Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Motto By Hilton Rotterdam Blaak

4 out of 5
Motto By Hilton Rotterdam Blaak
Botersloot 125, Rotterdam

Bewertungen

8,6

Hervorragend

60 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
51 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
15 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 133 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Palmira

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Marc

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi Marc!Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay with us! Happy to welcome you back again in the future! Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Hans Peter

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
kommen gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Yana am 27. Sept. 2023
Hi Hans! Thank you so much for your feedback! We also would love for you to come back! We hope to see you soon! Your host, Yana

10/10 – Hervorragend

Nadine

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Merel am 5. Sept. 2023
Hi Nadine Thank you for sharing your feedback! Hopefully we'll see you back soon. Your Host,Merel

10/10 – Hervorragend

Bastian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Merel am 5. Sept. 2023
Hi Merel, Thank you for sharing your feedback! Hopefully we'll see you back soon. Your Host,Merel

10/10 – Hervorragend

Nadine

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Nicolette am 7. Aug. 2023
Thank you for your great score!! Hope to see you again :)

8/10 – Gut

Denis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Perfekte Lage. Nebenan ist ein Supermarkt und etwas weiter die Markthalle. Die Innenstadt lässt sich vom Hotel gut zu Fuß erkunden. Der Eingang ist schmal und mit Gepäck etwas unpraktisch. Ansonsten ein schöner Eindruck. Das Personal ist freundlich und versucht den Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Die Parkmöglichkeiten sind grauenhaft. Gegenüber vom Hotel ist eine öffentliche Parkfläche, welche jedoch eng ist. Unter dem Hotel befindet sich ein kostenpflichtiges Parkhaus. Dieses ist jedoch auch eng und die Gefahr mit dem Auto irgendwo aufzusetzen ist hoch. Außerdem gibt es angeblich nur einen Zugangsschlüssel, der am Empfang ausgehändigt wird und zurückgebracht werden muss. Ich musste teilweise knapp eine Stunde warten, um an mein Auto zu gelangen, weil der Schlüssel abhanden gekommen ist. Es hat mehrere Tage gedauert, bis eine Übergangslösung hierfür gefunden wurde. Die Zimmer sind klein aber ausreichend. Die Zimmerausstattung ist gut. Das Bett und der Fernseher sind groß. Es gibt sehr viele Möglichkeiten der Beleuchtung und das Zimmer lässt sich individuell klimatisieren. Die Dusche ist auch sehr schön. Die Dusche und das WC sind sehr hellhörig im restlichen Zimmer. Der WC-Raum ist relativ eng und gewöhnungsbedürftig. Es fehlt dort an Ausstattung, wie z.B. einer Klobürste. Das Waschbecken ist im Zimmer selbst und mit einem großen Spiegel versehen. Der Föhn scheint nicht gereinigt zu werden und der Safe ist zu klein für einen 15Zoll Laptop. Grüße
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Timo am 20. Apr. 2023
Hi Denis! Thank you for sharing your feedback with us. I am sad to hear your stay was not up to standard, my apologies. Indeed the policy for the parking garage is a little bit different, but waiting an hour is not acceptable! Therefore I want to offer you my apologies. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Your Host, Timo

6/10 – Okay

Patrick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Toilette/WC ist räumlich nicht von der restlichen Räumlichkeit getrennt . Unzugenügende Belüftung sowie nicht nutzbarer Balkon. Sonst alles top.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Timo am 7. Apr. 2023
Hi Patrick! Thank you for sharing your feedback with us! I will share your feedback with the team to see what we can do to prevent these situations from happening. We hope that what happened will not prevent you from staying with us again and look forward to welcoming you back soon.Your Host, Timo

4/10 – Schlecht

Abdelhak

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Garage sehr teuer.Frühstück war nicht inclusive und auch nichts besonders. Von der Decke tropfte Wasser Nachts so das ich morgens in einem Nassen Bett aufwachte. Als Entschädigung habe ich ein anderes Zimmer bekommen und 10€ Gutschein für das Restaurant im Hotel.Würde jedem davon abraten.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Joel am 19. März 2023
Dear Abdelhak,Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that your visit/ experience did not meet your expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Your HostJoël

