Außenbereich

Bewertungen von La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto

4 out of 5
La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto
Av. Americo Vespucio 1284, Santiago, Santiago

Bewertungen

9,0

Wunderbar

556 von insgesamt 895 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
233 von insgesamt 895 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 895 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
25 von insgesamt 895 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 895 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Tobias Stephan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Flughafenhotel mit Shuttlebus.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 1. Apr. 2024
Estimado Tobias.Muchas gracias por su calificación y comentarios para nuestro hotel y servicios, nos alegra saber que hemos cumplido sus expectativas.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stopover von Atacama zur Osterinsel
Gutes Hotel für Übernachtung am Flughafen. Sehr ordentliche Zimmer, Wifi, mit Top-Badezimmer. Incl. Transfer von und zum Terminal, muss vorher angemeldet werden. In der Umgebung vom Hotel gibt es außer einer Tankstelle mit Shop nichts zu entdecken - daher nur für Übernachtung bei An- oder vor Abreise geeignet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mario Romo am 8. März 2024
Dear Andreas,We are glad that you liked our hotel and services, it is always positive to receive good comments, and we will share your comments and rating with our staff.

6/10 – Okay

Gerlind

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mario Romo am 11. Dez. 2023
Estimado Gerlind.Muchas gracias por su calificación.

10/10 – Hervorragend

Jost

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel for getting the plane next morning. Not possible open the windows, sometimes noisy with planes. Clean and comfortable. Good attentive staff, transfer to airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mario Romo am 31. Okt. 2023
Estimado Jost,Gracias por contarnos su experiencia en La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto. Agradecemos sus comentarios y la calificación que nos da.Cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Besonders praktisch ist der zuverlässige Flughafenshuttle, der 24H bereitgestellt wird.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Mario Romo am 11. Mai 2023
Muchas Gracias por su calificación

8/10 – Gut

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Steven V. am 13. März 2023
Thank you for your rate

8/10 – Gut

Francisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buenas habitaciones
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Steven V. am 9. März 2023
Gracias por su comentario

4/10 – Schlecht

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
In der Email von der Reisebestätigung stand fie Falsche Adresse. Wir sind vom Busterminal mit einem Taxi in dir Falsche Richtung gefahren. Nachdem es uns aufgefallen ist und wir umgedreht sind wurde es sehr teuer. Die Begrüßung am Checkin war sehr unfreundlich. Das Zimmer war soweit in Ordnung. Das essen im Restaurant war bis auf das Dessert schlecht. Der Srrvice im Restaurant auch.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

8/10 – Gut

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage am Flughafen mit Shuttle Service zum Flughafenterminal insbesondere für frühe Flüge . Liegt auch in der Nähe von großen Straßen und ist daher sehr laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Mario Romo am 17. Nov. 2022
Muchas Gracias por su visita

10/10 – Hervorragend

Hanns-Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and comfortable stay
Second stay here. The king room was spacious. Two tvs a bit much. The comfort is good, the bathroom has great hot water. Front desk staff is welcoming.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Front Desk Team am 20. Dez. 2021
Good Morning Dear Mr. / Mrs. ; Along with greeting from LQ Hotel by La Quinta Santiago Aeropuerto we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are very happy to have satisfied your expectations, it would be a pleasure for us, if you come back again, Best Regards!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Servicio al Cliente am 9. Apr. 2020
Gracias por su calificacion, siempre nos estamos esforzando por brindar lo mejor de nuestro Hotel, esperamos que en su proxima estadia podamos sorprenderlo y conseguir que su experiencia sea excelente

10/10 – Hervorragend

THOMAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Tolles, vernünftiges Hotel. Plus:Flughafennähe. Gutes Frühstück
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Kundenservice am 18. März 2020
Lieber Thomas Vielen Dank für Ihren Kommentar, der uns motiviert, weiterhin das Beste aus unserem Hotel herauszuholen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Servicio al cliente am 13. Nov. 2019
Gracias por calificacion, esto nos motiva a continuar brindando un excelente servicio

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Habe an der Rezeption weckerdienst bestellt, sie.haben mich aber nicht geweckt, fast mein Flug verpasst
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Reservas am 6. Feb. 2019
Good Morning Dear Mr. / Mrs. ; Along with greeting from LQ Hotel by La Quinta Santiago Aeropuerto we want to thank you for sharing your experience at our hotel. We regret that you had an inconvenience during your stay, we will solve to achieve an excellent stay for our guests. In the same way, we hope to receive you again. Best Regards!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt Sauber und große Zimmer Flughafen Transfer gratis
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Reservas am 27. Dez. 2018
Good Morning Dear Mr. / Mrs. ; Along with greeting from LQ Hotel by La Quinta Santiago Aeropuerto we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are very happy to have satisfied your expectations, it would be a pleasure for us, if you come back again, Best Regards!

