Premium-Zimmer, 2 Doppelbetten, Nichtraucher | Pillowtop-Betten, schallisolierte Zimmer, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von Greenwich Inn

2 out of 5
Greenwich Inn
3201 Steiner St, San Francisco, CA

Bewertungen

7,8

Gut

263 von insgesamt 768 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
283 von insgesamt 768 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
121 von insgesamt 768 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
53 von insgesamt 768 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
48 von insgesamt 768 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was with new stuffed. The staff helped to find a good parking lot and was very friendly. You can reach certain sightseeing attractions without the car. Also there is a bus stop near to the Motel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Greenwich Inn Management am 19. Okt. 2023
Dear Sabrina,We're delighted to hear you enjoyed your stay at our hotel.  Our newly furnished rooms and helpful staff aim to provide the utmost comfort and convenience for our guests.  We're pleased to have assisted you in finding suitable parking, and we're proud of our convenient location, close to popular attractions and a nearby bus stop for easy exploration.  We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Thank You,Greenwich Inn Management

10/10 – Hervorragend

Nico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Customer Care Team am 8. Sept. 2023
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Rene

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Directly by the Lombard Street A lot Diner in the near but expensive Wisherman‘s is about 30 min per walk Area cause of a firestation noisy and loud in rooms
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Care Team am 7. Aug. 2023
Dear Rene, thank you for sharing your feedback about your stay. It sounds like you appreciated the convenient location near Lombard Street and the availability of nearby dining options. However, it's unfortunate that the noise from the fire station impacted your experience and made the rooms noisy. Noise disturbances can certainly affect the quality of a stay. If you decide to visit again, you might consider requesting a room away from the fire station or looking into accommodations in quieter areas. If you have any other specific preferences or needs for your future stays, don't hesitate to let us know. We're here to assist you!Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Dirk

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, nettes Personal. Sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Customer Care Team am 20. Apr. 2023
Lieber Dirk, vielen Dank für dein wertvolles Feedback. Wir freuen uns zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und unseren Kundenservice mochten. Wir stellen immer sicher, dass wir unsere Gäste nach besten Kräften bedienen, und daher fühlt es sich großartig an, für die harte Arbeit anerkannt zu werden, die wir jeden Tag leisten. Ihre freundlichen Worte werden für uns alle eine große Motivation sein und uns bestimmt ein Lächeln aufs Gesicht zaubern. Wir freuen uns, Sie bald bewirten zu dürfen!Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist gut gelegen und vieles ist zu Fuß erreichbar.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Customer Care Team am 20. Apr. 2023
Lieber Robert, danke, dass du deine Erfahrungen mit uns teilst. Wir freuen uns zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und die Lage für Sie günstig war. Wir freuen uns darauf, Sie bald zu bedienen!Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Horst

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut gelegen, freundliches Personal und sauber
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Customer Care Team am 13. Feb. 2023
Lieber Horst, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre freundlichen Kommentare zu teilen. Es wird uns für den Rest des Tages ein Lächeln ins Gesicht zaubern! Es war mir eine Freude, Sie zu haben. Das gesamte Personal freut sich, dass wir Ihren Aufenthalt so wunderbar gestalten konnten. Wir hoffen, dass Sie uns das Vergnügen bereiten, Sie wieder zu beherbergen.Warm regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Yannik

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Andrea Elisabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist perfekt und die Rezeption ist super freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Greenwich in liegt sehr gut. Fußgänger Freundlich gelegen. Viele Bushaltestellen sind nur 5 min entfernt. Wenn 15 min entfernt ist sogar ein großer Supermarkt. Die Golengate Bridge ist mit dem Bus schnell zu erreichen. Das Personal war sehr freundlich. Das Zimmer war groß sauber, gepflegt und gut eingerichtet mit einem Kühlschrank, Mikrowelle und einer kleinen Kaffeemaschine. Würde ich jederzeit wieder buchen. Eine Feuerwehr-Wache liegt in der neben Straße und die Rücken zumindest bei meinem Besuch gerne aus. Wer also ein leichten Schlaf hat sollte es dann vielleicht meiden. Mich hat es nicht gestört bestes Hotel auf meiner kleinen USA Reise. 👍
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Customer Care Team am 3. Jan. 2020
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Customer Care Team am 12. Okt. 2019
Dear guest, We are disappointed if one of our guests leaves with less than first rate experience. Our aim is to provide a clean, comfortable and pleasant place to stay. We sincerely apologize that our hospitality and attention to details left something to be desired, this is very unlike us. Thank you for sharing your feedback. Please feel free to connect if there is anything we can do to help. We sincerely hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Customer Care Team am 12. Okt. 2019
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Customer Care Team am 3. Okt. 2019
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

