Lobby

Bewertungen von Hilton San Diego Mission Valley

4 out of 5
Hilton San Diego Mission Valley
901 Camino Del Rio S, San Diego, CA

Bewertungen

7,6

Gut

416 von insgesamt 1027 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
222 von insgesamt 1027 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
183 von insgesamt 1027 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
103 von insgesamt 1027 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
103 von insgesamt 1027 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Emily Grace

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
It was good but there weren’t a lot of dining options and I wish we were closer to things. We had to take a Lyft to get anywhere/had to go buy water bottles since there weren’t any water fountains. The hot tub looked like there was black mold on the tile. Overall though the room was nice, the lobby was nice, the bartender at the restaurant was super helpful and nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Azadeh

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Only one elevator working terrible line to get up to rooms all stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton am 26. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR EEDBACK. WE WILL ADRESS THIS ISSUE

10/10 – Hervorragend

Yogesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good surrounding
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 22. Mai 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

8/10 – Gut

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 21. Mai 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

6/10 – Okay

Danny

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 19. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

6/10 – Okay

Raven

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel was ok. Not many amenities included in your stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 20. Mai 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

8/10 – Gut

Zachary

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly but other customers were really loud at night. The area was a little sketchy to me but the hotel is close to everything and very convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 16. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

6/10 – Okay

Todd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The exterior of the hotel (street and initial arrival) looks a little run down. The parking lot seems less than secure complete with a unhoused man resting and then yelling as we walked to our car. We told the front desk (who were very friendly and helpful) and they handled the situation promptly. The interior of the hotel is nice and the rooms are clean. There are a few maintenance issues like a broken light hanging off the bed that looked like someone had yanked it off. The pool is basic but had no towels stocked. Overall, this is a fine place to just rest your head but I wouldn't want to "vacation" here. We were there for SDSU graduation so it met our needs but we were underwhelmed due to a few minor issues.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 14. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit der Familie gereist
Parking was challenging but over all well
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 14. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

10/10 – Hervorragend

Don

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton am 14. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

4/10 – Schlecht

Sarah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Air conditioning wasn’t working when we got there. Took them over 12 hours to get it working again. Sink in bathroom was stopped up and again took them awhile to come fix it. Elevators were down multiple times as well
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Front Desk am 13. Mai 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

8/10 – Gut

Qiangjie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marcus am 11. Mai 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

tyrone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was exceptionally
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 10. Mai 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Keona, Sandy Spring

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The area surrounding the hotel was a bit unsafe. There were people sitting in dark areas around the upper level parking garage. The areas down the street near a restaurant and up the street near the gas station were equally unsafe. I had an issue with my breakfast food and the only person that resolved it was Nala. The room was fine as I did not expect much considering the surrounding area. We did not use any of the amenities. The market place was very limited. No real snacks for families. There was no room service available at this location. For the price it was fine but I would go elsewhere for a true Hilton experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

Jacob

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
My room had trash from previous group. You have to pay for parking Wi-Fi breakfast plus deposit. Staff was rude had to ask for more towels 4 times finally walked to house keeping my self
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Kate

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Daowadee

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Diana

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luz Betzabel

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton am 26. Mai 2024
THANK YOU FOR YOUR EEDBACK

8/10 – Gut

wee han, Calgary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The spa pool is good and the swimming pool Is good but there is no shower place by the pool Which is not convenient at all!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Marcus am 5. Mai 2024
Hello, thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Eliana

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Friendly staff at concierge
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marcus am 5. Mai 2024
Hello, we appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

anthony, Fontana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We always stay here at this location and I have Zero complaints about the property, rooms, staff, etc. My ONLY gripe is the parking which is blah at best, the parking spots are made for mini cars. Other than that, this is in my top two hotels for business/pleasure stays in San Diego!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von NM am 2. Mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Mission Valley to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

2/10 – Ungenügend

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They put me in a room which had terrible sounds coming from multiple AC units. Did not sleep more then 1 hour all night. Called front desk they said they didn’t have another room. Informed manger and no call back yet. They refunded parking but still on the hook for a terrible night. The front desk made no notes of every communication I had with them. When I requested a refund they claimed there was no known issue in the room. I ask if they wanted my video proof and they ignored my offer multiple times. They eventually offered Hilton honors points as compensation. Luckily I had names and times of people I spoke with. I would say report all incidents to corporate to circumvent their lack of follow through and denial of obvious maintenance issues.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von NM am 2. Mai 2024
We apologize we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is uncharacteristic of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience. Your satisfaction is very important to us and we try hard to make sure all of our guests have a rewarding stay.

6/10 – Okay

David

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von NM am 2. Mai 2024
Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Mission Valley to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

6/10 – Okay

Eileena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nothing
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton am 30. Apr. 2024
thank you for your feedback

8/10 – Gut

Lynda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton am 30. Apr. 2024
thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Martha

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jessica at the front desk was absolutely amazing, very helpful and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton am 29. Apr. 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

4/10 – Schlecht

Lori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I do not typically leave poor reviews, however, the room we had came with broken drawers, a very cold swimming pool, and a television without cable service that they claimed to have. It was very noisy at night with traffic, and there was an additional charge to park each night. For the price, I would go elsewhere. The highlight of this facility was the room cleaners. They were very hard working, thorough, and kind. They happily provided extra towels and washcloths upon request.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton am 29. Apr. 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

6/10 – Okay

Norma

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton am 17. Mai 2024
thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Marcelo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome staff! Registry was friendly and wonderful!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton am 29. Apr. 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

2/10 – Ungenügend

Katherine Kit Ling, Torrance

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marcus am 17. Mai 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 26. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

10/10 – Hervorragend

Winensky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were friendly, the room was very clean.
Antwort von Hilton am 25. Apr. 2024
thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Joyce

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 26. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Ehab, TEMECULA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marcus am 25. Apr. 2024
Apologize if your stay with us was not up to par.

8/10 – Gut

maria elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 24. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

8/10 – Gut

Abulimiti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton am 20. Apr. 2024
thank you for your feedback

4/10 – Schlecht

Tanya

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton am 9. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Habib

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good experience! A good choice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton am 18. Apr. 2024
THANK YOU FOR YOUR FEEDBACK

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton am 19. Apr. 2024
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Mary Beth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, easy to get to, and nice beds. Parking is tight for larger vehicles.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 16. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

4/10 – Schlecht

CHRISTOPHER

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 17. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

8/10 – Gut

Mart

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 16. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Staff was not helpfull, tv remote and most outlets didn't work, food vouchwrs were not ready, bayh sink clogged, etc. I dont recommend this hotel at all. The people that worked at the restaurant and bar area were very nice.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Front Desk am 15. Apr. 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us. - Hotel Management

6/10 – Okay

Rachael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I got the master suit for a night to enjoy I didn’t like how I know check out is at 12 pm but while I was in the shower I came out to a housekeeper in my room and it was only 9 am I think that wasn’t right at all for the housekeeper to come in knowing I haven’t checked out I work in hospitality also I work at a hotel and I know that’s something I definitely don’t let my housekeeper do I really was upset and I actually did leave right after just felt like I was getting rushed out even though I did pay a good amount for my stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton am 14. Apr. 2024
Thank you for your feedback. we will address this with hsk department.

6/10 – Okay

Oscar

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marcus am 5. Mai 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

dalia

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton am 1. Mai 2024
thank you for your feedback

8/10 – Gut

LUIS FABIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación para lo que nosotros estabamos buscando, buen estacionamiento. Instalaciones renovadas.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hilton am 10. Apr. 2024
Thank you for your feedback.