8/10 – Gut

Hesley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
i had a nice stay overall :) liked the room, especially how comfy the bed and the bathroom are. stayed for 2 nights and it was quiet during the night despite the location of the hotel but small stuff were missing like the slippers, shower cap, toothbrush/toothpaste, bottled water. would be great if the hotel also provide those :) ordered their "homemade ice tea" when i was at the bar and it was pretty bad, super super sweet for my liking, considering the price, the hotel should work on it :)
Antwort von Timo am 1. Feb. 2023
Hi Hesley! Thank you for your review, we appreciate that you took the time! I am happy to hear you enjoyed our lovely bed and shower!We appreciate your feedback so we can keep improving ourselves! I will share your feedback with the right teams, to prevent these situations from happening! We do offer several of the items you mentioned at the reception. You are always welcome to ask our Hosts anything if you miss it during your stay!Next time you are in Rotterdam, we are more then happy to welcome you again! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Diana Margareth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Het ontbijt heb ik niet gedaan, duur en geen bediening te vinden
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nino am 26. Mai 2024
Beste Diana,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie te schrijven over je verblijf bij ons. Al hoewel het ontbijt niet door het hotel wordt geserveerd zullen we deze feedback natuurlijk met het restaurant delen. Bedankt voor het aankaarten zodat we dit kunnen oppakken.Met vriendelijke groet,NinoYour Host

8/10 – Gut

Roger

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything in the center! Best option for a few days in the city.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nino am 26. Mai 2024
Dear Roger,Thank you very much for taking the time to write a review about your stay with us. We are very pleased to read that you have enjoyed your stay with us and are looking forward to welcoming you again in our hotel.With kind regards,NinoYour Host

8/10 – Gut

Tessa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nette kamers met goede bedden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nino am 26. Mai 2024
Beste Tessa,Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen.Het doet ons goed om te lezen dat je verblijf naar wens was en kijken er naar uit om je nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel!Met vriendelijke groet,NinoYour Host

10/10 – Hervorragend

Qifeng, Palo Alto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient location and friendly staff. However, the food option is limited
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Timo am 4. Mai 2024
Hi Qifeng, Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay. Looking forward to welcome you again soon! Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

paulien maria aleida

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Net hotel,prima ligging, leuke bar, vriendelijk personeel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Timo am 28. Apr. 2024
Hi Paulien, Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn om te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad. Ik zal je complimenten ook zeker met het team delen! Kijk ernaar uit je in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Your Host, Timo

8/10 – Gut

Nihat

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Soraya

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kleine kamer en geen koffie en thee
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Timo am 28. Apr. 2024
Hi Soraya, bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Helaas was het verblijf niet naar wens, excuses hiervoor. Onze kamers zijn inderdaad kleiner dan je gewend bent. Zo hebben ze ook geen koffie en thee faciliteiten, maar hebben we wel waterkokers beschikbaar op aanvraag. Anders helpen ze je aan de bar ook graag op weg! Ik hoop je snel weer een keer te mogen verwelkomen. Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Luke

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great little hotel
The rooms are small but it great condition. Given that the rooms are only 15sqm I don't think I'd want to share with a friend but with a partner or alone is great. I loved the bed and slept so well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Yana am 23. März 2024
Hi Luke! Thank you for the feedback! Indeed our rooms are tiny but great to share with a partner and family! We'd love to see you soon again! Your host, Yana

8/10 – Gut

Ellie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi Elie! Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you back again. Your host, Timo

10/10 – Hervorragend

Michele

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi Michele!Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you back again. Your Host, Timo

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spacious room but very small shower space
No coffee machine nor kettle. Similar to a studio apartment, everything in the open. Small shower and small toilet. Very spacious room but very small countertops or surfaces to place objects. Large sofa bed .
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi There, Thank you for sharing your experience with us. Our rooms indeed are smaller then you are used to. But the rooms have everything you need, and in case you miss something, just ask our host. We do have kettles available upon request. We hope we can welcome you back again! Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vriendelijk personeel, superlocatie in het centrum
Complimenten voor het meisje van de receptie. Ze was oprecht vriendelijk en met een grote glimlach checkte ze ons in. We hadden een nette kamer met alles wat je nodig hebt voor een weekendje Rotterdam. De kamer was schoon, leuke moderne inrichting met een groot bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi There! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Zal je complimenten ook zeker delen met mijn collega! We kijken ernaar uit je in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen.Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Christoffer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi Christoffer! Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you back in! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Marielle

