Außendetails

Bewertungen von easyHotel Rotterdam City Centre

2 out of 5
easyHotel Rotterdam City Centre
Westblaak 67, Rotterdam

Bewertungen

7,2

Gut

161 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
430 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
252 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
92 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
65 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Torkesh Mustafa Kamal

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Überall nicht toll
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Carl am 20. März 2024
Dear Torkesh, Thank you for taking the time out to review your recent experience at our hotel. We strive to deliver a great level of service and positive experiences for all our guests and we are truly sorry that you feel this has not been achieved. To shape future experiences for our guest we would welcome specific feedback so please do not hesitate to contact us. We look forward to hearing from you. Team easyHotel Rotterdam

4/10 – Schlecht

Fardin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ronniza am 11. Jan. 2024
Dear Fardin,Thank you for taking the time to review our hotel.We offer you our sincere apologies for the fact that you were not able to fully enjoy your stay.Because the satisfaction of our guests is our top priority, please contact us directly so we can provide more informationabout the problems you have encountered?Specific feedback is very valuable to us because it helps us improve the quality of the service.Thank you very much for your help and we look forward to hearing from you.Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Ruth

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Choënety am 20. Nov. 2023
Beste Ruth, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven! Wij zijn erg blij dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten. Het was een genoegen om u te verwelkomen en wij kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in easyHotel Rotterdam, of bij een van onze aangesloten hotels. Met vriendelijke groeten, Team easyHotel Rotterdam City Centre

10/10 – Hervorragend

Yu Ting

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von RM am 8. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write this review! We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City

8/10 – Gut

Dina Marie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von KH am 3. Okt. 2023
Dear Dina Marie, Thank you for taking the time to write this review! We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City

10/10 – Hervorragend

Kai

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von KH am 11. Aug. 2023
Dear Kai, Thank you for taking the time to write this review! We are sorry to hear that your stay was not to your full satisfaction. Your feedback is usefully used to improve our services so that we can offer you and our future guests a better stay with us. We hope that you still had a good time in Rotterdam. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre

4/10 – Schlecht

Helmut

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von KH am 31. Juli 2023
Dear Helmut, Thank you for taking the time to write this review! We are sorry to hear that your stay was not to your full satisfaction. Your feedback is usefully used to improve our services so that we can offer you and our future guests a better stay with us. We hope that you still had a good time in Rotterdam. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre

2/10 – Ungenügend

Berivan

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Choënety am 25. Mai 2023
Thank you for taking the time to write this review.I am sorry to read that your stay was not what you expected and that you did not give us the maximum score. If you have any suggestions that could improve our services I would love to hear them from you.It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcome you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels.Kind regards,easyHotel Team

2/10 – Ungenügend

Detlef

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ich konnte nicht fahren
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von KH am 1. Feb. 2023
Dear guest, Thank you for taking the time to write this review! We are sorry to hear that your stay was not to your complete satisfaction. Your feedback is useful to improve our services so that we can offer you and our future guests a better stay with us. We hope you still had a nice time in Rotterdam. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre

2/10 – Ungenügend

Dilbireen

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Daan am 9. Jan. 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to complete a survey and express your comments regarding your recent stay with us, which have been brought to our attention. We're sad to see that you weren't satisfied with the stay at easyHotel Rotterdam City Centre. Could you tell us why you aren't satisfied with your recent stay? All your comments are of great importance to all of us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us.Kind regards,Team easyHotel Rotterdam City Centre

2/10 – Ungenügend

Paul-Alexander

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war dreckig, schimmelig und keine Luft im Zimmer. Es war in 25 Jahren das abgründig schlimmste Hotel was je gesehen habe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von KH am 29. Okt. 2022
Dear Paul-Alexander, Thank you for taking the time to write this review! We are sorry to hear that your stay was not to your complete satisfaction. Your feedback is useful to improve our services so that we can offer you and our future guests a better stay with us. We hope you still had a nice time in Rotterdam. Kind regards, Team easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Gut

Dario

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Anna am 10. Sept. 2022
Dear Dario, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again to our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards, EasyHotel Rotterdam City Centre.

