3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Fanar Hotel and Residences

5 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

51 von insgesamt 109 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 109 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 109 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 109 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 109 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir sind zum 2.x in dieses Hotel gefahren und waren wieder genauso begeistert! Einfach nur alles perfekt, von der Anlage bis zum Service! Wir kommen wieder!
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023
Antwort von Peter am 6. März 2023
Reading your heartfelt positive comments about our services was extremely motivating.I'd like to thank you on behalf of my entire team and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Irina

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Tarek Eid Hotel Manager am 5. Feb. 2023
Dear Valued Guest, Greetings from Sifawy Boutique Hotel,jebel Sifah,Oman. Thank you for taking your time to write a wonderful review of your visit at Sifawy Boutique Hotel. I am delighted that you appreciated our property in particular stay and our colleagues create a fantastic atmosphere , staff and our service. Indeed, Sifawy Boutique Hotel team always aims to provide all our guests with the utmost service and facilities and create with them a memorable experience. Thank you for your five-star rating and I hope to have the chance of welcoming you back with us to experience the magnificent scene in the evening. Warm regards, Tarek Eid Hotel Manager

6/10 – Okay

Klaus

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Fanar Hotel & Residences Management Team am 1. Okt. 2023
Dear Klaus,Thank you for your review. Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Während Hochsaison viel zu teuer
Von den versprochenen 20% beim Abendessen (für einmal) ist bei mir nichts angekommen und für diesen Preis darf man mehr erwarten! In Europa wäre dieses 5 Sterne-Hotel maximal 3 Sterne wert.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences team am 5. Okt. 2022
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to write a review.Of course, we will also take note of your opinions and inform you about the measures we have taken with regard to your findings.We hope to welcome you again.Kind regardsYour Fanar Hotel & Residences team

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best holidays I've ever had. Super friendly staff, big rooms that are very clean, excellent food, beautiful beaches. If there is a chance I will definitely come back to Fanar Hotel & Residences. Better sooner than later.
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

BB, Nürnberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Suite mit ausgezeichneter Terrasse, sehr schöner Ausblick zur Lagune; leider in den Morgenstunden etwas laut durch das darunterliegende Restaurant (Stühle rücken)
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2020

6/10 – Okay

Stephan, Brandenburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Zimmer sind angemessen ausgestattet, das Personal ist sehr hilfsbereit und sehr bemüht; auch der kostenlose Shuttle-Service zum Airport funktioniert gut. Die Außenanlagen sind sauber, vielfach gepflegt und weitläufig. Das größte Problem stellt das Food-Management dar. Täglich waren Speisen nicht vorhanden und man stand vor leeren Schüsseln oder Töpfen. Wer ausschließlich Tomaten und Gurken sowie Mais aus der Dose liebt, findet sicher seine vegetarische Erfüllung; ansonsten gibt es wenig Abechslung auf dem Speiseplan und die Qualität des Essens bleibt deutlich hinter dem Fast-Food-Menü aus der Assiette von Qatar-Airways zurück. Vorsicht beim Buchen in den Restaurants: oftmals wurden von der Rezeptionistin die Namen mit Bleistift auf große Zettel geschrieben, die dann in den jeweiligen Restaurants nicht vorlagen und man wieder zurück geschickt wurde. Die einzige lohnende Alternative zum Großküchen-Niveau ist das Fisch-Restaurant hinter dem "Juweirah". Leider hat das Hotel sich auf AI-Massentourismus spezialisiert, was das Niveau erheblich beeinträchtigt. Den vielen polnischen und slowakischen Gästen, die in ihrem Verhalten sehr höflich und umgänglich sind, ist daraus kein Vorwurf zu machen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im März 2019
Antwort von Hajer am 22. Mai 2019
Thank you

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Hajer am 20. Mai 2019
Dear valued guest, Thank you very much for the good rating of our hotel. We look forward to welcome you again. Regards Hajer Guest Relation Officer

