Frühstück, Mittagessen, Abendessen, internationale Küche

Bewertungen von Hilton Rotterdam

5 out of 5
Hilton Rotterdam
Weena 10, Rotterdam

Bewertungen

9,0

Wunderbar

599 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
293 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
62 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Bad ist sehr in die Jahre gekommen!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Karin am 9. Jan. 2024
Dear Mr. Lars,Thank you for sharing your feedback regarding your last stay.It is a pleasure to see you rated your stay with a 4 out of 5.I want to thank you for your feedback; this helps us very much too continuously improve our services.We are looking forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Satwant

all good, friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Karin am 19. Dez. 2023
Dear Mr/s. Satwant,Thank you so much for your great review.I am happy to read you fully enjoyed your stay with us.We are looking forward to welcoming you back to Hilton Rotterdam.Kind regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Firat

There were extra costs that were not included in the booking. I left a deposit with 100 and 50 notes and got 5 and 10 notes back. When I politely asked to transfer it to me, I was told "it's not possible" with incompetent managers, something like this happens. When booking on Expedia there was a 150 euro deposit. On site they asked for 500 euros per person. I had the feeling that I had been taken for a ride. Next time Rotterdam yes Hilton no.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Karin am 27. Okt. 2023
Dear Mr. Firat,Thank you for sharing your review and my sincerest apologies for any inconvenience caused.As per our policy the deposit will always be refunded the same method it was paid. Unfortunately, our cash machine only handles notes with a value of less than 20EUR.The room has to be guaranteed with a deposit of EUR100 per night. Your reservation was made for 5 nights and this is the reason why we held this amount as a deposit.The information given by Expedia is not correct and we will follow up with them to have this adjusted in order to avoid any confusion. The extra costs mentioned on your invoice are the city tax we have to charge the guest. Should you have any other questions, don’t hesitate to reach out to us.We hope to welcome you back in the future to improve your experience.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Dalibor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von karin am 24. Apr. 2023
Dear Mr/s. Dalibor,Thank you so much for your great rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

2/10 – Ungenügend

Noah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es soll sich um ein 5-Sterne-Hotel handeln, eher habe ich mich wie in einer Jugendherberge gefühlt.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von karin am 6. Sept. 2022
Dear Mr. Noah,Thank you for your stay in Hilton Rotterdam.Sorry to read you felt this way, perhaps you can share more feedback so we can understand where this is coming from. We look forward to your reaction.Kind Regards,Jolijn ZeeuwenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von karin am 2. Sept. 2022
Dear Mr. Ibrahim,Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam.I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 – Gut

Gregor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit kleinen Fehlern
Wir waren mit dem Hotel insgesamt sehr zufrieden, wir hatten eine Junior Suite, da wir zu dritt mit Kind waren!! Das einziges Manko war das Frühstück in Executive Lounge, das war sehr enttäuschend, die Tische wurde nicht sauber gemacht und auch die Auswahl am Buffet war sehr eingeschränkt! Ansonsten ist die Lage des Hotels besonders hervorzuheben, die ist einfach super!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Karin am 2. Mai 2022
Dear Gregor, Thank you so much for your review. Hope all of you enjoyed the stay with us. My apologies the lounge did not meet your expectations and I will share this with the manager and we will discuss your feedback. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von karin am 10. Sept. 2021
Dear Daniel, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage mit schönem Zimmer
Super Lage! Direkt neben der Metro-Station und einer Einkaufspassage. Das Frühstück ist reichhaltig und gut. Die Zimmer sind sehr schön und sauber. Insgesamt waren wir sehr zufrieden. Einzig das Personal im Restaurant hat noch Verbesserungspotenzial, da mehrmals Bestellungen nicht korrekt ausgeführt wurden.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von karin am 6. Sept. 2021
Dear Steven, Thank you very much for your stay in Hilton Rotterdam. I am pleased to read you enjoyed your stay with us. I also appreciate you shared compliments as well as improvements with us, which will be discussed with the team from the restaurant, in order to improve the service. We look forward to welcoming you back. Warm Regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice clean hotel in the center of Rotterdam not far away from the main shopping district. The only downside is paid parking for 30€ per day. There is however a much cheaper option
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von karin am 3. Sept. 2020
Dear Michael, Thank you for your review and kind words. I am sorry you feel the parking is too expensive and of course you are free to park in another garage when cheaper. I hope we can welcome you in the near future. Kind Regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von karin am 6. Aug. 2020
Dear guest, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 – Gut

