Tagungsbereich

Bewertungen von Hotel Republic San Diego, Autograph Collection

4 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

861 von insgesamt 1313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
262 von insgesamt 1313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
94 von insgesamt 1313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
57 von insgesamt 1313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
39 von insgesamt 1313 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Werner

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enttäuschend! Hotel sehr in die Jahre gekommen. Auf meine Email vom Vortag der Anreise nicht eingegangen. Alte Iphigenies Jahre Möblierung in den Zimmern. Einzig allein das Foyer und die Dachterrasse sind 4-Sterne würdig. Einmal und kein zweites Mal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 7. Nov. 2023
Bitte entschuldigen Sie sich aufrichtig für die unbefriedigende Erfahrung, die Sie während Ihrer Zeit bei uns gemacht haben. Wir arbeiten sehr hart, um sicherzustellen, dass alle unsere Gäste einen lohnenden Aufenthalt haben, und sind entmutigt, von Ihrer Enttäuschung zu erfahren. Wir hören nie gerne, dass unsere Gäste nicht wiederkommen, und hoffen, dass Sie uns eine weitere Gelegenheit geben, Ihr Vertrauen zu gewinnen und Ihnen den hervorragenden Service zu zeigen, den wir normalerweise bieten.

4/10 – Schlecht

Werner

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten zwei Nächste gebucht. Das Zimmer (zugegeben Standard Zimmer) dunkel, alte Einrichtung, uralter Teppich, Blick auf die graue Fassade des Nebenhauses. Zimmerservice wird man gefragt, ob gewünscht. Wir hatten angegeben, einen zu haben. Leider hat kein Zimmerservice (zumindest Betten machen oder frische Handtücher) stattgefunden. Völlig abgewohnte Flure, Fenster sehr laut - definitiv keine Empfehlung!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Hotel Management am 24. Okt. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen während Ihres letzten Aufenthalts nicht erfüllt haben. Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback, da wir stets auf der Suche nach Verbesserungsmöglichkeiten sind. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihren Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten.

4/10 – Schlecht

Dario Roman

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Würde nicht wieder gehen
Abzocke, man muss alles zusätzlich bezahlen, sogaw WiFi. Personal nicht wirklich freundlich. Morgenessen sehr fein.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nessa-Hotel Republic San Diego am 12. Juni 2023
Dear Roman,we apologize for your not so perfect stayed with us. We pride ourselves in excellent customer service. We hope you give us a second chance on your next trip. Regards,Hotel Republic

8/10 – Gut

Uwe, Zuerich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es gibt direkt einen Parkplatz am Hotel für 24 Stunden für 25 Doller. Den im Hotel kostet es 50 Doller. Und es geht jeden Tag zum verlängern.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Pineapple am 10. März 2023
Greetings,Thank you for your recent stay and feedback. We do try our best to stay competitive with the parking prices for the general city area. Our property is only able to offer valet for 55 a night with in & out privilege due to limited structure access. You are correct with the many other parking options in the surrounding area that guests can definitely take advantage of. If you are happy then we are happy. We hope you enjoyed your stay with us and look forward to possibly seeing you in the near future. Take care and enjoy the weekend.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal vorallem an der Rezeption
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Hotel Republic am 12. März 2022
Thank you so much for your recent stay with us Andrea. We hope to welcome you the next time your in San Diego.

8/10 – Gut

Urs

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Rachel am 24. Mai 2021
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Kholoud

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was extremely rude, the phone in our room wasn’t working, I tried to use my dining points multiple times and couldn’t then was charged $28 unknowingly. The worker who checked me DID NOT inform me of anyyyyyy of the charges but claimed she did. I did not know I would be charged $100 on my card as a “hold”. The room view I payed $10 for was for the city and it was the opposite. I need compensation for the bad time I had at this hotel. I’ve stayed at motels that are better than this!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Cecilia, woodland hills

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
was a nice Stayed quiet and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

6/10 – Okay

Charles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very expensive for what you get no on-site parking there is lot next door for $50.00 per day the wifi is not free. The room was very clean the staff is very friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

