Strand

Bewertungen von Grand Hotel Kempinski Riga

5 out of 5
Grand Hotel Kempinski Riga
Aspazijas Boulevard 22, Riga

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

287 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
42 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 336 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jochen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War nachts wegen der Straßenbahn etwas laut
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 13. Mai 2024
Dear Jochen, Thank you for posting your review with us. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Uwe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 25. Okt. 2022
Dear Uwe, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us. We hope that we will have the opportunity to welcome you back to our hotel during your next trip to Riga. Best regards, Leon Baum General Manager

10/10 – Hervorragend

Christian Walter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wenn man das Hotel betritt wird man sofort begrüßt und bestens behandelt. Glückwunsch zu diesem großartigen Team. Vor allem der Service auf der Dachterrasse ist wirklich außergewöhnlich. Der Serviceleiter ist aus Indien und ich habe selten solch einen guten und professionellen Service genossen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 1. Aug. 2022
Dear Christian Walter, Thank you for taking the time to share your experience at Grand Hotel Kempinski Riga. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and took good pride in highlighting our wonderful product, and outstanding staff. We look forward to welcoming you next time. With kind regards, Leon Baum General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 4. Juli 2022
Dear Guest, We appreciate you for taking the time to evaluate your experience with us. Your opinion, comfort, and overall experience are very important to us and we look forward to seeing you return. With sincere regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Monika

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 23. Juli 2021
Dear Robert, Thank you for your review. It is the best reward for the hotel and our team to get the highest rate and realize that we have reached your expectation. We will be glad to welcome you to our hotel next time. Best regards, Grand Hotel Kempinski Riga

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Stornierung direkt beim Hotel war nicht möglich. Reiseveranstalter Expedia zur Zeit nicht erreichbar. Offensichtlich keinerlei Kommunikation zwischen Hotel und Reiseveranstalter.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 8. Apr. 2020
Dear Guest, Thank you for your information. Please accept our sincere apologies for inconvenience with cancellation. We would highly appreciate if you could send more details about the reservation (your name, reservation number) to hotel's contact e-mail and we will check why discommunication arrised. Thank you in advance for your understanding. Best regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sauber, guter Service, alles bestens, freundlicher Empfang
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 21. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you for your review. We highly appreciate your comments. It is the best reward for the hotel and our team to get positive feedback and realize that we have reached your expectations and created beautiful memories. We will be glad to welcome you to our hotel next time. Best regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 6. Nov. 2019
Dear Joachim, We appreciate you for taking the time to evaluate your stay. Your opinion, comfort, and overall experience is very important to us and we look forward to seeing you return. With sincere regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 5. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us. Our team is proud to provide the best services for guests. We hope that we will have the opportunity to welcome you back to our hotel during your next trip to Riga. Best regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 16. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate your stay at Grand Hotel Kempinski Riga. It is the best reward for the hotel to realize that we have reached your expectation and made your stay special. We look forward to welcoming you next time. With kind regards, Leon Baum General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage in der Altstadt - sehr freundliches Personal - gutes Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 13. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate our hotel to highlight breakfast and staff. We are glad that you enjoyed your stay with us. Our team is proud to provide the best services for guests. We hope that we will have the opportunity to welcome you back to our hotel during your next trip to Riga. Best regards, Grand Hotel Kempinski Riga

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 25. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and highlighted our services. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Best regards, Leon Baum, General Manager

8/10 – Gut

Sophie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 24. Juli 2019
Dear Sophie, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and highlighted our services. We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel during your next trip to Riga. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Das Personal war sehr zuvorkommend und höflich und dienstbereit. Wir haben vermisst, das bei zufälligen Begegnungen im Haus nur sporadisch gegrüßt wurde.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 25. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us and get so positive impressions. Our team is proud to provide the best services for our guests to make them feel welcomed. Looking forward to welcoming you again to our hotel. Best regards, Leon Baum General Manager

