Außenbereich

Bewertungen von Hotel Continental - Reims

4 out of 5
Hotel Continental - Reims
93 Place Drouet D'Erlon, Reims, Marne

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

326 von insgesamt 453 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
94 von insgesamt 453 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 453 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 453 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 453 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Gueorgui

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La Réception. am 5. Jan. 2024
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour au Continental. Nous espérons avoir le plaisir de vous y recevoir de nouveau.

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Reception Desk am 19. Dez. 2023
Wir danken Ihnen für Ihre tolle Bewertung, die von einem gelungenen Aufenthalt in unserer Einrichtung zeugt. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 – Okay

Christian

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Enzo am 14. Dez. 2022
Hallo und vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt zu bewerten Christian. Wir sind per Mail oder Telefon erreichbar, wenn Sie uns Ihre Anmerkungen mitteilen möchten. Wir wünschen Ihnen schöne Feiertage und einen guten Rutsch ins neue Jahr!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Enzo am 24. Nov. 2022
Hello and thank you for your ratings. We are delighted that the services offered were to your complete satisfaction, see you soon in champagne

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Simon am 24. Aug. 2020
Nous vous remercions vivement pour votre commentaire et espérons vous accueillir de nouveau très bientôt !

8/10 – Gut

Jürg

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Adresse die wir empfehlen können!
Ein herzlicher Empfang ist nach einer langen Fahrt schon mal sehr gut. Der junge Herr hat uns rasch und unkompliziert empfangen und auch bereits Tipps über Reims angegeben. Klarer hätte er sein dürfen in den Angaben was die Parkhauskosten betreffen (hat uns mehr gekostet als nötig...) und er hätte besser informiert sein sollen über die Zeiten des "Son et Lumière" am Dom - die waren falsch und wir haben es leider verpasst. Ansonsten waren wir sehr zufrieden und können das Hotel empfehlen. Die Lage ist super das Parkaus ein paar Schritte weg. Das Zimmer sauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Karen, Empfang.. am 6. Sept. 2019
Vielen Dank für Ihre Kommentare. Vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Schönen tag euch

8/10 – Gut

Petra

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Simon am 20. Aug. 2019
Thank you for sharing your experience at the Continental Petra! We look forward to welcoming you when you come back to Reims!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lage ausgezeichnet, Zimmergrösse an der unteren Grenze.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Karen, Empfang.. am 19. Juli 2019
Vielen Dank für Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Wir bedanken uns für Ihre Kommentare. Beste Grüße

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Karen, réception.. am 24. Mai 2019
Merci beaucoup. Belle journée à vous.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir bekamen ein upgrading des Zimmers , Service und Unterkunft waren sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Karen, reception.. am 30. Apr. 2019
Hallo, wir danken dir für deine schönen Kommentare und wünschen dir einen schönen Tag :-)

10/10 – Hervorragend

Anne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed our stay here. Great facilities, clean, excellent staff. Would stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Jeroen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The beds were very good!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 9. Mai 2024
Thank you for your pleasant note and kind comment towards the quality of the beds. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideally situated in the middle of Reims which allowed easy access to the City Centre. The Cathedral is a must visit. There is secure underground car parking adjacent to the entrance to the door. The staff are helpful and friendly and the room was superb. We dined in the restaurant and the food was gorgeous.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 3. Mai 2024
A sincere thank you for this comment which testifies to a pleasant stay at the Continental. We are delighted to read your kind words about the hotel's ideal location, its easy parking, the friendliness of our staff and the quality of our restaurant. We look forward to welcoming you a second time.

6/10 – Okay

Darron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is on an enviromental mission. Something not made clear when booking. Towels and robes must have been washed in diluted tree bark. Not just cardboard in texture but in the case of the towels threadbare and almost see through. No chemicals used down the drains. An assumption, but as a result they smelt when you entered the room. The shower temperature control is fixed and adjusting the heating was nearly impossible. All in an effort to appear eco friendly. Another assumption. On a positive note. The broken toilet seat discovered when first entering the room was soon fixed and all motions were completed in complete safety. The staff were great and the lifts worked perfectly.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 3. Mai 2024
Thank you for taking the time to give us your feedback. We are indeed committed to our environmental policy through a number of actions including the elimination of plastic in rooms, the reusable water bottle system and the reduction of our energy consumption. As far as the temperature setting in the room is concerned, it can be adjusted to suit you. Our teams would have been delighted to explain how this works if you had informed us. However, we are delighted with your compliments about the hotel and would be happy to welcome you a second time.

