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1071 von insgesamt 2143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1.071
554 von insgesamt 2143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
554
261 von insgesamt 2143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
261
141 von insgesamt 2143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
141
116 von insgesamt 2143 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
116
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
7,8/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Michael
23. Dez. 2023
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 24. Dez. 2023
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
6/10 – Okay
m
Mit der Familie gereist
16. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Breakfast was not satisfying, scrambles eggs tasted like old newspaper, sausages not good,not a lot of choice, small bathroom,noisy airco..expected better, airport shuttle was very convenient
m
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von GM am 16. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your stay experience with us. I do apologize for the issues you encountered with our breakfast Your feedback has provided valuable information we will us to further improve our service. It is our goal for all our guests to have a flawless experience during their stay and we will continue to work diligently towards this goal.We hope to welcome you back again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
6/10 – Okay
Artur
3. Sept. 2023
Artur
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 5. Sept. 2023
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Hans-Peter, Lincoln
11. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hans-Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
10/10 – Hervorragend
Ulrike
25. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist auf modernen Standard mit einem Hauch von Nostalgie. Mein Zimmer im 11.Stock hatte eine Super -Aussicht . Die Einrichtung war Ton in Ton und sehr gemütlich . Ich habe mich in diesem Hotel sehr wohl und sicher gefühlt und empfehle es .
Der Shuttle Service ist gut und verlässlich - die Nutzung der öffentlichen vom Flughafen nach Downtown ( BART) ist sehr einfach .
Für SFO wird dies in Zukunft ‚ mein Hotel‘ sein . Ich war allein dort - Aufenthalt zwei Tage .
Ulrike
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von GM am 25. Nov. 2022
Thank you so much for finding the time to complete a review of your stays with us. It is wonderful to read that we have been able earn your loyalty through our service and many wonderful features.The team and I look forward to welcoming you back again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
8/10 – Gut
Gisela
22. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr angenehmes Flughafenhotel, Preis ist o.k.
Sehr angenehmes Hotel mit einem prima Shuttle. Die Gym war ausgezeichnet imt Precor-Geräten ausgestattet.
Sehr freundlicher Mitarbeiter an der Bar und im Frühstücksraum. Ich würde das Hotel jederzeit wieder buchen. Ein Plus: Man konnte beim Frühstück das Starten und Landen der Flugzeuge beobachten.
Gisela
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
8/10 – Gut
Matthias
16. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Typisches abgewohntes Hotel der Hilton Kette in der Nähe des Airports. Flughafenshuttel zwar vorhanden, aber um nach Downtown zu kommen, muss man entweder mit dem Auto nach SF fahren und auf einen nicht zu teuren Parkplatz hoffen oder man fährt mit dem Shuttel zum Airport und dann mit der BART (Schnellbahn) nach Downtown (ca, 30 bis 35 Minuten).
Matthias
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von GM am 17. Okt. 2022
Thank you for taking the time to highlight so many of our hotels wonderful features. Our location and value make us an excellent choice when visiting the Bay Area for business and/or pleasure. The easy access to Bart makes visiting the city extremely convenient, affordable and hassle free.I hope you have an opportunity to come stay with us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
8/10 – Gut
Claudia
Mit dem Partner gereist
22. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Übernachtung bis Anschlussflug. Alt aber sauber. Personal sehr freundlich.
Claudia
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von GM am 22. Aug. 2022
Thank you so much for finding the time to complete a review of your stays with us. It is wonderful to read that you enjoyed our cleanliness and friendly service.The team and I hope you have an opportunity to come back and visit us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Dr. Jul
16. Aug. 2022
Dr. Jul
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von GM am 17. Aug. 2022
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us.
We hope to see you again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
4/10 – Schlecht
Claudia
Mit dem Partner gereist
1. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Shuttlebus Flughafen - Hotel war super.
Essen an der Bar war recht gut, hingegen das Frühstückbuffet langweilig und relativ teuer.
Es gab aus Spargründen bei einem 8 tägigen Aufenthalt 1 mal Housekeeping.
Teilweise unfreundliches und unflexibles Personal.
Claudia
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022
Antwort von GM am 1. Aug. 2022
Thank you for your feedback and understanding. We are happy to offer daily housekeeping service however, we do ask that you make this request, as we do not want to enter your room without your authorization as many guests at this time wish to not have their room entered. I am sorry this was not make clear to you.
