Außenbereich

Bewertungen von GrandStay Residential Suites - Rapid City

2.5 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

1198 von insgesamt 2140 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
600 von insgesamt 2140 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
197 von insgesamt 2140 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
84 von insgesamt 2140 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
61 von insgesamt 2140 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Dagmar

Mit dem Partner gereist
Vieles im zimmer war defekt und auch sehr unsauber.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Serenity - AGM am 25. Sept. 2023
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. Thank you for choosing to 'Stay Grand'!

8/10 – Gut

Torsten

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Komfortabele Suite, alles drin. Umgebung auch sehr gut, viele Lokale zu Fuß zu erreichen. Ausflüge um Rapid City ein muss,die Bad Lands einfach nur schön und auf der Rückfahrt halt in der kleinwn Westernstadt Wall Druck sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Serenity - AGM am 22. Juni 2023
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'!

6/10 – Okay

Anja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Als wir ankamen, war die Rezeption nicht besetzt und so war es immer. Erster Eindruck ist der Empfang, dies war hier schlecht. Das erste Zimmer reklamierten wir aufgrund einer beschädigten Tür, das zweite wegen kaputter Fenster. Das dritte Zimmer war dann in Ordnung. Allerdings waren wir sehr enttäuscht von der Lieblosigkeit, mit welcher dieses eigentlich schöne Hotel schlecht gemacht wird. Geschirr war nicht vollständig, teilweise angerostet. Der allgemeine Zustand der Instandhaltung erschreckend. Es gab jedoch auch positive Dinge: Das Frühstück war für amerikanische Verhältnisse sehr umfangreich mit jeweils wechselnden 2 warmen Anteilen. Parken war gut und die Lage zu den Badlands, Custer state Park und Mount Rushmore optimal. Und der Preis war günstig,
Antwort von Serenity - AGM am 30. Mai 2023
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. Thank you for choosing to 'Stay Grand'!

10/10 – Hervorragend

Angelika

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Nettes Personal, gute Organisation und Zimnerkomfort!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Serenity - AGM am 29. Aug. 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Wir freuen uns, dass Ihre Zeit bei uns außergewöhnlich war. Vielen Dank, dass Sie bei uns geblieben sind!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, sehr große Zimmer, alles sauber und gepflegt, sehr nettes Personal, Frühstück für amerikanische Verhältnisse gut
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jami Battochio am 11. Juni 2019
Hallo und vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unsere Unterkunft zu überprüfen! Wir bedanken uns für Ihr freundliches Feedback und freuen uns, dass Sie sich für unseren Standort für Ihre Unterkunft entschieden haben. Alles Gute vom GrandStay-Team! Mit freundlichen Grüßen Jami Battochio, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gepflegtes Hotel nach amerikanischem Standard. Personal ist freundlich und stets hilfsbereit. Das Frühstück ist ist für europäische Maßstäbe einfach gehalten aber fußläufig ist ein IHOP neben dem Hotel. Die Pancakes dort sind empfehlenswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Jami Battochio am 30. Apr. 2019
We were happy to see you again and hope you enjoyed your trip and the shopping. Safe travels and we look forward to your return in the future! Thank you for choosing GrandStay! Sincerely, Jami Battochio, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gepflegtes Hotel nach amerikanischem Standard. Personal ist freundlich und stets hilfsbereit. Das Frühstück ist ist für europäische Maßstäbe einfach gehalten aber fußläufig ist ein IHOP neben dem Hotel. Die Pancakes dort sind empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Jami Battochio am 3. Mai 2019
Vielen Dank für Ihr geschätztes Feedback. Wir haben uns sehr gefreut, Sie wiederzusehen und hoffen, Sie bald wiederzusehen. Sichere Reisen! Alles Gute vom GrandStay-Team!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich machte zwei unabhängige Buchungen für 2 aufeinander folgende Tage. Diese wurden total durcheinander gebracht. Es dauerte am Abendschalter knappe 45 min das richtige Zimmer zu bekommen. Anscheinend wurden die beiden Expedia Aufträge als Änderung und nicht als zweite Buchung eingegeben.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Jami Battochio am 6. Mai 2019
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten und danken Ihnen dafür, dass Sie uns darauf aufmerksam machen. Wir arbeiten hart, um sicherzustellen, dass alle Gäste einen angenehmen Aufenthalt haben. Vielen Dank und einen schönen Rest des Tages. Mit freundlichen Grüßen Jami Battochio, Geschäftsführer

