Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von San Diego Marriott Mission Valley

4 out of 5
San Diego Marriott Mission Valley
8757 Rio San Diego Dr, San Diego, CA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

572 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
224 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
98 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
61 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Joyce

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gail

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Liked the location to everything. Room was clean and comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Evan am 25. Mai 2024
I'm happy to hear you enjoyed our central location to many San Diego attractions. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mike, Mountain View

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Evan am 25. Mai 2024
I'm glad to hear you had an excellent stay! We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

sara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El desayuno es muy bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Evan am 25. Mai 2024
Thank you for the nice review! I'm glad to hear you enjoyed our breakfast!

8/10 – Gut

Rodel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Evan am 20. Mai 2024
Thank you for the review! We strive to provide friendly, service to all our guests and I'm so happy to hear you experienced this. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Kerri

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for the great review!

10/10 – Hervorragend

Gagik

It was very good property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for the great feedback!

8/10 – Gut

Rosemary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buffet breakfast well worth it
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for your review! I'm happy to hear you enjoyed breakfast!

6/10 – Okay

Bader, Springfield Gardens

Mit dem Partner gereist
They should improve the hygiene. Housekeeping service is poor, they don’t Hoover or wipe the floor.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for staying with us and providing us with your feedback. Rest assured, cleanliness is one of our main priorities and your feedback has been shared with our housekeeping team to ensure this was an isolated issue.

10/10 – Hervorragend

Celia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location for a busy itinerary.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for the nice review. I'm happy to hear you enjoyed our central location to many of San Diego's attractions.

6/10 – Okay

Yaprak

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not friendly, amenities need tlc. Doesn’t feel very clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for your review. I apologize you did not enjoy your time with us. I have shared your feedback with the team so that this is an isolated issue.

10/10 – Hervorragend

Mac, Heath

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
..
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for the great feedback!

10/10 – Hervorragend

Jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Evan am 11. Mai 2024
Thank you for the wonderful review!

6/10 – Okay

Bahar, LOS ANGELES

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
You can hear all the traffic and freeway white noise from your room.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Evan am 12. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. I apologize you experienced noise during your stay. On a future stay, I may recommend a pool view room as this is the opposite side of the free way.

8/10 – Gut

Iman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was conveniently located to all things family friendly and touristy spots! We loved the staff and amenities. However parking was kind of tight and was a bit of a hassle. Aside from that. Great hotel. We will be using them again in the future!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Evan am 12. Mai 2024
Thank you for the nice review regarding your recent experience with us! We appreciate the feedback and hope that we can welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Ana Cristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
V
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Evan am 12. Mai 2024
Thank you for the nice review! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

rolando

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Evan am 7. Apr. 2024
Thank you for the nice review! Please come again soon.

4/10 – Schlecht

Quinn

Geschäftlich gereist
I always love a Marriott, but this one was chock full of hidden fees. Parking was $36 a night in an area where hotels typically have free parking - its not a congested residential neighborhood or downtown. Then the internet wasnt free?? I applied my Bonvoy member # to access free internet and it wouldnt connect. I had to call the tech service dept both days to manually connect me. Won't be staying here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Evan am 7. Apr. 2024
Thank you for taking time to review your recent stay. I'm sorry to hear the stay was not to your liking. We do post all charges such as parking on our booking sites and ensure we are competitively priced for the area. I also apologize if you had any issue with the WiFi. I will review your account to ensure that you were not charged as you are a Bonvoy member. If there is anything else we can help with please reach out to the manager on duty.

10/10 – Hervorragend

mirtha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
very friendly staff and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Evan am 7. Apr. 2024
Thank you for the nice review! I'm happy to hear you enjoyed our time with us and our friendly team. I hope we can welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

WEI-MIN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Front desk rep gave little help. The coffee machine was filthy with lots of bugs.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Evan am 31. März 2024
Thank you for your review. I apologize for the lack of cleanliness with the coffee maker and the service you received. I have shared your feedback with the apperiate departments to ensure that this is corrected.

10/10 – Hervorragend

LaTisha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the property and how clean the rooms were. However, our request to have adjoining room four months prior to our trip was not upheld at the time of check-in.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Evan am 31. März 2024
Thank you for reviewing our hotel! We appreciate the feedback! I'm sorry to hear we were not able to accomodate the connecting room request. We always try our best to accommodate based on availability.

8/10 – Gut

Nikolay

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Evan am 12. Mai 2024
Thank you for your review!

6/10 – Okay

gabriel, houston

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Attitud of front desk staff...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Evan am 20. März 2024
Thank you for your review! I apologize for any issues you experienced with our team. If you'd like to discuss further please contact the hotel and ask for the manager on duty.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Evan am 20. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! We appreciate the feedback. Please visit again soon.

6/10 – Okay

Melissa Pérez

Está bien ubicada pero en la regadera y en las toallas había cabellos
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Evan am 16. März 2024
Thank you for taking time to review your stay. I'm sorry for the issues you experienced with room. I have shared with our housekeeping department for future trainings.