10/10 – Hervorragend

a.lerche, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hatten ein schönes großes Zimmer, gemütliche Betten. Alles ordentlich, haben uns sehr wohl gefühlt. Etwas zu wenig Parkplätze, alles auch sehr eng. Frühstück war nichts super besonderes, keine Sitzmöglichkeit (also nur zum Mitnehmen)
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Dia am 15. Sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Es war sauber, Zimmer absolut ok, täglich frische Handtücher
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Customer Care Team am 3. Sept. 2019
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

6/10 – Okay

Kathrin

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schlechtes Management
Unser Zimmer im Greenwich Inn war bereits im Voraus bezahlt und doch erlebten wir nach langem Flug aus Europa dort unser kleines Desaster. Beim Einchecken stellte sich heraus, dass das Hotel schlicht überbucht war. Ein Zimmer gab's hier für uns nicht!!! Stattdessen fuhr der Hotelier mit uns zum Motel Capri und sagte, dass hier noch Zimmer frei wären. Dort angekommen war das Zimmer auch schnell gebucht. Aber Kundenzufriedenheit sieht anders aus.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Experience Manager am 2. Juli 2019
Dear Kathrin, We're very sorry that you had a bad experience with us recently. We apologise profusely for this occurring with your reservation. We would love to welcome you back, to impress you with our service, when you are next visiting the area. Best wishes, Hotel Management.

6/10 – Okay

Barbara

Fühlten uns nicht sicher - in der Nacht schimpfte und brüllte eine obdachlose Person. Für Autos war auch wenig Platz. Busanbindung war ok. Es gab auch Möglichkeiten ein paar Straßen weiter etwas zu essen Der Inhaber war teilweise etwas mürrisch Die Ungebung is ok, wie wir gesehen habn könnte sie viel schlimmer sein, dennoch fühlten wir uns nicht ganz wohl
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Experience Manager am 19. Juni 2019
Dear Barbara, We apologize if you felt unsafe in our hotel. We can assure you that our hotel is safe and we are sorry to hear that you felt so uncomfortable during your time here. This is not the type of experience that we want our guests to leave with. We will be discussing your comments with our entire team, to ensure improvements are made as a result. We would welcome the opportunity to redeem ourselves with you. Best wishes, Hotel Management.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Einrichtung war super. Das angepriesene Frühstück war nicht wirklich ein Frühstück. Es gab Toast und Marmelade, Cornflakes und Kaffee. Und das Ganze nur zum Mitnehmen. Ich bin schon in vielen Hotels in den USA gewesen und ja, ich kenne deren bescheidenes Frühstück. Aber das könnten sie sich wirklich sparen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Care Team am 4. Juli 2019
Dear guest, We are delighted to have provided you with suitable accommodation for your trip here. We appreciate your kind rating, and we hope to welcome you back again before long.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super großes modernes Zimmer....gibt nix zu bemängeln ✔️✔️
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Care Team am 4. Juli 2019
Dear guest, thank you so much for your stellar review! This means a lot to us. Hope you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you back next time you visit the area. Safe travels!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Zimmer waren super und für die Lage Top. Allerdings war der Service und das Frühstück naja sagen wir mal nicht existent.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Care Team am 4. Juli 2019
Dear guest, thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to note from your rating that you did not love your time at our hotel, and we apologize for any short-comings you encountered in terms of our product or our service. Should you stay with us again, please do know make us aware of anything that we can do to improve any aspect of your stay, and we will do our utmost to give you the very best possible stay here. We hope to welcome you back for a better stay soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Customer Care Team am 28. März 2019
Dear guest, We are always pleased to receive feedback from our guests in relation to their stays with us, and we are delighted with your rating, thank you very much. We are happy to have satisfied you so well, and we hope to remain your hotel of choice here for future visits.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel ist gut gelegen für SF. Wir haben alles zu Fuß erreichen können. Das Frühstück ist kein Frühstück. Und am Süßkram waren Armeisen. Das war nicht sehr appetitlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gepflegte, moderne Zimmer - leider ohne Schrank od. Garderobe. Personal eher desinteressiert dafür aber eine gute Lage und ein ordentliches PLV.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Richard

