4 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, internationale Küche

Bewertungen von Melia Tortuga Beach - All Inclusive

5 out of 5
Melia Tortuga Beach - All Inclusive
Urbanizacao da Cabocan ZDTI Ponta Preta, Santa Maria, Sal

Bewertungen

8,0

Sehr gut

72 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
80 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michaela

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Resort in toller Lage!
Das Hotel ist schön gelegen, direkt am Strand und es gibt alles, was man benötigt. Es gibt den ganzen Tag lang Essen (bis 22 Uhr), das man in drei verschiedenen Restaurants (Reservierung erforderlich) und einem Buffetrestaurant einnehmen kann. Die Getränke sind lecker, wenn auch die Cocktails landestypisch sehr süß sind. Die Zimmer sind sehr geräumig und schön eingerichtet. Wenn man Glück hat, kann man von seinem Balkon aus das Meer sehen. Die Mitarbeiter sind allerdings etwas unflexibel, wenn es um den Service geht: man muss aufpassen, dass man wirklich das Restaurant zu dem Datum bekommt, das man gebucht hat und damit rechnen, öfter zwischen Rezeption und Zimmer zu pendeln, um die Kaution für die Pool-Handtücher hinterlegen zu können.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Simone Marques am 12. Jan. 2018
Thank you for your interest in the Hotel Tortuga Beach Resort & Spa. We take a good note from your Feedback and we look forward to welcoming your clients to the Hotel again. In the meantime, we remain at your disposal for any further assistance. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familienfreundlich
Sehr gut für Familien , man kann zwischen Pool und Strand wählen es gibt Kinderanimation und die Insel hat ein wunderbares Klima.

8/10 – Gut

Heiko, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familienurlaub mit Sonnengarantie

10/10 – Hervorragend

mac, Greifswald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 Sterne Hotel auf Kapverden
Es gab keinen Direktflug, leider, so dass die Reise 10 Stunden wie in die Karibik dauert Überraschung war, dass auf dem Flughafen, trotz Anfrage und Bestätigung von expedia, kein Transfer zum Hotel zur Verfügung war. Wir haben einen Taxi für die Fahrt zum Hotel und zurück zum Flughafen genommen. 30 € Extrakosten.

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Anna, Fürth

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes All inclusive Resort
Die Familiensuite ist sehr geräumig und hatte auch einen schönen Blick zum Meer. 3 Restaurants sorgen für kulinarische Genüsse. Große Swimmingpools, ausreichend Liegen am unmittelbar angrenzenden Sandstrand. Wir hatten Glück mit der Lage des Zimmers, es war sehr ruhig. Auf der anderen Seite des Hotels Baulärm durch Großbaustelle.

4/10 – Schlecht

Michael

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kakalaken und schlechtes Essen
Kakalaken im Zimmer, schlechtes Essen, Service kein Englisch und unfreundlich

10/10 – Hervorragend

Patric, St. Gallen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kiten & Tauchen
Perfekter Urlaub zum Kiten und Tauchen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Anlage ist durchschnitt, Essen nicht entsprechend

10/10 – Hervorragend

Early Bird, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein perfekter Urlaub für die gesamte Familie '''''
Wir haben dieses Hotel bereits das vierte Mal in den Herbstferien gebucht und sind schon in der Planung für das Jahr 2015. Wir lieben die Ruhe, die Sonne und das Meer. Es ist für uns in den Herbstferein wichtig einen entspannten Uralub , ohne viel Aktionismus und mit "Sonnengarantie" zu verbringen. Wir sind mit wenigen Ausnahmen in der Anlage. Unseren Aufenthalt verbringen wir mittlerweile in einer Villa mit 3 Schlafzimmern, die Familienzimmer sind aber ebenfalls grandios mit zwei Schlfzimmern und zwei Badezimmern. Das Personal und der Service wird jedes Jahr besser und die Kinderkrankheiten aus den ersten Jahren sind behoben.

