Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Iberostar Selection Bávaro Suites - All Inclusive

5 out of 5
Iberostar Selection Bávaro Suites - All Inclusive
Carretera Arena Gorda - Playa Bavaro, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

8,2

Sehr gut

490 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
253 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
155 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
51 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
54 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit sehr gutem Essen - Top Strand Lage und sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 30. Okt. 2023
Sehr geehrter Gast,Ein so positiver Kommentar, wie der Ihre ist die beste Bestätigung dafür, dass wir in die richtige Richtung arbeiten. Vielen Dank im Namen des gesamten Teams.Mit freundlichen Grüßen,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Axel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und saubere Unterkunft. Die Zimmer sind geräumig und gepflegt, das Essen ist vielfältig und sehr gut. Der Service war aufmerksam und freundlich. Wir können das Hotel jederzeit empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 13. Okt. 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank im Namen des gesamten Teams, dass Sie nach Ihrem Aufenthalt bei uns eine so positive Meinung geäußert haben.Die Tatsache, dass Sie Ihren Urlaub genossen haben, ist für uns die beste Bestätigung dafür, dass wir in die richtige Richtung arbeiten. Mit freundlichen Grüßen,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Doris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles in bester Ordnung.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2023
Antwort von Online Reputation Manager am 19. Juli 2023
Sehr geehrter Gast,Wir haben uns sehr gefreut, diese positive Bewertung nach Ihrem Urlaub in unserem Hotel Iberostar zu lesen.Mit freundlichen Grüßen,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

8/10 – Gut

Maike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Volker

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaubshotel
Gutes AI-Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war schön und sauber
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2021
Antwort von Quality Manager Online am 23. Apr. 2021
Sehr geehrter Gast, Wir danken Ihnen für dieses positive Feedback nach Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel Iberostar. Mit freundlichen Grüßen. Quality Manager Online Iberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt, das Personal sehr freundlich.
Ich kann diese Hotel auf alle Fälle weiter empfehlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2020

4/10 – Schlecht

Timon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms and the beach are nice! But on their website they offer 5 or more a la carte restaurants. Open were only the buffet and one (partially) a la carte restaurant. The food had (sadly) a low variaty and quality. So all in all, it is a nice hotel with a nice beach, the food is bad and not worth the price and the employees are not always as friendly as you expect.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent in everything ,and big thanks to Michael at the Los Haitises restaurant and his Superb attention!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Quality Manager DR. am 26. Mai 2019
Dear guest, First of all, we want you to know that the way you have described your stay with us is really helpful and we thank you for providing your rating. We would be happy to welcome you back to one of our hotels in the future. Best Regards, Quality Manager Iberostar Selection Bavaro.

4/10 – Schlecht

Guido

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel wird immer schlechter!!!
Ich war nun das 5 mal in diesem Hotel und ich muss sagen, es hat sehr nachgelassen! Es wurde nichts erneuert, alles wurde einfach überstrichen und notdürftig ausgebessert! Bad war verschmutzt und teilweise kaputt, nicht würdig eines IBEROSTAR HOTELS
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Quality Manager DR. am 14. Apr. 2019
Dear Guest, Thanks for your input.

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Quality Manager DR. am 20. Dez. 2018
Dear Guest, Thanks for your input.

10/10 – Hervorragend

Ilona, München, de

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr ruhig gelegene, weitläufige Anlage mit sehr schönem langem Sandstrand. Genügend Sonnenschirme und Liegen vorhanden.
Aufenthalt von 17 Nächten im November 2018
Antwort von Quality Manager Online am 26. Dez. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank, dass wir Sie in unserem Haus begrüßen durften. Das Wohl unserer Gäste liegt uns am Herzen und Ihr Feedback ist sehr wertvoll für uns. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Quality Manager Online Iberostar Dominican Republic

