Lobby

Bewertungen von Quality Hotel Residence

3.5 out of 5
Quality Hotel Residence
Julie Eges Gate 5430, Sandnes

Bewertungen

8,2

Sehr gut

244 von insgesamt 672 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
292 von insgesamt 672 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
91 von insgesamt 672 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 672 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 672 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Tormod am 9. Sept. 2023
Kjære GjestTusen takk for besøket ditt hos oss på Quality Hotel Residence og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi tar dette videre og håper vi kan oppfylle dine forventninger ved neste opphold.Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.Med vennlig hilsenResepsjonenQuality Hotel Residence

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel with a good service and nice rooms!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Lennart am 8. März 2022
Thx for the lovely review and for staying with us, we cant wait to see you back again here at Quality Hotel Residence. kindest, Lennart

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel
Hotel in der Nähe des Bahnhofs. Als Ausgangsort für Starvanger perfekt. Der Zug fährt 1x pro Stunde und benötigt nur 15 Minuten. Grosses Frühstücksbuffet. Das Hotel ist in ein Einkaufszentrum integriert. Supermarkt und Kino daher im gleichen Gebäude. Das Personal ist sehr frehndlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In keinster Weise zu empfehlen! Wir hatten dort ein Superior Zimmer gebucht und man hat uns ein Zimmer von höchstens 12 qm mit einem 1,20 m breiten Bett und einem Pritschenbett direkt unter dem Fenster gegeben, das haben wir abgelehnt, dann im hintersten Winkel ein Zimmer ebenfalls mit Klappbett und einem Doppelbett, was wir dann genommen haben, da spät am Abend, enges schmutziges Bad, auf jedem Stock 85 Zimmer, alle Teppichböden fleckig, sehr schmutzig, Frühstück mit Menschen überfüllt und mussten im Hotelflur frühstücken, schlechte übelriechende Luft überall, Hotelgaragenübergang defekt, man muss ca 300 m mit Gepäck auf der Strasse dahin gehen, kein Restaurant, Hotel der untersten Kategorie, schlechte Lage inmitten eines Gewerbegebietes, grosszügigerweise hat man uns den extrem hohen Preis für ein Deluxe Zimmer heruntergestzt - das war das einzigst positiv zu beschreibende Element - NIE WIEDER !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

zentrale Lage, Frühstück gut
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Mit Einschränkungen zu empfehlen
Positiv ist das freundliche Personal, das Frühstücksbuffett sowie der kostenlose Parkplatz in einem durch eine Passage erreichbaren Parkhaus zu erwähnen. Auch das Familienzimmer, das wir mit 4 Personen bekommen hatten, war schön groß und einigermaßen gemütlich. Allerdings hatte die Möblierung sowie die Einrichtung des Hotels insgesamt schon bessere Zeiten erlebt. Wirklich sehr störend war ein genau gegenüber unserem Zimmer befindlicher Nachtklub, der ab ca. 22 Uhr abends bis ca. 3 Uhr morgens einen erheblichen Lärm verursachte, der auch bei geschlossenen Fenstern und erheblicher Müdigkeit ein Einschlafen verhinderte.

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Anne & Team Residence am 16. Mai 2024
Hei på deg, Wow! For en fin tilbakemelding! Jeg håper vi får gleden av å sjekke deg inn hos oss igjen, og at vi kan gi deg en like god opplevelse da.Med venlig hilsen,Anne & Team Residence

4/10 – Schlecht

Bengt

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rom 530
Skitne gardiner, gulvet knirket og doen hadde store og flere sprikker. Forventet en annen standar på rommer
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Anne og Residence team am 19. Feb. 2024
Hei!Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Jeg er lei meg for at oppholdet ikke ble helt slik vi skulle ønsket. Vi tar innspillet ditt med oss videre og håper at til tross for dette vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake igjen til oss i fremtiden! Hilsen fra

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei !Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Håper å se deg igjen snart!Med venlig hilsen

8/10 – Gut

Elin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Elin, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Håper å se deg igjen snart!Med venlig hilsen

6/10 – Okay

Jamal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Breakfast ok, room nothing special
Very basic room. Best thing about the stay was the breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Dear Jamal,Thank you for taking the time to leave a review following your recent stay at Quality Hotel Residence! We are delighted to read that you enjoyed your stay with us.Thank you for your feedback in regards to the breakfast. Hope to welcome you back Warm regards,

8/10 – Gut

Timo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Kjære Timo,Vi er så glade for å høre at du hadde en fantastisk tid på hotellet vårt. Den positive tilbakemeldingen din lyser opp dagen vår, og vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart!

10/10 – Hervorragend

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Monica,Vi er så glade for å høre at du hadde en fantastisk tid på hotellet vårt. Den positive tilbakemeldingen din lyser opp dagen vår, og vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart!