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft hat sehr viel zu bieten. Obwohl die Anlage riesig ist und somit auch viele Gäste beherbergt kommt man sich mit diesen nicht in die Quere. Möchte man etwas auf der Anlage kaufen, ist dies sehr teuer (obwohl man schon relativ viel für den ganzen Aufenthalt bezahlt). Mitarbeiter waren zum Teil unfreundlich und konnten sich nicht weiterhelfen wenn man eine Frage hatte - somit musste der Gast die Frage selber beantworten.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Hajer am 20. Feb. 2019
Lieber Gast, Grüsse von Fanar Hotel & Residences Hawana Salalah Oman. Vielen Dank für Ihr Zeit, um Ihre Bewertung zu schreiben.Tut uns leid und wir entschuldigen Ihnen für die Unannähmichkeiten, mit denen Sie während Ihres Aufenthalts in unserem Hotel konfrontiert waren. Wir möchten Sie darüber informieren, dass alle Ihre Punkte und Kommentare berücksichtigt wurden in Betracht zu ziehen und mit den Managern zu teilen, ist es sehr wichtig, unsere Dienstleistungen zu verbessern und sicherzustellen, dass dies in Zukunft nicht mehr geschieht. Ich hoffe, diese Kommentare werden Sie nicht davon abhalten, uns wieder zu besuchen, denn wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen. Hajer Guest Relation Officer

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Dear valued guest, Greeting from Fanar Hotel & Residences. we would like to thank you for rating our hotel and we are looking forward to welcome you again in our property in the near future. Best Regards. Hajer Guest Relation Officer

8/10 – Gut

Haroon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was good
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 7. März 2024
Dear Haroon,Thank you for your review. We are looking forward to seeing you again soon as our guest.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Doriana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sono tornata da qualche giorno e vorrei ripartire! Ho preferito prenotare con Expedia perché è stato molto più economico! L’ho fatto per telefono con un operatrice molto gentile e professionale che mi ha saputo consigliare per il meglio. Ho optato per la mezza pensione ed ho fatto bene! La colazione nei vari ristoranti e’ varia e abbondante. Ci sono 1000 cose dolci e salate. A pranzo mangiavo sulla spiaggia dove ci sono delle capanne che dalle 11.30 servivano patatine fritte, verdure, hamburger, delle pizzette ripiene di carne e formaggio, riso con beef hot dog,gelato, frutta ed altro. Per la cena invece andavo nei vari ristoranti del Fanar dove ho sempre mangiato bene! Le bibite nella 1/2 pensione non sono comprese. L’acqua si è anche il the! La camera delaxe è molto grande. Pulitissima! La struttura è curata e pulita! Il personale gentile e attento. Per il transfert mi sono affidata a loro . Ci hanno mandato un autista all’aeroporto alle 5 del mattino e alla partenza alle 3 sempre del mattino. Puntualissimi e professionali! Le spiagge sono 3. Ad ognuno la propria scelta! Ci sono bagni e spogliatoi sempre puliti. I teli mare sono compresi. La sera c’è sempre musica o spettacoli. Abbiamo fatto due escursioni nei dintorni prendendo un taxi dall’hotel! Ci siamo trovati bene. La gente è socievole e tranquilla! Quindi esperienza più che positiva! Ci tornerei!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fanar Hotel & Residences Management Team am 22. Feb. 2024
Dear Doriana,Thank you for your review. We are glad that the valuable efforts of our colleagues and our services met your expectations. We are looking forward to seeing you again soon as our guest.Best Regards, Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

Maurizio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Struttura con molti servizi, ristoranti a tema e posizione sul mare. Non manca nulla, piscina riscaldata e non, bar e ristoranti con chiringuito ovunque per piccoli snack di frutta o pane tipico. Unica pecca, rispetto a qualche anno fà, le biciclette a pagamento anche se il costo non è esagerato ai clienti con all inclusive dovrebbe essere compreso. Ottima scelta di cibo e qualità, sicuramente una vacanza piacevolissima … consiglio assolutamente!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 17. Jan. 2024
Dear Maurizio,Thank you for your review. We are glad that the valuable efforts of our colleagues and our services met your expectations. We are looking forward to seeing you again soon as our guest.Best Regards,

