Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Hampton Inn San Diego-Downtown

2.5 out of 5

Bewertungen

8,2

Sehr gut

664 von insgesamt 1400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
355 von insgesamt 1400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
204 von insgesamt 1400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
98 von insgesamt 1400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
79 von insgesamt 1400 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Schlafsofa könnte eine bessere Matratze haben und der Fahrstuhl 1 war gruselig, sonst war alles bestens. Wir haben den Aufenthalt absolut genossen und würden wiederkommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Tamar am 23. Sept. 2023
Vielen Dank, dass Sie Ihr Feedback mit uns geteilt haben. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt insgesamt genossen haben. Ihre Kommentare zum Schlafsofa und zum Aufzug werden gebührend zur Kenntnis genommen und wir freuen uns über Ihren Beitrag. Wir werden Ihr Feedback auf jeden Fall berücksichtigen, da wir bestrebt sind, die Erfahrungen unserer Gäste zu verbessern. Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen und hoffen, Ihren nächsten Aufenthalt noch angenehmer zu gestalten. Wenn Sie weitere Vorschläge oder Kommentare haben, zögern Sie nicht, diese mitzuteilen.

8/10 – Gut

Antje

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It‘s a little bit intriguing that a hotel, where the room was more than USD 300 a night for one person, only provides the breakfast on paper plates with plastic knives and forks. That kind of ruined the good impression of the room, which btw was very lovely. The staff at the reception was nice but did not offer any more information than the room number on arrival, which I find unusual as in all other hotels on the way you I was given information re. Pool area, laundry, fitness etc. and breakfast pro-actively when checking in. In addition, the airport shuttle which was explicitly mentioned on the Expedia booking confirmation was in fact non-existent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von fred gm am 16. Mai 2023
Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay at the hotel. We are pleased to hear that you found your room lovely and that our reception staff was nice. However, we apologize for the inconvenience caused by the breakfast being served on paper plates and plastic utensils. We understand that this does not meet the standard that you expected from a hotel of this caliber, and we will take steps to improve this in the future.Regarding the lack of information provided by our staff, we apologize for any confusion or frustration that this may have caused. We will remind our team to proactively offer information about the hotel amenities and services upon check-in. Additionally, we are sorry to hear that the airport shuttle was not available during your stay. We will investigate this matter and take appropriate actions to ensure that this does not happen again in the future.Once again, we appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future, and exceed your expectations in every aspect of your stay.

10/10 – Hervorragend

Atilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr sauber und die Betten super bequem, sie schlafen wie auf den Wolken. Es ist bisschen laut von naheliegenden Hafen und von Straßenbahn. Ich würde jederzeit wieder dieses Hotel buchen. LG
Antwort von Fred GM am 5. Jan. 2023
Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

10/10 – Hervorragend

Denis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
die Dame beim Check In Mashalla
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Fred GM am 28. Nov. 2022
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Sylvia M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 25. Mai 2024
Thank you!

6/10 – Okay

Glenn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The toilet doesn't flush properly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jack am 25. Mai 2024
Our apologies, maintenance will look into that. Thank you!

8/10 – Gut

Glenn, Carp

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property is dated but clean. Staff friendly and helpful. Close to tourist attractions and numerous dining options
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 24. Mai 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Pamela

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location was convenient. Breakfast was OK.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 22. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Miriam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, close to the pier
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jack am 22. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

nam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Many sight seeing near hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von jack am 24. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Cornelio, san mateo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 22. Mai 2024
Thank you!

6/10 – Okay

Nathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
No issues, breakfast was fine but not amazing. Coffee was not good. Fine room, though, bed was just a little firm. Generally good affordable option with nothing special.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 22. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Mike

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the giants stadium. Clean and great, albeit expensive sandwiches
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jack am 17. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Carmen

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and close to coffee shop
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jack am 16. Mai 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Alejandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ubicación perfecta, puedes acceder a varios lugares importantes a pie, es segura y tranquila. El personal muy amable, lo único malo fue la limpieza de la habitación nos encontramos calcetines de huéspedes anteriores y pedimos limpieza al día siguiente y no aspiraron solo tendieron camas.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 16. Mai 2024
Graicas!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jack am 16. Mai 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Carlos, Zapotlanejo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ejecutivo bueno para llegar a trabajar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jack am 13. Mai 2024
Gracias!