6/10 – Okay

Kai, Mannheim

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Großzügige Zimmer unfreundliches Empfangspersonal.
Personal man Empfang unfreundlich bei der Frage nach einem anderen Zimmer, da das Zimmer streng roch und direkt neben denn Fahrstuhl und über dem Indiorpool lag, was deutlich zu hören war. Das Alternativzimmer war deutlich kleiner und lag ebenfalls am Fahrstuhl. Es gab noch andere Zimmer, diese waren aber schon anderen später anreisenden Gästen zugewiesen und es bestand wenig Interesse uns zu helfen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von gav am 13. Sept. 2018
Thank you for taking the time to review our property! I apologize about your experience and will meet with my staff to make sure we do everything we can to accommodate our guests. Thanks again Thank You Sincerely, Gavin Fawbush General Manager

6/10 – Okay

Gislea, Neuss, Deutschland

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentral gelegen
Sehr freundlicher Empfang. Leider war das Badezimmer schmutzig, wurde aber schnell gesäubert. Das Hotel ist in die Jahre gekommen, das Zimmer großzügig, aber einfach. Der Preis für das Zimmer nicht ganz gerechtfertigt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Gavin am 23. Juli 2018
Thank you for taking the time to review our property. We appreciate the review and you choosing GrandStay. My apologies on the bathroom not being cleaned up to standard for you and us at checkin. I am glad my staff took care of this issue right away for you. Thank You Sincerely, Gavin Fawbush General Manager

8/10 – Gut

marita, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel is located neyr the highway and you can drive in all directions very fast.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2017
Antwort von Gavin Fawbush am 23. Aug. 2017
Thank you for the 4 STAR rating. We appreciate your time to review our property. Thank you again and for choosing GrandStay. We look forward to your next arrival. Thank You Sincerely, Gavin Fawbush General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Waren eine Nacht da. Nach einem wirklich langen Flug. Dafür war es ok.
Antwort von Gavin Fawbush am 5. Juli 2017
Thank you for the great review on our property and for giving us 4 Stars. We love hearing form our guests. I am glad you enjoyed our property after your long flight. Thank you again for choosing GrandStay. Thank You Sincerely, Gavin Fawbush General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes, komfortables Hotel
Schönes, modernes und sehr komfortables Hotel, 2 Meilen ausserhalb dem Stadtzentrum.
Antwort von Gavin am 2. Mai 2017
Thank you for the outstanding review on our property. We are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next arrival. Thank you Sincerely, Gavin Fawbush General Manager

8/10 – Gut

Agnes, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
relativ ruhiges Hotel am Stadtrand
gutes Preis-Leistungsverhältnis, Wohn- und Schlafzimmer im Preis enthalten, freundliches Personal

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Geräumiges Zimmer
Große Wohnung (Sofaecke, Küchenzeile, separates Schlafzimmer, Bad). Sehr sauberes Zimmer. Warmes Frühstück inklusive. Rezeption unfreundlich. Liegt neben Einkaufszentren und Restaurants in der Nähe der Autobahn.

10/10 – Hervorragend

Suse & Martin, Baden-Württemberg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super Hotel
sehr tolles und sauberes Hotel! Würde ich immer weiterempfehlen! Sehr schöne grosse Zimmer mit separatem Schlafzimmer und Küche.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Juergen, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Super Hotel mit einem ausgesprochen hilfreichen und zuvorkommenden Personal. Zimmer einfach phantastisch ausgestattet mit separatem Schlafzimmer, daher ausgesprochen ruhig. Das Hotel ist sehr geschmackvoll und gediegen eingerichtet und alles befindet sich in einem top-Zustand!!

