Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
299 von insgesamt 469 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
299
128 von insgesamt 469 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
128
23 von insgesamt 469 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
5 von insgesamt 469 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
14 von insgesamt 469 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
9,2/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Tom, Bayern
29. Juni 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Voll ausgestattetes Apartment
Schönes Hotel in ruhiger Lage. Zimmer komplett ausgestattet. Bestens zu empfehlen.
Tom
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von lynnwoodgm am 30. Juni 2018
Dear Tom,
Thank you for posting a review of your stay at Residence Inn by Marriott, Lynnwood. We appreciate the feedback, and your recommendation to others. We hope that your travels bring you back for another visit. Thank you for being our guest!
Sincerely,
Georgia Borg-Leon
General Manager
10/10 – Hervorragend
Wehenkel, Bad Homburg
25. Aug. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ansprechende Hotelanlage
Sehr schön
Wehenkel
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Mai 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
2/10 – Ungenügend
Juan
6. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terrible customer service
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Fani
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good customer services
Fani
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Lynda
5. Apr. 2024
Staff went above and beyond
Lynda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
KYOKO
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We booked this hotel mainly because it stated there was EV charging on site. There was NO EV charging on site. Had to spend an hour in the Target parking lot the next morning before heading home instead. This is false advertising.
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynnwoodgm am 3. Apr. 2024
Dear Michelle,Please accept my apologies for the misrepresentation of an EV charging station. I will work with Expedia to correct this error on our listing. We are hoping to have charging stations soon. We hope that your stay went well, otherwise, and that you'll consider our hotel when we are able to provide this service. Thank you for being our guest!
8/10 – Gut
Jennifer, Maskwacis
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Great location and large suite. Room is a little dated and dirty.
Jennifer
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Lynnwoodgm am 3. Apr. 2024
Dear Jennifer,Thank you for choosing Residence Inn, Lynnwood, and thank you for posting a review of your stay with us. We will use your feedback to improve, and we hope you'll return when your travels bring you back to the Lynnwood!
8/10 – Gut
Ice
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynnwoodgm am 3. Apr. 2024
Thank you for posting a rating of your stay with us. We appreciate the feedback, and hope to have you return soon!
10/10 – Hervorragend
mary beth
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
mary beth
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynnwoodgm am 3. Apr. 2024
Thank you for posting a rating of our hotel, and thank you for being our guest! We look forward to having you return soon!
8/10 – Gut
Vinod
23. März 2024
Vinod
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
4/10 – Schlecht
BRANDI
Mit der Familie gereist
18. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No fireplace supposed to have one.
Coffee was old.
BRANDI
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lynnwoodgm am 3. Apr. 2024
Thank you for posting a review of your stay with us, and thank you for being our guest! We do not have fireplaces so I will double check our listing on Expedia to be sure this is communicated. We have coffee available throughout the day, and I'll remind the team to refresh more often. We hope that you'll return when your travels bring you back to the area!
2/10 – Ungenügend
Gihun
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
21. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room 922 smells so bad
Gihun
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for bringing this to our attention. All rooms should have a neutral odor, and I apologize that this was not the case. We will inspect this suite, and we hope that you'll trust us to take care of any issue. We look forward to having you return when your travels bring you back to the Lynnwood area. Thank you for being our guest!
10/10 – Hervorragend
Danielle
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Danielle
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for posting a rating of your stay with us. We appreciate the positive feedback and we look forward to having you stay with again!
8/10 – Gut
Monica
17. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Monica
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for posting a rating of our stay with us last month. We appreciate the feedback and look forward to having you stay with us again!
10/10 – Hervorragend
Bonnie
Mit dem Partner gereist
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Likes:
The updates. Comfy bed with crisp linens. Convenient to shopping, restaurants, theaters. Hot breakfast included.
Dislikes:
Clean however our room needed deodorizers to mask cooking ? odors.
Parking fee!!!!
