Lobby

Bewertungen von Parc 55 San Francisco - A Hilton Hotel

4 out of 5
Parc 55 San Francisco - A Hilton Hotel
55 Cyril Magnin St, San Francisco, CA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

599 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
243 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
52 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
37 von insgesamt 1037 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Reto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Sandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
for 300$ per night quite old and used furniture, very loud ice machine on the floor so I needed to change the room (but very friendly and understanding service !!)
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Gerd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

6/10 – Okay

Jörg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
wifi kostet
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Bruno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family Road Trip
Stuff was very friendly and Check-in / Check-out very fast and efficient. Best Breakfast buffet during our trip nad the only Hotel with real Crockery ( no plastic ), which is more enviroment friendly thne only plastic crockery. Location was good to go everywhere. Room and bathroom very clean , beds are been comfortable. Would book it again if I am back in San Francisco.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Christopher

Valet parking so expensive $75. Wish it was stated in the website before I booked room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

SEUNGWOOK

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Hotel itself was not bad. But the SF downtown near the hotel is very dirty, noisy, not safe, and smells very bad. In addition, the hotel charges additional occupancy tax or so, which was not known at the time of reservation.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jaime, Mountain View

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marjorie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location and facilities.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Amirhossein

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
By far, this was the worst hotel I’ve ever been. There is a destination charge and they don’t inform the guests during check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Manager on Duty am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to provide your feedback. We greatly value your thoughts and sentiments as they help us continuously improve our services. Regarding the destination fee, we regret any confusion that may have risen during your check-in process. While the fee was communicated prior to confirming your reservation, we apologize if it was not adequately reiterated upon your arrival. If you were unable to enjoy the perks associated with the destination fee, please allow us the opportunity to review your reservation details and address any concerns you may have. We look forward to the possibility of resolving this matter and hearing from you soon

10/10 – Hervorragend

Marisela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bueno muy elegante pero afuera sus alrededores mucho homeless
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

LORELA L

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is so friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michael, San Ramon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Yoshiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
街の中心にあります。エレベーターに乗る前に行き先の階のボタンを押します。エレベーターに乗ると停まる階が表示されます。日本のシステムと違うので面白いです。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Taro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is so good!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

George, Turlock

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was great, the waiter at the hotel bar was awesome. Outside of hotel there were homeless and mentally ill people. Nothing new, just keeping it from being a better score.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Yanna, Princeton

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
We had to ask for changing the rooms as the ones given to us were not clean. The new rooms were good - spacious and clean. We wanted to stay for additional night but that was possible at higher rates. The receptionists did not make an effort to an accommodate our needs. We checked out after the first night and yet got charged for a second night. We spent valuable time to sort out the errors made by the hotel personnel Overall disappointing experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Manager on Duty am 30. Apr. 2024
Thank you for taking the time to address this as this is not Hilton standard. We will certainly take this into consideration and use it as learning tool to give a better experience to our guests. However, I am unable to locate your reservation, would you mind providing that to us so we can take a look, in hopes we can still make it right for you? Hoping to hear from you soon.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Leonard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking was expensive but what isn’t these days.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ruby Anne

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Tumata

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel needs to be remodeled. Breakfast was good but expensive.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Manager on Duty am 24. Apr. 2024
We appreciate your feedback, rest assured we will inform the appropriate departments to enhance our guest experience. We hope to welcome you back in the future!

10/10 – Hervorragend

JEFFREY, GONZALES

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was awesome from valet, check in & bartender. Rooms we clean and comfortable. Walking distance to all the theaters. The streets have many homeless, but the property was safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Madeleine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
This place was expensive for what it offered. The rooms were very average and dated. The lobby is nice. The only parking available is Valet only, which is incredibly expensive. The area feels unsafe so parking somewhere else and walking back is not really an option. The pool is at another hotel which is not walkable due to the area.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Manager on Duty am 22. Apr. 2024
Thank you for taking the time to fill out our guest survey of your stay at Parc55. We are sorry to read that your stay was less than satisfactory as we always strive to exceed our guests' expectations. We will certainly be addressing your review, regarding parking, condition of the room and the pool with our team to see how we can improve moving forward. While we understand the hassle of walking across the street to our complex/sister property, your safety is our number one priority. Our security team is available 24/7 should assistance be needed. We hope to welcome you back to Parc 55 in the future. Should your travel plans lead you here, please let us know and we will assure you an enhanced stay. At your service,Manager On Duty.

8/10 – Gut

Eliza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good staff. Perfect location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The view from the from room was spectacular.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

L.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Pamela

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Laurie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is excellent for the Theater district. Our check-in was very slow but everything else was wonderful. The area around the property is very homeless but that is not the fault of the hotel. We would definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Xiaobei

Mit der Familie gereist
希望房间卫生、配备饮品
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Suki, HENDERSON

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Danielle Natasha Dawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was very accommodating and helpful, my niece actually had an accident and fell and sprained her ankle and the staff was accommodating meeting us with a wheelchair and bringing her to the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mikaela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff who checks u in was very sweet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Shamsher, Fremont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Pablo Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
First time and I will come back again 🙌🙏
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check in and check out process was easy. We had no wait. It’s close to many things in the city, but the streets further north aren’t that nice/can be dangerous. We had no issues and the room was nice and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

nora, danville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tyson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is amazing but the surrounding area was very unsafe. I believe this was once a very nice area but unfortunately the area outside the property is chaos on two sides.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cecilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Andrew

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Daniel am 25. März 2024
Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your business and feedback. If there is anything we can do to make it right with you, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Cesar Jonatan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We could not sleep because the window was not closed at all and we heard the noise from the street all night long
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel am 25. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we’re very sorry you had a negative experience staying with us. Our Executive Team is reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience. We hope you will consider staying with us in the future. If there is anything we can do to make it right with you, please don’t hesitate to let us know. We'd love to have you again as our guest to ensure you have the best travel experience.

10/10 – Hervorragend

Charles

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was awesome!!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Karl William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the ease with the staff and not the 1st or last time I’ll be staying @this property! Amazing views also ! Thanks again
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

RYOSUKE, Funabashi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nabaz

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Marcus

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Our executive suite was sparce with only one tv, and not close to sitting areas. Windows (in both room and 55 restaurant) were dirty. Service in restaurant very slow, yet quality of breakfast food was great. Overall, too expensive!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024