10/10 – Hervorragend

Soenke, Hamburg, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bestes Hotel auf unserer USA Reise 2011
Wir hatten eine Buchung für 2 Nächte mit 2 Schlafzimmern. Dazu gibt es eine Küche mit kompletter Ausstattung. Die 2 Schlafzimmer waren geräumig und mit je einem Fernseher ausgestattet. Dazu gibt es noch einen kleinen Wohnbereich mit Sofa und Sessel. Bestes Hotel unserer Reise 2011. Mittig gelegen zu Mount Rushmore, Custer NP, Badlands NP, Spearfish Canyon. Mitarbeiter sehr freundlich und kostenfreies leckeres Frühstück. Absolut empfehlenswert.

10/10 – Hervorragend

Cassandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the fact i could cook my own meals love my room great place!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 21. Mai 2024
We're so happy to offer the option of cooking meals instead of having to eat out. Glad you loved the room, we loved hosting you!

10/10 – Hervorragend

Allen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and staff very friendly will go back
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 20. Mai 2024
Thanks so much for your review Allen, we're glad you chose to "Stay Grand"! Hope to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Tami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff and great hotel. Would have given all 5 stars but our fold out had used sheets, hut staff was quick to fix and very friendly/helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 20. Mai 2024
We're so sorry for the oversight, but glad the rest of your stay was "Grand"! Hope to see you again in the future!

6/10 – Okay

Alicia

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 17. Mai 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests and are sorry your stay wasn't as expected.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exercise room was closed for renovation and one of the dryers was out of order. Except for that the facilities were great. Location was central to all attractions around Rapid City. Staff were very friendly and knowledgeable. I would highly recommend this facility.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 14. Mai 2024
Thanks so much for taking the time to provide feedback about your stay. Our fitness center has reopened with brand new equipment so we hope you get a chance to visit us again and enjoy it!

10/10 – Hervorragend

Allen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wife and I are on a 10 state, 3400 miles road trip. This by far was the absolute nicest room!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 14. Mai 2024
We're so happy to hear this Allen, thanks for choosing to "Stay Grand" and have fun on your big adventure!

8/10 – Gut

Charlene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet location, comfortable beds, clean, & great water pressure in showers, helpful front staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 14. Mai 2024
We're so pleased you enjoyed your stay, thank you for choosing to "Stay Grand"! We hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Lora

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious room. Clean and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 10. Mai 2024
Thanks for your feedback Lora, we're so glad your stay was Grand! Hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Osmar

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very good place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 14. Mai 2024
Thank you for choosing to "Stay Grand" Osmar! We hope you'll visit us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Tamra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stay here a lot
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 6. Mai 2024
Thanks for the love again, Tamra, and for choosing to 'Stay Grand'!

10/10 – Hervorragend

Christy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This hotel was so nice for our family of 4. I was a little hesitant because it looked a little outdated but truly this was one of the best hotel stays I’ve had! It was so comfortable, quiet, and the staff was sooooo friendly! Absolutely can’t wait to stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 3. Mai 2024
Christy we are so happy you decided to stay with us! We're adding some new furniture and fixtures this year and hope you enjoyed the brand new pillowtop mattresses. Thank you for staying Grand!

10/10 – Hervorragend

Tamra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
This is our favorite place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 2. Mai 2024
And you're one of our favorite guests Tamra! Thanks for staying Grand!

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The lobby is welcoming and warm. Check in was easy and Paul at the front desk is super nice. The one bedroom suite is quite spacious with kitchenette and jetted tub. We would stay here again. ☺️
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 29. Apr. 2024
We're so glad your stay was "Grand" and hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Wendy Marie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 25. Apr. 2024
Wendy: We're so happy the hotel and staff exceeded your expectations, thanks for Staying Grand and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 9. Mai 2024
Thank you for your five star rating, we're happy you chose to "Stay Grand"!

