Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
6 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
6
5 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
5
0 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
0
1 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
3 von insgesamt 15 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
8,4/10
Sauberkeit
7,2/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
7,6/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Mbolatiana
Mit dem Partner gereist
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast is based on rice, the taste is mostly asian. Few offers for other people from other nations: american/british, european. Most tourists come from China, one of the restaurants is only for them, the second one offers good thai food. The hotel is nethertheless good, and restaurants in the near suburb offer good breakfasts.
Mbolatiana
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Karen
Mit der Familie gereist
18. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was not very resort like. Room was ok and breakfast very limites
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Mark
24. Jan. 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Total neglect
I told them 6 times that my AC and WiFi doesn’t work. They did nothing. I slept in a hot room for two nights.
No refund or anything else was offered as compensation.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Le Resort and Villas am 24. Jan. 2022
Dear Mr.Mark Kling.
We apologize for this problem, but on the phone we have conversation to provide for refund in this afternoon.
I apologize for what happened during stay.
Best Regards.
Le Resort and Villas
2/10 – Ungenügend
Mark
24. Jan. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AC, WiFi, and TV didn’t work
I was without air conditioning, WiFi, and tv throughout the duration of my stay. I informed them several times, but no one ever came to fix anything.
I literally had to beg them for a fan in the middle of the night.
Zero compensation was offered at check out.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Mark
23. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Consistenly Great Service
Definitely my favorite place in Rawai at this price point. Reliable quality and service.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
10/10 – Hervorragend
Mark
1. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s a Pleasant Stay with Good Service
I come here regularly. The staff were friendly and fun even though I was up to mischief. In hindsight, I appreciate the underserved kindness and patience given me.
The hotel is in a good location and spotless with a great in-room breakfast.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
4/10 – Schlecht
Mark
27. Okt. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Fix your miserable life
Front desk reception is rude and not at all helpful. They lied about not having extra phone chargers. I saw it right in front of me while I was talking to him. They also didn’t basic personal hygiene items like toothbrush and toothpaste. It’s the first time I’ve ever seen that.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
8/10 – Gut
Martin
30. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable and clean
Ok comfortable
Martin
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
10/10 – Hervorragend
KWOK P
Mit einer Gruppe gereist
30. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
잘쉬고 왔습니다.
전체적인 평가는 괜찮습니다. 깨끗하고 친절합니다.한적한곳에 위치한데비해 가격은 조금 비싼듯하며 대부분의 푸켓호텔이 그렇듯 욕실배수는 안좋습니다.1층에 위치한 수영장은 1.4m깊은불과 0.8m얕은풀로 이루어져있으며 건물에가려 처음입수시 물이 차갑게 느껴지실겁니다.방음은 좋은편은 아니구요.
호텔아래쪽으로 걸어내려가시면 바이크렌탈,과일상점,그리고 식당들이 있습니다. 스쿠버샵도 한군데 있고요. 한국의 시골동네같은곳입니다.
KILHYUN
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
2/10 – Ungenügend
Megan
29. Dez. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
avoid
This place is new but already showing how cheaply it was built. The staff have almost no experience in hospitality. The rooms are barely cleaned when serviced. Things are already breaking like door locks and shower drains. That pool in the cover shot has a giant construction site looming over it and noise aside, is unusable due to the dust factor. The food out breakfast is disgusting and inedible. This has got to have been some kind of corruption deal to get built.
Megan
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
Yat Hung Cynthia
22. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
整體都好,前台有個來自中國的服務員有什麼事都會努力幫助你,但酒店位置比較郊外。
Yat Hung Cynthia
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
air conditioning is located right above the bed and blows
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Pear am 16. Mai 2019
Thank for your feedback. Its mean a lot for us to improve our service.
Hope to see you again in the next future.
Kind Regards,
Pear
10/10 – Hervorragend
Ludymar
20. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ludymar
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Pear am 25. Jan. 2019
Thank you for your feedback. It's mean a lot to us to improve our service.