8/10 – Gut

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location Location Location perfect ... hotel needs a remodel for sure ... so close to Champagne and Reims Notre Dame is absolutely amazing! ... hotel food FABULOUS as is the staff ... rooms ok and very few amenities ... could be fabulous if they made a few upgrades
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 3. Mai 2024
We would like to thank you for your pleasant comment, as well as for your compliments about the location of the hotel, the quality of our food in the restaurant and the friendliness of our staff. However, we have taken good note of your comment about the in-room facilities as part of our ongoing quality improvement policy. We look forward to welcoming you again on your next trip to the region.

10/10 – Hervorragend

Heather

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing property in Reims with wonderful staff. Great food and close to train station and all of the cafes and shops. We will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Front Desk am 27. Apr. 2024
We thank you for such a nice feedback. We are happy to read your kind words about the friendliness of the staff, the location and our restaurant. We look forward to welcoming you back in our House.

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in the heart of many restaurants and bars. The staff was very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 15. Apr. 2024
Thank you very much for such a kind comment. We are happy to read that the hotel's location and the friendliness of the staff pleased you. We look forward to welcoming you back the next time you visit Reims.

10/10 – Hervorragend

Solon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The Reception Desk am 11. Apr. 2024
We thank you for your amazing rate. We are happy to discover that you liked your stay in Champagne. See you soon at Le Continental.

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel and good restaurant too!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Front Desk am 4. Apr. 2024
We thank you for your kind words towards the hotel and the restaurant. We look forward to welcoming you back the next time you visit the region.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Front Desk am 20. Feb. 2024
We thank you very much for your nice grade, which testifies to a successful stay. We look forward to welcoming you back the next you are in Reims.

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien
Très bien, personnel accueillant, surclassement en chambre supérieur
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von La Réception. am 6. Feb. 2024
Un grand merci pour votre agréable note agrémentée d'un chaleureux commentaire. Nous sommes ravis de lire que votre séjour vous a plu en tous points. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Continental.

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le seul bémol est le rapport qualité/prix du petit déjeuner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von La Réception. am 6. Feb. 2024
Nous vous remercions pour votre plaisante note qui témoigne d'un séjour réussi. Nous prenons bonne note de votre remarque quant à la qualité du petit-déjeuner dans une démarche d'amélioration de nos services. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Continental.

10/10 – Hervorragend

Chivon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location to the train station and downtown
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 1. Feb. 2024
Thank you for your warm note and comment. We are happy to read that you enjoyed in particular the hotel's location. We look forward to welcoming you back the next time you visit the Champagne region.

8/10 – Gut

Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von La Réception. am 6. Feb. 2024
Nous vous remercions pour votre agréable note qui témoigne d'un séjour réussi. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Continental.

6/10 – Okay

stewart

Mit einer Gruppe gereist
Not as nice as website would make you believe
Hotel looked better on the website than in the flesh. Great position but below expectations. Cancelled 2nd night and moved to a more luxurious hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von The Reception Desk am 19. Jan. 2024
Thank you for sharing your experience with us. We are surprised and confused to discover so much dissatisfaction following your stay. Our website is yet a true reflection of our services, our rooms and the style described in our photos. The Continental's style is defined as simple, warm and welcoming. We still look forward to welcoming you back so that we can pamper you and ensure that you are not disappointed a second time.

10/10 – Hervorragend

Jordi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Front Desk am 18. Jan. 2024
We would like to thank you for your superb rating, which testifies to a successful stay. We look forward to welcoming you back !Front Desk.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect!
Easy parking- great food nearby dry nice breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The Reception Desk am 9. Jan. 2024
What a pleasant feedback ! We are delighted to hear that your stay was a success and thank you for your compliments on the breakfast, restaurant and parking facilities. We look forward to welcoming you back the next time you visit Champagne.

