Außenbereich

Bewertungen von Wyndham San Diego Bayside

4 out of 5
Wyndham San Diego Bayside
1355 N Harbor Drive, San Diego, CA

Bewertungen

8,2

Sehr gut

2813 von insgesamt 5866 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1513 von insgesamt 5866 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
813 von insgesamt 5866 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
422 von insgesamt 5866 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
305 von insgesamt 5866 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Luzius

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to the airport, beautiful area , nice staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 2. Feb. 2024
Thank you for the wonderful review! We're thrilled to hear that our location, close to the airport and amidst the beautiful area, made your stay convenient and enjoyable. Our staff will be delighted to know they contributed positively to your experience. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Emma

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Die Lage war sehr gut, aber beide Zimmer waren eine Zumutung. Beim Einchecken wurden wir von einer unfreundlichen Rezeptionistin ins schlechteste Zimmer verfrachtet. Balkon ca 5 Meter vor einer hohen Wand und daneben die verschmutzte Entlüftungsanlage. Sehr laut und unerträglich. Daraufhin wurden wir nach Reklamation in ein Zimmer „upgegradet“ in dem die Balkontüre an 3 Stellen verschraubt war, aber nicht vollständig zu schließen war. Balkon unbenützbar und irrsinnig laut, da die Türe ganze Zeit einen Spalt offen war.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 29. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We value all our guests, and it's concerning to learn that you found our service lacking and had issues with your room. We'll be discussing your comments with our team to ensure better experiences in the future. We hope you'll consider giving us another chance to serve you better.

8/10 – Gut

Heike

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 23. Okt. 2023
Thank you for taking the time to rate us an 8 out of 10. We're pleased to hear that you had an overall positive experience. We're always striving for perfection, so if there's any specific feedback you'd like to share to help us achieve a perfect score in the future, please let us know.

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 7. Okt. 2023
We are glad to hear that you had a good experience during your stay with us. If there are any specific suggestions or feedback you would like to provide, please feel free to share them with us. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future

8/10 – Gut

URS BRUNO

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Sept. 2023
Thank you for rating your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you had a positive experience overall.If there are any specific aspects or suggestions you would like to share that could help us earn a perfect score in the future, please feel free to let us know. Your input is important, and we are committed to enhancing our services.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to host you again in the future and provide you with an even better stay.

8/10 – Gut

Stella

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 5. Sept. 2023
Vielen Dank für Ihre Rückmeldung zur guten Lage unseres Hotels. Wir freuen uns, dass Sie die zentrale Lage zu schätzen wissen. Wir hoffen, Sie hatten einen angenehmen Aufenthalt und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.

4/10 – Schlecht

Daniel

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
X
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 2. Aug. 2023
We're sorry to hear that your experience at our hotel didn't meet your expectations. We value your feedback and would like to know more about what we can improve. If you have any specific concerns or issues, please feel free to share them with us, and we'll do our best to address them. We hope you'll consider giving us another chance in the future. Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Erheblicher Lärmpegel im Tower 1. insbesondere Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir mussten das Zimmer wechseln. Ständiges Brummen und leichtes Vibrieren der Wände vermutlich durch Lüftungsschacht der Klimaanlage verursacht. Ist auch in anderen Zimmern zu hören, aber dort nicht ganz so laut wie in unserem ersten Zimmer. Der Flughafen in Sichtweite sorgt dann bei jedem Start für zusätzlichen Lärm, was aber weniger schlimm ist als das Dauerstörgeräusch.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham San Diego am 25. Juli 2023
Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt durch den erheblichen Lärmpegel im Tower 1 beeinträchtigt wurde, insbesondere in Zimmer 517 direkt am Aufzug. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die das ständige Brummen und Vibrieren der Wände verursacht hat, vermutlich durch den Lüftungsschacht der Klimaanlage.Wir verstehen, dass der Flughafen in Sichtweite zusätzlichen Lärm verursacht hat und es schwierig war, sich vom Dauerstörgeräusch zu erholen.Ihr Feedback ist uns wichtig, und wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen, um Verbesserungen vorzunehmen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten und hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Sie von unseren Services zu überzeugen. Wenn Sie weitere Anliegen haben oder eine Rückmeldung geben möchten, lassen Sie es uns bitte wissen. Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben, und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hotel Management am 3. Juli 2023
Thank you for taking the time to rate our hotel, Roman. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Super Lage
Tolles Zimmer - super Lage!!! Early check inn allerdings für die gewünschte sehr teure Zimmerkategorie nicht möglich. Wir mussten bis 16 Uhr warten
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Werner

Geschäftlich gereist
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Alle wichtigen Punkte sind einfach zu erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Heinz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage mit Blick auf den Hafen
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Reservations am 8. Okt. 2022
Hi Heinz, Thank you for taking the time to share about your stay. We are so glad to hear you enjoyed it and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Nelson