6/10 – Okay

Frauke

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Inte 5 stärnigt
Vi bodde här i sex dagar. Uppfattade hotellet som stort och till vissa delar slitet. Hela anläggningen med utomhusmiljöer var dock väldigt fin. Vårt rum som hade sovrum, vardagsrum och två balkonger varav en med jacuzzi hade ett utmärkt läge. Jacuzzin var dock en stor besvikelse, bör man fyller på vatten kommer det brunt och äckligt vatten, dessutom räckte inte varmvattnet till och temperaturen blev kanske 26 grader, vill gärna ha 33-35. Badrummet var stort men hade flera rostfläckar och flagnad färg. Nästsista dagen fick vi be om städning två gånger innan något hände. Dåligt läge eftersom städaren då ville ha dricks. Restaurangerna har enbart menyer och buffé o h vi saknade a la carte. Rekommenderar att man äter indiskt, pakistan elller libanesiskt. Undvik europeisk mat, smaklös och dyr. För övrigt var de flesta i personalen vänliga, men inga omanier utan gästarbetare. Träffade omanier utanför som alltid var väldigt vänliga och intresserade.
Smutsigt vatten jacuzzi
Armatur jacuzzi
Badrumnet
Badrumnet
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mehmet am 3. Jan. 2024
Dear Frauke,Thank you for your review. We are sorry that some of our services did not meet your expectations. We are paying high attention on our guest’s feedbacks and taking actions accordingly in order to improve our service quality.We are looking forward to seeing you again soon as our guest so that we can turn your vacation experience with our hotel into a better memory.Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cet hôtel est magnifique! La piscine est belle, vue sur la mer. Il y a une balançoire sur le sable, en face de la mer, c’est reposant et idyllique! Le petit déjeuner est très correct, le personnel est accueillant dans la grande majorité. A 16:00 il y a un monsieur à vélo qui nous appelle via une cloue pour nous proposer de la pizza gratuite, le concept est top! Nous pouvons aller à la plage de l’hôtel Rotana Resort ainsi que sa piscine gratuitement via les navettes de l’hôtel. La nourriture du room service est à revoir, j’ai commandé 4 fois et j’ai été déçue les 4 fois. Autrement c’était Paradisiaque. Bon séjour!
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 3. Nov. 2023
Dear Laura,Thank you for your review. We are glad that the valuable efforts of our colleagues and our services met your expectations. We are looking forward to seeing you again soon as our guest so that we can turn your vacation experience with our hotel into a better memory.Best Regards,

8/10 – Gut

Nasir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in the eara
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Murat SAK Executive Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Dear Nasir,Thank you for your review. Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

8/10 – Gut

Ahmed Kamal

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Very limited dinning options.. poor room cleanliness and amenities.. though the breakfast buffet is almost excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Murat SAK Executive Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Dear Ahmed,Thank you for your review. We are looking forward to see you again soon as our guest.Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

6/10 – Okay

Stefanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Poor value for money. The room is clean but the air conditioning is freezing throughout whole property, room was very far from main area/reception and one of the pools was closed. Housekeeping didnt come until 3pm and left the floor very wet and dangerously slippery. Only one restaurant open for dinner with no a la carte option, expensive buffet only. Better options out there for similar price, wouldn't stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Murat SAK Executive Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Dear Stefanie,Thank you for your review. We are sorry that some of our services did not satisfy you. We are looking forward to seeing you again soon as our guest so that we can turn your vacation experience with our hotel into a better memory.Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

Sheena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the property.. Good experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Murat SAK Executive Hotel Manager am 19. Sept. 2023
Dear Sheena,Thank you for your review. We are looking forward to see you again soon as our guest.Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

