Außenbereich

Bewertungen von NH Collection Plaza Santiago

5 out of 5
NH Collection Plaza Santiago
Avenida Vitacura 2610, Santiago, Region Metropolitana

Bewertungen

8,8

Hervorragend

574 von insgesamt 980 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
283 von insgesamt 980 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 980 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 980 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 980 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Markus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bis auf die mässig freundlichen Türsteher/in alles sehr gut: Lage, Zimmergrösse, Sauberkeit und Sicherheit.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 21. Aug. 2023
Sehr geehrter Herr Markus,Wir danken Ihnen, dass Sie sich die wertvolle Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen.Wir freuen uns, dass Sie von unserer Lage und Zimmergröße profitieren konnten und dass unsere Sauberkeit und Sicherheit zu Ihrer Zufriedenheit waren.Ihre Worte motivieren uns, unseren Service jeden Tag weiter zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem NH Collection Plaza Santiago begrüßen zu dürfen.Ein herzlicher Gruß,

6/10 – Okay

Peter

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Langsamer Check in
Das Check in war sehr sehr langsam und es bildete sich bereits eine Reihe aber es war nur eine Person beim Check in. Die Zimmer hatten keine Seife und kein Getränk. Frühstück war ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Miguel am 29. Dez. 2021
Muchas gracias por su comentario. Esperamos volver a encontrarnos pronto. Saludos

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ordentliches Hotel, aber keine 5 Sterne
Guter Service. Angenehmer Zimmerkonfort. Zustellbetten für die Kinder nicht so toll. In allem aber kein 5 Sterne Hotel. Gute 4 Sterne sind es aber.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Miguel Romero am 27. Jan. 2021
Hello Mr. David .It was a pleasure for us being your host in this business travel.Makes us very happy that the breakfast, service and assistance from hotel managers, you have found it very well.Thank you for the feedback about the hotel and our team.We hope to see you again very soon!NH Collection Plaza Santiago.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Miguel Romero am 8. März 2020
Dear Guest. On behalf of the entire team of the hotel we want to thank you for leaving your comments, we are happy to know that your experience was on your total satisfaction. We hope to see you soon. Best Regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder
Ausgezeichnet
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Wolfgang, Hart bei Graz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in toller Umgebung
Das Hotel ist sehr zu empfehlen, der einzige negative Punkt ist die Zufahrtsmöglichkeit. Durch das neue Costanera-Center ist die Zufahrt mit privaten PKW ziemlich mühsam.

6/10 – Okay

Eva, Zug

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage neben der Mall
Das Hotel ist etwas heruntergekommen. Alte Möbel, renovierungsbedürftigses Bad, stark verschmutzte und abgenutzte Teppiche. Das Frühstück bietet einem europäischen Magen nicht viel. Nach Kaffee muss man betteln. Die Angestellten nehmen es mit den Öffnungszeiten des Frühstücks nicht so genau. Morgens muss man ab und zu warten. Die Angestellten bieten einem grundsätzlich nur die teuren Hoteltaxis an (etwa 3 mal so teuer wie andere). Dafür ist die Lage toll (direkt neben der größten Mall Südamerikas). Die Umgebung bietet viel.

6/10 – Okay

Markus, Frankfurt

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel in guter Lage, Renovierungsbedarf
Das Hotel befindet sich verkehrsgünstig im Geschäftsviertel von Santiago und nimmt einen Teil des World Trade Centers ein. Direkt auf der anderen Straßenseite befindet sich Santiagos größte und modernste Shoppingmall sowie das höchste Bürogebäude Südamerikas. Das moderne Äußere des Gebäudes lässt allerdings nicht auf die Innenausstattung schliessen, die durch ein 80er-Jahre-Flair mit einigem Renovierungsbedarf gekennzeichnet ist. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Hervorzuheben ist das kostenlose Parken im allerdings sehr kleinen und engen hoteleigenen Tiefgaragenplatz. Eine kleine Niederlassung von Europcar ist im Hotel. Die Aussicht aus den Hotelzimmern ist grandios auf die Anden.

10/10 – Hervorragend

Christoph, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super Bett
Sehr gut! Gehe wieder dort hin!