2/10 – Ungenügend

Ramez M

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One dollar the hotel was dirty. The couches and the lobby had stains all over them and material is falling apart. It doesn’t look appealing to sit down. The Carpet in the rooms were stained. The sheets were not comfortable, and the pillows were rough and horrible. I was expecting a lot more for the price that I paid for this hotel. It was not clean and we felt we were stuck in a situation and had to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 13. Mai 2024
I'm sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Your feedback is incredibly important to us, and we sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay. Maintaining a clean and comfortable environment for our guests is our top priority, and it's clear that we fell short of meeting your expectations.We have addressed your concerns with our housekeeping and maintenance teams to ensure that the issues you mentioned are rectified immediately. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we are committed to taking the necessary steps to prevent similar occurrences in the future.We understand your frustration and regret that we were unable to provide you with the exceptional experience that you deserved. We truly appreciate your feedback as it helps us to continually improve our services. Should you decide to give us another chance in the future, we would welcome the opportunity to exceed your expectations. Thank you for bringing this matter to our attention.

10/10 – Hervorragend

Ayub Zayd, Monterrey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente opción de hospedaje en San Diego
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Lauren, Richmond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice hotel, walking distance to coffee shops and restaurants
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

4/10 – Schlecht

Megan

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

8/10 – Gut

Tyler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

NOEL YAHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Definitely Coming back on my next trip to SD
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy and early check in which was convenient . The restaurant and bar had good options for vegan and non vegan eaters. The rooftop area was beautiful at night. The staff was friendly and eager to help. Loved my stay here.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Agnes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property with interesting design(mix of chalet chic, hygge features and a touch of glam. Very nice but above all, the staff all around, courteous, professional, enthusiastic, friendly. Thank you for a short but relaxing stay within your walls.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

8/10 – Gut

Sejal

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 11. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Walls paper thin, could hear person snoring in the next room: staff at breakfast were rude and not friendly, more staff needed at front desk as wait times were very long
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von FRONT DESK TEAM am 1. Mai 2024
I'm sorry to hear about your disappointing experience. It sounds like there were several issues that impacted your stay negatively. Thin walls and noise disturbances can certainly disrupt a good night's sleep, and encountering unfriendly staff can make the overall experience quite unpleasant. Additionally, long wait times at the front desk can be frustrating, especially when you're in need of assistance.Providing constructive feedback like this is crucial for businesses to improve their services. We appreciate your input and will take the necessary steps to address these issues to enhance the experience for future guests. If you decide to give the establishment another chance in the future, hopefully, you'll notice improvements in these areas.

10/10 – Hervorragend

Morten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, friendly staff. Windows could be better. Could hear trucks outside through the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von FRONT DESK TEAM am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you bac in San Diego!

8/10 – Gut

Nancy

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 25. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

8/10 – Gut

Minoo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location; walkable to Little Italy and the harbor
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy to hear our location was a good fit. We hope to see back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

DAVID

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and close to everything. Easy walk to shops and restaurants or cheap Ubers.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy to hear our location was a good fit. We hope to see back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
UBICACION
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

6/10 – Okay

julia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice, but we had 4 people and the room had full size beds as their double beds. They were too small to share and we slept poorly because of it. The location was walkable, but it felt a bit desolate and just a couple of blocks away there were some people hanging out on the streets.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Charlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was gracious. We were treated to a very special treat for our 45th anniversary which was totally unexpected. We would come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. To many more memorable anniversaries! We hope to see you back in San Diego!

8/10 – Gut

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was between Little Italy and Gas Lamp area and was walkable to most downtown areas. Not in a super touristy area. Great open area deck and good restaurant for breakfast.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von F am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are glade to hear that our location was a good fit. We hope to see you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Mengyun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Parking garage was easy to access. Can easily walk to the shops and resturants
Antwort von Front Desk Team am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego!

2/10 – Ungenügend

Claudia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 12. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you back in San Diego.

10/10 – Hervorragend

Kristena, MURRIETA

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to your next visit to San Diego!

10/10 – Hervorragend

Joshua Caleb

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego.