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi Marielle, Thank you for sharing your experience with us. Looking forward to welcome you next time. Your Host, Timo

8/10 – Gut

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Prima hotel, schoon en prima bed. Heerlijke douche.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Timo am 22. Feb. 2024
Hi Stephan! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn om te zien dat je genoten hebt bij ons. We kijken ernaar uit je nog een keer bij ons te mogen verwelkomen! Your host, Timo

10/10 – Hervorragend

Johnny

Mit dem Partner gereist
Super fijne en nette kamers. Alles keurig en fijn personeel en erg vriendelijke bediening. Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Timo am 9. Jan. 2024
Hi Johnny, Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons! Fijn om te zien dat je een goed verblijf hebt gehad. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen. Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Angelika

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Heel proper en net, goed gelegen Alles was top
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi Angelika, Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons! Fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad. Wij kijken ernaar uit je in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Jeroen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi Jeroen! Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay with us. Looking forward to see you back again in the future. Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi, Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back again in the future! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Marielle van

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi Marielle, Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay with us. Would you like to share with us what we can do to get a 10 out of 10 score next time?Looking forward to welcome you back again soon. Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Rachel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Timo am 9. Jan. 2024
Hi Rachel, Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back again soon! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Amalie

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
Hi Amalie! Thank you for sharing your experience with us. Happy to see you enjoyed your stay. Would you like to share with us what we can improve so next time we get a 10 out of 10 score? Looking forward to welcome you back again soon. Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Willeke

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Timo am 5. Jan. 2024
HI Willeke! Bedankt voor het delen van je ervaring bij ons. Fijn om te zien dat je een goed verblijf hebt gehad, we zien je graag in de toekomst nog een keer! Your Host, Timo

8/10 – Gut

Diego

Mit dem Partner gereist
Al hacer el check in el empleado me dio una habitacion pequeña la 323 a pesar que le pedi algo mejor. Al dia siguiente le pedi a otra empleada algo mejor y ella si me ayudo y me dio la 109 que es adecuada.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Timo am 27. Nov. 2023
Hi Diego! Thank you for sharing your experience with us. Indeed it can happen that we did not have another option on the day you asked, but the day after luckily we did! Happy to see you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back again! Your Host, Timo

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Work trip
Perfect location. Great Bar and restaurant, Service was really good and the feel from the place is welcoming. Could do with stocking up on Irons for the rooms as there was a shortage. Every hotel should have these in every room.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Yana am 16. Nov. 2023
Hi Thomas!Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed you stay with us! Regarding the ironing board, we understand your point! Thus, we do try to be sustainable as much as possible! Although, we understand it is quite frustrating sometimes that is there is sometimes a shortage. But we'll look into for more option!We hope to see you again!Kind Regards,Yana

10/10 – Hervorragend

Ricardo, Ruskin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel has great staff at the front desk. Keep up the good work!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Yana am 16. Nov. 2023
Hi Ricardo!Thank you for your feedback! I will share this with my colleagues! We're glad that you enjoyed your stay with us!We hope to see you again soon!Your host,Yana

4/10 – Schlecht

Espen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Timo am 16. Nov. 2023
Hi Espen! Thank you for sharing your experience with us! Doesn't seem that you had a good stay with us. Would you like to share with us what made you give us a 4 star rating? We hope we can still welcome you for a second time. Your host, Timo

2/10 – Ungenügend

Samira

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Joël am 26. Okt. 2023
Hi Samira,It appears your stay was not that well. Would you mind sharing why?

10/10 – Hervorragend

Dirk

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Michelle am 24. Okt. 2023
Hi Dirk,Thank you for your great rating! We hope to welcome you in the near future!Your host,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Kleine kamers, goede locatie
Alles is goed schoon, maar het is wel vrij krap allemaal. Voor deze prijs wellicht wel een iets ruimere kamer verwacht. Locatie is wel goed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Your host, Michelle am 21. Okt. 2023
Hi,Thank you for taking your time to share your experience with us. We are happy that you enjoyed the location!Please note that, our rooms are indeed smaller then used too. This, because the rooms were designed around a micro room concept and travel sized rooms. Therefore, we chose to decorate the room with less things, to save space. The hotel provides extra amenities, which can always be requested. We look forward to welcoming you again in the near future!