8/10 – Gut

Mbunte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Lulu., Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ankommen und Wohlfühlen
Sehr freundlicher Empfang, Garagenplatz kostenlos. Auto wurde vom Hotelpersonal geparkt. Freies WLLAN auf dem Zimmer. Tolle Aussicht, sogar vom Badezimmer aus.. Super tolles Frühstücksbüffet. Gutschein für einen landestypischen Cocktail in der Bar, mit Hingabe gemixt. Konnten nach auschecken das Auto bis zu unserer Abfahrt am Abend in der Garage lassen. Koffer wurden in einem kleinen Raum bis zu unserer Abreiseise unter Verschluss gehalten. Wagen wurde wieder vorgefahren und mit den Koffern beladen. Alles in Allem Super tolles Preis-Leistungsverhältnis. Guter Einstieg nach langem Flug.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Udo H., Esslingen, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt im Hotelviertel und Geschäftsviertel " Las Condes". Bietet Comfort eines 5 Sterne_Hotels, kostenlose Garage, unbegrenzter kostenloser Internetzugang. Gute U-Bahnanbindung zum Stadtzentrum mit allen Sehenswürdigkeiten. Hotel ist angebunden an World-Business-Center von Santiago. Reception spricht ua. auch perfektes Deutsch. Preis-Leistungsverhältnis ausgezeichnet!

6/10 – Okay

Stephanie

Gut: Personal & Service
Property need remodeling. Restaurant food is awful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 24. Apr. 2024
Dear Ms. Stephanie,Thank you very much for taking the time to let us know your experience in our hotel, your comments are always helping us to improve and reach one of our main targets: bring memorable experiences to our guests.We will share your feedback with our team in order to take the needed actions to work on your mention concerning our hotel status and the food in our restaurant.We appreciate the time dedicated to let us know about this situations. We hope to have the opportunity to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago with a much improved experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 18. Apr. 2024
Estimada Srta. Maria,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración acerca de su estadía en nuestro hotel.Estaremos felices de volver a darle la bienvenida nuevamente en nuestro NH Collection Plaza Santiago y le deseamos una gran semana.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel in a good location, beds are very comfortable had the best night sleep in ages. Wish we had more than the 1 night here! Also was walkable to restaurants, would stay at this hotel again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Eric,Thank you very much for disposing your time in order to share with us your feedback about your stay in out hotel.We are delighted to know that we were able to enhance your visit in Santiago, reaching your expectations about location, room and rest during the time you were with us.We appreciate your lovely comments which it always help us to keep insipired in order to bring memorable moments to our guests.Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago and we wish you a wonderful week.Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Jacobo, SAN MARTIN

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great hotel, great staff i really enjoyed the upgrade
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Jacobo,Thank you very much for dedicating us your time in order to give us your feedback about your experience in our hotel.We are so glad to know you liked the room upgrade and our services.Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago and we remain at your disposal for anything you may need in the future.Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Kylie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Five stars, veryyyy nice. Right beside the costanera center.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Ms. Kylie,Thank you for taking the time to let us know your experience during your stay in our hotel.We are happy we were able to give an extraordinary experience during the time you were with us.Looking forward to welcoming you back in our NH Collection Plaza Santiago very soon!Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Meltem, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location for tours, access to great dining. Comfortable rooms and friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Ms. Meltem,Thank you very much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We are so happy you have enjoyed our location, dinner, rooms and the service provided by our staff.Your kind mentions bring us energy to try our best day by day.Looking forward to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Jose,Thank you so much for taking the time to let us knwo your experience during your stay at our hotel.We are delighted to know that everything was perfect during the time you were with us.Looking forward to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago very soon!Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Naji

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very good location, good foods, clean, service super slow meaning if u order soap, shampoo take for a long time to provided
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 17. Apr. 2024
Dear Mr. Naji,Thank you very much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We are so glad to know that we have reach your expectations about the location and cleanliness.We have taken note concerning the room service waiting time you mentioned in order to improve this point internally with our team.Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago and we wish you an extraordinary week.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

ADAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
gracias
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. Apr. 2024
Estimado Sr. Adan,Le agradecemos enormemente por habernos disponer de su preciado tiempo para hacernos llegar sus comentarios acerca de su estadía en nuestro hotel.Apreciamos su preferencia y fidelidad en nuestro NH Collection Plaza Santiago, esperamos poder darle una cálida bienvenida muy pronto nuevamente.Un cordial saludo,

8/10 – Gut

Elie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bien
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 11. Apr. 2024
Dear Mr. Fares,Thank you very much for taking the time to let us know your experience dunrig your stay with us.We are glad to know everything was great during your time with us.Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Felipe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. März 2024
Estimado Sr. Felipe,¡Gracias por compartir su experiencia con nosotros en nuestro NH Collection Plaza Santiago! Nos llena de alegría saber que su estancia fue completamente satisfactoria y que no encontró ningún aspecto negativo durante su visita. En NH Collection Plaza Santiago nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes una experiencia excepcional en todos los aspectos, y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas. Agradecemos sinceramente el tiempo dedicado y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia memorable. Un cálido saludo,

6/10 – Okay

Francisco T.