10/10 – Hervorragend

Hamilton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Reception Desk am 9. Jan. 2024
We thank you for this amazing rating, which testifies to a successful stay at the Continental.We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Sumeet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von La Réception am 27. Dez. 2023
Nous vous remercions pour votre agréable note et espérons que vous avez apprécié votre séjour. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Continental.

4/10 – Schlecht

Thierry

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
À éviter.
Pas du tout à la hauteur des étoiles... Sous prétexte d'ecoresponsabilité se cache des économies de bout de chandelles qui degrade clairement le service. À ce tarif, à éviter !
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Marcainne am 23. Dez. 2023
Nous sommes malheureusement navrés d'apprendre que cette initiative dite éco responsable ne vous a pas plu. Cependant, la majorité de nos clients sont très satisfaits de celle-ci. Merci tout de même pour votre avis, je crois qu'il nous aidera certainement à nous améliorer.

8/10 – Gut

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Front Desk am 5. Jan. 2024
Thank you for taking the time to rate your stay at Le Continental. We hope you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Bruce

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A pleasant hotel for a first stay in Reims
Overall we had a very pleasant stay and the staff were friendly & helpful. We utilized both the bar and dining facilities and enjoyed our experiences there. The hotel is in a good location to access points of interest in central Reims. Only the room was somewhat disappointing, being small & oddly configured. The shower was a little mildewed and the toilet was in a small cubicle separate from the bathroom.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Reception Desk am 12. Dez. 2023
Thank you very much for your comment. We are delighted to read that your stay and your experiences in our bar & restaurant went well. Regarding your room, you were staying in the outside part of the hotel which is arranged and decorated in a more authentic style. This part will very soon undergo a complete renovation of all its rooms to create a modern and comfortable atmosphere. We hope to have the pleasure of welcoming you back so that you can discover our nice future rooms.

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Reception Desk am 12. Dez. 2023
We thank you for your kind note that testifies to a pleasant stay in our hotel. We look forward to welcoming you back at Le Continental.

6/10 – Okay

Sandrine

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Moyen
Décevant pour un 4 étoiles… Chauffage bruyant, porte salle de bain vétuste. Confort literie très moyenne….
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La Réception am 12. Dez. 2023
Nous vous remercions de votre retour d'expérience. Nous sommes confus et navrés de lire tant d'insatisfaction au sujet de votre chambre 221. Vous séjourniez effectivement dans la partie extérieure de l'hôtel qui est agencée et décorée dans un style plus authentique que la partie principale. Le style est différent des autres chambres, cependant les prestations et équipements restent similaires. Soyez informée que cet espace va connaitre une totale rénovation de ses chambres d'ici peu afin d'offrir des cocons modernes et confortables. Nous espérons ainsi avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau afin que vous puissiez découvrir nos futures belles chambres.

10/10 – Hervorragend

aurélie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour très agréable. Personnel au top
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von La Réception am 8. Dez. 2023
Un grand pour votre note et agréable commentaire. Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour en compagnie de nos équipes. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au Continental.

10/10 – Hervorragend

Marie-Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
newly renovated and in the heart of town. Public parking is right on the corner, super convenient and easy check in.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von The Reception Desk am 28. Nov. 2023
Thank you for your kind feedback. We are delighted to read that you enjoyed your stay in our establishment, its warm style, as well as the ease of parking. We look forward to welcoming you back the next time you visit Reims.

8/10 – Gut

patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel
Hôtel propre, confortable, petit déjeuner moyen pour 23€.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von La Réception. am 14. Nov. 2023
Nous vous remercions pour votre agréable note et commentaire. Vos bons mots envers la propreté et le confort de l'hôtel nous touchent. Nous prenons toutefois bonne note de votre remarque quant à la qualité du petit-déjeuner dans une démarche d'amélioration de nos services. Au plaisir de vous accueillir de nouveau dès votre prochaine halte à Reims.

