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Bewertungen von Rixos Premium Saadiyat Island

5 out of 5
Rixos Premium Saadiyat Island
Saadyat Island, Abu Dhabi, Abu Dhabi

Bewertungen

8,8

Hervorragend

115 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 194 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Yannick

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Mahmoud am 9. Juni 2023
Dear Yannick,Thank you for your wonderful review and I hope your memories at Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi will be cherished for years to come.We look forward to warmly welcoming you back again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Hans-Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel im Orientalischen Stil
Wirklich einfach zu beschreiben: DAS beste Hotel auf Yas Iland: Wer orientalische bling-bling Einrichtung mit exzellenten Service mag, ist hier besten aufgehoben. Wir kommen auf jeden Fall wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Guzel Hamarat am 7. Nov. 2021
Sehr geehrter Herr Hans, Vielen Dank für Ihr Feedback und wir freuen uns sehr, dass Sie sich entschieden haben, Abu Dhabi zu besuchen und bei uns zu bleiben! Unser Hauptziel ist es, allen unseren Gästen den bestmöglichen Service und die bestmögliche Erfahrung zu bieten. Wir freuen uns, dass Ihr Aufenthalt bei uns ausgezeichnet war! Wir hoffen, Sie wieder für weitere schöne Erinnerungen begrüßen zu können! Vielen Dank, dass Sie unsere Gäste sind und Ihre wertvollen Gedanken mit uns teilen! Herzlichste Grüße, Guzel Hamarat Asst. Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2021
Antwort von Pradeep Bijlwan am 4. Juni 2021
Dear Ms. Michelle, Thank you for sharing your rating on your recent holiday experience among us. Once more we thank you and look forward to serving you again soon. Regards, Pradeep Bijlwan

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen war fabelhaft und abwechslungsreich. Die Zimmer waren toll und das Bett sehr gemütlich. Die Cocktails an der Poolbar waren ebenfalls von bester Qualität. Kurz zusammengefasst hat es sehr gut gefallen, es war von hoher Qualität.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Alex Guest Relations am 16. Jan. 2020
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Saadiyat Island. It is always a pleasure to receive positive feedback and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alex Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Gregor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Märchenhaftes Hotel, sehr empfehlenswert.
Hotel wie in 1001 Nacht, wunderbar, super Strand, sehr nettes Personal, feines Essen mit riesiger Auswahl, dezente Live Abendunterhaltung. She zu empfehlen
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Alex Guest Relations am 11. Nov. 2019
Dear Gregor, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Saadiyat Island Abu Dhabi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alex Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2019
Antwort von Alex Guest Relations am 3. Nov. 2019
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Saadiyat Island Abu Dhabi. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alex Guest Relations

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Bursa am 6. Aug. 2019
Dear Valuable guest of Rixos, i am sorry to see that we could not meet your expectations. Could you please allow me to contact you so that we can discuss how to recover it. Best regards ibrahim

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Traumhafter Strand, freundliches Personal, sehr schön eingerichtet, jederzeit gerne wieder, vielen Dank 👍
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
+ toller Strand Hotel sehr neu Vielfältiges Essensangebo Gute sportangebote Schöne Atmosphäre abends mit Musik im Innenhof Bemühte und sehr nette Mitarbeiter, die den Laden teilweise ausmachen. - mehr Kinder als erwachsene,die sehr laut sein dürfen,im großen Essenssaal ist die Lautstärke nur schwer erträglich Keine ruhigen Ecken Starke Orientierung an den russischen/kasachische. Gästen (80-90 Prozent) Wer wert auf Nachhaltigkeit legt wird sich hier in Anbetracht der Essensverschwendung schwer tun A la carte Restaurants sind fast nicht buchbar, obwohl sie immer mindestens zur Hälfte leer sind Schwere organisatorische Mängel. (Zimmerservice, minibar, Bedienung beim Essen). Hier gibt’s in der Führungsebene immer noch einiges zu tun
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Volodymyr am 29. März 2019
Sehr geehrter Gast, wir danken Ihnen vielmals für Ihr Komentar und bedauern zutiefst, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Es tut mir wirklich Leid dass Sie genau die Zeit erwischt haben wo im Hotel so viele Kinder gab und dass es Sie während dem Aufenthalt so gestört hat. Ihre Meinung ist sehr wichtig für uns. Ich verspreche Ihnen, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern. Danke hochmal für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Volodymyr