10/10 – Hervorragend

Lea, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bewertung Melia
Sehr gutes Hotel, sehr sauber und schön gestalted. Was etwas schade ist, ist dass man beim Hotel nicht im Meee schwimmen kann, wegen den Steinen. Der Staff ist sehr freundlich und das Essen ist auch gut.

8/10 – Gut

PCS, München

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Ok, but additional packages too expensive
Ok, but additional packages too expensive

10/10 – Hervorragend

Dieguez-Gomez, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Wir waren vom 5.10.-13.10.2013 im Melia Tortuga als Familie im Urlaub. Uns hat das Hotel sehr gut gefallen. Die Zimmer waren sehr sauber und geräumig, das Personal war sehr freundlich (und zwar alle), und das essen war auch sehr gut. Als einziges zu bedauern war der Strand. Er ist sehr felsig, und zum baden nicht sehr geeignet. Dafür wunderschön für lange Spaziergänge.

10/10 – Hervorragend

Early Bird 1603, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das beste ****/* Hotel auf Sal
Wir sind mit der Familie (2 Erw. - 2 Kinder) das dritte Mal im Melia Tortuga Beach im Urlaub gewesen - im ersten Jahr stecke das Hotel noch in den Kinderschuhen - jetzt nach 3 Jahren sind die Abläufe optimiert und professioneller... - was bei dem MOTTO - NO STRESS - sicher nicht immer einfach ist... Grosses Lob an das Management des Hotels... Wir reisen immer in den Herbstferien / Oktober / November, da uns die Wettergarantie wichtig ist...

8/10 – Gut

Tobias, Baden Würtemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Urlaub mit super Essen
Nach unserem 12-tägigen AI Urlaub können wir das Hotel voll und ganz empfehlen. Besonders die Zimmer und das Essen haben uns sehr gut gefallen. Neben dem wirklich abwechslungsreichen Buffet hat man die Möglichkeit jeden Tag in einem der drei Restaurants Mittag und Abend zu essen. Die Hotelanlage ist liebevoll gestaltet und wird ständig gepflegt, da noch nicht arg alt, ist alles in sehr gutem Zustand. Einziger negativer Punkt, an welchem die Hotelleitung unserer Meinung nach unbedingt arbeiten sollte, ist das leidige Thema der mit Handtüchern reservierten Liegen. Morgens um 08:00 sind bereits alle Liegen belegt, aber nicht ein einziger Badegast zu sehen. Teilweise bleiben Liegen bis nach dem Mittagessen ungenutzt. Der Strand mit Bar ist ebenfalls sehr schön, hier bekommt man auch immer problemlos noch freie Liegen. Wer ins Wasser will muss jedoch ca. 400m über den Strand laufen um an eine schöne Badestelle zu gelangen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
insgesamt gut
war nur eine Nacht dort, Lage ist direkt am Meer, Service sehr gut, dafür, dass die Neueröffnung vor 4 Monaten war.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschöne Anlage am falschen Strand
Die Anlage ist wunderschön steckt aber noch in den Kinderschuhen (Eröffnung war Mai 2011). So sind beispielsweise Zigaretten oder Toilettenartikel nur von 7.00 - 18.00h im hoteleigenen Shop erhältlich. Nächster Einkaufsort Santa Maria (5 Minuten Taxi Fahrt). Wer im Meer Baden will nimmt am besten den hoteleigenen Bus, der stündlich nach Santa Maria fährt. Der Hotelstrand ist sehr gefährlich zum Baden - Schwimmen. Kantige und glatten Steinbrocken beim Einstieg auf der ganzen Länge des Strandes.