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Would have rated this hotel 5 Stars except for 2 problems. Everything was good the first 4 days, then downhill fast. Problem #1, AC stopped working and it was hot and very dry. I had to go to work with my distributor. My Wife went and reported it, they did NOTHING. When I came back I went and complained strongly, took them an hour and a half to get another room ready for us ??? Problem #2, AC in new room ok but the Toilet was not fixed to the floor properly and rocked and rolled as if in an earthquake. Again I was out and my Wife Complanied, Nothing done. I went and asked for the hotel manager,he apologized and said it would be taken care of. Maintenance went to the room and played around for awhile, basically the toilet problem remained thge Same ! Good hotel with maintenance issues. Would I stay here Yes, but, I would check out Immediately if things are not right and I would demand a refund and go someplace else.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 4. März 2024
Dear Mr. Francisco T,Thank you for taking the time to share your feedback with us.We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. It is disappointing to hear about the problems with the AC and the toilet in your room, as well as the lack of prompt action from our team to address these issues.Please rest assured that we take your comments seriously and have shared them with our maintenance team to ensure that these issues are rectified promptly. We understand the importance of a comfortable and enjoyable stay for our guests, and we regret that we fell short in this instance.We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much-improved experience. If you would like to discuss your concerns further or if there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us directly.Best regards,

6/10 – Okay

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Demoré 30 minutos en el check-out (un domingo a las 12:15). Aunque iba con tiempo, me atrasé para un compromiso importante y tuve que reestructurar mi día.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 4. März 2024
Estimado Sr. Rafael,Lamentamos sinceramente los inconvenientes que experimentó durante su check-out.Es inaceptable que haya tenido que esperar 30 minutos para completar el proceso de salida, especialmente en un momento en que su tiempo era valioso y tenía compromisos importantes que cumplir. Entendemos lo frustrante que puede ser esta situación y nos disculpamos por el impacto negativo que tuvo en su día.Tomamos sus comentarios muy en serio y revisaremos nuestros procedimientos para garantizar que se tomen las medidas necesarias para agilizar el proceso de check-out en el futuro y evitar que situaciones similares vuelvan a ocurrir.Agradecemos su paciencia y esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro para ofrecerle una experiencia mucho más fluida y satisfactoria.Si hay algo más en lo que podamos ayudarle o si desea discutir sus preocupaciones más a fondo, no dude en ponerse en contacto con nosotros directamente.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Leonardo A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gran hotel, mejor estadía. Para volver siempre.
Increíble hotel y ubicación. Lo tiene todo!! Volvería siempre. El personal fue siempre atento y cordial. Habitaciones increíbles, desayuno bufette completisimo.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 4. März 2024
Estimado Sr. Leonardo A,¡Muchas gracias por sus amables palabras y por compartir su maravillosa experiencia con nosotros!Nos emociona saber que tuvo una estadía extraordinaria y que encontró nuestro hotel y ubicación increíbles. Es fantástico saber que disfrutó de todo lo que tenemos para ofrecer y que volvería una y otra vez. Nuestro equipo se enorgullece en brindar un servicio atento y amigable, y estamos encantados de que hayan hecho su estadía memorable.Nos alegra que haya apreciado nuestras increíbles habitaciones y nuestro completo desayuno buffet. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad, y estamos encantados de haber superado sus expectativas en cada aspecto de su estadía.Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita, y no dude en avisarnos si hay algo más que podamos hacer para que sus futuras estadías sean aún más placenteras en nuestro NH Collection Plaza Santiago.Saludos cordiales,

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 4. März 2024
Estimada Srta. Yolanda,¡Gracias por tomarse el tiempo para compartir su opinión con nosotros!Nos complace saber que su estancia fue satisfactoria y que todo estuvo bien durante su visita. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad, y nos alegra saber que cumplimos con sus expectativas.Agradecemos sus comentarios positivos y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia excelente en nuestro NH Collection Plaza Santiago.Si hay algo más en lo que podamos ayudarle o si tiene alguna pregunta, no dude en ponerse en contacto con nosotros.Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Maria T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. März 2024
Estimada Srta. Maria,¡Gracias por compartir su experiencia con nosotros en nuestro NH Collection Plaza Santiago! Nos llena de alegría saber que su estancia fue completamente satisfactoria y que no encontró ningún aspecto negativo durante su visita. En NH Collection Plaza Santiago nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes una experiencia excepcional en todos los aspectos, y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas. Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia memorable. Un cálido saludo,