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Für Kurztripps Okay
Das Hotel ist zentral gelegen, dass man alles zu Fuß erreichen kann. Serviceteam ist etwas verbesserungsfähig. Unsere Handtücher wurden Angebot.en jedoch die neuen vergessen aufzuhängen. Wir würden das Hotel wieder buchen, da wir mit dem Preis/Leistungsverhältnis zufrieden waren und die Lage optimal war. Die Lombard Street ist ein Block entfernt mit vielen Restaurants und weiteren Geschäften.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

sven

Gut: Komfort des Zimmers
Ok aber nicht gut
Die Lage von dem Hotel war gut. An der Sauberkeit muss noch gearbeitet werden. Es lagen im Zimmer reihenweise fremde Haare rum.
Antwort von Guest Experience Team am 10. Mai 2018
Hallo, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid, dass wir den Ball mit Sauberkeit im Badezimmer fallen gelassen haben. Bitte beachten Sie, dass wir dies mit unseren Hauspersonal besprechen werden. Trotzdem freuen wir uns zu lesen, dass Sie insgesamt einen schönen Aufenthalt hatten und unsere Mitarbeiter hilfsbereit waren. Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir hoffen, Sie beim nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen. Danke noch einmal. Mit freundlichen Grüßen, Customer Care Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Empfangsüpersonal war bemüht, die Cleaninglady überfordert. Die Lage zum erkunden der Stadt ist fantastisch. Absolute Empfehlung : Fahrrad!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Guest Experience Team am 10. Mai 2018
Wir freuen uns, Ihnen eine geeignete Unterkunft für Ihre Reise zur Verfügung gestellt zu haben. Wir bedanken uns für Ihre freundliche Bewertung und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können.

4/10 – Schlecht

Stefan

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfreundlicher Service (Ist eigentlich eine Frechheit für den gezahlten Preis) Defenitiv lieber ein anderes Hotel nehmen. Sehr hellhörig.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
gute Lage, neue Zimmer
Zimmer sehr gut, Badezimmer neu, Lage zentral, Rezeption Verbesserungsbedürftig (wirkt alles sehr Unprofessionell und eher unfreundlich), Frühstück schlecht. Insgesamt aber für SF gutes Preis Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel in guter Lage
Wir haben dieses Hotel aufgrund der letzten positiven Bewertungen gebucht. Vor allem wegen der Sauberkeit. Leider war diese in unserem Zimmer gar nicht vorhanden. Überall waren Haare. In der Toilette war ein ganzer Büschel davon!!! Der Boden wurde schon länger nicht mehr gewischt und die Handtücher waren auch immer dreckig. Im Zimmer selber roch es auch eigen. Das Hotelpersonal war auch nicht wirklich hilfsbereit und eher unfreundlich. Das einzig positive war die Lage. Super Restaurants in der Umgebung!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

Achim

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Soweit O.K. Ein kleines Motel .
San Francisco ist eine tolle Stadt und man braucht eine Unterkunft. . Mit "Öffentlichen " ist man ruck zuck an allen Orten in der Stadt. Zimmer ist klein. Sauber. Relativ viele Handtücher gibt es. Bett ist ausreichend für normale und kleine Leute ;-). Parkplatz war umsonst.( wichtig ). Leider sind so Motelbretterbuden laut! Man hört alles. ....leider !
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Renovierte Zimmer aber desinteressiertes Personal
Die Zimmer in dem Hotel sind frisch renoviert, sehr modern und sehr sauber. Wir hatten jedoch zunächst ein Zimmer im Erdgeschoss, welches leider von Ameisen befallen war. Wir haben dies dem Personal mitgeteilt und bekamen ein Zimmer im ersten Stock, das wirklich top war. Bedauerlich war nur, dass der Mitarbeiter sichtlich genervt davon war, dass wir uns beschwert haben. Er hat zwar sofort richtig reagiert, aber Lust dazu hatte er offensichtlich nicht. Die Lage des Hotels ist super. Zu Fuß sind tolle Restaurants erreichbar und auch verschiedene Sehenswürdigkeiten. Wir würden jederzeit wieder dort übernachten.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel in guter Lage
Wir waren hier für 2 Nächte und uns hat das Hotel sehr gefallen. Die Ausstattung im Zimmer ist ziemlich neu und generell ist das Zimmer sehr sauber. Einzig das Gebläse der Klimaanlage ist etwas laut, aber ansonsten ein top Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Wir waren super zufrieden. Tolles Bad, man ist schnell in am Hafen, super Restaurants in der Nähe. Ein Besuch bei Mel's ist Pflicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Anne, Leipzig, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Expensive Motel but with nice rooms
The Motel was really expensive. The owner didnt have a Lobby. The Check-in was in his room. The furniture was good and new. The room also was really clean. The Internet was also Great.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wir hatten zwar einen späten Check in angemeldet. Leider gab es keine Info der Unterkunft bis wann der gilt. Nachdem wir am nächsten Tag einen neuen Anlauf starteten war das Zimmer abderswritig vermietet. Es entstanden zwar keine Kosten, aber Service sieht anders aus.

8/10 – Gut

Afije, Wettingen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
empfehlenswert für einige Tage
Die Zimmer sind sehr neu und gepflegt, jedoch nicht so geräumig.