10/10 – Hervorragend

Jean-Jacques

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von La Réception. am 10. Nov. 2023
Un grand merci pour cette agréable note qui témoigne d'un séjour réussi parmi nous. Au plaisir de vous recevoir de nouveau au Continental.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leuk centraal gelegen hotel, verzorgd ontbijt
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 10. Nov. 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback. We zijn blij te lezen dat u de locatie van het hotel en het ontbijtbuffet goed vond. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen.

10/10 – Hervorragend

Rachid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bien belle hôtel merci cordialement
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Camille am 1. Nov. 2023
Bonjour Monsieur, Nous sommes ravis de constater que vous avez passé un agréable séjour au sein de notre établissement et de nous avoir laissé cette gentille note.Au plaisir de vous revoir prochainement.La réception

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The service and room were excellent as well as the common areas and breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 28. Okt. 2023
We thank you very much for this kind feedback. We are delighted to read that you liked our room, our teams and the breakfast buffet. We look forward to welcoming you back in Champagne.

10/10 – Hervorragend

olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 17. Okt. 2023
Thank you for this great note, we hope you enjoyed your stay in Champagne. We look forward to welcoming you back at Le Continental.

10/10 – Hervorragend

Christiane

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 17. Okt. 2023
We thank you for your very kind note, we hope you enjoyed your stay in Reims. See you soon at Le Continental.

10/10 – Hervorragend

Maximilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 13. Okt. 2023
Thank you for your very nice note, we are happy to read that you liked the central location of the hotel. We look forward to welcoming you back.

6/10 – Okay

Paula

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location good Hotel staff excellent Breakfast poor served in containers that allowed it to go cold breakfast serving staff useless
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 13. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We are delighted to read that you enjoyed the location of the hotel and the friendliness of our staff. However, we are sorry to discover that the breakfast did not live up to your expectations. Yet we work with fresh, local and seasonal products. We take good note of your comment as part of our efforts to improve the quality of our services and hope to have the pleasure of welcoming you back to LeContinental.

10/10 – Hervorragend

Joanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 13. Okt. 2023
We thank you for your warming note, we hope you enjoyed your stay at Le Continental. We look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Jacqueline, Boise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a nice hotel, close to the train station so very convenient as we were coming from Paris. Our BIG problem was our room. Our room wasn't available upon arrival and when we returned they had given us a horrible, dark first floor handicap accessible room right on the walk way to their other building and the kitchen access/bike parking for the staff, so absolutely no privacy. Apparently Rick Steves had a tour staying at the same hotel and my guess is the hotel staff gave all of the more preferred rooms to those guests! When we returned to the front desk we were offered a suite for two of our three nights and were required to pay an additional $450 for that opportunity to get our of our dungeon room! Our other issue was their breakfast one morning. We arrived at the restaurant 20 minutes before the "end" time we were told and clearly advertised in the elevator and we were told they were no longer serving breakfast, it was very uncomfortable as the staff was removing all of the food and clearly didn't want us in their way! There seemed to be a lot of other hotels very close by, so if I stay in Reims again I would certainly select another hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Reception Desk am 13. Okt. 2023
We thank you for taking the time to tell us about your experience. Thank you also for highlighting the location of the hotel, which gives you direct access to the train station. However, we are sorry to read that your room was not to your liking. Our hotel only had one Suite available at that time, so it was not possible to dislodge you. As for breakfast, we are sincerely sorry that this moment was cut short and marred by the start of the lunch service. We really hope to have the pleasure of welcoming you back so that you can discover our other nice rooms, and that we can pamper you.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room and very helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von The Reception Desk am 3. Okt. 2023
Thank you so much for your heart-warming words. We look forward to seeing you again soon at Le Continental.

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a great hotel in the middle of a vibrant shopping and dining area that’s less than a 5 minute walk from the train station. All of my tours started from the Tourism Office which is in front of the station. Their restaurant downstairs is incredible as well. The rooms are clean and the staff is friendly and efficient.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von The Reception Desk am 3. Okt. 2023
Thank you very much for your kind note and comment. We are happy to read that the hotel's location made your stay easier and more enjoyable. Thank you also for your kind words about our restaurant, our rooms and our staff. We look forward to welcoming you back to Champagne.