10/10 – Hervorragend

Sølve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Kjære Sølve,Vi er så glade for å høre at du hadde en fantastisk tid på hotellet vårt. Den positive tilbakemeldingen din lyser opp dagen vår, og vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart!

8/10 – Gut

Torill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Torill,Vi er så glade for å høre at du hadde en fantastisk tid på hotellet vårt. Den positive tilbakemeldingen din lyser opp dagen vår, og vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Behagelig opphold, deilig frokost
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Hjertelig velkommen tilbake:)Med venlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Øyvind Gisholt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Kjære Øyvind, Vi er så glade for å høre at du hadde en fantastisk tid på hotellet vårt. Den positive tilbakemeldingen din lyser opp dagen vår, og vi gleder oss til å ha deg som gjest igjen snart!Med venlig hilsen

2/10 – Ungenügend

Linn Merethe

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Linn Merethe,Tusen takk for tilbakemelding! Vi vil veldig gjerne vite hva vi kan gjøre bedre til neste gang, så setter stor pris på det!Med venlig hilsen,

10/10 – Hervorragend

Frode

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Frode,Tusen takk for at du gir oss 10 av 10 poeng! Vi er glade for at du trivdes hos oss.Håper å se deg igjen snart!

2/10 – Ungenügend

Mona Tala

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Anne am 19. Feb. 2024
Hei Mona, Tusen takk for tilbakemelding! Vi vil veldig gjerne vite hva vi kan gjøre bedre til neste gang, så setter stor pris på det!Med venlig hilsen,

6/10 – Okay

Børge Ivan

Gut: Personal & Service
Lite rom med lite bad, utsikt mot hotell bygning. Inneklemt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Anne og Residence team am 19. Feb. 2024
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på det! Vi ønsker alltid å vite hvordan vi kan forbedre oss og din tilbakemelding hjelper oss med dette. Hjertelig velkommen tilbake:)

8/10 – Gut

Timo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Litt skittent håndkle og bad. Renholdspersonell hadde ikke fått med seg at jeg hadde sent utsjekk så de hamret løs på døren min 3-4 ganger
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Kristen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggelig og lettvint
Et veldig hyggelig, intimt og sentralt beliggende hotell. Serviceinnstilt betjening og god mat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Brit

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

kim

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Torunn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rent
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Tina am 28. Nov. 2023
Kjære Torunn,Tusen takk for besøket ditt hos oss på Quality Hotel Residence og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Våre ansatte står på hver dag for å gi våre gjester gode opplevelser, så det gleder oss å høre at du er fornøyd med oppholdet ditt.Velkommen igjen ved en senere anledning.Med vennlig hilsenTinaFront Office Service ManagerQuality Hotel Residence

10/10 – Hervorragend

Visa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bra beligenhet , kjekke personell.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Thor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Hilde ailin

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Axel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Joachim M. I.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great stay
Very good hotel and a great breakfast. The lamps next to the bed was noisy, the built in charger where emitting some strange noises. The bed where old and not level. When lying down, the bed tilted inwards, because of the bed slats.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Maritha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Anniken

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veldig fornøyd
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Elizabeth

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Oda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

ROBERT VAGNER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Trine

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Tom

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Reidar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra opphold men litt mye støy nattestid
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Philip Hovde

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Gisle

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Irene

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jan-Henning

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Tina am 28. Sept. 2023
Kjære Jan-HenningTusen takk for besøket ditt hos oss på Quality Hotel Residence og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Våre ansatte står på hver dag for å gi våre gjester gode opplevelser, så det gleder oss å høre at du er fornøyd med oppholdet ditt.Velkommen igjen ved en senere anledning.Med vennlig hilsenResepsjonenQuality Hotel Residence

8/10 – Gut

Elin

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Tina am 28. Sept. 2023
Kjære Elin,Tusen takk for besøket ditt hos oss på Quality Hotel Residence og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Våre ansatte står på hver dag for å gi våre gjester gode opplevelser, så det gleder oss å høre at du er fornøyd med oppholdet ditt.Velkommen igjen ved en senere anledning.Med vennlig hilsenResepsjonenQuality Hotel Residence

6/10 – Okay

Rolf

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dårlige stoler og elendige sittemuligheter på rom og resepsjon. Gammelt med dårlig ventilasjon. Luktet matos i heis og ganger.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Tina am 28. Sept. 2023
Kjære Rolf,Tusen takk for besøket ditt hos oss på Quality Hotel Residence og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Ut ifra din tilbakemelding er det dessverre tydelig at ikke var alt var like bra når du bodde hos oss, noe vi beklager på det sterkeste.Vi jobber hele tiden med å forbedre vår service og dine tilbakemeldinger er med på å gjøre oss bedre.Vi kommer til å ta din tilbakemelding din videre og håper vi klarer å komme med bedre sitte muligheter til din neste besøk.Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Med vennlig hilsenResepsjonenQuality Hotel Residence