Erich

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von karin am 15. Juli 2020
Dear Erich, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel soll 5 Stern Hotel sein. Leider ist nicht 3 Stern Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von karin am 24. Feb. 2020
Dear guest, I am sorry to see that you have not overall enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. We really would appreciate it if you could provide us with your feedback so we can make an effort to perform on the excellence level of guest experience we strive for, Kind Regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 – Gut

Dirk

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von karin am 25. Nov. 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von karin am 18. Nov. 2019
Dear guest, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von karin am 8. Nov. 2019
Dear guest, Thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 – Gut

Kerstin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Sehr netter Service, Preis war super- Sommeraktion, super zentral
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von karin am 2. Sept. 2019
Dear Kerstin, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wszystko bylo ok , mily personel ,czysto. Jeden minus to ze personel nie mowil po niemiecu.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von karin am 2. Sept. 2019
Dear guest, Thank you so much for your review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you have enjoyed your stay with us. If there still is anything you would like to share with us, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Juniorsuite war geräumig und stilvoll eingerichtet. Alles war schön hell und sauber. Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Das Frühstück war besonders wohlschmeckend. Alles war erfreulich schön, wie wir es von einem Hilton-Hotel erwartet hatten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von karin am 22. Juli 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for you kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel mit toller Lage um die Stadt zu erkunden! Günstigere Parkmöglichkeit ganz in der Nähe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von karin am 9. Juli 2019
Dear guest, Thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. Thank you for you kind words. We look forward to welcoming you back in the near future. With kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
gute zentrake Lage, tolles Frühstück, nettes Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von karin am 3. Juni 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for sharing your kind words. We are pleased to read that you had a nice stay with us and look forward to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards, Jolijn Zeeuwen-General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir hatten eine Junior Suite gebucht und diese wahrscheinlich auch bekommen. Das Zimmer war definitiv für Rollstuhlfahrer ausgelegt. Ist ja weiter nicht schlimm, nur wenn man eine Junior Suite mit Regendusche und Badewanne anpreist und dann eine Dusche mit Vorhang und eine Toilette ohne Deckel bekommt, dann frustriert das. Eine Badewanne war natürlich auch nicht vorhanden. Für den von mir gezahlten Preis und die Vorfreude, sich einmal eine Suite geleistet zu haben, wurden wir leider enttäuscht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von karin am 3. Juni 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for your review. We hope we will get the opportunity to improve your experience in our hotel upon you next visit. It is our goal to exceed the expectations of all our guests and deliver an excellent stay. Also thank you for sharing your feedback both positive and constructive. This will help us very much to enhance our services. Kind regards, Jolijn Zeeuwen-General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Zimmer nicht gross, aber ausreichend. Frühstücksbüffet vielfältig und ausreichend. Lage des Hotels optimal, um die Stadt zu erkunden. Hotel hat sich um das Parken vom Auto und den Fahrrädern gekümmert. Haben uns gut betreut gefühlt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von karin am 3. Juni 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for your review. We are pleased to see that you have enjoyed your stay at Hilton Rotterdam. (I would also like to thank you for your kind words towards our hotel and staff.) We are looking forward to welcome you back to our hotel in the near future. Kind Regards, Jolijn Zeeuwen-General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jolijn am 20. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, freundliches Personal und tolles Frühstück.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jolijn am 20. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Bestens sehr gutes Frühstück. Zimmer sehr sauber. Freundliches Personal Nur zu Empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Jolijn am 5. Mai 2019
Dear guest, thank you so much for your five star rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von GM am 25. Apr. 2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. If there is anything we can do to improve your stay in the future, please do not hesitate to let me know. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Empfang, total sauberes Bad und gepflegtes Zimmer...alles perfekt für uns. Wir empfehlen Ihr Hotel sehr gerne weiter.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von GM am 25. Apr. 2019
Dear guest, thank you so much for your great review on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you fully enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Jolijn Zeeuwen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im ganzen war alles bestens Nur wenn man mit eigenen Fahrzeug anreist und ein Parkplatz braucht muss man dafür tief in die Tasche greifen 30€ pro Tag obwohl genau gegenüber ein Parkhaus existiert was nur 10€ pro Tag kostet Diese Information hat das Hotel uns vorenthalten Erst nach dem 4 Tag und durch Zufall habe ich es entdeckt da waren 120€ schon weg Und WLAN in jedem kleinstem Restaurant gibt es kostenfrei wlan. Gerade zur heutigen Zeit und für solch ein Hotel mit den Namen Hilton erwarte ich kostenlos Wlan Nicht da schade eigentlich Ansonsten war alles zu meiner Zufriedenheit
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2018
Antwort von karin am 9. Jan. 2019
Dear guest, I am pleased to read you had a nice stay in Hilton Rotterdam. Wifi is free in the room when you join (free of charge) our loyalty program Hilton Honors, which gives you many other benefits as well. our valet parking cost is published on our website. We are not aware of any special rates in the city, the parking next to us has the same rate. It is indeed not cheap to come by car in the center of the city. Public transport may be a good alternative. We look forward to welcome you back! Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel . Gute Lage . Super Frühstück . Schöne Zimmer
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von karin am 9. Jan. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank fur Ihre Rezension. Es freut mich dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatte. Wir freuen uns Sie wieder zu begrussen, mit freundlichen Grusse, Karin van den Berg - general manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel . Preis-/Leistungverhältnis ist angemessen . Sehr gute Lange
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von karin am 9. Jan. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank fur Ihre Rezension. Es freut mich dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatte. Wir freuen uns Sie wieder zu begrussen, mit freundlichen Grusse, Karin van den Berg - general manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegen, alles super zu Fuß erreichbar, sehr freundliche Mitarbeiter, tolles Frühstück und geschmackvolles Abendessen im Restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von karin am 13. Dez. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank fur Ihre Rezension. Es freut mich dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatte. Wir freuen uns Sie wieder zu begrussen, mit freundlichen Grusse, Karin van den Berg - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Gut erreichbar vom Bahnhof, etliche Restaurants in der näheren Umgebung, einfach perfekt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von karin am 7. Nov. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank fur Ihre Rezension. Es freut mich dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatte. Wir freuen uns Sie wieder zu begrussen, mit freundlichen Grusse, Karin van den Berg - General Manager

