Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von NH Ravenna

4 out of 5
NH Ravenna
Piazza Mameli 1, Ravenna, RA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

197 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
214 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 477 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Aldo

Da ich nicht da sein konnte und das meiste schon geschrieben wurde kann ich nicht mer dazu sagen ausser, dass ich mit der Abwicklung dieser Buchung ( falsches Datum Anreise 20.7. statt 19.7. mein Tippfehler ) nach erhalt der Buchungsbestätigung nicht mehr korrigierbar. Also was soll die Frage nochmals das Hotel hat mein Vorkasse, mein Mobilanbieter 50.- sfr. Roming Gebühren für ein Telefonat mit ebookers und selbstverständlich die Kosten für ein neues Hotel auf das richtige Datum. Alles in allem eine kostspielige Erfahrung.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 2. Aug. 2023
Dear Aldo,I didn't really understand which was the problem that led you to leave such a bad an low score, overall because you are telling that you didn't stay at NH Ravenna.If you made a wrong reservation what can you impute to us?If there was an error in the date of the stay you could let us know before and with pleasure we could have found the best and proactive solution for you.I think it is not fair to leave a bad review for an hotel where you did not stay and had any experience with.Please do not hesitate to contact me for any other information or need.Best regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

6/10 – Okay

Minari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Front Office NH Ravenna am 29. März 2023
Dear Minari,first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Hotels.com.I hope to welcome you again at NH Ravenna and I wish you my,Best regards,

10/10 – Hervorragend

Simon

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels war gut. Der Service und dad Personal waren überaus freundlich. Daran gab es nicjts auszusetzen. Wohingegen das Zimmer furchtbar war. Die Tapete löste sich von den Wänden, die Einrichtungsgegenstände waren alt und beschädigt und im Badezimmer waren Silikondichtungen um die Armaturen löchrig oder komplett defekt. Beim Duschen lief permanent Wasser aus der Badewanne und sammelte sich in einer Ecke des Badezimmers, welche auch schon schwarz war. Also läuft dort wohl schon seit geraumer Zeit Wasser aus der Dusche. Das Zimmer war das schlimmste, was ich bisher erlebt habe. Kein NH-Standard und kein 4* Haus.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Front Office - NH RAVENNA am 12. Sept. 2021
Dear Guest, first of all thank you for having chosen NH Ravenna for your stay, and thank you to share your experience on Expedia.com. We are really sorry if we were not able to meet your expectation. Best regards

8/10 – Gut

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegen, Parkplatz vor dem Haus
Sehr gut gelegen, Zimmer ok, Frühstück ok, Parkplatz vor dem Haus um 2 Euro pro Aufenthalt (war aber nicht immer ganz leicht, einen zu finden). Klimaanlage war defekt (hat gekühlt, aber hat sich alle 30 Sekunden an und wieder ausgeschalten - wie bei einem Wackelkontakt) - sehr nervig - wurde trotz Reklamation während des Aufenthalts nicht repariert. Ansonsten Preis/Leistung sehr ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Front Office - NH RAVENNA am 9. Aug. 2021
Dear Guest, first of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we are pleased that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Vito - NH RAVENNA am 9. Aug. 2019
Gentile Ospite, grazie per la Sua recensione e per il tempo dedicatoci. Siamo felici che abbia avuto un buon soggiorno presso la nostra struttura. Cordiali saluti

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Convenient for shopping and sightseeing
We spent one night as part of a road trip. We had a triple room, and the room was spacious. The hotel is within close walking distance to the old town and shopping area: a big plus. Parking is random: the hotel has a small number of free spaces on the street, and a whole public parking place in front of it. You may or may not get free parking, depending on availability. Breakfast was fine, but not exceptional: there is room for tastier local treats. The personnel is friendly. The room furniture is a bit tired.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Marco - Front Office Ambassador am 29. Juli 2019
Dear Guest, First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards

10/10 – Hervorragend

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Vito - NH RAVENNA am 7. Juni 2019
Dear Josef, first of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards .

10/10 – Hervorragend

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Vito - NH RAVENNA am 2. Juni 2019
Dear Josef, first of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna and we hope that your stay was nice. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Best regards .