8/10 – Gut

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
LQ Santiago Airport
Very close to Airport, however that‘s good and bad at same time. Noisy due to air crafts starting and close proximity to major road. Hotel within industrial area, no restaurant or shops in walking distance. However for 1 or 2 night business stays recommended. Nice new hotel and friendly staff. Good breakfast 👍!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Arianna Bustamante am 22. Aug. 2018
Good Morning Dear Mr. Joachim; Along with greeting from LQ Hotel by La Quinta Santiago Aeropuerto we want to thank you for sharing your experience at our hotel. We regret that you had an inconvenience during your stay, we will solve to achieve an excellent stay for our guests. In the same way, we hope to receive you again. Best Regards!

10/10 – Hervorragend

Joey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great food at the restaurant. Wonderful Airport shuttle service!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

austin, Fort Lauderdale

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

EDUARDO, Brooklyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious and clean room, but no full room service on a Saturday and we wanted to have something to eat and drink
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mario Romo am 20. Mai 2024
Estimado Eduardo.Muchas gracias por sus comentarios, los tomamos y los pasaremos a los encargados de Alimentos y Bebidas para que vean lo sucedido ya que el room service es un servicio que siempre debe estar completo con todos los productos disponibles.Muchas gracias.

10/10 – Hervorragend

Anibal, Miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As other reviews show Transportation get into the hotel it's a bit complicated we had to pay somebody to bring us over to the hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mario Romo am 20. Mai 2024
Dear Anibal,Thank you very much for sharing your comments with us, we appreciate that you brought this issue to our attention since the transportation service is a difference from other hotels, and it does not make sense that you had to pay separately for a service that we promote and offer.Sincerelly.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mario Romo am 13. Mai 2024
Estimado Francisco,Muchas gracias por su calificación para nuestro hotel y servicios.Cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great hotel when transiting in Santiago, with shuttle service however not a lot to do in the area
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 13. Mai 2024
Dear Richard,We are grateful for his comment and rating for our hotel and service.

8/10 – Gut

Ferenc Bence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
After our first mixed experience at La Quinta, we wanted to give it another go with some learnings from our first stay - we ended up having a similar conclusion. The property itself is pleasant, we had a good room where we could sleep really well. At around USD 100, was also very reasonably priced for a property close to the airport. Our main complaint is considering the free airport shuttle: while it's great that this is offered at no cost and the drivers are excellent, the organisation of the transfers was messy. Our flight to Santiago was delayed by hours, so we reached out to the hotel's reception via Whatsapp to confirm that our transfer would be rescheduled. Unfortunately, they never answered us, leaving us with some anxiety until we arrived and were successfully picked up. Communication with the drivers is smoother (also via Whatsapp), but not sure they would speak English.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 13. Mai 2024
Dear Ferenc.Thank you very much for telling us about your experience at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, it is always positive to receive good comments from our guests, and of course we also appreciate constructive criticism, since it helps us to improve those aspects that cause discomfort and that could lead to a better experience to our guests.Sincerelly.

2/10 – Ungenügend

Francisco

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Atención de recepción pésima, solicité el servicio de transporte incluido desde aeropuerto a hotel y no respondió nadie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 6. Mai 2024
Estimado Francisco,Gracias por contarnos su experiencia en La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, lamento que no cumpliéramos su expectativa, permítame expresar mis mas sinceras disculpas.Su opinión es muy importante, lamentamos que no pudiera utilizar nuestro servicio de traslados, al ser un servicio muy requerido es necesario reservarlo con 24 con a lo menos 24 hrs de antelación a la fecha de llegada, lamento que no pudiera comunicarse vía telefónica, revisare el porque no se contesto su llamada a tiempo. Sepa que tomaremos las acciones necesarias para que no vuelva a repetirse en el futuro. Aquí en La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto nos esforzamos continuamente por satisfacer las necesidades y expectativas de nuestros huéspedes. Esperamos sepa disculparnos y poder ofrecer una mejor atención en sus próximas visitas.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

aidee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Me encanto, tiene sauna, alberca, debes avisar que quieres el trabsporte del aeropuerto, muy amables, la comida muy rica. (Solo un detalle en mi segundo dia tuvieron un tema con la caldera y no me pude bañar, esperaba no se desayuno cortesia o algo por el tema, pero evadian el tema de agua caliente)
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 13. Mai 2024
Estimada Aidee,Muchas gracias por su comentario, efectivamente tuvimos un grave problema con el agua caliente, le agradecemos su paciencia con este inconveniente.Cordialmente.