8/10 – Gut

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von KL am 18. Okt. 2021
Dear Frank, Thak you for your rating! It was a pleasure to welcome you! Kind regards, easyHotel Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2020
Antwort von Ronniza am 18. Aug. 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

2/10 – Ungenügend

Murat, Deutschland

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Kein Parkplatz ohne Gebühren.. Pro Tag 18 Euro fürs parken. Die Zimmer sind klein. Man kann sich in dem Zimmer nicht bewegen. Die Matratze war sowas von dreckig, hatte Blutflecken. Das Badezimmer war nicht sauber. Handtücher hatten Flecken. Haben für 3 Nächte gebucht, sind aber schon nach der 1 Nacht gegangen, weil das Zimmer 0 Hygiene hatte. Vorallem zu der Zeit mit Corona sollten die sich mehr Mühe geben mit der Sauberkeit. Ich werde das Hotel definitiv nicht nochmal besuchen oder weiterempfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Rotterdam am 11. Aug. 2020
Dear Murat, Thank you for taking the time to write this review. I am sorry to see that your stay was not to your full satisfaction. Unfortunately there is no free parking in the city center of Rotterdam. Therefor we have a special discount for our guests that park in the Parking Lijnbaan for €17.50 euro per 24 hour, where this would normally cost €30.00 per 24 hours. We are sorry to hear that your stay wasn’t what you expected. We find the cleanliness of the hotel very important and we are sorry that your room was not properly clean. I will discuss your situation with our housekeeping supervisor and will take action to prevent this from happening again in the future. You can always come to the reception with any problems and we will help you as best as we can. Did you speak with any of our staff members about your room? All your comments are of great importance to all of us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Gut

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Ronniza am 17. Juli 2020
Dear Christian, Thank you for taking the time to rate us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again in the future! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Ingeborg am 25. Jan. 2020
Dear guest, Thank you for taking the time to write a review! We are happy to see that you enjoyed your stay. Kind regards, Ingeborg easyHotel Rotterdam

8/10 – Gut

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Günstig im Zentrum von Rotterdam
Das Zimmer war ziemlich klein, aber für den günstigen Preis vollkommen ausreichend. Zimmer und "Bad" waren sauber. Der Empfang war nett und freundlich. Nur die Parkplatz suche war etwas schwierig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Kirsten am 19. Dez. 2019
Lieber Alexander, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu geben. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Es war uns eine Freude, Sie bei uns begrüßen zu dürfen und wir hoffen, Sie in Zukunft bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Kirsten easyHotel Team

8/10 – Gut

Sara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Kirsten am 12. Nov. 2019
Dear Sara, Thank you for your rating! It was a pleasure having you as our guest! Kind regards, Kirsten easyHotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Supi! Supi!Supi! Supi!Supi! Supi!Supi! Supi!Supi! Supi!Supi! Supi!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Kirsten am 8. Nov. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your rating! Kind regards, Kirsten easyHotel Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Gut war die Lage. Sauber war es auch, alles andere hat mich für ein Cityhotel schockiert. Kein Haartrockner, im „Badezimmer“ (Duschtür und Badezimmertür ist ein und dieselbe) ist nicht mal Platz seine Kulturtasche abzustellen. Gepäck zu lagern bevor man eincheckt, wird mit 3 Euro berechnet. Meine Keycard hat nach einmal Türöffnen nicht mehr funktioniert, Austausch war anstrengend. Der Oberwitz ist die Frühstücksleistung. Das Hotel kooperiert mit Bakers & Moore (paar Meter weiter an der Straße). Dort gibts dann ein ermäßigtes Frühstück, was nach dem Stichwort „easyHotel“ lieblos hingeklatscht wird. Das absolut weichgekochte Ei war kalt und megawiderlich. Einfach nicht machen und in der Markthalle frühstücken gehen. Ist nicht weit, kostet das gleiche und ist viel schöner.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Ronniza am 15. Sept. 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. We are glad to see that you enjoyed our location and the cleanliness of the hotel. We are sorry to see that your stay was not to your full satisfaction. The concept of easyHotel is to offer compact rooms in the city centre. The rooms only provide the basic needs. This way we can keep our prices low. For facilities like early check in or luggage stores we ask a small fee. The rooms are built as efficient as possible, due to the limited space in the city center. We do have hairdryers at the reception that you can pick up for free up till 1 hour. It was a pleasure having you as our guest and we hope you consider staying with us again. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

