Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Hotel Clarendon

3.5 out of 5
Hotel Clarendon
57 rue Sainte-Anne, Québec City, QC

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

1163 von insgesamt 1521 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
287 von insgesamt 1521 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
47 von insgesamt 1521 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 1521 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1521 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral, alles wichtige Fussläufig erreichbar. Tolle Brasserie im Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 18. Aug. 2023
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

CAROLE

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von N. Bruyere, Superviseur de la réception am 3. Aug. 2023
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel!
Sehr schönes Hotel an einer ausgezeichneten Lage für den Besuch Québec‘s. Schönes Zimmer, bequeme Betten, feines Frühstück. Gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Stephanie Front Desk Assistant Manager am 12. Aug. 2022
Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us. We are hoping to be able to welcome you back here. Best regards

10/10 – Hervorragend

Jenifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well maintained and conveniently located
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mathilde Leclair, Superviseure de la réception am 24. Mai 2024
Hello, Thank you for your stay at the Hôtel Clarendon. We thank you for your nice comment and are happy to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back for future stays. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous old hotel with all the necessary updates to make the rooms perfect for modern travelers, such as usb ports, modern bathroom, all while keeping the ambience of an old refined hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mathilde Leclair, Superviseure de la réception am 24. Mai 2024
Hello, Thank you for staying at the Hôtel Clarendon. We are delighted to read that you had a pleasant stay and thank you for taking the time to leave us a lovely review. We look forward to welcoming you back for future stays. Best regards,

8/10 – Gut

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pancakes kinda cool and I would recommend giving free water at the lobby. However, the rest was awesome. I recommand
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mathilde Leclair, Superviseure de la réception am 22. Mai 2024
Bonjour,Thank you for your stay at the Hôtel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are taking your comment concerning the water seriously. We are hoping to welcome you back here for another lovely stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von N. Bruyère, Front Desk Supervisor am 23. Mai 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Salomon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a one night stay after experiencing a flight cancellation. We had passed by this hotel a few days earlier & commented on it’s central location. Close to everything in Old Quebec. The hotel is exceptionally clean. The common areas also were very clean & recently painted. Plenty of wainscoting throughout. It’s a mixture of vintage and modern.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Mathilde Leclair, Superviseure de la réception am 15. Mai 2024
Hello, Thank you for staying at the Clarendon Hotel. We are delighted to read that you had a pleasant stay and thank you for taking the time to leave us a lovely review. We look forward to welcoming you back for future stays. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Hanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Mathilde Leclair, Superviseure de la réception am 15. Mai 2024
Hello, Thank you for your stay at the Hôtel Clarendon. Thank you for taking the time to leave us a lovely review. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Gabriela

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Very cozy and in the middle of old Quebec city
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von N. Bruyère, Front Desk Supervisor am 11. Mai 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and service. The valet service was a wonderful idea as it would be impossible to find parking in this area of Old Quebec.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 10. Mai 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

4/10 – Schlecht

SERGIO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property was clean. But our room was like walking uphill and the bed was very uncomfortable. The staff was rude and not that helpful .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von N. Bruyère, Front Desk Supervisor am 10. Mai 2024
Bonjour, Thank you for stay at the Hôtel Clarendon. We are sorry to read that your stay was not totaly to your liking and we thank you for taking the time to write us a comment. Our beds all have been changed in 2019, and as it was duiring the pandemic, they are considered as pretty new. The brand is coming from Québec. They are mid-hard, with a soft bambu cover on the top. Our guests usually like our matresses so we are sorry that it was not as convenient for your stay.Please, do not hesitate to contact us directly for your next stay in the heart of the old Québec so that we could advice you on which room could accomodate you in the best way.Best regards.

8/10 – Gut

Grace

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 10. Mai 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Balapuwaduge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 2. Mai 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 29. Apr. 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Domenica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it! The personnel are amazing, the location is the best!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 28. Apr. 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was superb! We were lucky to get Room #600, which is a corner room on the top floor. The views of old Quebec were amazing!!! 4 min walk to Chateau Frontenac and other historical sites. The #11 city bus in front of hotel took us straight to the Musée national des beaux-arts du Québec to see the Rembrandt exhibition. Plenty restaurants in approximity of 10 min walking radius. The room was big, very clean and the beds very comfortable. The reception lady, Caelum, was extremely helpful and accommodating.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyère, Front Desk Supervisor am 27. Apr. 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Kam Shan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 27. Apr. 2024
Bonjour, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Claude

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von N. Bruyère, Superviseur de la réception am 13. Mai 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’Hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement au cœur du vieux Québec. Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour un autre séjour réussi !Bien à vous