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
+Gute Lage, schöner Strand, gepflegte Hotelanlage, gute Essensqualität -Personal im Servicebereich teilweise überfordert, eingeschränkte Verfügbarkeit der Spezialitätenrestaurants, überwiegend russische Gäste..
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Volodymyr am 13. März 2019
Sehr geehrter Gast, Ich will mich für Ihr Kommentar bedanken. Ihr Meinung ist sehr wichtig für uns. Ihre Anregungen bezüglich Service und a’La Carte Restaurants werde ich mit FB Manager teilen und wir werden nötigen Maßnahmen nehmen um die Qualität des Services zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen, Volodymyr

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolle Adresse
Wir waren total begeistert. Das Hotel ist wunderschön, extrem sauber, tolle Lage an wunderschönem Strand. Das Essen war qualitativ sehr gut, wahnsinns Auswahl. Wir waren für drei Nächte im Rixos und sind weder Buffet noch All-inclusive Fans, aber auf diesem Level kann man das absolut empfehlen. Es hat auch a la Carte Restsaurants, diese lohnen sich früh zu reservieren. Preis-Leistung ist auch top, gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Volodymyr am 26. Feb. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um einen Kommentar zu Ihrem Aufenthalt im Rixos Saadiyat Island zu schreiben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und wir werden froh sein Sie bald wieder bei uns begrüsen zu dürfen. Mit freundlichen Grüsse Volodymyr

6/10 – Okay

Hannah Catherine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Beautiful hotel and has so much potential but sadly the service was not the best, not easy to book the restaurants, the buffet was not the best food and while some staff were amazing sadly some let it down for others. For a 5 star and what it costs to stay here we did expect it to be as good as the Rixos in Dubai but it was not.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sadik

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

RUTH ELLEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mahmoud am 29. Jan. 2024
Dear Ruth EllenIt is our absolute aim to provide our guests with the highest standards of personal service.Thank you for your wonderful review and I hope your memories at Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi will be cherished for years to come.We look forward to warmly welcoming you back again.Best regards,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Rachel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Say yes to Rixos.
Absolutely great hotel. It was spotless and the service and amenities fantastic. The food was outstanding and no two days the same. A big shout out to Keenan in the diningroom he is an absolute star. He kept the same table for us, had drinks ready on arrival, his service was second to none.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Mahmoud am 20. Dez. 2023
Dear RachelIt is our absolute aim to provide our guests with the highest standards of personal service.Thank you for your wonderful review and I hope your memories at Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi will be cherished for years to come.We look forward to warmly welcoming you back again.Best regards,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel and staff couldn't do enough for you
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Mahmoud am 20. Dez. 2023
Dear Matthew,It is our absolute aim to provide our guests with the highest standards of personal service.Thank you for your wonderful review and I hope your memories at Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi will be cherished for years to come.We look forward to warmly welcoming you back again.Best regards,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely superb, staff are amazing and hotel very pleasant. Thank you
Aufenthalt von 15 Nächten im Juli 2023
Antwort von Aika Kadyrkulova am 28. Sept. 2023
Dear guest Richard,It is our absolute aim to provide our guests with the highest standards of personal service.Thank you for your wonderful review and I hope your memories at Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi will be cherished for years to come.We look forward to warmly welcoming you back again.Best regards,Aika KadyrkulovaAssistant Guests Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Sarmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel geschikt voor gezinnen! Super luxe en fijn voor kinderen!
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023
Antwort von Aika Kadyrkulova am 20. Sept. 2023
Sehr geehrter Herr Sarmad,Wir freuen uns sehr über Ihre Kommentare zu Ihrem Aufenthalt im Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi!Es ist immer eine Freude, positives Feedback zu erhalten. Ich werde Ihre Kommentare mit unserem Team teilen. Ich bin sicher, dass dieses Feedback für alle unsere Mitarbeiter eine Ermutigung sein wird, da wir bestrebt sind, die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern.Nochmals vielen Dank für das Teilen Ihrer Erfahrungen und wir hoffen, dass Ihr nächster Besuch genauso angenehm sein wird wie der vorherige.Aufrichtig,Aika KadyrkulovaStellvertretender Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Ian James Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On the property there is everything to do…20min taxi ride min to anything else, however taxi are very cost effective.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Mahmoud am 16. Sept. 2023
Dear Valued Guest Ian James Thomas,We are thrilled to read your positive review of your recent stay with us! Thank you so much for sharing your experience and for choosing our hotel as your home away from home. It's great to know that you found our facilities and services to be up to your satisfaction. We take pride in providing our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we're delighted to hear that you felt well taken care of by our staff.We look forward to the opportunity to welcome you back soon!Best Regards,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Craig Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, food and staff great.
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mahmoud am 28. Aug. 2023
Dear Craig Daniel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi!It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