4/10 – Schlecht

Rosalinde

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kimberley am 28. Juli 2019
Dear Rosalinde, Thank you for your rating. We are sorry to see that your stay was not what you expected. If you have any suggestions to improve our services we would love to hear them from you. Kind regards, easyHotel Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Rotterdam am 20. Juli 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. We are sorry to see that you enjoyed your stay with us. You are always welcome at the reception to discuss the problems you endure during your stay. Did you speak with any of our staff members about your stay? It was a pleasure having you as our guest and we hope to hear from you. All of your comments are of great importance to us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
+ sehr gute Lage mitten in der Stadt + sauberes Zimmer + kostengünstige Schließfächer für Gepäck nach dem Check-Out - kein Fön auf dem Zimmer - kann an der Rezeption kostenfrei ausgeliehen werden, sind aber immer vergeben
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Abbygale am 29. Apr. 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write a review. We are happy to see that you have enjoyed your stay with us. We are sorry for the inconvenience regarding the hairdryers. Kind regards, Abbygale easyHotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Zimmer sauber allerdings sind die betten sehr klein
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Ronniza am 14. Apr. 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

4/10 – Schlecht

Heinrich, München

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Kein frisches luft in zimmer wie bunker und wän man eine zigarette rauchen möcht wird man mindestens von 10 junkies belästigt. Nie mehr dieses hotel. Das einzige gute war das personal sonst alles schlecht.
Aufenthalt von 15 Nächten im März 2019
Antwort von Kimberley am 1. Apr. 2019
Dear Heinrich, Thank you for taking the time to write this review. We are sorry to hear that your stay was not what you expected. You are always welcome at the reception to discuss the problems you endure during your stay. Our windows can't be opened due to safety reasons but we have a 24/7 fresh airflow throughout the ceiling. Kind regards, easyHotel Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Ronniza am 18. Nov. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Gut

BOB, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir Waren nur eine Nacht da. Das Personal war sehr Nett und hat uns Tips gegeben, wo mann hingehen könnte zum Beispiel. Das zimmer war sehr klein und ohne Kleiderschrank. War ein bisschen verwirrend, weil wir nicht wussten wohin mit der Kleidung. Aber die zentrale Lage toppt alles. Für kürzere Aufenthalt sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Ronniza am 12. Nov. 2018
Dear Bob, Thank you for taking the time to rate us. We are glad to see that you enjoyed your stay with us and our amazing location. The concept of easyHotel is that we take out all of the extra's out of the room price as to give our guests the choice of paying for them. This way we can keep our prices low. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Ronniza am 3. Nov. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to write this review. We are happy to see that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again during your next visit to Rotterdam! Kind regards, Ronniza easyHotel Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lage gut, Hotel flop
Das Hotel ist in einem schlechtem Zustand.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Ronniza am 10. Sept. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay and rated us 3 stars. I am sorry to see that your stay has not been to your full satisfaction. All your comments are of great importance to all of us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. If you got any suggestions that could improve our service we would love to hear them from you. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

2/10 – Ungenügend

Cezary

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nie wieder
Zimmer klein und sehr schmutzig!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Kimberley am 19. Sept. 2018
Dear Cezary, Thank you for taking the time to complete this review. All your comments are of great importance to all of us and will help us in our efforts to continuously maintain and improve our standards to the level you may expect from us. Therefore your suggestions are very much appreciated and always reviewed. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam City Center, or to one of our affiliated hotels, when your travels bring you back to the area! Kind regards, easyHotel Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
fenster lässt sich nicht öffnen
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Ronniza am 8. Aug. 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share with us your thoughts regarding your stay with us. The feedback you have given us is of great value. I am sorry to hear that your stay has not been to your full satisfaction. Our windows do not open due to safety reasons. We hope you consider staying with us again. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für den Preis kann man nicht groß meckern
Das Hotel war in Ordnung. Es hatte mehr was von Hostel, ist daher für kürzere Aufenthalte wie Wochenendtrips geeignet. Hygiene naja, hätte auf jeden Fall sauberer sein können aber uns war das relativ gleichgültig, da wir nur zur Übernachtung auf dem Zimmer waren. Es ist zentral gelegen und es befinden sich reichlich Essens- und Einkaufsmöglichkeiten im Umkreis von wenigen Metern. Wer mit dem Auto anreist, sollte auf jeden Fall gut Geld für Parkgebühren zur Seite legen. Auf der Straße vor dem Hotel kostet die Std. ~4€ (teilweise 09:00-01:00h gebührenpflichtig). In der Nähe des Hotels befindet sich ein Parkhaus für um die 20€ pro Tag. Das Hotel ist meiner Meinung nach eher für Singles, Paare und Freunde geeignet als für Familien. Alles in allem war das Preis-Leistungs-Verhältnis größtenteils angemessen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Ronniza am 22. Juni 2018
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to see that you enjoyed your stay with us. Our hotel works together with parking garage Lijnbaan. The costs are 17,50 euro per 24 hours and is situated at the Crispijnstraat. It was a pleasure having you as our guest and we look forward to welcoming you again during your next trip to Rotterdam. Kind regards, easyHotel team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Steven am 20. Mai 2018
Dear guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you back to our hotel in Rotterdam. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