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was perfect. I would improve the floor near the sauna, the water doesn't drain.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 29. Apr. 2024
Estimado Benjamin,Gracias por contarnos su experiencia en La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto. Siempre es positivo recibir buenos comentarios, daremos aviso al jede de mantenimiento para que revise el drenaje en el sector de la piscina.Cordialmente.

8/10 – Gut

Maria Alejandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 29. Apr. 2024
Estimada Maria AlejandraGracias por su calificación para nuestro Hotel y servicios.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

Yuxin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mario Romo am 26. Apr. 2024
Estimado Yuxin.Muchas gracias por su calificación, nos alegra saber que nuestro hotel fue de su agrado.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

Jianguo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 26. Apr. 2024
Estimado Jianguo.Muchas gracias por su calificación, nos alegra saber que nuestro hotel fue de su agrado.Sinceramente.

6/10 – Okay

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Shuttle service from hotel was not convenient for late night arrival, so we opted for Uber. Breakfast was not included in the tariff, an unpleasant surprise. Meals were expensive for what you get. Staff was pleasant, but did not go out of their way to provide service.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 25. Apr. 2024
Dear David.Thank you for telling us about your experience at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, I am sorry that we did not meet your expectations, allow me to express our most sincere apologies.Your opinion is very important, I am sorry for the inconvenience you had during your stay at our hotel, we will take the necessary actions to make the transportation system from the airport easier and faster, although this will always be determined by the arrival and check-in time. immigration and customs, regarding breakfast, unfortunately the rates are that way and I feel that we cannot help in that part. Please know that we will take the necessary actions to correct this situation and prevent it from recurring in the future. Here at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto we continually strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you have taken to tell us your concerns.Best Regards.

8/10 – Gut

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My favourite hotel when travelling out of SCL….big rooms, nice showers, comfy beds, efficient shuttles, on-site great restaurant, pleasant, efficient staff. …… a little noisy but tolerable since it is very close to SCL and planes
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 25. Apr. 2024
Dear Jennifer,Thank you for telling us about your experience at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, we are grateful that you have chosen us once again as your hotel in Santiago, it is always good to receive positive comments, like yours, which we will share with our team, which will surely bring them happiness.Sincerely.

10/10 – Hervorragend

María del Rosario

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente. Pocas opciones de comércios en la zona
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 22. Apr. 2024
Estimada Maria del Rosario.Agradecemos sus comentarios y calificación para nuestro hotel, nos alegra que nuestro hotel y servicios fueran de su agrado y cumpliéramos sus expectativas.Muchas Gracias.

10/10 – Hervorragend

Omar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
MUY CONVENIENTE POR EL AEROPUERTO
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 16. Apr. 2024
Estimado Omar.Muchas gracias por su comentario y nota, estamos contentos que nuestro hotel fuera de su agrado y cumpliera con su expectativa.Muchas gracias.

10/10 – Hervorragend

Juan, Guatemala

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación respecto al aeropuerto, pésima ubicación si buscas conocer la ciudad y su gastronomía, todo esta lejos
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 11. Apr. 2024
Buen día.Agradecemos su comentario y calificación, estamos contentos que nuestro fuera de su agrado.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

Stephen, Englewood

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always my 1st choice, when passing through stgo :)
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 10. Apr. 2024
Dear Stephen.Thank you for ypur comment and rating, We are happy to have met your expectations.Best Regards.