SHOMA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love everything about the Rixos for us and our children, this is the second year we’ve been and it didn’t disappoint, in fact we fell in love with the location - the facilities - the staff and services even more!
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Mahmoud am 28. Aug. 2023
Dear SHOMA,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi!We are delighted to read that you had an excellent stay and enjoyed your visit at our hotel. It is always encouraging to learn that guests are satisfied with our service as it is what we strive for every day.Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnifique journey with us. Sincerely,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Aziz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel with excellent staff
the hotel is excellent. staff is responsive. special thanks to Assem at the reception, concierge Dilmurad, as well as the waiter in the lobby bar Azizbek. They took very good care of us all the days of our holiday. We have been to two a la carte restaurants. Loved Aja Asian Restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mahmoud am 1. Aug. 2023
Dear valued guest Aziz,Thank you for staying with Rixos Premium Saadiyat Island!Thank you so much for your positive feedback! It's truly rewarding to know that we were able to provide you with a great experience during your stay. We always strive to provide our guests with the highest level of service and I'm thrilled to hear that we exceeded your expectations. We look forward to having you stay with us again soon!Best regards,Mahmoud

8/10 – Gut

Benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Limited Entertainment
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mahmoud am 26. Juli 2023
Dear Benjamin,Thank you for choosing Rixos Premium Saadiyat Island as your family getaway!Great to hear positive feedback from you! We're thrilled to know that you had a wonderful experience with us. Thank you so much for sharing your feedback, it means a lot to us. We are delighted to have exceeded your expectations and we hope to continue providing you with exceptional service.We can't wait to welcome you back soon.Best regards,Mahmoud

10/10 – Hervorragend

Ruzi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Superb hotel, amenities, staff and experience
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mahmoud am 25. Juli 2023
Dear,Thank you for staying with Rixos Premium Saadiyat Island!Thank you so much for your positive feedback! It's truly rewarding to know that we were able to provide you with a great experience during your stay. We always strive to provide our guests with the highest level of service and I'm thrilled to hear that we exceeded your expectations. We look forward to having you stay with us again soon!Best regards,Mahmoud

6/10 – Okay

IBRAHIM SAMI

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not recommended for adults or couples Following items were broken in our room. -Shower tray - bed side light switch, reading light and lamp. - plug sockets on one side of the bed - hair dryer The quality of finish in this hotel is more of a 4 star rather than 5 star. We were entitled to 3 free alacart restaurants however we were only able to access two as everything was fully booked. You can only book these once you get to the venue. We booked these the first hour of arrival.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mahmoud am 9. Juni 2023
Dear Mr. Ibrahim,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Rixos, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

6/10 – Okay

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le resort est magnifique et le service excellent. Le top est la plage juste grandiose. Par contre gros point noir la nourriture.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Mahmoud am 9. Juni 2023
Dear Ms. Sandra,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Rixos, we strive to provide a superior service experience for every guest; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Mahmoud am 22. Juni 2023
Dear Value Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi!Thank you for your kind feedback, and we hope to see you again soon for another magnified journey with us.

