Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Sunrise Inn San Diego

2 out of 5
Sunrise Inn San Diego
1150 Rosecrans St, San Diego, CA

Bewertungen

6,0
183 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
220 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
214 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
160 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
227 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,4/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

5,0/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Heike

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Aufenthalt in diesem Hotel kann man empfehlen. Das Hotel befindet sich insgesamt in einem schlechten Zustand, wovon man absehen könnte, wenn es sauber gewesen wäre. Nicht nur das Zimmer war dreckig (überall in den Ecken lagen Haare, insbesondere im Bad, was auch nach einer Nachreinigung nicht wesentlich sauberer geworden ist) sondern auch die Flure, das Treppenhaus und der Aufzug. Vor Ort kam man uns auch nicht entgegen den Aufenthalt zu kürzen. Insgesamt haben wir uns einfach nicht wohl gefühlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Nina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war hell, sauber und von der Größe mehr als ausreichend für eine Nacht. Die Mutarbeiter waren äußerst freundlich und hilfsbereit. Auch die Lage ist zentral gut zu bewerten. Nach Downtown oder zum Mission Beach haben wir beispielsweise maximal 15min benötigt! Der einzig negative Punkt sind die zum Hotel gehörenden Parkplätze. Die Lücken sind viel zu klein und das Wenden in der Garage unmöglich, da der Platz fehlt. Je nachdem welche Parkplätze bereits belegt sind, können freie Parkplätze teilweise gar nicht genutzt werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Manager am 22. Sept. 2022
Hello Nina, I sincerely apologize for your experience; this is not the impression we want to leave our valued guests with. I do want you to know that we take guest comments very seriously and that all the issues you have brought to our attention are being promptly addressed. Our guest satisfaction is vital to our success and your feedback will promote needed changes. I hope that you will consider staying with us again so that we can have a chance to provide you with a superior experience and change your perception of our hotel and services.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Antwort von General Manager am 26. Aug. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Okay

Christian, Hebertshausen, Bayern

Durchschnittliches amerikanisches Hotel
Wir hatten zwei Nächte auf unser Westtour durch die USA gebucht. Die Old Town ist ein guter Ausgangspunkt um mit dem Hop on - Hop off Trolley San Diego zu erkunden.
Antwort von SD am 4. Aug. 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Für eine Nacht in Ordnung
Wir waren nur für eine Nacht im Hotel. Dafür war es in Ordnung. Unser Zimmer war zunächst nicht fertig. Nach unserer Rückmeldung erhielten wir jedoch sofort ein neues Zimmer. Leier waren die Bettlaken nicht ganz sauber und hatten ein Brandloch. Ansonsten war das Zimmer sauber.
Antwort von SD am 18. Juli 2016
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Okay

Cameron

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, walking to many restaurants, etc. unfortunately the room was not what I expected. Missing lightbulbs, Bare walls, ripped and old sofa, no lobby and no coffee. It was hard to contact someone at the desk.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Untung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fair
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Cristal

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was dirty..
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Harish

Mit der Familie gereist
Hate this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Ashley

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible parking, dirty room. First room gave to us wasn’t even cleaned up dirty towels on the floor still.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Carolyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We knew nothing about that part of San Diego at all, but were pleasantly surprised at how close we were to our concert venue. So close we decided to walk rather than figure out parking. The help was very good and left us extra towels, the bed was firm and comfy, but nobody cleaned the room during our 2-night stay. Basically, okay if you're not looking for luxury.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Mayra

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
property was gross super dirty. The room was just disgusting. going upstairs smells like pee. nothing is taken care no room service. they won't offer any towels unless you asked. garage parking is so small and who ever lives there in the place purposely parks their car awkward so guests have to park outside. i rather pay 100 more dollars to get something better than this.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Meeka

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff were all very kind, but not often present. The room itself was alright, just not very clean. Stains on the walls, sink, lots of hair and dust.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Jade

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They did not give us towels. The pillows were dirty. The whole place was super dirty and sketchy. I was honestly kind of scared lol
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Jaime

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
no towels in the room, bath tub clogged not able to take a shower and to make it worse first day front desk send to a room in which was already given to another person ,when I open the room 1 person was sleeping in the Bed. In my way of checking out at 9 a.m. nobody in front desk. What type of Hotels Expida let them in to their web site I thought that company have high standard levels, second time I used EXPEDIA and I am very disappointed
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kathi

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
old, run down, no Internet, trash everywhere, not kept up, worse hotel I've ever stayed in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Javier

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was horrible. Sorry no towels no service, nothing. I should get my money back.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Armando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Person at front desk was very friendly. Room was clean and prices aren’t steep. Would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Gina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s 2-stars for a reason. You get what you pay for 👎
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Sheryl

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Esta bien para sacarte del apuro
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Matthew

