready for your next visit. We appreciate your support!

10/10 – Hervorragend

Catherine Rubie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff and atmosphere.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 18. Dez. 2023
Dear Ms. Catherine Rubie,A big thank you for the 10 out of 10! It’s fantastic to hear you had a wonderful time with our staff and enjoyed the atmosphere. Come back anytime!

10/10 – Hervorragend

Novie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Four Points by Sheraton Bali Seminyak am 18. Dez. 2023
You made our day with the perfect score! Thank you for choosing us, and we can't wait to serve you again in the future.