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was ideal for family holiday. Pool room especially good for teenager.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Aika Kadyrkulova am 22. Feb. 2023
Dear guest Sara,We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards,Aika KadyrkulovaAssistance Guest Relations Manager

4/10 – Schlecht

Ajad

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
None
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

James

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Several drink orders were taken and never arrived. Availability of restaurants very limited - having to eat in the buffet for majority of two week stay (which we cut short). In buffet, arriving 5 minutes before food stopping being served and the chef telling a member of staff not to give my wife any food.
Antwort von Assem Iztleuova am 29. Dez. 2022
Dear Mr. James,We sincerely regret reading that your stay at our Rixos Premium Saadiyat fell short of your expectations, we are grateful for the time you spent to share this feedback of your overall holiday experience among us as we certainly believe that there is always room for improvement and your constructive feedback is very much appreciated.Our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, we are eager to regain your confidence during another occasion if you gave us that chance.Best regards,Assem IztleuovaGuest Relation Team Leader

10/10 – Hervorragend

Funda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The most amazing hotel
What an amazing all inclusive hotel! Very luxurious from drinks food to even the bathroom shampoos etc it was a true wow factor. The best hotel in the UAE! Loved it!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 15. Sept. 2022
Dear Guest Funda, Thank you for sharing your amazing memories with us in the hotel and we will be glad to have you as our guest again in the future.Best regards Patricia VizcainoGuest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ofer

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean quiet and good location
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Guzel Hamarat am 27. Aug. 2022
Dear Guest Ofer,Thank you very much for leaving these wonderful comments on Google, we are delighted that you enjoyed your stay among us.We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.Best regards,Guzel HamaratAsst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel ever!!!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 14. Okt. 2022
Dear Mr David, Thank you for the wonderful review, we wish to welcome you soon.Best regards Patricia Vizcaino

10/10 – Hervorragend

Muhsin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
شكرا ريكسوس السعديات
فندق رائع يستحق التجربه جميع الموظفين بشوشين جميع خدمات متوفره لاتحتاج ان تطلبها شكرا ريكسوس السعديات
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 14. Aug. 2022
لسید بعد التحیة نشكركم على إيجاد الوقت للإجابة على ھذة الإستمارة. نحن نقدر كثیرا تعلیقاتكم الإجابیة حول اقامتكم في فندق لقد قمت بمشاركة تعلیقاتكم مع فريق العمل لیكونوا على دراية بمشاركتھم في إرضائكم وكونھم عند حسن توقعاتكم. إن التقییم الإيجابي من عملاءنا يعتبر أفضل مكافئة لنا- شكرا نحن نتطلع للترحیب بكم مرة أخرى في مع خالص الشكر و التقدير

6/10 – Okay

yarin

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Do not come this hotel
The hotel is amazing, the service in the pool area also. But expect that: the food at the hotel is not more then discussing. Maybe they have much food to choose but the quality of the food is horrible. The office desk guys was so unkindly if I look at all the other hotels i have been in the uae. The manager of the restaurants called bibi is a terrible guy who I won’t let him to manage a kiosk. So the overall when I payed around 500usd per night is not worth it at all
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Fatima-Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel incroyable ! Plage magnifique et propre nous avons même pu rencontrer et nager avec des tortues sauvages. Que dire ; tout est parfait les chambres sont magnifiques et propres, le personnel est au petit soins et très respectueux ! Les nourritures ( all inclusive) sont incroyables j’ajouterai une suggestion qui serait de faire un buffet à thème de temps en temps car lorsque l’on reste longtemps les plats du buffet sont assez redondants mais bon c’est vraiment pour dire quelques choses ! Qualité des produits excellente ; service à la plage et la piscine irréprochable ; propreté des locaux nickel ! Sejour inoubliable
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 15. Juni 2022
Cher Fattima , Nous apprécions énormement le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hotel, nous nous efforcons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous assisteront dans cette demarche. Merci encore pour votre généreuse appréciation, ce fut un plaisir de vous avoir parmi nous et nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau prochaienment. Cordialement Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Return stay
This was our second stay, the first time was when the hotel was just opened. Our only comment is that the food standard was lower now, and are mainly stew type meals whereas before there were sushi counters and more exciting options. Staff were friendly and attentive. Still a pleasant stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 10. Juni 2022
Dear guest, Thank you for the nice comment you have left after your second stay in the hotel. We sincerely lament the the quality of our food this time was not up to your standards and we have shared this information to the responsible. Thank you once again for your honest critics and we are looking forward to welcome you in the future. Best regards Patricia Vizcaino