2/10 – Ungenügend

Paolo, Bergeggi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Da evitare
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Anna Landim, Community Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for having chosen to stay at Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays. We regret to learn that your stay was not according to your expectations, we are at your disposal for any assistance that you may need. We hope that you will give us the opportunity to change this opinion on your next stay.Kind regards,Anna Landim

4/10 – Schlecht

Vanessa

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your trust in having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travelers online. We are sorry that the standard of our services were not able to meet your expectations. We always welcome each constructive feedback and suggestions from our guests and take them into account for the continuous enhancement of our services. . Thank you once again for your contribution, we hope that we can persuade you to return for another stay and allow us the opportunity to change your perception about us. Best regards, Melia Tortuga Management Team

10/10 – Hervorragend

RAMALINGAM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was kept clean with lots of food options and activities. Beach side was amazing with Turquoise blue water. All inclusive bars was amazing. A must for a sunny beach seeker
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Ramalingam, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Andrew

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not 5 star as sold, at most 3 star and very disappointing.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your trust in having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travelers online. We are sorry that the standard of our services were not able to meet your expectations. We always welcome each constructive feedback and suggestions from our guests and take them into account for the continuous enhancement of our services. . Thank you once again for your contribution, we hope that we can persuade you to return for another stay and allow us the opportunity to change your perception about us. Best regards, Melia Tortuga Management Team

8/10 – Gut

Francoise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Connexion internet déplorable. Ce n’est pas un 5* mais plutôt un petit 4*. Le personnel n’est pas formé pour un 5*. Les suites sont très bien. A la plage les parasols sont tous à refaire mais autrement c’est très agréable. Nourriture très bonne à part au Pasta Nostra, décevant.
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Francoise, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Raphael

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Melia Tortuga Management Team am 19. Apr. 2023
Dear Raphael, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Anabela

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von Melia Tortuga Management Team am 2. Jan. 2023
Dear Anabela, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

6/10 – Okay

Joshua

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The atmosphere and landscaping looks really great. However, we couldn’t make reservations for dinner because they were always full, minutes after opening time. It was nearly impossible to get hot water in our villa so we took cold showers every night. Lastly, none of the bars would make any drinks without alcohol. For being “all inclusive” they only mean for people who drink alcohol. We stayed in a hotel in Praia that had burning hot water and was a fraction of the cost. I won’t be staying here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Melia Tortuga Management Team am 2. Jan. 2023
Dear Guest, Thank you for your trust in having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travelers online. We are sorry that the standard of our services were not able to meet your expectations. We always welcome each constructive feedback and suggestions from our guests and take them into account for the continuous enhancement of our services. . Thank you once again for your contribution, we hope that we can persuade you to return for another stay and allow us the opportunity to change your perception about us. Best regards, Melia Tortuga Management Team

8/10 – Gut

Örjan

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Meliá Tortuga Beach Resort & Spa Team am 2. Nov. 2021
Dear Mr. Orjan, First of all we would like to thank you for spending time to rate the Hotel. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important. It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Sal island, Cabo Verde and we can't wait to welcome you here soon again. Best personal regards from Sal Your Meliá Tortuga Beach Resort & Spa Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amplitud habitación
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Guest, First of all we would like to thank you for spending time to rate the Hotel. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important. It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Sal island, Cabo Verde and we can't wait to welcome you here soon again. Best personal regards from Sal Your Meliá Tortuga Beach Resort & Spa Team

6/10 – Okay

Vince, Atlanta

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The property staff was not courteous nor helpful when I called ahead and told them I’d land early. Upon arrival, I had to wait 5 hours for an “early” check in. The food was not good. The redeeming quality is the beach.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you for your trust in having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travelers online. We are sorry that the standard of our services were not able to meet your expectations. We always welcome each constructive feedback and suggestions from our guests and take them into account for the continuous enhancement of our services. . Thank you once again for your contribution, we hope that we can persuade you to return for another stay and allow us the opportunity to change your perception about us. Best regards, Melia Tortuga Management Team