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Susanne

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Frank

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Renovierungsbedürftig, Straßen-und Fluglärm. Reinigung des Zimmers nur jeden 3.Tag
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 18. Mai 2022
We greatly appreciate your feedback as we strive to continually improve our guest experience. For any future bookings, please reach out to our team and I will personally assist you. Thank you,

8/10 – Gut

Erhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, um San Diego zu erkunden.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Britton B Front Desk Manager am 2. Juni 2022
I am glad to hear you enjoyed the property and its beautiful location. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideales Hotel, zentral gelegen mit nettem Personal und schöner Aussicht.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Matthias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer mit Blick über die Bucht war großartig
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Consuelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking is $45-55 per night but other than that the staff is so kind and I would stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Brad

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Nice view of the San Diego bay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tonya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very accessible to different areas.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Steven J

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you for your review, Steven! We’re glad you enjoyed our great location. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jose F

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Every thing was ok
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you, Jose, for your excellent review! We’re delighted to know that everything was okay. Hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The he room shower was broken but since we only stayed for one night we reported at the end of our stay. But location was amazing and would go back hopefully a better room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you for your feedback, Michelle. We apologize for the shower issue but are glad to hear you enjoyed the location. We look forward to welcoming you back and providing you with a better room.

10/10 – Hervorragend

Dora

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you, Dora, for your perfect rating! We appreciate your support and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

JOSE

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍👍👍👍👍👍👍
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Jose! We're thrilled to see your positive review. We look forward to your next visit!

10/10 – Hervorragend

Ronaldo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you for the fantastic review, Ronaldo! We're thrilled to hear you had a great stay. We look forward to hosting you again!

8/10 – Gut

Brenda

Mit der Familie gereist
Hotel is very outdated
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you for your feedback, Brenda. We appreciate your comments and are working on updates to enhance our guests' experience.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good location. Room very clean!!! Would definitely recommend this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Maria! We're delighted to hear you enjoyed your stay and our location. We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

DOUANGVANH

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Shuttle from airport to hotel give it a 1. Had to call 3 times and wait over an hour before they pick us up.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience with the shuttle service and will address this issue to improve our service.

6/10 – Okay

Nancy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The location was the only great thing about the hotel. It was very outdated and dirty/dusty. I could feel the carpets dirty and hear loud voices from the inside of the hotel room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you for your feedback, Nancy. We're sorry to hear about your experience and will address these issues with our team to ensure improvements.

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great time!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, James! We're glad you had a great time. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

enrique fernando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Su ubicación
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Gracias, Enrique! Nos alegra saber que disfrutaste de nuestra ubicación. ¡Esperamos verte pronto de nuevo!

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Melissa! We're glad you enjoyed your stay. Hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Eddie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 28. Mai 2024
Thank you for your feedback, Eddie. We appreciate your input and will use it to improve our services. We hope to have another opportunity to host you and provide a better experience.

8/10 – Gut

Janine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Convenient but bare bones. No balcony seating. Thin walls could hear bath noises which I don't hear in other hotels. Welcome wasn't great but departure staff at front desk was much nicer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you for your feedback, Janine. We appreciate your comments and will work on improving our services and facilities.

8/10 – Gut

Deborah, Pasadena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bayview, all around convenience to anywhere we want to go.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Deborah! We're glad you enjoyed the bay view and convenient location. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Robbi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was perfect for walking to many tourist activities, dining and sightseeing.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Robbi! We're happy to hear you enjoyed our location. We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is a bit outdated esthetically, but otherwise it's in a great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Anthony am 25. Mai 2024
Thank you for enjoying the location and we will remodeling in the future.

10/10 – Hervorragend

Ardeshir, Highland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice marine view.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 27. Mai 2024
Thank you, Ardeshir! We're glad you enjoyed the marine view. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Rosalinda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice big clean rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 24. Mai 2024
Hello Jennifer,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your positive feedback is greatly appreciated and will be shared with our team. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

Paulo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and convenient hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 22. Mai 2024
Thank you for your kind words and perfect rating! We're happy to hear you found our hotel beautiful and convenient. We hope to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall it was great. I didn't like the fact that there was no sinks to wash hands and no mirror in handicapped accessible bathrooms. Toilet tissue was low quality.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback and the 5-star rating! We're glad you had an overall great stay. We apologize for the inconveniences you experienced with the bathroom facilities and tissue quality. Your comments will help us improve our services. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Andy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Claimjumper breakfast was cold. Toast was cold the butter didn't even melt. I ordered a name and it was very small it was not cold and it has browns or maybe three to four forks full and that was it
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 20. Mai 2024
Thank you for your feedback, Andy. We apologize for your breakfast experience and will share your comments with our culinary team to improve our service. We hope to have the chance to serve you better in the future.

10/10 – Hervorragend

Kristyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had a great stay and will stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 20. Mai 2024
Thank you for your kind words, Kristyn! We’re delighted you had a great stay and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 21. Mai 2024
Thank you for your review! We're pleased to hear you had a great stay with us. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Tania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Wyndham San Diego am 20. Mai 2024
Thank you, Tania! We’re pleased to hear that everything was good during your stay. We hope to see you again soon.