6/10 – Okay

Dagmar, Caorle

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Es war eben ein schlichtes Hotel, in die Jahre gekommen, dafür sehr zentral gelegen, mit Parkplatz gegen 2 € Gebühr pro Tag, insgesamt okay. Preis für Familienzimmer 3 Personen 174 € jedoch nur wegen der Lage gerechtfertigt!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Marco - Front Office am 3. Mai 2019
Sehr Gaeste, mittlerweile danke für die Bevorzugung von uns als Ihr Referenzhotel in Ravenna, aber vor allem Danke, dass du deine kostbare Zeit gewidmet hast, unsere Struktur zu überprüfen. Ihre Zufriedenheit ist für uns eine Ursache von Stolz und Stolz. Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Zweckmässige Übernachtungsmöglichkeit
Schnelles Checkin, Parking für € 2 in der blauen Zone vor dem Hotel, Zimmer sehr zweckmässig und älteren Baujahrs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
Antwort von Marco - Front Office am 8. Juni 2018
Sehr freundliche Herr / Frau Gast, In der Zwischenzeit, vielen Dank für die Gunst von uns als Ihr Referenzhotel in Ravenna, aber vor allem vielen Dank für Ihre freundlichen Worte. Wir freuen uns, dass Sie einen schönen Aufenthalt hatten.

8/10 – Gut

Thorsten, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel an top location!
Das Hotel ist klasse, das Zimmer vernünftig und sauber, gute Betten und guten Frühstück. In die Altstadt sind es nur wenige Schritte. Ein öffentlicher Parkplatz ist gegenüber vom Hotel, parken kostet 2 Euro pro Tag. Sollte der Parkplatz voll sein kann auf allen öffentlichen Parkplätzen (auch am Straßenrand) für 2,—/Tag geparkt werden. Wir waren dort im September auf der Durchreise. Fazit: Sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von NH RAVENNA am 5. Okt. 2017
Dear Thosten, First of all, thank you for your preference and for choosing our hotel in Ravenna. Thank you for taking precious time in reviewing our hotel. Your satisfaction is our source of pride and prestige. Enjoy your stay and do not hesitate to contact us for any need

10/10 – Hervorragend

Huthi, Karlsruhe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel nahe der Altstadt
Vom Hotel aus erreicht man alle Sehenswürdigkeiten Ravennas in wenigen Gehminuten. Die Lage des Hotels am Parkplatz und auch das Äußere des Hotels zählen nicht zu den Pluspunkten. Dies spielt keine Rolle mehr, wenn man das Hotel betritt und man empfangen wird von den äußerst freundlichen und hilfsbereiten Mitarbeitern. Die Zimmer sind so groß und geschmackvoll eingerichtet, das Bett so einladend und bequem, dass man sich sehr gern im Zimmer aufhält. Einzig der Platz für das Aufbewahren der Kleidung ist etwas gering. Der Zimmerservice ist sehr freundlich und genauso bemüht, den Aufenthalt der Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Nicht zu vergessen das überaus üppige Frühstücksbuffet, auf das man sich jeden Morgen freuen kann. Es war alles in allem ein sehr schöner Aufenthalt.

8/10 – Gut

Robert, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stadttoren in Toplage
Sehr sauber, gute Lage, excellentes Frühstück

2/10 – Ungenügend

Johann R.

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Schimmel im Zimmer
Das zuerst zugeteilte Zimmer war massiv von Schimmel befallen, nach einem Protest bekamen wir dann im Obergeschoss ein Zimmer, welches in Ordnung war.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In jeder Hinsicht positiv: Team, Lage, Ausstattung, Frühstück, Komfort

8/10 – Gut

F. Reiner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
AngenehmesHotel für Stadtbesichtigung
Sehr gut gelegenes, freundliches Hotel in sehr guter Lage für Stadtbesichtigung. Der öffentliche Parkplatz vor dem Hotel ist am Sonntag gratis!

8/10 – Gut

Erica, Miami

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property is ideally located in Ravenna with a great staff. But it is a bit worn and is overdue for an upgrade/update inside and out. Rooms are a good size so when upgrade is done- property would be stellar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 14. Mai 2024
Dear Erica,thank you very much for your kind feedback and last stay here at NH Ravenna.I am more than pleased to inform you that we have started a partial restyling of the rooms, especially for those of superior type.So I kindly invite you to come back soon in order to experience all our news.Warmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Richard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Very noisy room. Hard to sleep at night due to machinery noise.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 10. Mai 2024
Dear guest,I am sorry you had some issues with the machinery noise in your room. I will immediately inform the head of maintenance to make a check.I hope you will have a new chance to come back and stay at NH Ravenna in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 – Hervorragend

ALEXANDRU

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 10. Mai 2024
Dear Alexandru,thank you very much for your excellent review and for your last stay at NH Ravenna.Hoping that you will have a new occasion to come back I send mywarmest regardsBarbara Sedazzari General ManagerNH Ravenna