8/10 – Gut

Svi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel
Hotel liegt mitten im Zentrum, das Personal ist sehr hilfsbereit und die Zimmer sind sauber. Wenn man das Glück eines Zimmers ganz oben hat, hat man einen tollen Blick über die schöne Stadt. Für einen Wochenendtrip reicht das Hotel absolut aus. Für längere Zeit fehlt der Komfort eines abschließbaren Bads (lediglich eine Glastür, die auch zeitgleich als Duschtür dient, trennt das Cubicle vom Zimmer)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von easyHotel Rotterdam am 8. Mai 2018
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. For your next visit you can book one of our Superior rooms. These rooms have a closed bathroom. With kind regards, easyHotel Rotterdam

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meinung
Direkt in der Stadt! Zu den Parkhaus gutes Angebot durch das Hotel.
Antwort von Steven am 13. Apr. 2018
Dear Angela, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels, when travel brings you back to the area. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Antwort von Steven am 10. Apr. 2018
Dear guest, Thank you for your rating! We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Chris

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mitten in der Stadt
Sehr gute Lage. Für einen Städtetrip über ein langes Wochenende oder für den Rotterdam Marathon, die ideale Wahl. Die Zimmer sind zwar etwas klein und zweckmäßig eingerichtet aber völlig ausreichend für für einen Kurzaufenthalt.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2018
Antwort von Kimberley am 9. Apr. 2018
Dear Chris, Thank you for taking the time to write this review. We are glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, easyHotel Team

6/10 – Okay

kathi, Hamburg

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage, direkt im Stadtzentrum
Das Hotel hat eine sehr gute Lage. Ca. 10 min Fußweg direkt zum Hauptbahnhof Rotterdam. Auch die sehr günstigen Fernbusse fahren direkt von dort ab. Das Zimmer ist zwar recht klein aber mit Dusche und Toilette auf dem Zimmer vollkommen ok. Nur für die Übernachtung absolut empfehlenswert. Zimmer Nachbarn waren recht laut. Bei den Unterhaltungen konnte man jedes Wort verstehen. Supermarkt usw. dirkt in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von easyHotel Rotterdam am 4. Apr. 2018
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback, we appreciate it. We are glad to hear that you liked the location of the hotel and we hope you had a great time in Rotterdam. We will see you back soon! With kind regards, easyHotel Rotterdam

8/10 – Gut

Lotti, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mitten in der Stadt, trotzdem ruhig
Für eine Städtereise mit kleinem Geldbeutel optimal. Fußläufig sind die meisten Highlights zu erreichen und mit der Metro - nicht weit entfernt vom Hotel - ist man auch relativ schnell bei etwas weiteren Sehenswürdigkeiten und kann bis Den Haag fahren.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Ronniza am 5. Apr. 2018
Dear Lotti, Thank you for taking the time to write this review. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you when you visit Rotterdam again. Kind regards, Ronniza easyHotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel in the city center for reasonable price!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Kimberley am 3. Apr. 2018
Dear sir/madam, Thank you for taking the time to complete this review. We are glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, easyHotel Team

8/10 – Gut

Hermann, Bremen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zweckmäßige, moderne Einrichtung
Personal freundlich, wir haben hier nur übernachtet, Strassenbahn ganz in der Nähe,
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Steven am 31. März 2018
Dear Hermann, Thank you for your feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back in the future. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Sascha, Stuhr bei Bremen