8/10 – Gut

Sab

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel in sie Jahre gekommen wird aber sehr gut gepflegt. Die Bäder sind etwas klein aber ausreichend dort müsste renoviert werden. Ansonsten tolles Essen, sehr viel im Angebot. Preis-Leistung passt perfekt. Was uns gestört hat ist dass Liegen am Strand reserviert werden teilweise werden auch gerne 4-5 Liegen zu zweit reserviert. Pool auch da waren wir aber nicht. Wir würden es wieder buchen.
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2018
Antwort von Quality Manager Online am 26. Dez. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie an unserem Reiseziel bleiben und Ihre Freude und Enttäuschung über Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Ihre Meinung ist für uns sehr wichtig und wir werden sie zur Verbesserung nutzen. Bitte komm bald wieder, Quality Manager Online Iberostar Dominican Republic

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage, gutes Essen.
Grundsätzlich eine tolle Anlage. Das Essen ist gut und abwechslungsreich. Das Servicepersonal ist freundlich und hilfsbereit, an der Reception eher dürftig. Es ist ärgerlich, dass immer alle die Liegestühle reserviere, aber fast nie nutzen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Super essen .Es gibt sehr oft Langusten,viel Fisch .Paella frisch amStrand zubereitet .Markengetraenke .Sehr freundliches Personal .Sauberkeit der Zimmer nicht 100 prozentig aber ok.Kellner bringen Getraenke bis bei die Liegen .Viel Natur rund um die Bungalows alles sehr gepflegt .Auch schoen mit den Tieren in der Anlage Flamingos Reiher.
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2018
Antwort von Quality Manager DR am 28. Mai 2018
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihr Feedback und die Zeit, die sich genommen haben es zu schreiben. Es freut uns sehr das unser Haus Sie in allen Bereichen überzeugen konnte und Sie einen hervorragenden Urlaub bei uns verbracht haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste ist immer wieder eine tolle Bestätigung für unsere Arbeit. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns verwöhnen zu dürfen und wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße, Qualitätsmanager IBEROSTAR Dominikanische Republik

10/10 – Hervorragend

ines, bremgarten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Urlaub im Paradies
Wir sind mit unserer kleinen Tochter in diesem Hotel gewesen und können das Hotel nur weiterempfehlen. Essen war sehr lecker. Der Strand wunderschön und sehr sauber. Der Service ausgezeichnet. Einen besonderen Dank möchten wir an das Personal im Restaurant - Juan und Co. Aussprechen sowie an unsere Zimmerreinigungskraft Miledy! Was verbesserungsfähig wäre, ist die Hilfsbereitschaft am Empfang sowie die Kinderanimation, die leider dem sonstigen Hotelstandard nicht ganz gerecht wird. Alles in allem aber ein ganz tolles Hotel, wo wir definitiv nochmals hingehen würden.
Aufenthalt von 21 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Waren vor 10!jahren schonmal dort, das Hotel hat einen schönen Spa und großes Fitnessstudio. Gegenüber früher etwas an Charme verloren
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Mary Sharon, Little Silver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice resort. rooms are a bit warm and nothing ever dries in there, even when hanging a bathing suit, it stays wet. sliding door very difficult to open and lock. beach was well maintained and beautiful. pool areas clean and nice. drinks were weak at all bars except the lobby bar. the reservation system is not well run. ended up having dinner at the buffet more times than we would have like to due to not being able to get in anywhere else. i think all restaurants should have required reservations. i witnessed many upset patrons on long times waiting to eat at a restaurant. the staff was lovely and friendly. overall, very nice time.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Mai 2024
Dear Mary,We would like to express our appreciation to you for this positive review. It would be an honor to serve you again in the future and until then we wish you all the best.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful people very personable.❤️
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Mai 2024
Dear Sandra,It is always a pleasure to receive positive feedback like yours from our valued guests. We hope to see you again in the not too distant future. Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bávaro