8/10 – Gut

NABIL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
New rooms, specious and decent breakfast. You are far away from the city and dinning is limited. Nearest part is 20 min drive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Nabil, Thank you for your review. We are looking forward to seeing you again soon as our guest. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and pools
The hotel is very nice and has great swimming pools. The breakfast is also excellent with lots of options I didn’t like the staff overall specially at the reception Location is also outside the city and we had trouble to park the car because there are limited spaces
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Anonymous, Thank you for your review. We are sorry that some of our services did not meet your expectations. We pay high attention on our guests feedbacks and take our actions accordingly in order to improve our service quality. We are looking forward to seeing you again soon as our guest so that we can turn your vacation experience with our hotel into a better memory. Best Regards,

8/10 – Gut

ridwan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Ridwan, Thank you for your review. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Hassan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
L’hôtel est vraiment magnifique et très propre et bien situé avec une énorme plage privé. Les staff sont vraiment agréable et professionnel
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Hassan, Thank you for your review. We are looking forward to seeing you again soon as our guest. Best Regards,

8/10 – Gut

SALOUA EL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le calme est agréable - pas trop de musique
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Saloua El, Thank you for your review. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Minhee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Minhee, Thank you for your review. Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Alessandra

Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 27. Sept. 2023
Dear Alessandra, Thank you for your review. Best Regards,

8/10 – Gut

sarah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel de l’accueil était super sympa , mention spécial à Wissam . Pour L’hôtel vraiment très très beau , mais il est loin du centre c’est vacances farniente et dépaysement assurer je Le recommande . La bouffe déjeuner et dîner peut être améliorer . Le petit dej très bien et copieux . L’hôtel reste tout de même magnifique .
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Peter am 6. März 2023
Reading your heartfelt positive comments about our services was extremely motivating.I'd like to thank you on behalf of my entire team and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Fanar Hotel & Residences Management Team am 1. Okt. 2023
Dear Barbara,Thank you for your review. Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

Francesca

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel pulitissimo, personale a disposizione h24, buon cibo e varietà di cucine, eccellente pulizia delle camere e spiaggia meravigliosa raggiungibile in 5 minuti con golf car o pulmino. Direi che è stata un’esperienza fantastica!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Peter am 25. Feb. 2023
È stato molto motivante leggere i tuoi sinceri commenti positivi sui nostri servizi. Vorrei ringraziarvi a nome di tutto il mio team e spero di ospitarvi presto di nuovo.

8/10 – Gut

Ali Shayan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay!
A very good hotel with great staff, food, service and with 3 beaches! Located outside of Salalah in Hawana that has a very relaxing vibe. If you want to relax and eat good food ( and buffe ) with the ocean in front of a hotel, then this is it!
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Murat Sak - Executive Hotel Manager am 15. Jan. 2023
Dear Ali Shayan,thank you very much for your review.Best regardsYour Fanar Hotel & Residences team

10/10 – Hervorragend

CARLA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
posto molto bello e molto comodo per il mare .struttura molto grande ma organizzata
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences Management Team am 7. Nov. 2023
Dear Carla,Thank you for your review. We are looking forward to seeing you again soon as our guest.Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

Gianpaolo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abbiamo soggiornato dal 22.12.22 al 30.12.22. Struttura di alto livello, molto pulita, con personale cortese, presente e disponibile. Circa 20 minuti da Aeroporto. In taxi il costo è di 15 OMR (tariffa fissa). Ci sono molti ristoranti per mangiare con tante soluzioni per i diversi gusti. Colazione ottima, abbondante e varia. Ci sono 3 spiagge con servizio bagnino e assistenza spiaggia. Mare pulitissimo e spiaggia bianca incontaminata. Grande organizzazione per evento cena di gala per la vigilia di Natale. SPA di buon livello. Piccola nota negativa: troppe cornacchie in zona piscina-beach. Consigliatissimo.
Antwort von Murat Sak - Executive Hotel Manager am 16. Jan. 2023
Dear Gianpaolo,thank you very much for your review. It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it. See you soon! Best regards Your Fanar Hotel & Residences team