Bonnie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for posting a review of your stay with us and for providing great feedback. We appreciate the feedback so that we make changes to improve. We hope that you'll be back soon for another stay!
10/10 – Hervorragend
A-Yemisi, amherst
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I had a nice stay. The room and service were commensurate with the price.
A-Yemisi
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for posting a review of your stay with us. We appreciate the feedback, and look forward to having you stay with us again!
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Lynnwood GM am 28. Feb. 2024
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott Lynnwood, and thank you for posting a rating of our hotel. We appreciate the feedback!
6/10 – Okay
William
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel and the room were very nice. I appreciated the breakfast in the morning. However, there was a lot of noise coming from the people staying above our room and the footsteps and various sounds continued throughout the entire night. I got very little sleep and was not at my best today at work because of it. I was awakened at least once an hour from midnight until 6 am when I got up. It was not acceptable.
William
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Aksar
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was good stay, clean room. lo ation was good.
Aksar
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Aksar,Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood, and thank you for posting a review of your stay with us. We appreciate the great feedback on cleanliness and location. We hope that you'll return soon!
10/10 – Hervorragend
Patricia
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
First time in Seattle!
It was our first time going to Seattle and was looking for a two bedroom suite. This hotel was ideal. We loved it. The staff was really courteous. We would definitely use it again.
Patricia
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Patricia,Thank you for posting a review of your stay with us. It was great to read that you enjoyed our two bedroom suite, and that our hotel was ideal. I will pass along your compliments to our team! We look forward to having you return soon!
10/10 – Hervorragend
Foo Chan, Singapore
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
While the furnitures and doors seems to be quite run down, a dirty towel used to clean before we arrived still left in the room, and the cable in the main hall was just impossible, our family loved the suite. It was spacious and allowed us to stay there comfortably! We also liked that it was near the Lynwood Mall.
Foo Chan
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Foo Chan,Thank you for posting a review of your stay with us, and please accept my apologies for a cleaning towel being left behind in the room. I will review this with our Housekeeping team. It was great to read that you loved the suite and our proximity to Alderwood shopping mall. We hope that you'll return when your travels bring you back to the Lynnwood area!
8/10 – Gut
Julie
Mit dem Partner gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Welcoming staff. Clean room.
Breakfast buffet was lacking. Organized with out logical flow. Many items were “out”. Seemed only one staff member was working the entire breakfast area. Felt sorry for that employee.
Julie
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Julie,Thank you for posting a review of your stay with us, and thank you for letting us know about breakfast service. We have since increased our food orders and staffing during the holidays. We had so many more families staying with us and more attendance at breakfast. Thank you for choosing our hotel, and we hope that you'll return when your travels bring you back to the Lynnwood area.
6/10 – Okay
SUSANNA
24. Dez. 2023
SUSANNA
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Susanna,Thank you for posting a rating for our hotel. If there is anything that we could improve upon, please let us know. We hope that you'll return when your travels bring you back to this area!
10/10 – Hervorragend
kristine
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for families. We stayed while our water pipes were being fixed. 2 room suites with full kitchen is a plus!
kristine
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Kristine,Thank you for choosing Residence Inn for your stay while repairs were being made to your home. We appreciate the great feedback!
10/10 – Hervorragend
Angela
10. Dez. 2023
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Angela,Thank you for posting a rating of our hotel. We appreciate the high score. We will continue to work hard for your guests, and we hope that you'll return soon!
10/10 – Hervorragend
Tom
6. Dez. 2023
Tom
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Tom,Thank you for posting a rating for our hotel. We appreciate the high score! We hope that you'll return soon. Thank you for being our guest!
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
1. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a beautiful room. It hardly felt like a hotel. It truly felt like a studio apartment.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 9. Jan. 2024
Dear Michael,Thank you for posting a review of your stay with us. We are so happy that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again!