10/10 – Hervorragend

Cathal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 27. Mai 2024
Dear Cathal,Thank you for sending us your feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay. Please come back and visit us again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

4/10 – Schlecht

Maksim

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Janna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Martha c

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

allison d

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect vacation for with or without children. So much to do. Beautiful beach and fun pools. We be back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 14. Mai 2024
Dear Allison,We appreciate the time you have taken to write this review after your visit and the positive feedback you have shared.We look forward to welcoming you again, very soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

8/10 – Gut

Jorge

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great experience overall
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 6. Mai 2024
Dear Jorge,Thank you for sending us your feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay. Please come back and visit us again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

8/10 – Gut

james

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grounds were beautiful! Very walkable area with everything only a few minutes away. The beach was just beyond the pool in close proximity. Very comfortable rooms but the air conditioner could have been better! Staff was super friendly and helpful!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 6. Mai 2024
Dear James,First of all, we would like to thank you for your kind review of your recent holiday with us at our hotel.Such a friendly review is, of course, a great pleasure to read and confirms for us that our daily actions are worthwhile and that we are on the right path with our numerous efforts.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

John, Rumford

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Antulio, Monroe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great food. Excellent customer service
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Apr. 2024
Dear Antulio,We appreciate these words.Please come back and visit us again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful place to relax and enjoy… great place for family with children. The staff is super friendly and nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 22. Apr. 2024
Dear Maria,Thank you so much for this feedback, we were more than happy to serve you.It would be our pleasure to welcome you again in the near future.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Holly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This resort was FANTASTIC!!!! I traveled with my two teenagers and we had the best week! The rooms were lovely and spacious (and very clean!), the restaurants were all delicious…we particularly enjoyed the buffet which had a different theme every night so there were plenty of different choices. The grounds were incredibly beautiful and well maintained. The front desk service went above and beyond…we didn’t end up with a double bed room for the kids like requested so they brought in an extra mattress and set it up! They were also quick to fix our safe when it stopped working and my shower when it was clogging. They also gave us an extra hour at checkout time for free. I cannot say enough about our stay and the staff! Worth every penny!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 16. Apr. 2024
Dear Holly,We want first of all for you to know that we are really pleased that you had such a fabulous holiday with us and we want to thank you for sharing your wonderful experience with others. As we work hard on a daily basis to exceed the needs and goals of our valued guests and provide them with a feeling of joy and total comfort, we are flattered by your kind words.Again, we want to express our gratitude for this wonderful feedback and hope to have the honor of serving you again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Hacienda Dominicus

8/10 – Gut

Remidios F

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay. The beach is beautiful and they take great care of the property. The staff was excellent. We loved all the places to grab food and drinks and loved the ice cream shop need the pool. The only issue I had was the cleanliness of the room. When we checked in, the bathroom was not very clean and the bed sheets had stains. It was eventually fixed but was a little frustrating. A wonderful vacation!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 12. Apr. 2024
Dear Remidios,We would like to first thank you for your kind review of your recent holiday with us. Your friendly review of our hotel is, of course, a great pleasure to read and confirms for us that our daily actions are worthwhile and that we are on the right path with our numerous efforts. We are glad to know we were able to solve any issues you experienced and that you could enjoy your stay anyway.Again, we thank you for your pleasant review of our hotel and hope that Iberostar will continue to provide you with excellent holiday experiences in the future.Best Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

8/10 – Gut

Brea

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Christy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

anne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful kept hotel and grounds. In some areas the staff let it down. Although the rooms were cleaned daily sometimes they were not properly cleaned.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 11. März 2024
Dear Anne,Thank you for sending us your feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay. Please come back and visit us again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