10/10 – Hervorragend

Gulsah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was amazing, appreciate excellent food, comfort and kid friendliness.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Guzel Hamarat am 9. Mai 2022
Dear Gulsah, Thank you for reviewing your stay in the hotel with such a nice words. We are looking forward to your next visit. Bet regards, Guzel Hamarat Asst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Kaveri, Johannesburg

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent for families. Fantastic facilities all located on site. Brilliant service received from hotel management.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 17. Apr. 2022
Dear Mrs Kaveri, We are glad to know that you have enjoyed and that we were able to make sure your bad experience from the beginning, was well taken cared, and you enjoyed the overall experience with your beautiful family. We are looking forward to welcome you again and on the meantime we will take care of the rest of the family for you. Best regards Patricia Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Gordon

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 21. März 2022
Dear Mr Gordon, Thank you from the nice rating you shared regarding your last stay at Rixos Premium Saadiyat Island. We are looking forward to welcome you again in the nearest future. Best regards Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Valeria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pekný hotel, chutné jedlá, milý personál. Páčilo sa mi rozdelenie lehátok pri mori na časť pre rodiny s deťmi a pokojnejšiu “adult” zónu. More bolo nádherné. Rada sa tu vrátim
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Patricia Vizcaino am 14. März 2022
Dear Mrs Valeria, Thank you for the nice rating you shared regarding your stay in Rixos Premium Saadiyat Island. We are looking forward to welcome you again in the near future. Best regards, Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Guzel Hamarat am 25. Dez. 2021
Dear Guest, Greetings from Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi and thank you so much for the nice rating. We are looking forward to serving you again very soon. Best regards, Guzel Hamarat Asst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Guzel Hamarat am 19. Dez. 2021
Dear Karen, Greetings from Rixos Premium Saadiyat Island Abu Dhabi and thank you so much for your outstanding rating. Best regards, Guzel Hamarat Asst. Guest Relations Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad
Bad sewage smell in room. Bad food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 17. Dez. 2021
Dear Guest, Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our hotel, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us. At Rixos Premium Saadiyat Island we follow very strict protocols to guarantee satisfying results regarding hygiene and Cleanliness in our hotels, your feedback will give us an opportunity to bring your remarks to the attention of our entire management team. Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that Rixos Premium Saadiyat Island will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your faith in our company in the near future. Best regards Patricia Vizcaino

10/10 – Hervorragend

AYYANAR

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anniversary night at Rixos
We stayed in Rixos, Abudhabi for 1 night. It was an amazing experience. All inclusive concept was exceptional. From Crystal in reception to Rixy kids club everything was organised well. Aqua andcwave pool for kids well maintained. Hope to visit again soon
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Guzel Hamarat am 13. Dez. 2021
Dear Mrs. Ayyanar, Thank you for this wonderful review. We are glad that you enjoyed you stay at Rixos premium Saadiyat Island and the nice words towards our colleagues. We are looking forward to welcome you again. Kind regards, Guzel Hamarat Asst. Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

SOOGYEONG

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 23. Nov. 2021
Dear Guest Soogyeong We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our hotel. Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read and we look forward to serving you again soon Best regards, Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Ovashnee

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 30. Okt. 2021
Dear Mr Ovashnee, Thank you for the nice rating regarding your last stay at Rixos Premium Saadiyat Island, we are glad to know that you enjoy your stay with us. We are looking forward to welcome you in the nearest future. Best regards Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Pankaj

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 5. Okt. 2021
Dear Mr Pankaj, Thank you for your nice review. We are looking forward to meet you and your family back again. Best regards

8/10 – Gut

Firas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 4. Aug. 2021
Dear Mr Firas, Firstly we thank you for making our hotel your choice place for your visit to Abu Dhabi, although we regret that we fell a little short of your expectations this time around. Thank you for your constructive critics, we certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Warm regards Patricia Vizcaino Guest Relations Manager

10/10 – Hervorragend

Nour

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Patricia Vizcaino am 23. Juli 2021
Dear Mrs Nour, Thank you so much for taking the time out to share such positive feedback. We are all delighted to see your positive review regarding your recent stay with us & we are so happy to know that you enjoyed to the fullest your trip in Abu Dhabi! It was such a pleasure to host you in our complex and help you to enjoy your vacation in any way possible. We look forward to welcoming you again to Rixos Premium Saadiyat Island very soon! Our best wishes, Patricia Vizcaino Guest Relations Manager