8/10 – Gut

Nathalie, Castillon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien dans l'ensemble plage fantastiques bon cervice
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2020
Antwort von Meliá Tortuga Management Team am 9. Jan. 2024
Dear Mrs. Nathalie, First of all we would like to thank you for spending time to rate the Hotel. Everything we do is aimed at providing you with an excellent hotel experience and your feedback is extremely important. It's always a pleasure to welcome you in our little paradise in Sal island, Cabo Verde and we can't wait to welcome you here soon again. Best personal regards from Sal Your Meliá Tortuga Beach Resort & Spa Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Voyage de noce
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 3. März 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
WiFi is only available in the bar or pool area, not in room. Weak WiFi reception whenever it was available. Long wait time (2 hours) for dinner although reservation was made. You are required to make a dinner reservation however there was no availability to even make a reservation in advance as all restaurants were completely reserved. Housekeeping cleaning was incredibly poor. Trash was not taken out for days, small bugs crawling everywhere, same unclean sheets were being used to make the bed even though requested for new clean sheets. TV cable and phone service stopped working. There is an extra charge for pool/beach towels even with all inclusive. Overall a poor experience and one of the worst hotels I’ve ever stayed at.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melia Tortuga Management Team am 24. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for your trust in having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your valuable time to share your feedback with us and with fellow travelers online. We are sorry that the standard of our services were not able to meet your expectations. We always welcome each constructive feedback and suggestions from our guests and take them into account for the continuous enhancement of our services. The rooms are cleaned on a daily basis, and the bed sheets are changed all the others day due to our sustainability commitment with the environment, except below customer request for daily change. Please note that beach towels are offered at no charge, though there is a deposit that is returned when the towels are returned. Thank you once again for your contribution, we hope that we can persuade you to return for another stay and allow us the opportunity to change your perception about us. Best regards, Melia Tortuga Management Team

8/10 – Gut

Mauri, Bergamo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Struttura ormai datata e non da 5 stelle ormai ...quasi esclusivamente x stranieri inglesi e francesi ...eravamo gli unici 2 italiani.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 24. Feb. 2020
Caro Mauri, Grazie per aver scelto Meliã Tortuga Beach Resort & Spa per le sue vacanze e per aver trovato tempo per offrire la sua impressione. mi dispiace molto leggere riguardo alla delusione delle sue vacanze da noi. Abbiamo anche ricevuto opinioni molto positive da altri clienti e in conclusione questo dipende molto dal gusto personale di ognuno. Inoltre raccomandiamo ai nostri clienti di riportare immediatamente ogni tipo di anomalia riguardo al servizio per poter risolverlo il prima possibile. Ringrazio nuovamente per il suo apporto, sarà utile per continuare a migliorare il nostro servizio e speriamo ci dia di nuovo l’opportunità per dimostrarlo nel futuro. Cordialmente,

4/10 – Schlecht

France

Mit einer Gruppe gereist
Horrible
Nourriture détestable !!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 17. Feb. 2020
Dear Guest Thank you for having chosen Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your precious time to review our hotel. We regret to perceive from your rating that we were not able to fully meet your expectations, this is not the kind of impression that we would like you to retain from your stay with us, quite the contrary we strive to provide our guests with a memorable stay each time. There is always a Guest Experience manager available at the hotel to listen to our guests and offer any assistance should they require it, and of course our Management Team are always available at the Hotel for our guests, therefor we always recommend our guests to not hesitate to contact us during their stay for any assistance that they may need. We hope that you will give us the opportunity to offer you our services once more by returning for another stay in the not so distant future and allow us the chance to change your perception about us. Kindest Regards, The Melia Tortuga Management Team.

10/10 – Hervorragend

Ola

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The layout, scenery, the food and drinks were all good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 12. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons aimé la gentillesse du personne Le vaste choix des restaurants et des choix des plats La propreté de l'ensemble , chambre , restaurants, piscines et extérieurs La place qu'ils donnent aux chats dans les exterieurs de l'hotel, ils sont comme chez eux Il faudrait penser a mettre une cagnote pour le personnel, nous avons envie de laisser un pouvoir en fin de sejour Nous reviendrons pour passer de bons moments
Aufenthalt von 21 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 12. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ménage fait tous les jours que je mens très propre.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 12. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Cathy, Nantes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Surclassement à notre arrivée. 70 m2 au lieu de 45 m2.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2020
Antwort von Melia Tortuga am 28. Jan. 2020
Dear Mrs. Cathy, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

8/10 – Gut

Nathalie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel attentif et accueillant qui a à coeur de répondre aux attentes
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Meliã Tortuga am 28. Jan. 2020
Dear Mrs. Nathalie, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