We hope to see you again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
4/10 – Schlecht
Stefan
24. Juli 2022
Stefan
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Gabriela
21. Mai 2022
Gabriela
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von GM am 23. Mai 2022
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us.
We hope to see you again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
8/10 – Gut
Daniel
Geschäftlich gereist
12. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt war gut. Das Hotel ist schon etwas älter und könnte hier und da ein Upgrade vertragen.
Bequem zum Flughafen mit dem Shuttle.
Freundlicher und hilfreicher Service bei der Rezeption.
Daniel
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von GM am 14. Mai 2022
Thank you so much for finding the time to complete a review of your stays with us. It is wonderful to read that you enjoyed our service.
The team and I hope you have an opportunity to come back and visit us again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Ralf
Mit der Familie gereist
6. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel um San Francisco und Umgebung zu erkunden. Mietwagen ist aber Pflicht. Sehr gutes Personal!
Ralf
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von GM am 7. Apr. 2022
Thank you for sharing your stay experience with us. It is wonderful to read you had a pleasant stay with us. You can be assured I will be sharing your kind words regarding our staff and hotel with the entire team.
We hope to welcome you back again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
8/10 – Gut
Sven
Geschäftlich gereist
29. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sven
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von GM am 29. März 2022
Thank you for taking the time to rate your stay with us. We will continue to work very hard to ensure all our guest leave feeling they had an experience worthy of a 10 rating.
We hope to see you again soon.
Regards,
John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Robert
26. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
All employees were great!
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Juan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Eugene
Mit dem Partner gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This is a nice hotel but I ask for a Bay view window and this room had slight side shot of the Bay. Also we brought food from a nice restaurant hoping that to warm it up the next day and they do not have a microwaves in the rooms. Also after doing a little investigating, I found out that it was the Marriott by the Bay that we stayed at for my birthday last year, of which had a full view of the Bay, and the rooms with the things that we needed. I should have did a little deeper investigating seeing that this time it is our 20th year wedding anniversary that we are celebrating, but I made a mistake and chose the Hilton instead of Marriott.
Eugene
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Keval
Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Keval
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Shikha
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
25. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Parking & breakfast was supposed to be included in my price but it wasn’t. The bath tubs were logged. They didn’t service it for hours or give us another room. The staff also was not friendly.
I had to pay $20 for parking which was supposed to be included & also $30 per person for breakfast so we has to walk down to find a food joint & there was nothing close by. Terrible experience. Will never stay here again.
Shikha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am sorry to read you did not enjoy your time with us. Your feedback is extremely helpful and you can be assured we will continue to focus on how we can improve our guest’s experience.Thank you for staying with us. We hope you reconsider staying with us again in the future.Regards,John C. Kellites / General Manager
8/10 – Gut
Ahmed
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good stay
Ahmed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 24. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us. It is wonderful to know you enjoyed your experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience warranting a 5 star rating.We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Maria, Riverside
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, great location and great customer service!
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 24. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your comments with us. Like you, many of our guests enjoy our convenient location and spectacular setting. If you are visiting downtown San Francisco, have business South in the Silicon Valley or simply need to be close to the airport our hotel provides an excellent central location for all there is to see and do in the Bay Area. We hope you will come see us again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Jaqueline
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jaqueline
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von GM am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay. We are thrilled to know you enjoyed your time with us.We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
2/10 – Ungenügend
Maneet
Mit einer Gruppe gereist
20. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bedsheets & pillows have marks on it. Towels have a bad smell. Bathroom was dirty
Maneet
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
HEATHER
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Comfortable bed and quiet
HEATHER
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 20. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit dem Partner gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When the gates did not work were out no sign letting you know it wasn't working
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 19. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback! Please be assured that we will address your concerns with the gates.
10/10 – Hervorragend
Kimberly
Mit der Familie gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rooms were nice and comfortable. Close to the airport which was perfect.
Kimberly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 19. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Clemence
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mr. Ryan was very kind and expressed his empathy to us as we are so frustrated in our cancelled flights. He helped us check in fast and assist us in all our needs.
Clemence
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 19. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your kind feedback and are delighted to receive your comments!