6/10 – Okay

Eugenio

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No es calidad de la cadena NH acostumbrada, es un hotel viejo, las habitaciones muy pequeñas. Anuncian que tiene aire acondicionado y NO tiene, tienes que abrir una ventana que abre a la mitad para que entre algo de aire y la calle es muy ruidosa. No nos gustó ni a mi esposa ni a mi
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Liduina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
breakfast was good, easy to find from the station and easy to visit the town
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 7. Mai 2024
Dear Liduina,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.We do hope you will soon have a new occasion to come back and visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We returned here after an absence of a year and a half. Much proved the same: the hotel is situated in the centre of Ravenna, so all touristic attractions are well within walking distance. Parking facilities have deteriorated, however. It is no longe possible to park in fromt of the hotel using am hotel sign; rather, one has to park in a side street, where one has to pay from 8.00 h. onwards. This is inconvenient to say the least, as there were not many places unoccupied.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 7. Mai 2024
Dear Marco,thank you for your renovated preference for NH Ravenna and thank you also for your precious and positive feedback.I have to inform you that is still possible to park the car in the square located in front of the hotel entrance and we also offer our guests some special rates to park the car for one or for a few days.I hope you will have a new occasion to come back one day.Warmest regards Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Francesco

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bellissima location e ottimi servizi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 8. Apr. 2024
Gentilissima Rebecca,grazie di cuore per la Sua positiva recensione e per aver scelto di soggiornare presso l'NH Ravenna.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un caro salutoBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Ryuichiro, Setagaya

Gut: Zustand der Unterkunft
kind staff and clean room
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 8. Apr. 2024
Dear Ryuichiro,thank you very much for your kind review, also on behalf of the NH Ravenna team!We hope you will soon have a new occasion to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Ma Angelica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel muito bom, excelente cafè da manhã, quartos limpos e confortáveis. Se quer algo bem no centro nao seria a opçao, mas está bem localizado. So nao gostei da grosseria da atendente no cafe da manha…
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 12. Feb. 2024
Dear Angelica,thank you very much for your kind review and for your last stay here at NH Ravenna.I am sorry for what you are telling about someone at the breakfast service. Please do not hesitate to contact me directly if you would like to deepen what happened.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Alice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

FIONA

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brilliant position!
NH Ravenna is a short walk from both the station and the town centre, so it’s position is perfect. The hotel is large and modern with every facility you would expect. Check-in was speedy and efficient, our room was extremely comfortable and spotlessly clean, and the modern, well equipped bathroom was a delight! Breakfast featured everything you would want and the staff were charming and helpful. I would definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 18. Jan. 2024
Dear Fiora,It is a great pleasure to read your review and precious feedback.We are so glad that you appreciated the experience and we do hope that you will keep with you the remind of it.Hoping that you will soon have the occasion to come to visit us again at the NH Ravenna we send our warmest regards.Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Yoji

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Sandeep

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointing! Clean property with good housekeeping service. But, very poor wifi service, no bar or restaurant for the duration. For a 4* (supposedly) property these are too basic to overlook. Not worth the money.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 18. Jan. 2024
Dear Sandeep,thank you for your kind feedback. We are so sorry you had issue with the wi-fi internet connection. We changed the provider recently and we had some problems initially, just for few days, but everything is working correctly now.As for the restaurant it was closed only for 5 days for Christmas holidays but the bar was open continuously.I remain at your complete disposal for any further information or need.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Allan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Alessandra

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OTTIMO hotel centrale pulito con possibilità auto
Hotel accanto al centro ma fuori da ZTL Hotel ti fornisce permesso di parcheggio in strada al costo di 2 euro Pulito ma non nuovo, cuscini morbidi, riscaldamento da regolare in autonomia direttamente in camera, frigo vetrinetta un po' rumoroso Prodotti buoni da bagno presenti ma mancanti di cuffia e di ciabattine Colazione continentale favolosa a cui si aggiungono prodotti locali Check-in e check-out veloci
Bagno con vasca/doccia
Camera 4' piano
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 4. Dez. 2023
Gentilissima Alessandra,La ringrazio per la Sua positiva recensione e per aver scelto l'NH per il Suo ultimo soggiorno a Ravenna.Qualora avesse chiesto cuffia e ciabattine con immesno piacere gliene avremmo fornite, normalmente sono in dotazione nelle Suite e nelle camere Superior.Spero abbia presto occasione di tornare a trovarci.Un cordiale saluto Barbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Tito

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay, poor wi-fi
Comfortable and nice Hotel with excellent location. A bit outdated, though, and the free WiFi has an extremely limited speed, it is almost useless.
Aufenthalt von 10 Nächten im November 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 4. Dez. 2023
Dear Tito,thank you very much for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.We are really sorry for the inconvenience with the wifi, we have recently moved to another provider and we have had some issues at the beginning of the new partnership.We hope you will have a new change to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Leonard

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thé noise came from the trash collectors doing their job at 5:00AM…….really not the hotel’s problem but definitely annoying!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 7. Nov. 2023
Dear Leonard,first of all I would like to thank you for your stay at NH Ravenna and for your review.As you have said in your comment the noise came from the outside of the hotel (trash collectors) so it was out of our control.I am really sorry for this inconvenience but unfortunately we couldn't do anything to avoid this issue.Hoping that you will have a new occasion to come back to visit us.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