10/10 – Hervorragend

Skarleth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 25. Apr. 2024
Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Renee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was good, staff are friendly. Even the valet guys are friendly with good service as well as restaurant staff. It would be better if parking is accessible to us instead of valet parking. Prime location, walking distance to all amenities or places to visit around.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 21. Apr. 2024
Bonjour,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly, helpful staff. Great location for seeing Old Quebec.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 19. Apr. 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Imai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyère, Superviseur de la réception am 19. Apr. 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Aldrin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything in old quebec
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von N. Bruyere Front desk supervisor am 19. Apr. 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Valérie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'emplacement est idéal
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyère, Superviseur de la réception am 13. Apr. 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Nicola Hegan, Ridgeway

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Superviseur de la réception am 11. Apr. 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Graham

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel. Excellent service. Propreté impeccable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von N. Bruyere, Superviseur de la réception am 11. Apr. 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Omnia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 3. Apr. 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Nicola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only thing I would change would be to add a small refrigerator to the rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 3. Apr. 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

kyoung sun

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The facilities are old but well maintained. Thank you for the kindness of the staff. I would like to stay at this hotel again if the towels and pillows are replaced with new ones.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 3. Apr. 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Martin, Longueuil

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Waooooooow!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 1. Apr. 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

8/10 – Gut

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice location and very well maintained
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 1. Apr. 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

6/10 – Okay

Shahin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, acceptable!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 31. März 2024
Hi, Thank you for stay at Hotel Clarendon. We are sorry to read that your stay was not totally to your liking. We thank you for taking the time to comment your stay. However, we would like to know more precisely what could be improved. Could you write us with your remarks ? Best regards.

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and staff was very friendly & helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 27. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

normand

Mit der Familie gereist
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 26. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

8/10 – Gut

annie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
lovely location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Front Desk Supervisor am 25. März 2024
Bonjour, Hi, Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

6/10 – Okay

isabelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le lit le moins confortable que j’ai dormie. La chambre est petite, j’ai été relativement déçu pour le prix.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyère, Superviseur de la réception am 25. März 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes désolés d’apprendre que votre séjour n’était pas à la hauteur de vos attentes. Nous vous remercions pour votre commentaire et prenons en considération vos recommandations.

10/10 – Hervorragend

Phillipe

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyère, Superviseur de la réception am 13. Apr. 2024
Bonjour, Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre établissement. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von N. Bruyere, Superviseur de la réception am 6. Apr. 2024
Bonjour, Merci d'avoir choisi l'hôtel Clarendon pour votre séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que tout s'est passé comme vous le souhaitiez.Nous serons ravis de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Clarendon.

10/10 – Hervorragend

Bruno

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1ere expérience et à refaire.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 19. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Mit der Familie gereist
Superbe endroit!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 19. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

8/10 – Gut

Alessandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall nice hotel. It is the perfect location as it is central. Very nice lobby and restaurant ambiance. My complaints are that I find the restaurant lunch and dinner menus very limited, and that there is no fridge in the room. I feel that a good hotel like that should provide a fridge.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 10. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. Please note that only our economic and regular type are not equiped with a fridge all other room type are equiped with one. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regardsS. GuimondFront Desk Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Viden

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Impeccable
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 8. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

8/10 – Gut

pascal

Mit der Familie gereist
Très bien qualité prix !!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 8. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

8/10 – Gut

Sophie

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 26. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 6. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Catherine Margaret

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great spot in old Quebec City. The valet service was impeccable (Mario and Alex). Could get cabs easily. Staff speak English well when needed. Les Mordus Restaurant makes amazingly fluffy scrambled eggs...yum. Rooms are clean and bathrooms newly renovated. Loved everything. .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 6. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 6. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards

10/10 – Hervorragend

Carole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emplacement au centre de tout. Personnel courtois et efficace. SIlencieux et calme. A recommander
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von S. Guimond Directrice Adjointe de la réception am 6. März 2024
Bonjour,Merci d’avoir séjourné à l’hôtel Clarendon. Nous sommes heureux d’apprendre que dans l’ensemble, votre séjour chez nous s’est bien déroulé et que vous avez appréciez. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau chez nous, pour un autre beau séjour. Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Tomotaka

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von S. Guimond Front desk assistant manager am 23. März 2024
Hi,Thank you for your stay at Hotel Clarendon. We are delighted to read that overall; you enjoyed your stay here with us and that everything went smoothly. We are hoping to be able to welcome you back here for another lovely stay. Best regards