10/10 – Hervorragend
eric
18. Mai 2024
eric
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 19. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
6/10 – Okay
Zhaofang, Plano
17. Mai 2024
Zhaofang
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 19. Mai 2024
Thank you for your visit. We will work hard to address any issues that you may have experienced.
10/10 – Hervorragend
PAMELA
Mit dem Partner gereist
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff easy check-in, shuttle to the airport.
Good place to stay
PAMELA
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 14. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
Kirri
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms were great, but mine did not have a refrigerator. Also, upon check-in I was told about the continental breakfast which I thought was included in my stay, but after eating I was brought a bill which I think was undeserved because the buffet did not offer enough items that I can eat within my diet. If I knew that I would be charged $31, I would’ve preferred to eat elsewhere.
Kirri
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 14. Mai 2024
Thank you for your visit. Refrigerators are currently able to be requsted. Regrettably, breakfast was not included for your visit, but we offer it as an option for purchase. Thank you for taking a moment to share your feedback.
8/10 – Gut
Y
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
good
Y
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von GM am 13. Mai 2024
Thank you for taking the time to rate your stay with us. It is wonderful to know you enjoyed your experience. We will continue to work very hard to ensure all our guests leave feeling they had an experience warranting a 5 rating.We hope to see you again soon.Regards,John C. Kellites / General Manager
10/10 – Hervorragend
Kerry
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kerry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 13. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Hilary
Mit der Familie gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome property with excellent people!
Hilary
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 12. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Sean
Mit der Familie gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Book this hotel on a long layover, book the same day I arrived. The cost was spot on for same day hours before I needed the accomodations. Needless to say it worked out perfectly.
Sean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 10. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Eva
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The area and scenery was nice!
Eva
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 10. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
8/10 – Gut
James
Mit der Familie gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
James
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 10. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Grace
Mit dem Partner gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We picked this hotel because it has EV chargers in the parking structure. The room and the rate are good too. We stayed there before when trying to catch a flight the next day.
Grace
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 7. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
10/10 – Hervorragend
Mark
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Teena checked me in…. Totally professional!! I am a Platinum with Marriott….she out did any service I’ve had at Marriott properties!! Great room, great hotel, great service!!
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 6. Mai 2024
Thank you for your visit. I am delighted to hear your positive feedback for Teena's performance; I will be certain to commend her for her efforts.
2/10 – Ungenügend
kenneth
5. Mai 2024
AirCanada delayed my flight due to weather so I lost my nite's fare and I could not contact Expedia or the hotel toavoid the loss. Thanks expedia.
kenneth
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 6. Mai 2024
We are sorry to learn of your flight delay. We hope to be able to host you in the future.
8/10 – Gut
Angelique
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was perfect for what we needed. Flight was canceled home and needed somewhere clean and close by. Only issue was the airport shuttle was running behind by like 20 min. We almost had to get an Uber. Lots of people were complaining about this. Don’t know if it was just an issue that day or if the shuttle runs behind frequently.
Angelique
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 5. Mai 2024
Thank you for your visit. We will certainly address the concerns you mentioned about the shuttle, as we utilize a third-party service for this transportation
6/10 – Okay
Carlos
3. Mai 2024
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 4. Mai 2024
Thank you for your visit. We will work hard to correct any issues that you may have experienced.
10/10 – Hervorragend
Amanda
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teena am 4. Mai 2024
Thank you for taking time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay with us.
10/10 – Hervorragend
Mela
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teena am 4. Mai 2024
Thank you for taking time to leave us a review. We are glad you enjoyed your stay with us.
10/10 – Hervorragend
Adarsh
30. Apr. 2024
Adarsh
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 2. Mai 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
4/10 – Schlecht
Jeremy
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Jeremy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 1. Mai 2024
Thank you for your visit. We will work hard to correct any issues that you may have experienced.
10/10 – Hervorragend
FNU
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent.
FNU
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 30. Apr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!
6/10 – Okay
Kiyomi
30. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kiyomi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 1. Mai 2024
Thank you for your visit. We will work hard to correct any issues that you may have experienced.
10/10 – Hervorragend
Joshua
Mit einer Gruppe gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean. Got there much later than expected and forgot to call but the guy at the desk was still able to get us squared away. Breakfast buffet isn't free but was quite delicious.
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Airport Bayfront am 30. Apr. 2024
Thank you for your visit. We appreciate your feedback!