8/10 – Gut

Paula, Anchorage

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms are clean and spacious. The sauna, the jacuzzi, the restaurant, and the terrace barbecue are all fantastic with great people working there. It was hard to communicate with the hotel ahead of time to arrange for airport shuttle and then the shuttle was very late. Without a car, there isn’t anything nearby to walk to. All in all, this hotel was a fantastic place to recover from 20 hours of travel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mario Romo am 8. Apr. 2024
Estimada Paula.Muchas gracias por comunicarse con nosotros y contarnos su experiencia en La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, nos alegra que nuestro hotel y servicio fueran de su agrado, revisaremos como hacer mas fácil la comunicación con el transporte y así llegar a tiempo a buscar a nuestros huéspedes.Agradecemos su tiempo.Sinceramente.

10/10 – Hervorragend

Gerald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent shuttle service from airport. Check in was fast and excellent front desk service. Very good breakfast buffet. Hotel was like new and very clean and safe. Definitely would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mario Romo am 8. Apr. 2024
Dear Gerald.Thank you for your comments and rating.We are happy that our hotel and service were of their highest quality.Best Regards.

8/10 – Gut

Ferenc Bence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A fairly good and overall quite reasonably priced (at around USD 100 per night) option to stay close to the airport. What we liked: free airport transfers with friendly staff, free coffee & filtered water, comfortable and properly soundproofed rooms. What we didn't like: breakfast is expensive for USD 16 per person, considering what's offered. Staff might do the absolute minimum they have to: we asked for a transfer back to the airport at a specific time, they took note of the request at the reception. Next morning, we found out that the transfers run at fixed times - they left without us. They did not tell us when we requested the transfer that we cannot specify the time and they also didn't warn us in the morning that the transfer would leave without us, even though we were sitting just next to the reception area. Both would have been a small effort, if not even considered the minimum a guest should be able to expect.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 22. Apr. 2024
Dear Eva.Thank you for telling us about your experience at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto, I am sorry that we did not meet your expectations, allow me to express my most sincere apologies.Your opinion is very important, I am sorry that you had problems with the transportation back to the airport, we actually have established times to drop off our guests at the airport, and I am sorry that despite being in the lobby they were not warned that the transfer was leaving without you. Please know that we will take all necessary actions to prevent this from happening again in the future. Here at La Quinta by Wyndham Santiago Aeropuerto we continually strive to satisfy the needs and expectations of our guests.We appreciate your time and hope you give us the opportunity to serve you better on your future visits.Sincerely.

10/10 – Hervorragend

Ningsheng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff are friendly and helpful. Location is isolated
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mario Romo am 5. Apr. 2024
Dear NingshengThank you for your comments about our staff, and for your rating.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good place to stay when flying in or out of Santiago Airport .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 1. Apr. 2024
Estimada Carol,Agradecemos su calificación y comentarios para nuestro hotel y servicios, nos alegra saber que hemos cumplido con sus expectativas.Muchas gracias.

8/10 – Gut

HENRIQUE D

Mit der Familie gereist
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 1. Apr. 2024
Estimado Henrique D.Gracias por su calificación, lamentamos que no pudiéramos cumplir totalmente sus expectativas, nos disculpamos por eso y esperamos que nos pueda brindar la oportunidad de poder mejorar y atenderle de mejor manera.Cordialmente.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 17. Apr. 2024
Estimado David,Estamos agradecidos por la calificación para nuestro, nos alegra que hayamos cumplido sus expectativas en su estadía.Sinceramente.

8/10 – Gut

Philip

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 17. Apr. 2024
Thank you very much for your rating, we are glad that we met your expectations during your stay with us.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Gary, Tulsa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel had very helpful staff and a free shuttle to the airport. It is 20 minutes from downtown Santiago, but the city has a good Uber and taxi service.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 27. März 2024
Dear Gary,Thank you for your comments and rating for our hotel.Best Regards.

8/10 – Gut

Ningsheng

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff with good condition
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 26. März 2024
Dear Sir,Thank you for comments and rating.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mgr at counter with Beard was great and helped us get into a room earlier
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 25. März 2024
Dear Larry.We are grateful for your comment and rating for our hotel, we will share your opinion with our staff which will surely make them happy.Thank you for your preference.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for 1 night layover
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 21. März 2024
Dear Denise,Thank you for your comments and rating.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Laryza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Expensive transportation to and from the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mario Romo am 18. März 2024
Dear Laryza,Thank you for your comments, our shuttle is free for all guest between airport-hotel-airport and the taxi for rest of the city is expensive.Sincerelly.

10/10 – Hervorragend

Giang

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mario Romo am 5. Apr. 2024
Dear Giang.Thank you for your rating for our service and hotel.Best Regards.