10/10 – Hervorragend

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Accessible, clean, and convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego!

8/10 – Gut

Alicia

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego!

8/10 – Gut

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really liked this hotel. Very clean and stylish. Rooftop bar was great in the evenings. Appreciated how nice the staff was, and the music played throughout the hotel was modern and hip! Would definitely stay again. Only complaint was the bedding, a little too starchy and stiff but overall a great place to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you found it clean, stylish, and with great amenities like our rooftop bar. We're also glad to hear that you appreciated our friendly staff and the modern music ambiance throughout the hotel.Your feedback about the bedding is noted, and we apologize for any discomfort it may have caused. We'll certainly look into this matter to ensure a more comfortable experience for our guests in the future.We look forward to welcoming you back on your next visit to [hotel name]! If there's anything else we can do to enhance your stay, please don't hesitate to let us know.

10/10 – Hervorragend

Ivan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Delicious food in the loby dining area and bar. But if it rains they close the terrace so that sucked.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Property Management am 11. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make your overall stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Nicholas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, but they charge 10 USD/day for WiFi. Very strange.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Property Management am 11. März 2024
We greatly value your feedback as our guest, and it is a pleasure to know that you enjoyed your overall stay at our property. Please know that we take comments from our guests seriously, and that your feedback will help us improve for your next visit. Thank you for your review, and we hope to welcome you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

John

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall the hotel was extremely nice, well maintained, and staff were super friendly. The $25 resort fee is a bit odd to me but obviously the goal is to get you to spend in the hotel. Valet parking is $60 a night which is a huge expense if staying 7 nights like I did, but it’s super convenient to get your vehicle whenever you want. Simply text and your car will be there. I would consider your distance and Public transportation possibilities over car rental and paying for valet. Only other real complaint is there’s a bit of construction a few blocks away so you heard lots of machinery and beeping at all hours of the day and night. Would 10/10 stay here again, though.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Property Management am 11. März 2024
Thank you for posting your feedback from your visit with us John. We are delighted to have welcomed you as our guest, and are grateful to hear that you enjoyed your overall visit. It would be an honor to welcome you back again in the future!

10/10 – Hervorragend

Ernest

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice ambiance, great location and cleanliness.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Office Supervisor am 5. März 2024
Maria, Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and the location. We hope you will come back and stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Angie, Olympia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the aesthetic. Great staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Property Management am 11. März 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers. We’re thrilled to hear you enjoyed our unique style and atmosphere. Thank you for your review, and we look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Enid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great facility convenient to little Italy, Gaslamp and waterfront.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 11. März 2024
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers. We love our fantastic location too, and are glad to know that you enjoyed your overall stay! We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and accommodating. Clean and nice aesthetics. Happy to be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers Andrew! We are pleased to note that you had a pleasant encounter with our staff, as we pride ourselves in providing exceptional customer service for our guests. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn’t use the hotel valet and just paid $30 a night at the parking lot in the corner. Was safe and was able to keep an eye on it from the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 28. Feb. 2024
Thank you for posting your feedback from your visit with us Andrea. We are delighted to have welcomed you as our guest, and are grateful to hear that you enjoyed your overall visit. It would be an honor to welcome you back again in the future!

10/10 – Hervorragend

Lorenia

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front Desk Team am 9. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you back in San Diego!

10/10 – Hervorragend

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great attentive guest services and lovely aesthetics. Walkable to many local sites
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 28. Feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us and with your fellow travelers. We love our fantastic location too, and are glad to know that you enjoyed your overall stay! We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Erica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great stay. clean and so convenient. Loved the are it was in- Little Italy. Great staff. Great food. Awesome roof too with a DJ on Fridays. Valet was wonderful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Feb. 2024
Thank you for sharing your positive experience with us and with your fellow travelers! We are pleased to note that you had a pleasant encounter with our staff, as we pride ourselves in providing exceptional customer service for our guests. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!

10/10 – Hervorragend

Abigail

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Feb. 2024
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 – Hervorragend

Karli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 21. Feb. 2024
Thank you so much for your 5-star rating! We’re thrilled to have you as an advocate of our hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.