10/10 – Hervorragend
gerald
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent location easy drive to Alderwood mall. Keg next door what could be better. Friendly staff.
gerald
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for posting a review of your stay with us! We appreciate the great feedback, and look forward to having you return one day soon!
8/10 – Gut
Gail
Geschäftlich gereist
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really nice place.
Our room was clean and spacious. I loved it. I only wish there more light in the room. and the set up is strange because if someone gets up early and the other person is in bed, there’s no door between the bathroom area and the bed. You can’t block the light from the person still sleeping.
Gail
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood, and thank you for posting a review. We appreciate the feedback and look forward to having you return when your travels bring you back to the Lynnwood area!
10/10 – Hervorragend
Jennifer
19. Nov. 2023
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Georgia Borg-Leon, General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for choosing Residence Inn, Lynnwood, and thank you for posting a great rating. We appreciate the feedback, and we look forward to having you return soon!
10/10 – Hervorragend
Heidi
Mit der Familie gereist
26. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Heidi
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Lynnwood GM am 16. Nov. 2023
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood and thank you for posting a reveiw of your stay with us. We appreciate the great feedback and hope to have you return soon!
10/10 – Hervorragend
Kelly
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
24. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, beds very comfortable, clean, friendly staff, room a little tired.
Kelly
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Lynnwood GM am 16. Nov. 2023
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood, and thank you for posting a review of your stay with us. We appreciate the feedback so that we can improve and we hope to welcome you back soon!
8/10 – Gut
Jordan
8. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
If you rolled the parking fee into the whole price it would be fine.
Jordan
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Lynnwood GM am 16. Nov. 2023
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood and thank you for posting a review of your stay with us. We will share your feedback with leadership regarding parking fee structure. We look forward to having you return when your travels bring you back to the Lynnwood area!
8/10 – Gut
Lynne
29. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lynne
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Danielle
28. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Danielle
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
6/10 – Okay
Patricia
27. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Beth
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
21. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Residence Inn was amazing! the staff was super nice and the rooms were clean and very comfortable!!
Beth
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Janette
Mit der Familie gereist
30. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Janette
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Residence Inn Associates am 3. Aug. 2023
Thank you for posting a review of your stay, and thank you for being our guest!
10/10 – Hervorragend
Keara
24. Juli 2023
Keara
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
KAZUHIRO
Mit dem Partner gereist
19. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
快適に過ごせる広さと充実した設備
KAZUHIRO
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Residence Inn Associates am 3. Aug. 2023
Thank you for choosing our hotel, and thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
abdul
15. Juli 2023
abdul
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Residence Inn Associates am 3. Aug. 2023
Thank you for choosing Residence Inn by Marriott, Lynnwood, and thank you for posting a review. We appreciated the great feedback!
8/10 – Gut
Zafar Ali
Mit der Familie gereist
4. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All is good
Zafar Ali
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Residence Inn Associates am 3. Aug. 2023
Thank you for posting a review or your stay with us! We appreciate the feedback!
6/10 – Okay
Amy
27. Juni 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I was charged for parking, though the staff never discussed that charge with me. I live in the area and did not consider that location warranted a parking charge.
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Residence Inn am 4. Aug. 2023
Thank you for bringing this to my attention. Suburban area hotels are often charging for parking now which can be a surprise. We should have explained our charge when the parking permit was issued. I am sorry, and we will work with our team to improve. Thank you for being our guest and we hope you'll choose our hotel again when you need to stay close to home.Sincerely,Georgia Borg-LeonGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Angela H
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everyone there was very friendly. Services are good. Room is very clean. Area is safe. A lots shops and restaurants near walking distance
Angela H
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Sherrie
Mit der Familie gereist
18. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the 2 bedroom suite. Lots of room. Friendly staff.
Sherrie
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Grace
13. Mai 2023
Grace
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Victoria
27. Apr. 2023
Victoria
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
8/10 – Gut
Tom
Mit der Familie gereist
24. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although we didn't use the kitchen, but it was nice to have that option.