10/10 – Hervorragend

XIANG

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was clean and staff was very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jack am 11. Mai 2024
Thank you!

4/10 – Schlecht

Jessica

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy mala la comida todo de microondas , hotel viejo sobretodo los elevadores y sus instalaciones malas para hotel se escucha todo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von fred gm am 16. Mai 2024
Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.

8/10 – Gut

Samantha

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean room and kind staff but breakfast could have been better
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 8. Mai 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay downtown. Breakfast and a comfortable bed. Nice staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 – Schlecht

Raymond

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I did realize my room was on the train track side until I went to bed at night. From 2:30am, every 30-40min it seemed... The train would roll through. You not only felt the trains rumble, and the trains horn, but you also got a solid 1-2minutes of the street barrier bell blaring. Sandwiching your head between two pillows did work, and when I finally called the front desk at 5:30am, the best they could do is move me to another room the following day...
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 – Hervorragend

Theresa

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jack am 25. Mai 2024
Thank you!

6/10 – Okay

Rachel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Sink was leaking and dripping all over the floor. Bed was average. Staff was friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 – Schlecht

Julissa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 – Okay

Marcia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
our least favorite hampton inn didnt' know about the breakfast situation no micro in room not enoigh lighting in room
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 – Gut

Rika

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 25. Mai 2024
Thank you!

6/10 – Okay

Catherinex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von fred gm am 7. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 – Okay

Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to airport close to waterfront and walking distance to little Italy. The morning breakfast warm your own breakfast sandwiches not my cup of tea. My hubby liked the zap your own sandwiches and toast your package waffle. The oranges and bananas were the only things fresh that I could eat. Boiled eggs were also packaged and was unable to eat rubbery. Room and bed was clean comfortable no smells. Not able to open windows in room for fresh air. Loud air conditioning cannot sleep with it on but able to keep room at comfort temp to night.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 4. Mai 2024
Our apologies, as our breakfast service has been limited during flooding repairs. We expect it to resume full service within a few more days. Thank you!

10/10 – Hervorragend

YUKI

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 22. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Property was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 2. Mai 2024
Thank you!

2/10 – Ungenügend

Rain

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was dirty and smelled of urinearound the property. The price was way too high for what they offered and, to top it off, they had the nerve to charge for parking- $40.00. I knew I'd lose money if I left but oh well. I stayed at a much nicer hotel that didn't charge for parking, looked and smelled way better and had better amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von fred gm am 3. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

6/10 – Okay

Heather, Virginia Beach

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very noisy area, trains through the night. Air conditioning in room not great, room was stuffy and muggy. Elevators very "jumpy."
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von fred gm am 3. Mai 2024
Thank you for the feeback of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

NAOKI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von fred gm am 3. Mai 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

Jocelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was in a very convenient location for sightseeing. it was very clean, quiet, and the staff were great. The only downside was the current renovation which made the continental breakfast options a little less than usual. Overall, I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 2. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Vladimir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great attention, great customer service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von fred gm am 29. Apr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Clean and comfortable. Next to bay. Plenty of Restaraunts nearby. Staff was helpful. Downside had great view of brick wall outside window.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 28. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a good place to stay after going to the Phillies /Padres game before our flight the next morning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jack am 28. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Cecilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 28. Apr. 2024
Thank you!

2/10 – Ungenügend

Jose

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Worst night ever! Room was too close to train/metro track and all night loud noise all night long! Impossible to sleep…
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von fred gm am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

10/10 – Hervorragend

Calvin, Coquitlam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was perfect for walking to the cruise ship terminal and waterfront and also to the Little Italy area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jack am 27. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A lot of noise at night due to trains!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 28. Apr. 2024
TY!

10/10 – Hervorragend

Theresa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 25. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Sonya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 24. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Kevin, Waltham

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Jack am 24. Apr. 2024
Thank you!

4/10 – Schlecht

Alejandro

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 24. Apr. 2024
We're sorry to hear your experience was not as you expected. Please let us know what we can do to improve that for you.

10/10 – Hervorragend

robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jack am 24. Apr. 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Kerry

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jack am 12. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von fred gm am 22. Apr. 2024
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 – Hervorragend

Alejandra, Chicago

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Jack am 10. Mai 2024
Thank you!