8/10 – Gut

Ninivé

Gut: Personal & Service
bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 19. Feb. 2024
Estimada Srta. Ninivé,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración y comentarios acerca de su estadía en nuestro hotel.Nos hubiera gustado saber sobre algún punto de mejora en particular durante su estancia para haberle podido brindar una solución y así alcanzar plenamente sus expectativas.Esperamos tener la oportunidad de volver a darle la bienvenida muy pronto en nuestro NH Collection Plaza Santiago y quedamos a su disposición para cualquier cosa que pudiera necesitar.Un cordial saludo,

6/10 – Okay

Christina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thiscis not a 5 star hotel, maybe a 3. The positive part of our stay was they were able to provide us with early check in to a room, but we cannit confirm is was the category we had paid for, since no receipt was ever provided, but after an overnight flight we took whar was given. Small sofa in room was stained, the faux leather headboard was peeling everywhere, there is a nespresso in the room, but you are provided with 3 free pods per stay. There are times that there are no English speaking staff on shift to answer questions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 19. Feb. 2024
Dear Ms. Christina,Thank you indeed for taking the time to share with us our feedback during your stay with us. Your comments are always helping to improve on our service and facilities day by day.We take note about your comments concerning the experience you had in our hotel, which it does not correspond to our high quality standards that we are use to provide to our guests.We will work on your observations taking the needed actions in order to improve the points you mentioned regarding our service and rooms.Looking forward to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago and we remain at our whole disposal for anything you may need.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. März 2024
Estimado huésped,¡Gracias por compartir su experiencia con nosotros en nuestro NH Collection Plaza Santiago! Nos llena de alegría saber que su estancia fue completamente satisfactoria y que no encontró ningún aspecto negativo durante su visita. En NH Collection Plaza Santiago nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes una experiencia excepcional en todos los aspectos, y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas. Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia memorable. Un cálido saludo,

10/10 – Hervorragend

SELCUK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 25. Feb. 2024
Dear Mr. Selcuk,Thank you very much for sharing your experience with us!We are delighted to hear that your stay was perfect and that you enjoyed your time at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to know that we met your expectations.We hope to have the privilege of welcoming you back in the future for another perfect stay. If there is anything else we can assist you with, please do not hesitate to contact us.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Marcos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. März 2024
Estimado Sr. Marcos,¡Gracias por compartir su experiencia con nosotros en nuestro NH Collection Plaza Santiago! Nos llena de alegría saber que su estancia fue completamente satisfactoria y que no encontró ningún aspecto negativo durante su visita. En NH Collection Plaza Santiago nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes una experiencia excepcional en todos los aspectos, y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas. Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia memorable. Un cálido saludo,

4/10 – Schlecht

Shekeb

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not a 5 star hotel. Below average service. Outdated facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 19. Feb. 2024
Dear Mr. Shekeb,Thank you so much for taking the time to let us know your experience in our hotel.Your comments are constantly helping us to improve and reach one of our main targets: bring memorable experiences to our guests.We will work on your observations in order to improve those points such as service and facilities to prevent from this happening again in the future.Looking forward to welcoming you back very soon in our NH Collection Plaza Santiago and we remain at your whole disposal for anything you may need.Warmest regards,

10/10 – Hervorragend

Ann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The perfect Hotel
I've traveled on 6 continents, and this is my favorite hotel. The staff was very friendly and helpful. The breakfast was delicious. The location was absolutely perfect!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Ms. Ann,Thank you so much for taking the time to let us know your recent experience with us.We are glad to know that everything was flawless during the time you spent with us.Your kind comments bring us energy to keep on going on our daily basis.Looking forward to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago and we remain at our entire disposal for anything you may need.Warmest regards,

6/10 – Okay

Shekeb

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Property at best is a three star from top to bottom. Service is average. Rooms are good. Definitely not a five star as stated. Breakfast was good. Hotel seems to be understaffed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 12. Feb. 2024
Dear Mr. Shekeb,Thank you so much for taking the time to let us know your experience about your experience with us.We regret do not meet our expectations on this opportunity. Further, we have taken note of all the details you have mentioned. We are sorry for any inconvenience this may have caused. We will work internally with our team to prevent this situation from recurring in the future.We hope to welcome you back again in our NH Collection Plaza Santiago, we remain at your whole disposal for anything you may need.Warmest regards,