6/10 – Okay

Xinyan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
we have quite some mixed feelings about stay there. Pros: staffs are overall friendly. beach is great. buffet is above average. 24-hour coffee store is a plus (when room service becomes unavailable after 11:00pm). Also for us it is safe to walk around in the hotel area. Cons: toilet flushing system is really really really poor, lacking pressure to flush down properly. Imagine when it's not cleaned, and you need to wait for an hour so that there's enough water and then you try flushing again, but still impossible to .... (it is really a nightmare) Room smells like mould, everything feels moist. There's no bottled water provided - we are given two bottles (seem filthy so we did not use it) to get water from a "station". To be honest it is a little ridiculous. Some restaurants are good but reservation can be difficult, and options on menu are quite limited.
Antwort von Online Reputation Manager am 6. März 2024
Dear Xinyan,First of all, we would like to express our gratitude to you for sharing your experience with us today.We regret that you were not completely satisfied with the room that we accommodated you during your stay with us, especially due to the smell, and that the bathroom was not to your liking.  At our hotel we try to ensure that our guests have a wonderful stay in comfortable and spotless rooms as we know that it is paramount to a pleasant holiday. We are very sorry that we did not fulfill your expectations on this visit. For a future instance, we encourage you to approach any member of our staff with your concerns, since they will be more than happy to help you make your stay more enjoyable.Thank you for trusting us with your rest. We hope to have the opportunity of providing you with new and improved experiences in the future.Kind regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Devi

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

George

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anthesa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

George Dimitrios

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing family friendly property with great food and many entertainment options.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 26. Feb. 2024
Dear George,Thank you for sending us your feedback, we are very pleased that you enjoyed your stay. Please come back and visit us again soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

10/10 – Hervorragend

Rox

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good food! The animation was great! It was a relaxing place. I would recommend it!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 19. Feb. 2024
Dear Rox,We are delighted to read this comment and know that you had a great time at our hotel. Please come back and see us again in the not too distant future.Best regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

6/10 – Okay

Suzy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Poor entertainment, frustrating dinner reservation experience, food was fair at best
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Online Reputation Manager  am 6. Feb. 2024
Dear Suzy, First of all, we would like to thank you for sending us your feedback. We sincerely regret that on this visit we did not please you with our customized service, gastronomic offer and entertainment. We shall use your constructive critique and ideas to help us reach our goal of complete customer satisfaction. We hope to have the pleasure of your company in the future and fulfill all of your expectations in true Iberostar style. Best regards, Online Reputation Manager Iberostar Selection Bavaro

6/10 – Okay

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Facilities are old, however kept ok. Food was good, better than other hotels (even pricier ones) Someone in my party got a terrible stomach bug, we think from ice water at the bar. Beach was lovely Pool felt crowded
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Online Reputatuion Manager  am 31. Jan. 2024
Dear Diana,Thank you for sharing this feedback. We are glad that you enjoyed our beach.However, we are very sorry to read that you suffered from a digestive disorder while in our hospitality. Please allow us to explain that we follow all European health and safety guidelines and inspections surrounding our cuisine and facilities. We do not have similar reports from other guests; nevertheless, we are very sorry that you suffered from this condition and that it made your holiday with us less than perfect.We hope that you had a pleasant journey home and would be grateful to have your company again in the future.Best regards,Online Reputatuion Manager Iberostar Selection Bavaro

4/10 – Schlecht

James

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel decoration was beautiful. The food was delicious and different. The bedroom needs to be clean better and the bathroom as well I had one issue with one of the driver’s that had preference over other guests. I was waiting to be taken to my room and the driver took other guests that came after me which was very disrespectful
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Online Reputation Manager am 11. Jan. 2024
Dear Melissa,Thank you for your feedback. We're delighted to hear you enjoyed the beautiful hotel decoration and delicious food. We apologize for the cleanliness issues in your bedroom and bathroom.Additionally, we appreciate you bringing to our attention the incident with the driver. We sincerely apologize for any inconvenience caused, and we will address this matter to ensure better service in the future.We value your input and hope to welcome you back for an improved experience.Best regards,Online Reputation ManagerIberostar Selection Bavaro

4/10 – Schlecht

Ken

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023