10/10 – Hervorragend

Josue

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
When you first arrive, it's right in on the intersection. Two properties across from each other. It's a small property but they have their own parking. It is first come first served. The hotel host were very friendly and gave us great tips. Warned us about the issued with vehicle break-ins, which is very common in San Francisco unfortunately. Appreciated that. Back to parking. It's free and while it is first come first serve, we were able to secure parking each night we stayed. Most properties charge for this. There are a lot of convenient stores and dinining options you can easily walk to. Our favorite was Mel's Diner. Really good food and affordable. The rooms were clean when we got in and they clean them unless you post dont disturb sign. Beds were ok. Not the most comfortable but decent. Would recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Care Team am 27. Feb. 2024
Dear Josue, thank you for providing such detailed feedback about your experience with us. We're pleased to hear that you appreciated the friendly hotel hosts, the helpful tips, and the warning about vehicle break-ins in the area. It's great that you were able to secure free parking each night and enjoyed the convenience of nearby stores and dining options, particularly Mel's Diner. We also appreciate your comments about the cleanliness of the rooms. We apologize if the beds were not as comfortable as you would have liked, and we appreciate your recommendation. If there's anything specific you would like us to do to make amends or if you have additional suggestions, please feel free to share. We value your input and hope to have the opportunity to provide an even more satisfying experience on your next visit.Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great!
Great location, very friendly Staff, clean rooms... We'll come back with great pleasure!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Care Team am 11. Jan. 2024
Dear William, we're thrilled to hear that you had a positive experience during your stay! It's wonderful that you found our location great, our staff very friendly, and the rooms clean. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back with great pleasure on your next visit. If there's anything specific you enjoyed or if there are ways we can make your future stays even better, please feel free to let us know. Thank you for choosing us, and we can't wait to host you again!Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Dielman

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 11. Jan. 2024
Dear guest, we appreciate the awesome rating that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Warm regards,Customer Care Team

2/10 – Ungenügend

Clifton

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
the WiFi connection was horrible
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 19. Dez. 2023
Dear Clifton, we appreciate your feedback regarding the WiFi connection, and we apologize for any inconvenience it may have caused during your stay. Reliable internet access is essential, and we regret that you experienced difficulties. Our team will investigate the issue and work on resolving any connectivity problems to ensure a smoother experience for future guests. If there are specific details or areas where the WiFi was particularly problematic, please feel free to share them with us. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience in the future. If there's anything else you'd like to share or if you have further comments, don't hesitate to reach out.Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Maryann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Care Team am 16. Dez. 2023
Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Guillaume

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Greenwich Inn Management am 21. Nov. 2023
Dear Guillaume,Thank you so much for awarding us a positive rating for your stay at our hotel.  You have brought a smile to our faces.  We hope you will stay with us again soon!Thank You,Greenwich Inn Management

10/10 – Hervorragend

Phillip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean place Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Customer Care Team am 17. Nov. 2023
Dear Phillip, thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you found our hotel to be clean during your stay. Providing a clean and comfortable environment for our guests is our top priority. We're grateful for your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Paulo Eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Care Team am 14. Nov. 2023
Dear guest, We are glad to hear back from you about your recent stay with us. While you didn't say much in your review, we hope that you had an awesome time and that you were comfortable in your room. Thanks for choosing to stay with us and we hope to see you again soon. Best Regards, Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean price is great for what you get. 2 time there. will be back
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Care Team am 11. Nov. 2023
Dear Karen, thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found the hotel nice, clean, and with great value. We appreciate your loyalty as a returning guest, and we look forward to welcoming you back for your third stay. If there's anything specific you enjoyed or if there are ways we can further enhance your experience in the future, please feel free to share. Safe travels, and we hope to see you again soon!Warm regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Valerie

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At first I was skeptical about staying at Greenwich, but after arriving, I was impressed. Location was great. Bars and restaurants are all within walking distance. Manager was very friendly and helpful. I would stay here again when I return back to San Francisco
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Care Team am 10. Okt. 2023
Dear Valerie, thank you for sharing your positive experience at our hotel in Greenwich. We're delighted to hear that you had an enjoyable stay and that our location, friendly manager, and the nearby bars and restaurants contributed to your satisfaction. We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back when you return to San Francisco. If you have any specific requests or preferences for your next stay, please feel free to let us know, and we'll do our best to accommodate them. Safe travels!Warm regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place
it was very good. There should be better insulation between the walls as there was a lot of noise from the other rooms.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Care Team am 5. Okt. 2023
Dear Nancy, thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay with us. We appreciate your comments and are pleased to hear that you had a good experience overall. We apologize for any noise disturbance you encountered from neighboring rooms. We understand the importance of a peaceful and comfortable stay, and we will certainly look into ways to improve the insulation between the walls to minimize such disturbances in the future. Your feedback is important to us, as it helps us enhance our guests' experiences. We hope you will choose to stay with us again in the future, and we look forward to providing you with an even better experience. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share them.Warm regards,Customer Care Team