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would stay here again. Excellent staff, nice, clean and spacious room
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 8. Apr. 2024
Jamie:We're so happy your stay was GRAND and hope to see you again soon!Yours in Hospitality,Tracey KennedyGeneral Manager

8/10 – Gut

Aaron

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Property was as expected, rooms was as expected. Beds and pillows were comfy. Happy to have a kitchen, no oven, and we didn’t have enough utensils for our family of 5. Staff was friendly, front desk was friendly, would stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Tracey Kennedy am 8. Apr. 2024
Thanks so much for your feedback, Aaron. We strive to keep utensils stocked in our rooms and are happy to provide extras for larger groups. We hope to serve you again in the near future!Yours in Hospitality,Tracey KennedyGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Arlene

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The deal I was able to get for our deluxe studio was extremely affordable- even with two pets! The breakfast provided was good. My son and I were disappointed that the pool was small and the spa wasn’t working. The back door also did not work due to ice freezing the key system. Other than that, it was a very pleasant stay and I would recommend this hotel and stay again :)
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'!

6/10 – Okay

Randy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I was not informed until after I checked in the hot tub was down ( one of the main reasons for the stay). We could get in and park easily, the breakfast was delicious.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave us a review as your feedback is very important to us. I do apologize for the hot tub being down during your stay. We hope to have it up and running again soon.

10/10 – Hervorragend

Nanette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Frienliness, and very helpful ...especially Mayme and Dawn..thank you.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Imadylle

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Family friendly! Very affordable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Molly

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There were a few things I needed during my stay ( no dish for the microwave, needed quarters for the laundry, needed to extend my stay) and the front desk staff were friendly and immediately resolved whatever I needed. I felt safe here and felt like “ home”. The pool was and hot tub were fun for all of us ( traveled with kids).
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

8/10 – Gut

Deneen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property fit my needs for my trip to Rapid City fo an extended stay. It gave us room to spread out and not feel cooped up in a hotel room for 3 days.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Stefani

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

8/10 – Gut

Chris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

8/10 – Gut

Tracy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good spot to get to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 20. März 2024
Thank you so much for taking the time to leave us a review as your feedback is very important to us.

10/10 – Hervorragend

Rita

Mit der Familie gereist
Was a very nice stay staff was very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von GM am 19. März 2024
Thank you so much for taking the time to leave us a review as your feedback is very important to us.

2/10 – Ungenügend

Nicholas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Well to start, when I got to my room there was no toilet paper or towels. I called the front desk and let them know. The desk stated they would have some down shortly. 2 hours of waiting I went to the desk myself and was told they forgot. My first night I had to listen to a lady screaming and crying on the phone in the next room most of the night. The hot tub and floor around had candle wax all over the place. The room was outdated and just grimy looking. The fridge in the room had not been wiped down and was dirty inside. The second night the room on the opposite side of me had their tv blasting and would not turn it down. Definitely will stay somewhere else next time I’m in town.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von GM am 12. März 2024
Thank you so much for taking the time to provide your feedback as it is very important to us. I do apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. We have used this as an opportunity to coach our new housekeeping team.

4/10 – Schlecht

Sontavio

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von General Manager am 4. Apr. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. Thank you for choosing to 'Stay Grand'! Thank you,Kodi DobbinsGeneral Manager

6/10 – Okay

Kimberly

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von GM am 27. Feb. 2024
Thank you for taking the time to review on your recent stay with us. We value the opinion of all of our guests. We are so glad that your time with us was exceptional. Thank you for choosing to 'Stay Grand'!

10/10 – Hervorragend

Janelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Loved our room. Stay here often, and staff is always welcoming and courteous!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GM am 23. Feb. 2024
Thank you for leaving us a review as your feedback is very important to us. We are so happy to hear you had a great stay.