6/10 – Okay

Lynnzi Anne

Gut: Sauberkeit
Air conditioning temperamental - poor staff support for resolution. Bed soooo high in the air - don’t fall out! Breakfast was good. The didn’t have available shuttle to pick me up from airport- and if they DO it’s $40 one way.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 30. Jan. 2024
Dear Ms. Lynnzi,Thank you very much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We apologize for the inconveniences caused during your stay with us. We will work on your comments in order to prevent this situation from happening again in the future.Looking forward to welcome you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago.Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Anderson Rafael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 30. Jan. 2024
Estimado Sr. Anderson,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración y comentarios acerca de su estadía en nuestro hotel.Nos llena de emoción saber que nuestro equipo ha sido capaz de brindarle una experiencia memorable.Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto en nuestro NH Collection Plaza Santiago y le deseamos una feliz semana.Un cordial saludo,

8/10 – Gut

Lubi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location,clean room and a good breakast selection. Only downside was the pool and gym being both out of action.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 30. Jan. 2024
Dear Mr. Lubi,Thank you very much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We appreciate your words concernig our services and we regret do not have our pool and gym available during the time your were with us.We hope to welcome you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago. We will be pleased to assist you with any further request.Kindest Regards,

10/10 – Hervorragend

Luis Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente, el personal muy bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 30. Jan. 2024
Estimado Sr. Luis,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración y coentarios acerca de su estadía.Nos alegra haberle podido brindar una extraordinaria y que haya disfrutado de la atención de nuestro equipo.Esperamos brindarle una cálida bienvenida muy pronto en nuestro NH Collection Plaza Santiago.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Asela Pellegrin

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager am 12. März 2024
Estimada Srta. Pellegrin,¡Gracias por compartir su experiencia con nosotros en nuestro NH Collection Plaza Santiago! Nos llena de alegría saber que su estancia fue completamente satisfactoria y que no encontró ningún aspecto negativo durante su visita. En NH Collection Plaza Santiago nos esforzamos por brindar a nuestros huéspedes una experiencia excepcional en todos los aspectos, y nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas. Agradecemos sinceramente sus amables palabras y esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para otra estancia memorable. Un cálido saludo,

4/10 – Schlecht

CARLOS MANUEL

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 30. Jan. 2024
Dear Mr. Carlos,Thank you so much for taking the time to let us know your experience during your stay with us.We appreciate the time you have dedicated us and we will work on your score in order to improve.Looking forward to welcoming you back very soon in our NH Collection Plaza Santiago.Warmest regards,

4/10 – Schlecht

Luis Muñoz

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Luis C

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boa
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Equipo NH Collection Plaza Santiago am 6. Jan. 2024
Estimado Sr. Luis,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración y comentarios acerca de su estadía en nuestro hotel.Es un placer saber que hemos sido capaces de entregarle una agradable experiencia dentro del tiempo que estuvo con nosotros.Esperamos volver a recibirlo muy pronto en nuestro NH Collection Plaza Santiago.Un cordial saludo,

10/10 – Hervorragend

Santos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bien hotel muy cómodo Personal muy lento en recepción y parece que con poca te de cua a de la amabilidad
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 31. Dez. 2023
Estimado Sr. Santos,Le damos las gracias por habernos enviado su valoración y comentarios acerca de su estadía en nuestro hotel.Nos alegra que le haya gustado la comodidad de nuestras instalaciones, sin embargo, tomamos nota de lo mencionado acerca de nuestro equipo de recepción.Reforzaremos internamente con nuestros colaboradores implementando las medidas necesarias para revertir este punto de mejora.Esperamos volver a recibirlo muy pronto en nuestro NH Collection Plaza Santiago y le deseamos una maravillosa semana.

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reception staff on arrival were excellent. I wish I had taken the young ladies name to give her a recommendation. Breakfast is excellent. Rooms need a bit of a lift but other than that , good friendly staff everywhere. Great location . Good three night stay. 👍😁
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 23. Nov. 2023
Dear Mr. Paul,Thank you so much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We are delighted to know that our team was able to give you an extraordinary experience during your stay, highlighting our front desk team and breakfast.Your comments bring us energy and joy to keep on going on our daily basis.Looking forward to welcoming you back again in our NH Collection Plaza Santiago.Warmest regards,

8/10 – Gut

Alejandro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nothing to add
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 23. Nov. 2023
Dear Alejandro,Thank you so much for taking the time to let us know your experience in our hotel. Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago. Kindest regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No recommendation
Location is good. Hotel is nice. Staffs are uncommon cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Stefany Montalva. Guest Relations Manager. am 6. Okt. 2023
Dear guest, Thank you so much for taking the time to let us know your experience in our hotel.We appreciate your comment concerning the service provided by our staff. We will work internally in order to prevent this situation from happening again in the future.Your feedback is always helping us to improve our service and be able to bring you an extraordinary experience.Looking forward to welcoming you back again very soon in our NH Collection Plaza Santiago.Kindest regards,