6/10 – Okay

Eddy, Hannover

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nette Mitarbeiter (z.B. im Rstaurant/ Frühstück) Ansonsten: hatten (wg. ausgebuchter Standardzimmer) eine sehr kostspielige Juniorsuite. Trotzdem: Zimmerservice/Reinigung erst um ca 17 Uhr (!!!!!! war vergessen worden). Kein Hinweis auf Sonderaccess der Lounge! Als Entschädigung Lunch im Restaurant am Abfahrtstag und ein Getränkegutschein) An der Rezeption z.T. mangelnde Professionalität.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von karin am 16. Okt. 2018
Dear Eddy, thank you for your feedback. I am pleased to see you were happy with the free lunch offered because you didn't use the lounge facility. Rooms are cleaned until evenings, but you can request a specific cleaning time if that is more convenient for you. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zimmer Utensilien
Leider hatten nicht slle Zimmer einen Bademantel bei unserem Ankunft. WC-Bürsten gab es keine in allen Zimmern
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von karin am 11. Okt. 2018
Dear David, thank you for your good ratings. Bathrobes are on the executive floors but can be ordered freely by calling our housekeeping services. Due to hygenic regulations we no longer have toilet brushes in the room. We look forward to welcoming you back. Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

8/10 – Gut

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von karin am 15. Aug. 2018
Dear Ralf, thank you so much for your rating on Hilton Rotterdam. I am pleased to know you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Karin van den Berg – General Manager

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfekt gelegen, komfortabel
Ideal gelegenes Stadthotel für alle Besuche der Innenstadt. Für ein Kettenhotel sehr guter Zustand, äußerst gepflegt, perfekte Schallisolierung, Fitnessraum, Bikes. Sehr gutes Frühstück, aufmerksamer Service. Der einzige Wermutstropfen war, dass das Zimmer bis 14.30 Uhr noch immer nicht gemacht war. Ansonsten Klasse!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von karin am 17. Aug. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank fur Ihre Rezension. Es freut mich dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatte. Wir freuen uns Sie wieder zu begrussen, mit freundlichen Grusse, Karin van den Berg