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice facility with nice staff. Convenient parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Evan am 15. März 2024
Thank you for the wonderful review! I'm happy to hear that you enjoyed many parts of your stay. We hope to have the pleasure to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient location.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Evan am 15. März 2024
Thank you for the 5/5 review! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient to SDSU
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Evan am 15. März 2024
Thank you for the great review! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Monica

No one ever answered for room service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 15. März 2024
Thank you for reviewing our hotel! I apologize for the inconvenience with room service. I have shared your feedback with the food and beverage team so they can look into this further.

2/10 – Ungenügend

Robert E

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We pay to stay. Then you charge 36.00 dollars a night to park. Really. We will never stay at another Marriott again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 26. Feb. 2024
Thank you for taking time to review our hotel. I apologize you were not aware that parking is an additional cost. We share this on all major booking platforms along with at the parking entrance. Many hotel brands in the San Diego and Mission Valley area do charge for parking. However, we offer packages that include parking in the rate. I hope that we can welcome you back.

8/10 – Gut

Maria del Consuelo

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
La limpieza y mantenimiento malo
La limpieza en general del hotel es mala tanto de las áreas comunes como de los cuartos las ventanas sucias y les falta mantenimiento a los cuartos puertas maltratadas, toallas rotas
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 25. Feb. 2024
Thank you for your review and for staying with us. I apologize for the shortfalls you experienced in your room. Rest assured, I have shared your feedback with our leadership team. I hope we can welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Ruben, Calexico

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Para llegar y dormir esta excelente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Evan am 25. Feb. 2024
Thank you for the great review! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

benita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Evan am 25. Feb. 2024
Thank you for the review! We appreciate you staying with us and providing your feedback. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Evan am 22. März 2024
Thank you for you great review!

10/10 – Hervorragend

Joan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We arrived very late and exhausted. The front desk staff were so kind and welcoming. They made check-in, parking, and shopping for sundries a breeze. The hotel is beautiful and conveniently located close enough to the airport but not too close to be bothered by noise and unsafe areas. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 19. Feb. 2024
Thank you so much for the nice review! It was a pleasure to host you. I'm happy to hear that many parts of your stay was enjoyable and you received wonderful service from our check in agent. We look forward to hosting you again soon.

4/10 – Schlecht

MATTHEW

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Needs a remodel
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 19. Feb. 2024
Thank you for taking time to review our hotel. I'm sorry to hear you did not find our rooms to your liking. We will share your feedback with the senior leadership team for future plans of renovations. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review! We look forward to hosting you soon.

8/10 – Gut

Robin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was comfortable and clean. The bathroom door did not close and when reported, no one came to look at it. That is our only negative feedback.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the review! I'm sorry for the issue you experienced with the restroom door and I have shared with our engineering team to address. We look forward to hosting you again!

10/10 – Hervorragend

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff and very clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review! We look forward to hosting you soon.

8/10 – Gut

Maria

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didn’t like you have to pay for parking
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the review! I apologize if the parking charge came as a surprise. We do our best to have signs posted along with posted on all major booking sites. I hope we can welcome you back soon!

8/10 – Gut

CHOI

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
We thank you for the feedback and hope we can welcome you back soon.!

6/10 – Okay

Duane

Geschäftlich gereist
I booked TWO king rooms one for me and one for my business partner. When we got there, there was only ONE king room available so I ended up taking a queen room. SOME of the staff was rather passive when we asked questions throughout my stay (Most we're very pleasant and helpful). Everything was an upcharge from my stay, the breakfast buffet was $30 a day which is a ripoff. When I stay at Hiltons the breakfast is free, so is the Wifi, which was $10 here. If my company wasn't paying for this trip, I would have been VERY upset at how much it ended up costing. Next time, I'll book Double Tree or some other Hilton property when I travel for work. And I'll make sure that no one else from my company stays here when visiting our San Diego office.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for your review! I apologize there were several parts of your stay not to your liking. I'm truly sorry for the inventory issue that did not allow you to receive a king bed. We do list all additional fees on our website along with the major 3rd party booking sites. As a full service hotel, similar to DoubleTree, items such as breakfast are for purchase in our restaurant which offers a full, hot breakfast buffet or cooked to order items. Wi-Fi charges are also waived for our rewards members which is a free and helpful program to join. I do hope that this helps clarify and that we have the opportunity to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Guillermo

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the 10/10 review!

10/10 – Hervorragend

Daniel, Calexico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, spacious rooms, and centrally located near shopping centers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review! I am happy to hear you enjoyed your room, and the central location our hotel provides.

10/10 – Hervorragend

Sasan, San Francisco

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the great review!

10/10 – Hervorragend

james

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Hotel, great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review of our hotel and team! We look forward to hosting you soon.

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review!

10/10 – Hervorragend

john

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
staff was tremendous. Helpful. Couldn't have been nicer and they genuinely care. This hotel is fantastic.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the wonderful words regarding our team! I'm so happy to hear their hospitality was appreciated. We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to get to, clean, restaurant was great, transportation was easy and accessible
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the nice review! I'm happy we were able to host you and our team looks forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Evan am 9. Feb. 2024
Thank you for the review! We look forward to hosting you again.