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel für eine Nacht
Das Hotel ist mitten in der Innenstadt und alles ist fußläufig erreichbar. Das Parkhaus, wo man einen Rabatt auf den Tagespreis bekommt, ist nur wenige Gehminuten vom Hotel entfernt. Das Zimmer war sauber, aber wirklich sehr klein. Es gibt kaum Staubraum, um seinen Koffer abzulegen, sofern dieser etwas größer ist. Ins Bett kann man nur von einer Seite aus steigen. Das Badezimmer war okay, die Dusche ist im Verhältnis gerade zu riesig für den Raum. Die Tür zum Bad ist nach oben hin offen. Man muss sich schon sehr lieben, um zu zweit in diesem Zimmer zu schlafen. Für eine Nacht mit wenig Gepäck ist es vollkommen okay. Für mehr Tage und mit mehr Gepäck würde ich das nächste Mal ein konventionelles Hotel auswählen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Steven am 30. März 2018
Dear Sascha, Thank you for your feedback! We have also larger rooms available in our hotel like a superior room. Our rooms are build as efficient as possible dus to the minimal space we've got in the center of the city. This is also why we can ask relative low prices for our rooms. We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Amo, Mannheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guter Hotel zum schlafen.
Fahrräder vom Hotel sind Katastrophe. Aber alles andere 1A guter Hotel zum übernachten. LG nach Rotterdam
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Steven am 29. März 2018
Dear Amo, Thank you for your feedback! We will forward your comment about the bikes to the right persons. We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels, when travel brings you back to the area. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
preiswertes Hotel für Leute, die nur wenig Zeit im Zimmer verbringen wollen, sondern lieber die Stadt erkunden.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Steven am 29. März 2018
Dear guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

10/10 – Hervorragend

Branimir, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurze Reise
Ich war nun 4 Tage in Rotterdam und muss wirklich sagen, dass dieses Hotel die beste Wahl war. Alles neu, moderne Ausstattung, das Zimmer sauber. Ich habe mich für das kleinstmögliche Zimmer entschieden und das hat wirklich ausgereicht. Bett und kleines Bad. Das reicht. Es ist in der Tat etwas beengt, aber das kann man angesichts der Dauer verschmerzen. Ich habe vor, wieder zu kommen und dann erneut hier zu buchen. Das Personal war sehr nett. Niederländische Gelassenheit!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Kimberley am 28. März 2018
Dear Branimir, Thank you for taking the time to complete this review. We are really glad that you enjoyed your stay with us. It has been a pleasure to welcome you and we look forward to welcoming you again to easyHotel Rotterdam, or to one of our affiliated hotels. Kind regards, easyHotel Rotterdam Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Good budget choice in center of Rotterdam
The Easyhotel Rotterdam matches the expectations one may have from the name: simple,no-frills accommodation, but clean and generally pleasant. The location is central and convenient, but the immediate neighbourhood next to a noisy many-lane city artery is not the greatest. However, my room facing the back side was very quiet.
Antwort von Steven am 27. März 2018
Dear guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels when travel brings you back to the area. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
easyHotel - der Name sagt alles
Sehr sehr einfach gehaltenes Zimmer. Sauber und alles für 1-2 Nächte vorhanden. Denoch sehr einfach eingerichtet. Keine Verstauungsmöglichkeiten, keine Kommode oder Ähnliches, keine Möglichkeiten frische Luft hinein zu lassen (nur eine automatische Absaugung) und durch den Heizlüfter ziehte es im ganzen Zimmer und es war nur eine trockende warme Heizungsluft im Zimmer die auch sofort durch die undichte und dünnen Fensterscheiben abkühlte, somit kühlte das Zimmer innerhalb von Minuten wieder ab.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von EasyHotel Rotterdam am 6. März 2018
Dear Sir/Madam, Thank you for your response. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We closed all the windows for safety and security reasons. We hope to see you back soon. With kind regards, EasyHotel Rotterdam

10/10 – Hervorragend

Yaiza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top lage
Top lage. Unkompliziertes check in-out.
Antwort von Steven am 26. Feb. 2018
Dear Yaiza, Thank you for your feedback! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels when travel brings you back to the area. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolle Lage , alles zu Fuß zu erreichen. Prima Hotel für einen kurzen Trip.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018
Antwort von Steven am 10. Jan. 2018
Dear guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you again in our hotel in Rotterdam or one of our affiliated hotels. Kindest regards, Steven easyHotel Rotterdam City Centre