8/10 – Gut

laurent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bon rapport qualité prix et en plein centre. Bar et resto trendy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yana am 9. Okt. 2023
Hi LaurentMerci pour votre avis! Nous espérons vous revoir bientôt !Votre hôte,Yana

8/10 – Gut

Milany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hele fijne kameropstelling. Alles heel schoon en netjes.
Antwort von Yana am 9. Okt. 2023
Hoi Milany!Thank you for your feedback! We are glad you've enjoyed your stay! Hope to see you soon again!Your host, Yana

8/10 – Gut

Milany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super comfortable bed and pillows. Everything is clean. Wifi didn't work. Because casting was not possible either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Yana am 9. Okt. 2023
Hoi Milany!Thank you for your feedback! Sorry about the inconvenience again! And for the next time, we'll make it right!We still hope you come and visit us again!Your host, Yana

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice room, great location. Loved it!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Yana am 6. Okt. 2023
Hoi Jennifer,Thank you so much for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us!Hope to see you soon again!Your Host,Yana

6/10 – Okay

Jonathan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice but extremely expensive for the room and services provided. For 300 euro per night plus taxes I expect a room significantly larger than the bed it contains (there was not enough clearance between the king bed and the walls to do this in the room I was assigned) and I expect tea/coffee facilities and a phone in the room. The QR code provided to contact staff did not work. I was told I could request a kettle on check in, but when I did I was told they had none left! Just not good enough for the price of the room. I do not blame any of this on the staff, who like all Dutch people I had contact with, were lovely. I blame it on Hilton management who leverage the Hilton brand to encourage people to stay at smaller hotels and then overcharge them while providing minimal guest room amenities. This is the second time I have made this mistake with Hilton and it will be the last.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Your host, Michelle am 21. Okt. 2023
Hi Jonathan,Thank you for taking your time to share your experience with us. Our apologies that we did not meet your expectations. Our rooms are indeed smaller then used too. This, because the rooms were designed around a micro room concept and travel sized rooms. Therefore, we chose to decorate the room with less things, to save space. The hotel provides kettles for own use, which can always be requested. We hope to welcome you again in the near future.

8/10 – Gut

Marjolein

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi hotel. Geluidsdichte kamers en leuk ingericht
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Yana am 27. Sept. 2023
Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Motto by Hilton in Blaak! Het was een genoegen u van dienst te zijn en we kijken er naar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen. Your Host, Yana

4/10 – Schlecht

Aurelian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The positives: good location and friendly staff The negatives: the rooms are very tight and there no space around the bed even for a night stand. The biggest drawback for us was the toilet. It was literally located 3 ft from the bed, and divided only by a glass door from the room, with gaps on top & bottom, and to hear and smell everything that is happening over there was not very appealing. If you are not travelling along I would not recommend this place.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Yana am 27. Sept. 2023
Dear Aurelian,Thank you for choosing Motto by Hilton in Blaak and sharing your experience. We are glad to hear you enjoyed our location and staff, but we sincerely regret the inconveniences you faced due to the room layout and toilet design.Your comfort and privacy are paramount, and we apologize if our accommodations did not meet your expectations. We acknowledge your concerns and will consider them earnestly as we aim to continuously improve our guest experiences.For future stays, we would be happy to assist you in choosing a room that better suits your needs and preferences. Please don’t hesitate to reach out to us for any further assistance or specific requirements.We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Warm Regards,Yana

8/10 – Gut

Natalino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Yana am 27. Sept. 2023
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us at Motto by Hilton in Blaak! It was a pleasure to serve you, and we eagerly anticipate welcoming you back in the near future. Your Host, Yana

8/10 – Gut

Miu Ho

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Early check-in. I did not like that there was no chair in the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Yana am 28. Sept. 2023
Hi Miu!Thank you for your feedback! Sorry about to hear your experience, unfortunately we are a micro-hotel and we try to be sustainable and minimalist!Hope to see you soon again!Your Host,Yana

8/10 – Gut

veli

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Yana am 27. Sept. 2023
Hi Veli!Thank you for your amazing feedback!We hope to see you again!Your host,Yana