6/10 – Okay

Ashish

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
AC was not working. Property is in Tardy state. Not worth the amount they charged.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 7. Nov. 2023
Dear Ashish,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.I would like to inform you that at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. What's more when you booked the room you clearly knew the rate you were supposed to pay so in my opinion it is not fair to make an subjective comment on the price paid because your expectations weren't satisfied.Best regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Raavenna

2/10 – Ungenügend

izel

Verbesserungswürdig: Personal & Service
They control the air conditioner temperature, it was hot and they would NOT lower it. the response we got was we are not putting any lower. Other than that we had no other issues.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 26. Okt. 2023
Dear Izel,thank you for your kind feedback and for your last stay at NH Ravenna.I am sorry for the AC, I confirm that we have a centralized system even if our guests may manage the temperature from each room.In any case the AC should be working (as per the city hall assumptions) on Oct. 25th.I hope you will have a new occasion to come back in the future.Kindest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

Susan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 26. Okt. 2023
Dear Susan,thank you very much for your positive feedback and for your last stay at NH Ravenna.We all look forward to welcoming you again here very soon.Kindest regardsBarbara Sedazzari

10/10 – Hervorragend

Michele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location!Location!Easy walk 5-10minute from train station,cruise shuttle stop is across the street from hotel on park side(signage is posted) and 10minute walk into old town (Piazza Popolo)with lots of restaurants,pizzerias and paticceries along the way!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 26. Okt. 2023
Dear Michele,I wish to thank you for you amazing review and overall for your choice to stay at NH Ravenna. I hope you will have a new occasion to come back in the future. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The gentleman at the front desk was incredibly helpful. The hotel was lovely, clean, and comfortable. So convenient to the train station. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 26. Okt. 2023
Dear William,also on behalf of my collegue of the front office I wish to thank you so much for your precious words of appreciation.We do hope to welcoming you again very soon in the future.Warmest regardsBarbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

4/10 – Schlecht

Chelsea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We are a party of six and we had three rooms. All the three rooms were hot. The AC is to function. We changed the run room, and the other room was also hot.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 7. Nov. 2023
Dear Chelsea,thank you for your feedback and for your last stay at NH Ravenna.Unfortunately at the end of October we cannot operate the air conditioning according to the municipal regulation. I hope you will have a new chance in the future to come to visit us again.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral Manager NH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Ridel

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

nitza

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Is perfect . Everything is walking distance. 2-3 minutes walking from the train station. Excellent breakfast. Walking distance from city center. I recommend this hotel. Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 26. Okt. 2023
Dear Nitza, thank you very much for your precious words of appreciation. Thank you also for your positive feedback on the excellent breakfast service. I do hope you will come back to visit us again at NH Ravenna one day. Warmest regards Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Joan, APO

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Jeanne, Prineville

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was within walking distance to main area and close to train station.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 11. Okt. 2023
Dear Jeanne,I wish to thank you very much for your positive feedback and overall for your last stay at NH Ravenna.I am so glad you appreciated our central and strategic position.I do hope you will soon have the occasion to come to visit us again in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

10/10 – Hervorragend

Brian

Gut: Zustand der Unterkunft
NN Ravenna
Excellent hotel, great restaurant and friendly service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 11. Okt. 2023
Dear Brian,our guests satisfaction is our greatest goal!I am so happy to read that you had a great experience at NH Ravenna and also on behalf of my team I wish to thank you for your precious words of appreciation.I hope you will have a new change to stay here at NH Ravenna in the future.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna

8/10 – Gut

susan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Staff and the breakfast were excellent but the area at night, is very unsafe
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 12. Okt. 2023
Dear Susan,thank you very much for your kind review and for your stay at NH Ravenna.I hope you will soon have the occasion to come back one day.Warmest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNh Ravenna

10/10 – Hervorragend

Arlene

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Terrlynn

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great surprise!
NH Ravenna was a wonderful surprise. It is conveniently located close to the train and easy walking distance to any of the major sites in the town. The staff is super friendly and helpful. The room was clean, quiet, comfortable. Definitely a place we will return to.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Barbara Sedazzari General Manager NH Ravenna am 18. Sept. 2023
Dearest Jonathan,I wish to thank you personally for your precious words towards the hotel and overall the staff.I will be sharing with them you amazing feedback, our guests satisfaction represents our greatest goal and I am really glad that you had a positive experience at NH Ravenna.We look forward to welcoming you again in the future with our usual warmth.Kindest regardsBarbara SedazzariGeneral ManagerNH Ravenna