10/10 – Hervorragend

Dieter, Wien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragend! Sehr schönes Zimmer (Superior). Ausgezeichnetes Frühstück. Sehr zuvorkommendes Personal! Klare Empfehlung!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 4. Juni 2019
Dear Dieter, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and highlighted our services. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wunderschönes Hotel mit sehr netten Mitarbeiterrrn, tollem Service und sehr schönen Zimmern. Lage ist perfekt für einen Besuch in Riga Großartiges Frühstücksbüffet und 2 sehr coole Bars.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 29. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us and get so positive impressions about breakfast. Our team is proud to provide the best services for our guests to make them feel welcomed even they are not at home. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top, für mich der Standard für 5 Sterne Hotels
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 23. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us and highlighted our services. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Your feedback is highly appreciated. Best regards, Leon Baum, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Service beim Frühstück entspricht nur teilweise dem insgesamt hohen Standard.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 11. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at Grand Hotel Kempinski Riga. Your feedback is highly appreciated. We took into consideration your comments regarding the service during breakfast. Please accept our sincere apologies for the inconvenience and we hope that we will have the opportunity to welcome you back in our hotel during your next trip to Riga. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 10. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel in Riga
Alles perfekt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 5. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and get so positive impressions. We are proud to provide the best services for our guests to make them feel welcomed even they are not at home. Looking forward to welcoming you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Elias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 18. Okt. 2018
Dear Elias, Thank you for your review. We are happy to read that you enjoyed your stay with us. Our team is proud to provide the best services for our guests to make them feel welcomed even they are not at home. Looking forward to welcome you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Städtetrip
Tolles Hotel mit vielen Annehmlichkeiten. Die Lobby des Hotels ist schön hergerichtet und edel dargestellt, jedoch ist ihr der 70 er Jahre Styl anzumerken. Die Bar ist leider recht abgeschottet in einem Seitenkoridor. Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Die Zimmer sind ebenfalls groß und total Sauber. Eine nette Annehmlichkeit war die Flasche Wasser die man jeden Abend bekommen hat (in der Katigorie zu erwarten). Der Spa Bereich war sehr modern und verfügte sowohl über einen schönen Pool als auch über einen Sauner und ruhebereich. Alles in allem war es ein schöner Aufenthalt in einem sehr guten Hotel, jedoch fehlte mir eine gewisse moderne Architektur und Tageslicht.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 8. Okt. 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to evaluate our hotel. Glad to read that you enjoyed your stay with us and highlighted our services. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Our interior designer together with the architect have worked hard to provide our guests only the best and the most comfortable interior design and newest technologies in all our rooms. Looking forward to welcoming you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

gine, Gaildorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Tolles Hotel
sehr freundliches und hilfsbereites Personal, gute Lage, top Frühstück, war schon in vielen Hotels, aber so ein excellentes Frühstück gab es noch nie! Ganz toller Wellnessbereich. rundum perfekt!!! Nur zu empfehlen
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 10. Aug. 2018
Dear Gine, Thank you for taking time to evaluate our hotel.Your feedback is highly appreciated. We are proud to provide the best services for guests together with our outstanding staff. Looking forward to welcome you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War die richtige Wahl
Nette Empfang, sauberes Hotel, schöne Terrasse! Gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 25. Juni 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience at Grand Hotel Kempinski Riga. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and highlighted our wonderful product. Looking forward to welcoming you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, schönes Ambiente, zentrale Lage
So stellt man sich ein 5-Sterne-Hotel vor. Zuvorkommendes Personal, schöne Zimmer, TOP Frühstück (haben sonst auswärts gegessen), schöner Spa und dann noch eine traumhafte Lage mit schöner Aussicht -- jederzeit gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 24. Mai 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience at Grand Hotel Kempinski Riga. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and took good pride for highlighting our wonderful product and outstanding staff. Your feedback is highly appreciated and we are looking forward to welcoming you next time. Best regards, Leon Baum, General Manager

10/10 – Hervorragend

Maximilian, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay in Riga
The hotel is brand new (as of March 2018). The staff is very friendly, and does everything asked for promptly - service quality you expect from a 5 star hotel, but which is not standard everywhere. Location is perfect! The Kempinski in Riga is definitely a high class hotel and I'd book my next stay in Riga again with them. Insiders: I'm a GHA black member and got upgraded to a luxury suite from a standard room without asking for it.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 18. Mai 2018
Dear Maximilian, Thank you for taking time to evaluate our hotel. We are glad that you enjoyed your stay with us, highlighted our outstanding staff, service quality and interior solutions. We are proud to provide the best services to make our guest feel welcomed even they are not at home. You are welcome to Grand Hotel Kempinski Riga. Best regards, Wiebke Lohs, Hotel Manager

10/10 – Hervorragend

Hubert, Tübingen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nach getaner Arbeit kann man gut entspannen.
Eine wunderschöne Altstadt die man immer wieder besuchen kann - am besten im Sommer!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 12. Feb. 2018
Dear Hubert, Thank you for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and get so positive impressions. We will definitely take into the consideration your comment about the breakfast. Looking forward to welcoming you next time.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, neues Hotel mit freundlichem und bemühtem Personal. Guter 5-Sterne Standard. Spa und Anwendungen sehr Empfehlungen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 4. Dez. 2017
Dear Guest, Thank you for taking time to share your experience at Grand Hotel Kempinski Riga. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and take good pride for highlighting our wonderful product and outstanding staff. We look forward to welcoming you next time.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Impeccable staff, great food, excellent location, top notch hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 20. Mai 2024
Dear Patricia, Thank you for your positive review. We hope your travels bring you to our beautiful hotel again. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Cynthia, Ajijic