MrsEdewor, Nigeria

Mit der Familie gereist
The hotel gives breakfast, lunch and dinner which is amazing
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Melia Tortuga am 13. Jan. 2020
Dear MrsEdewor, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Melia Tortuga am 6. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

8/10 – Gut

Izor, Sverige

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positivt: God mat på de bokningsbara restaurangerna. God frukost. Trevlig underhållning om kvällarna. Trevlig personal. Stort rum med stor balkong! Negativt: Något kyliga pooler. Personalen tog lång tid på sig att komma upp med saker till rummet, vid ett tillfälle fick vi säga till 3 gånger för att få lite mer balsam. Jacuzzin på rummet gick inte att sätta igång, vi fick svaret att den bara var för "syn skull" och gick bara att använda som ett vanligt badkar. Vi är sammantaget nöjda och rekommenderar hotellet.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Melia Tortuga am 25. Nov. 2019
Dear Izor, Thank you very much for choosing Meliá Tortuga for your vacations and for sending us your comments. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation at our hotel. Your satisfaction is important to us as it is the main objective of our services. We look forward to receiving you again as our guest in the not too distant future. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Service wifi horrible même dans les locaux equipés
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Melia Tortuga am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having taken the time to tell us about your holiday experience. Your omments will be forward it to the department in charge for their consideration, we hope that with this in mind you will give us the pleasure of your visit again in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ci siamo stati la prima settimana di Ottobre 2019, io e mia moglie. Cibo e servizi ottimi. Ma sopratutto mai avevo trovato un "ALL INCLUSIVE" dove tutto era veramente inclusive! Succhi, birre, vino alcolici, cocktail, tutto quello che volevi ... i nordici si "sguarano" solo di questo! Qua e là la struttura necessita di qualche ritocco (ovviamente essendo Africa non si pretende quanto un 5 stelle Europeo o Americano). Ci sono 3 ristoranti alla carta per i quali non è necessario pagare niente in più se si è nella formula "all inclusive". Molto richiesti e prenotabili di 3 gg in 3 gg per cui fatelo subito appena arrivate o il gg successivo. Dei 3 sconsiglio quello in spiaggia a mezzogiorno perchè sono troppo lenti e il caldo vi molesta, mentre è ottimo la sera su prenotazione. il ristorante "Acqua" provatelo se volete almeno 1 volta ma non ci ha esaltato. Mentre "Pasta Nostra" è ottimo sia per carne che pesce, e finite con il loro tiramisù che è "SPAZIALE". Ho utilizzato anche la palestra per 4 volte, piccolina ma c'è tutto. L'unico neo è la spiaggia che con la bassa marea scopre il fondale roccioso. Però a 15 min a sinistra c'è la stupenda Punta Pedra, e a 3 minuti a destra 2 insenature artificiali con acqua calma e pulita. L'isola purtroppo non offre molto per cui vi proporranno il tour per mostrarvi quelle 4/5 cose che hanno ma i 25 Euro del giro sono sprecati. Anche il WIFI è da potenziare: funziona a singhiozzo nelle camere, bene in piscina e in spiaggia, poco nella hall.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Melia Tortuga am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having taken the time to tell us about your holiday experience. Thank you very much for such a wonderfull comment.we hope that with this in mind you will give us the pleasure of your visit again in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vacaciones inolvidables,todo como en un sueño! Lo que queria
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Mélia Tortuga am 16. Okt. 2019
Estimado, Muchas gracias por haber elegido Meliá Tortuga para sus vacaciones y por hacernos llegar sus comentarios. Nos satisface saber que ha disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel. Su satisfacción es importante para nosotros pues es el objetivo principal de nuestros servicios. Esperamos poder recibirle nuevamente como nuestro huésped en un futuro no muy lejano Atentamente

