Bügeleisen/Bügelbrett, kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von Studio 6 Mountlake Terrace, WA - Seattle

2 out of 5
Studio 6 Mountlake Terrace, WA - Seattle
24035 Van Ry Boulevard, Mountlake Terrace, WA

Bewertungen

7,0

Gut

275 von insgesamt 923 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
242 von insgesamt 923 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
167 von insgesamt 923 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
111 von insgesamt 923 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
128 von insgesamt 923 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Sabine

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very clean, housekeeper helped friendly. Front desk helped but was not really friendly. Wifi was very low. Key wasnt working. Parking was great. No informations about restaurants or shopping centre!!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nancy Y. am 27. Sept. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel okay für 2 Tage in Seattle
Wir haben unsere Reise in Seattle begonnen und waren 3 Nächte dort. Sauberkeit war in Ordnung, Personal freundlich. Die Lage ist okay, einige Kilometer nördlich von Downtown Seattle. Das Hotel wird von vielen eher für lange Aufenthalte genutzt, weniger von Touristen. Für die 3 Nächte war es völlig in Ordnung, wenn auch etwas abgewohnt. Preis-Leistung hat gepasst.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

2/10 – Ungenügend

Latisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was so dirty and the mattress looked like someone pooped on it. Floor stains. I asked for a different room and the staff did not care and said that since me and my family walked in the room we had to keep the room, so I left and booked a room at a hotel in Bellevue. Please don’t waste your money like I did. Its dirty, sketchy people roaming the property so feels unsafe, and poor customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Luis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Rahel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
They never made abd clean our room for 3 days ever though we have asked them.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

warren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very quiet area and convenient to spot for event I attended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

edward

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
At first we were assigned to a room that is very hard to find. Later the motel assigned us a room that is much easier to access. However, the room lacks a hair dryer. The staffs are really friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yulisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buena estancia 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Melissa

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It reeked of cigarette smoke and was dirty. One of the other rooms turned on the very loud exhaust fan at 2am and we could smell their cigarette smoke in our room. The mattress on one corner was yellow like it had been peed on and they just flipped it. Seems more like an apt. complex rather than a motel. Felt unsafe. There was a trail of blood down the walkway to our room which was up an awkward staircase by a dumpster. The surrounding area and hotels were beautiful and we should’ve stayed at one of those.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

PeiJen

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent staff kind and supportive of your stay and concerns.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. Mai 2024
Hi Tony,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Angel,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit Haustieren gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is understanding and love pets which is good and the having a stove to cook on was great
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Elizabeth, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Carlos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy confortable lugar y económico
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Carlos, Thank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Natalie #Team6

6/10 – Okay

jsal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
tv did not work upon arrival. maintenance was not timely in coming up to the room, the front desk did not answer phone promptly. had to call back after a message that said, the person has not set up a voicemail...
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Jsal, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Lamarte

People banging on all the doors at late hours of the night
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Lamarte, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Fred

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and out. Staff is kind.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Fred, We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Marietta

Mit dem Partner gereist
Very dark. The toilet didn’t flush and the light was dim and not working in the bathroom. No lid on the toilet. Toilet seat was loose. Beds were very soft and lumpy. Inside microwave was rusty. Good kitchen facilities.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Marietta, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Zoey

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Best place to be homeless If you can afford about $500-$600 a week. Staff is very friendly helpful and patient. The cleaning lady only speaks Spanish, so if you need to ask for something you should translate it using Google. The kitchen is very good, we could cook food from one of the 3 grocery stores within walking distance. Very pet friendly, no extra charge for up to 2 pets.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 14. Mai 2024
Hi Zoey, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! As a pet-friendly brand, our pet policy specifically states service animals and all well-behaved pets always stay free and are welcomed every visit.We hope to see you soon, Safe Travels!Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Joshua

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Joshua,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Shelley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
DISGUSTING!! DO NOT, I REPEAT.. DO NOT STAY HERE!! The streets of Seattle & Portland , OR combined are cleaner than this place!! The stench in the room alone was beyond gut wrenching, but then to add all the pubic hairs in the bathtub, ratty hair balls in the corners, holes in the walls and bathroom sink, an electrical box door just flapping around, and a vent cover on its last clip hanging from the wall. Worst place I’ve ever stayed and truly didn’t think there could ever be a place this ronchy!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Mai 2024
Hi Shelley,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything about this hotel
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Mai 2024
Hi Michael,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This property is in need of some serious loving care. Perhaps that is why the price is very competitive. If you just need a place to lay your head for the night, it’s fine.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 2. Mai 2024
Hi Richard,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Piedro

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Piedro,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Piedro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Cleanest motel 6 so far
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Piedro,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Daniil

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The non-smoking room was smoked as hell, also didn’t get my deposit back and it’s been over 6 month now
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi DaniilThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Sonya

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk staff were all helpful but the rooms were dated and in poor condition. The property was noisy all throughout the morning and nighttime with sketchy folks in and out. It was ok for a low cost stay
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Sonya,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

bethene

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Bethene,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Zoey

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect extended stay hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Zoey,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Setsuko

Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The bathtub is old and is not clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Setsuko, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Piedro

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 19. Apr. 2024
Hi Piedro,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Jill, Bothell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not luxurious by any means, but very close to where we needed to be. Bring your own toiletries.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Jill, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

William

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was easy from checking in to clean room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi William, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Anurag

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Anurag,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Gretchen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2024
Hi Gretchen,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alisha

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jasmine

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Sheyenne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
dirty, no help
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Keisha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Front desk person was nice. For the price though it'd be nice to get some shampoo. No insultation so every noise carries and pillows very uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jacob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 5. Apr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Tamara

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 5. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Brett, Holiday

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very fine stay for the money.
Aufenthalt von 26 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Brett,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

6/10 – Okay

Isaiah

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The front desk staff was lovely and helpful but the room had a bit of a smell when we got there and was honestly just kind of depressing . The cold white walls and lack of lighting made me not want to go back. Also the bed kept sliding around on its frame.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Isaiah,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. Your experience is important to us, we hope for the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Roberta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was surprised to find a cook top and pots and pans in the unit. It was nice to have the option to make real food in my room instead of just convenience food.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. März 2024
Hi Roberta,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

6/10 – Okay

donovan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. März 2024
Hi Donovan, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Joseph Salvador

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room has a weird smell.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Joseph, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Alexis

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
My stay was good and easy! Wish the heater was working but didn’t bother me much.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. März 2024
Hi Alexis, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie #Team6