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This beautiful hotel was probably the nicest place I’ve ever had the opportunity to stay at. It was an unexpected joy. The staff was impeccable, the room was spacious and well appointed. The heated bathroom floors were a lovely discovery. I have never seen a breakfast buffet so expansive and inclusive. You also have the option to order from the menu as they have a chef there preparing omelettes, pancakes, etc. Excellent espresso drinks as well. We dined at the restaurant upstairs and the food was so good. I had the lobster and my partner had the strip loin steak (on the recommendation of the waiter) and everything was perfectly cooked. They had mock-tails and NA sparkling wine which we appreciated since neither of us drink alcohol. The desserts were a work of art. Thank you for a lovely stay and we will definitely be back not only for this hotel, but for Riga as well.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 17. Mai 2024
Dear Cynthia, We are delighted to read your review. We have shared with our team your praises and feedback. We are hoping we can welcome you back to our beautiful Hotel in the not so distant future.

8/10 – Gut

ELIYAHU

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like the stuff service, the old town of Riga. I like the food. I didn’t like the noise that come from the road at night.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 7. Mai 2024
Dear Mr. Eliyahu, Thank you for sharing your experience with us. Pleased to read you enjoyed our teams service and culinary experience. We apologize about any inconvenience caused due to the noise from the road. We will be pleased to accommodate you in a more quiet room upon your return upon request. We hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Kristina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful location and the staff is amazing
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 10. Apr. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 29. Feb. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Ilja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic stay
Fantastic stay in a beautiful hotel. Excellent service and took special care for little children. The breakfast buffet is wonderful, the spa stunning and the rooms are modern and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 29. Feb. 2024
Dear Mr. Ilja, We are delighted to read your review. We are looking forward welcoming you back in the nearest future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fine grand hotel style with good sized rooms and bathrooms. Staff helpful and friendly. Lobby bar a disappointment as feels more of a lobby than a bar space. Rooftop bar produced excellent cocktails but seems keener to be set up as a restaurant- bar seating options minimal. Excellent pool and spa
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 29. Feb. 2024
Dear Mr. Peter, Thank you for taking your time to provide your feedback about your recent stay. We hope to welcome you back in the nearest future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Anthony, Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved this hotel. The hotel is stylishly elegant and is only walking distance from all the major sights in Riga. The room was beautifully apportioned and very comfortable. The breakfast option was a mixture of buffet and a la carte and was a nice touch. Would definitely stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Your Grand Hotel Kempinski Riga Team am 17. Jan. 2024
Dear Anthony, We are thrilled to read your review. Thank you for positive comments. We hope we can welcome you back again in not so distant future.

10/10 – Hervorragend

Sebastian Elias

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Valérie Jeanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 3. Jan. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Eleni

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb
Amazing hotel the best in the city! Loved everything about this place
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 29. Dez. 2023
Dear Eleni, Thank you for sharing your positive experience with us. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

douglas

Gut: Personal & Service
Wow! Great hotel and great location. Next to national opera house and only 10 min walk to almost everything.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 21. Dez. 2023
Dear Douglas,Thank you for your review. We are delighted to read you enjoyed the Hotel and our prime location. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Adele

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Kristian Jong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Flott hotell
Veldig hyggelig opphold. Imøtekommende og trivelig betjening. Fantastiske rom. God frokost. God beliggenhet.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga am 5. Dez. 2023
Dear Kristian Jong, Thank you for posting your positive review. We are thrilled to read you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the nearest future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Henrik Møller

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Garðar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Shelley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful 5 star hotel, loveky pool, sauna, and relaxation room. Breakfast was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 11. Okt. 2023
Dear Shelley, We are pleased to read your review. Thank you for choosing Grand Hotel Kempinski Riga during your visit to Latvia. We hope to welcome you back again.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Julio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff is very profesional and catered to any request. The location is perfect for tourism or business. Highly recomended.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Grand Hotel Kempinski Riga Team am 5. Okt. 2023
Dear Julio,We are thrilled to read you enjoyed service and dedication provided by our colleagues. We are glad you enjoyed our location as it is close to all main Riga attractions and business centers. We are looking forward welcoming you back.Kind Regards,Grand Hotel Kempinski Riga Team