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le buffet de restauration etait impecable qualité, l'inventivité, propreté. Etat de la chambre (appartement ) tres bien , bonne literie. Piscine tres bien . Localisation nikel. Par contre je trouve pas normale de ne pas avoir été prevenu sur la malhonnêteté de vendeurs d expédition qui sont juste a la sortie de l hôtel en permanence.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Melia Tortuga am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having taken the time to tell us about your holiday experience. Thank you very much for such a wonderfull comment.we hope that with this in mind you will give us the pleasure of your visit again in the near future. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Leonardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tem que pagar + 31€ por dia para ser all incluse, quartos são bem espaçosos, comida muito boa.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Melia Tortuga am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for having chosen Melia Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having taken the time to tell us about your holiday experience. Thank you very much for such a wonderfull comment.we hope that with this in mind you will give us the pleasure of your visit again in the near future. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 12 Nächten im August 2019
Antwort von The Melia Tortuga Management Team. am 7. Okt. 2019
Dear Guest Thank you for having chosen Tortuga Beach Resort & Spa for your holidays and for having set aside some of your precious time to review our hotel. We regret to perceive from your rating that we were not able to fully meet your expectations, this is not the kind of impression that we would like you to retain from your stay with us, quite the contrary we strive to provide our guests with a memorable stay each time. There is always a Guest Experience manager available at the hotel to listen to our guests and offer any assistance should they require it, and of course our Management Team are always available at the Hotel for our guests, therefor we always recommend our guests to not hesitate to contact us during their stay for any assistance that they may need. We hope that you will give us the opportunity to offer you our services once more by returning for another stay in the not so distant future and allow us the chance to change your perception about us. Kindest Regards, The Melia Tortuga Management Team.

2/10 – Ungenügend

Cassandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
A éviter
Nous avons passé une nuit dans cet hôtel en famille pour une escale. Et c’était entièrement suffisant vu les conditions. Pour commencer je réserve sur internet une nuit pour fin août. Suite à un beug du site, je me retrouve avec une nuit d’hôtel réservée pour août et une nuit pour septembre. J’annule dans la seconde qui suit celle pour septembre. Je suis évidemment prélevée pour cette réservation. Arrivée à l'hôtel, aucun geste commercial ne m’est proposé. La condition d’annulation est stricte. Le gérant ne descend même pas nous l’expliquer, il se contente de dicter sa réponse à la réceptionniste. Et quand bien même il savent que je ne me présenterai pas en septembre ils me prélèvent bien de plus de 130e. Bravo. Bonne entrée en matière pour notre arrivée. Ensuite, sur la réservation est noté « Hôtel Meliá Tortuga - All inclusive ». Sur ma confirmation n’étais indiqué nulle part que nous n’aurions pas le droit au all inclusive. ATTENTION. Quand je suis allée me plaindre a la réception en leur montrant mon mail de réservation avec la notion « ALL INCLUSIVE », le réceptionniste me répond « c’est le nom de l'hôtel Madame ». Le nom de l'hôtel est donc Hôtel Meliá Tortuga ALL INCLUSIVE, mais il n’y a pas de all inclusive pour tout le monde. Comment arnaquer des gens ? Voici la solution. Inutile de préciser que je ne le recommanderai en aucun cas.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

AH, France

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Les chambres ont un vrai besoin de rafraîchissement, il y a du moisi, de la rouille, nettoyage médiocre et invraisemblable un patron britannique qui a racheté les 3 hôtel Melia, qui est toujours bourré et qui ce prend pour une diva a qui tout doit être à sa volonté et désir, aucune attention en vers les envie des clients, un abus au point de vouloir une cliente qui était au bar avec son petit ami, d’apres Les dires de certains employés, ça n’est pas la première fois, qu’il a jeté des clients de l’hotel Parce qu’il n’ont pas accepté son offre, par la suite il leurs paye un autre hôtel et leur paye une indemnité pour ne rien poster sur les réseaux sociaux, une honte!!
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hemos disfrutado mucho de nuestra instancia en el tortuga Beach. Sin duda ha cumplido con nuestras expectativas aunque hay muchas pequeñas cosas en el que el resort podría mejorar y convertirse en perfecto.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2019