2/10 – Ungenügend

hasan

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Too much mosquitos
Too many mosquitos. Mosquitos bite even through clothes. They have to kill the whole moustique population in the city like in Turkish cities as Antalya. In that case mosquitos will not come back, or population of mosquitos will be low. People are obliged to go inside buildings because of mosquitos. Maybe you come for the good weather in the winter and to go outside here but they do nothing against mosquitos since own people do not live that much outside. Besides, own people cover their full body so there is no need for mosquito protection. You can wear what you want but you are obliged to cover your body to protect against mosquitos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Fanar Hotel & Residences team am 3. Jan. 2023
Dear hasan, thank you for your review. We will update our insecticides program. Best regards Your Fanar Hotel & Residences team

10/10 – Hervorragend

Miklos Bela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nyaralóbarát
Kedves segítőkész személyzet.
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2022
Antwort von Fanar Hotel & Residences team am 20. Nov. 2022
Dear Miklos Bela,thank you very much for your review.It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it.See you soon!Best regard'sYour Fanar Hotel & Residences team

10/10 – Hervorragend

scott

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Fanar Hotel & Residences Management Team am 1. Okt. 2023
Dear Scott,Thank you for your review. Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait pour l'iron man
L'hôtel a servi de base au 1er Iron man à Salalah et l'organisation était parfaite. La localisation pour pouvoir suivre les athlètes était idéale et le fait que tout le monde soit au même endroit a rendu l'évènement très convivial. Les chambres étaient très correctes et propres avec un joli ciel étoilé (même si on aurait aimé une baignoire dans la salle de bain), le restaurant de buffet était très complet et la piscine extrêmement agréable
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences team am 5. Okt. 2022
Dear Anonymous,Thank you very much for your review. It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it. See you soon! Best regard's Your Fanar Hotel & Residences team

8/10 – Gut

Mohamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences team am 5. Okt. 2022
Dear Mohamed,Thank you very much for your review. It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it. See you soon! Best regard's Your Fanar Hotel & Residences team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences team am 5. Okt. 2022
Dear Anonymous,Thank you very much for your review.It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it.See you soon!Best regard'sYour Fanar Hotel & Residences team

6/10 – Okay

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Near the sea
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von Your Fanar Hotel & Residences team am 28. Aug. 2022
Dear Mohammad,thank you very much for your review.It's wonderful that our team has always treated you with friendliness and that you liked it.See you soon!

8/10 – Gut

ANAND

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall, the property was beautiful and the options of multliple beaches were too good. Staff was very friendly. The pool was maintained well. The pool bar was the real highlight and the staff there was really good. We had issues with the room Air conditioning as it was not working well at night. Also, one of the pool was under maintenance. Dining in options could be improved.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von GR - Fanar am 2. Aug. 2022
Thank you dear Anand Best Regard's Your Fanar Hotel & Residences team

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved that this hotel had 3 different beaches. Cleaning staff was very friendly and so was front desk. Very kind people and food is delicious . The half board is worth it
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Fanar Hotel & Residences Management Team am 1. Okt. 2023
Dear Nadia,Thank you for your review. We are glad that the efforts of our colleagues and our services met your expectations. We are looking forward to seeing you again as our guest. Best Regards,Your Fanar Hotel & Residences Management Team

10/10 – Hervorragend

MATTHEW, Seattle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff hustling to support this cruise ship of a resort. Special thanks to such a great desk team.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

6/10 – Okay

Salim Said

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location and hotel’s interior design were very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

4/10 – Schlecht

Mohammad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad management, unhelpful staff, high price, old property not renewed the hotel Dirty bed sheets
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Emma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Breakfast was very varied and everything was tasty. Room had a good view and was accessible for a range of restaurants and cafes. Common areas in the accommodation building were not regularly cleaned. The room was very damp and the damp smell permeated everything. Although Salalah in Khareef is humid, I expected that a 5 star hotel would be able to cope with those conditions better.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Jaldeep

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Average hotel, average service
Average hotel, far from the city centre. Book if you don’t have something closer.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Shehab Aldin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was great trip
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021