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmen Hotel in zentraler Lage
Alles Tip-Top. Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Ein junger Mann im Conciergebereich hat mir bei einem Problem mit dem iPhone geholfen. Entgegen dem, was manche vielleicht empfinden würden, ist das Valet-Parking mit € 30 für 24 Stunden NICHT überteuert. Das ist in der Gegend der normale Tarif für Parken im Parkhaus. Hauptgrund für die Valet-pflicht ist, dass das für das Hotel reservierte Parkareal nur zu Fuss über eine lange und steile Treppe mit extrem kurzen Stufen zu erreichen ist, die für den öfffentlichen Verkehr zu gefährlich ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2017
Antwort von karin am 6. Juli 2017
Dear guest, thank you for your kind review and recognizing our concierge. Ah, a rooftop terrace would be nice, it is one of our wishes too! Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit Restaurants und Klasse Zimmer
Tolles Hotel in der Innenstadt mit idealen Ausgangspunkt für alle möglichen Unternehmungen. Klasse Hotel mit tollem Service mit schönen, modernen und sauberen Zimmer.
Antwort von General Manager am 2. Jan. 2017
Vielen Dank Ralf. Wir hoffen Sie bald wieder zu begrussen in Hilton Rotterdam. Mit freundlichem Gruss, Karin van den Berg - General Manager

10/10 – Hervorragend

Ralf, Dortmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
... ein gutes Haus für eine schöne Zeit
Der Empfang durch sehr freundliches Personal, das Entgegennehmen von Gepäck und Auto waren dem Hause entsprechend gut. So konnte ein schönes Wochenende beginnen. Die Hinweise auf alle möglichen Annehmlichkeiten wurden dezent unterbreitet. Das Frühstück mit allem was man sich vorstellen konnte war prima. Gerne lässt man sich von so freundlichen Mitarbeiter/innen verwöhnen. Jederzeit wieder. Wenn doch nicht die Zeit sooo schnell vergehen würde.
Antwort von karin am 19. Sept. 2016
Dear Ralf, thank you for your nice review! I am pleased to see you enjoyed your stay so much. Next time, stay a little longer? We are looking forward! Kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
WyssH
Ist gut sein
Antwort von General Manager am 25. Aug. 2016
Vielen Dank! Kommen Sie noch einmal? Wir freuen uns darauf. Mit herzlichem Gruss, Karin van den Berg

10/10 – Hervorragend

Dimitrios, Bielefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes und kulantes Personal! Top!
Super Sevice, top Personal und Wohlfühlathmosphäre pur! Waren nicht zum letzten Mal im Hilton Rotterdam! Vielen Dank für alles!
Antwort von karin am 8. Jan. 2016
Dear Dimitrios, thank you for your nice review. I am pleased to see you had an enjoyable stay with us. Looking forward to welcome you back in the near future, kind regards, Karin van den Berg - General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles top

10/10 – Hervorragend

Benjamin R.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schönes Wochenende
Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt im Hilton. Es war für uns der erste Besuch im Hilton und wir sind sehr zufrieden.

6/10 – Okay

Norwich Trip

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Ausspannen?
Hotelzimmer sehr guter Eindruck. Die Matratze in Ordnung, da ich kein Rückenproblem hatte. Im Badezimmer augenscheinlich schön, die Dusche hatte jedoch ein Leck. Beim Duschen hatte das Badzimmer unter Wasser gesetzt. Kunststoff Abdichtung der Duschen Tür fehlte. Handtuch zum Austritt der Dusche war vollkommen verdreckt. An der Rezeption wurde mir die Quittung verweigert. Der Zimmerpreis Aufschlag von Sonntag (Euro 127,--) auf Montag (Euro +32,--). Das Parken nebenan wird nicht vom Hotel subventioniert, Parkgebühr für die Nacht Euro 30,--.

10/10 – Hervorragend

Bettina1008, Velbert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel direkt in der City.
Städtetour mit 8 Personen. Ausgehen, shoppen, sightseeing sind von diesem Hotel sehr gut zu machen. Perfekte Lage. Uns hat es sehr gut gefallen. Super Frühstück

10/10 – Hervorragend

Christina, Köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles perfekt, aber sehr kleines Badezimmer. Zu wenig Handtuchhalter

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in guter Lage
Gute Auswahl beim Frühstück, gute Betten Ideal für eine Städtereise