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is not reflective of the posted photos. The staff were friendly and the location is nice for exploring Point Loma though
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Ryan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Ashley

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Anuar Muhammad

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only good thing about the property is the location and easy parking. But as for the property it was very dirty, the room was also not clean, furniture not good. The sheets had stains on them. The shower tub gets clogged when showering. We asked for clean towels and never got them. An hour after checking in, another guest tried opening our door because they were given the same key room as us. We aslo booked the king bed and got queen instead.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Not bad spot
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Taylor

Mit dem Partner gereist
It was bad.. The lady was nice. The bed was kind of comfortable, but the room was dirty. The TV didn’t work. They didn’t give us any pillows. Probably won’t go back. i’m sure if they improved on cleanliness and paid a little bit more attention to each room it would be better. But the front desk was very sweet!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

John

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Office clerk tried to accommodate my basic needs, such as dirty bed pillow, no soap or shampoo. This place was like being in a third world country.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Gabriela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good stay for the price. Staff was friendly and accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Antonette and Sean

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Looked like there was mold on the ceiling. Lots of damages in the walls. Parking lot is way too small.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Summer

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was decent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Sungwook

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Beverly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was clean enough - they are starting to renovate -- but they are false advertising - their rooms on site - look nothing like what you get when you arrive -- would not recomment them - plus it says airport shuttle which is not available - we had to take cab from airport -- $27.00
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Rebecca

Mit dem Partner gereist
the a/c was too loud wouldn’t be able to sleep with it on. No towels when we arrived had to ask for them.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Bill

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Aurora

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Ross

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Arrived early and got a room that the television didn't work. No phone to call front and after numerous attempts at getting television to work we got another room with a non working television that was finally started. The second room was cleaner than the first, but still not what the pictures on line showed. It needs a vast improvement to come up to the pictures it shows of itself.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Wei Qian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the room was so dirty, no towel no shampoo no toilet paper no pillow cases. even the pillows are put on the table.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Mark

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The most filthy place I've ever seen. Disgusting.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

MAZIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Jose, Riverside

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Well the only thing is on the bath shower need a pat is very slippery. Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Solomon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s my go to during the week. You get everything you need, microwave, fridge, etc, for a very fair rate
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marvis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff have been awesome and very attentive to our needs.The Sunrise is one of the cleanest and peaceful place to call a home away from home .Great staff with awesome vibes.. Awesome just awesome..
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Tony

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Son

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Solomon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like this place a lot :)
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Christine

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay was horrible on every way. The room was dirty and gross and needed maintenance. The chair was peeling, the curtains were cut in a jagged fashion, there were multiple unpatched holes in the walls, furniture surfaces were peeling, there were bugs on the ceiling and when I got to my room the housekeeper was cleaning everything with multipurpose cleaner and wads of toilet paper. I was confronted because they forgot to collect my deposit until 2 days after check-in. I was accused of being a liar every time I brought up a concern, I ended up shortening my stay from 3 weeks to 1. Then, after I finally got out of there, I get a random message saying I damaged a cheap acrylic blanket and then a they ch@rg@ of one hundr@d d@!!ars was stolen by them out of my b@nk a@@0unt. (Had to change the wording). This place is horrible. Do t stay there unless you want to be bullied, accused of theft and all around treated terribly.

2/10 – Ungenügend

Brooklyn

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Looks absolutely nothing like the pictures. There was no comforter on the bed, only a fitted sheet and a velvet blanket at the foot of the bed. There was dirt and debris all over the bed. There were dark drip stains down the exposed box spring. There was black mold growing on the ceiling from a water leak, the bathroom only had one towel and no other toiletries like the pictures suggested. In our friends room, there was an exposed outlet and the smoke detector was ripped out. We were in the rooms for a total of 5 minutes and went back down to the front desk to let them know we weren’t not satisfied with the quality of the rooms and would like to receive a refund. We were extremely polite and the conversation was going fine. She said she could not refund us, that only the manager could, and we would have to call and do that over the phone the next day. When we asked her for her name just so we could have it as a reference when we speak to the manager, she freaked out! Began yelling at us that it was not her fault we didn’t like the rooms, and that it was their policy that she could not refund us herself. She also kept insisting that room 301 was their best room (the one with the expose outlet) and she didn’t understand why we didn’t like the rooms. We are still trying to work out getting our money back 2 days later. They will not answer their phone.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

George

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We asked for a King Bed. What we got was a Queen Bed, but turned side ways. So it looked like a King until you laid down. It was wide across and short length wide. Also when we decided to go to bed we found that the bed only had one sheet. Had to ask the office for another. Would NEVER RECOMMEND THIS HOTEL!! Should have read the reviews!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Tomasz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
!

2/10 – Ungenügend

Haicheng

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024