3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Grand Bavaro Princess - All Inclusive

4.5 out of 5
Grand Bavaro Princess - All Inclusive
Playas De Bavaro, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

8,0

Sehr gut

1335 von insgesamt 2803 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
704 von insgesamt 2803 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
370 von insgesamt 2803 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
202 von insgesamt 2803 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
192 von insgesamt 2803 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 21 Nächten im November 2023
Antwort von J. De La Vieja am 8. Jan. 2024
Dear Roger. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

Tamara

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
- Der Pool war dreckig - hatte sogar Wasserflöhe - Die Animation grauenhaft, kein Alternativprogramm am Abend -Die Musik sehr laut und schlechte Qualität - Das Essen in den A la Carte Restaurant eingeschränkt vorhanden Für ein Stück Fleisch bezahlt man sehr viel Geld und erhält nur schlechte Qualität - Die Anlage wird sehr sauber gehalten - die Zimmer dagegen nur mittelmässig. Laken 10 Tage nicht gewechselt! Dusche stinkt nach Urin. Zimmer sind teils schimmlig. - Alles ist in Dollar angeschrieben, jedoch wird alles umgerechnet in Dom.Peso wenn man mit Karte bezahlt. Wechseln kann man im Hotel aber kein Geld. Bancomat gibt nur Dom.Peso. - Wollen für jede Dienstleistung ein Trinkgeld
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 5. Dez. 2023
Dear Tamara. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. Please also accept our apologies for any possible inconvenience you may have had staying here with us. We highly appreciate that you brought these issues to our attention in order to take corrective action and avoid a similar situation in the future with other guests. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

2/10 – Ungenügend

Ulrich

Vergiftung vom Rest. SOHO (Platinumpacket)
Habe im Restaurant SOHO ein Abendessen gegessen und danach musste ich schnell ins Zimmer wegen Übelkeit...Habe alles erbrochen doch dem nicht genug giengs die ganze Nacht so weiter... (kotzen wie nie in meinem Leben und Durchfall (Wasser). morgens in Notfall im Hotel (200us) doch keine Hilfe!!!! Also ab ins Spital mit dem Taxi....dort angekommen verlangten sie ein Depot von 4000US. mich hat fast der schlag getroffen. Schlussabrechnung war 3100US. aber mir giengs so schlecht, dass ich geblieben bin.... Mit viel Antibiotika konnte ich die Klinik nach 2 Tagen wieder verlassen.....das alles nach dem Scheissfrass von diesem Platinumpacket....Danach strenge Diät,also absolut kein Feriengenuss (wie mans erhofft hat) Für mich NIE WIEDER!! und für Sie??? Überlegen sie gut vor einer Buchung.... Grüsse U. Frei Schweiz
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 1. Dez. 2023
Dear Ulrich. Thank you for your feedback. We appreciate that you choose our hotel as your tourist destination but deeply regret that your stay was not as good as you were expecting because our main goal will be always try to please all our guests as much as we can. We regret the inconvenience you had staying at our property and we cannot deny that you could have contracted this sickness even by poor food handling practice but it is not necessarily it could happen at our Resort as it could have been also at the Airport, in the Airplane, at any excursion that they could have made...among others. We are used to see guests that in the excitement of their vacations, forget very simple and hygienic procedures like washing their hands after going to the bathroom, or before eating. We would like to explain that the handling and hygiene of our Food and Beverages is one of our main priorities and this is the reason why we are affiliated and follow the international Food Safety Program (the Crystal standards), which evaluates and audits all the levels of quality in food and beverages as well as everything related with the quality and hygiene periodically. In this sense, we would like to inform you that, certainly, many people may experience gastrointestinal disorders when they visit some Tropical countries as the Dominican Republic, which could be directly related to several factors among which we can emphasize: allergy to some native product, upheavals caused by a diet change (different food consumption from those of the habitual diet or a disturbed consumption of certain products), or the certain food or drinks mixture. Also another way, and this could be the most common on our opinion, is to be infected by a traveler virus which is very contagious. It is important to mention that we, (employees and management) also eat the same food as our guest, every day of the year. By the time you were here, we had an average of more than 2,000 guests and more than 1000 employees and any kind of contamination would have been detected in a larger number of people. Finally it is important to remark that our guest service department receive everyday a report (sending by the medical center)where detailed every activity they had during the day, week and month and contrary to what you wrote, any case of gastro illness was reported by this time. One more time we regret the inconveniences you had during your stay but it is always important washing the hands before eating.Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

6/10 – Okay

Mercedita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen ist nicht überall gut. Grill Restaurant vorne am Meer Katastrofall (eng, Plstikbestek, usw.)
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 28. Nov. 2023
Dear Mercedita. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. Please also accept our apologies for any possible inconvenience you may have had staying here with us. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

Chandrakumar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 2. Nov. 2023
Dear Chandrakumar. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Nicola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von J. De La Vieja am 30. Okt. 2023
Dear Nicola. Thank you for rating us. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Stephan

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von J. De La Vieja am 16. Okt. 2023
Dear Stephan. Thank you for rating us. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

Jana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Die Unterkunft bietet sehr sehr viel für die Gäste an. An sich, sieht alles auch wunderschön und gepflegt aus. Ich bin auch nicht sehr pingelig, doch finde ich, dass das Thema Sauberkeit und Hygiene etwas besser laufen sollte. Der Pool ist leider nicht so sauber und auch in den Zimmern kann besser geputzt werden. Dafür ist der Strand ein Traum. Mein Sohn hat sich im Pool leider einen Virus eingefangen, ich glaube, wenn dieser häufiger gereinigt werden würde, dann wäre dies nicht geschehen.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2023
Antwort von J. De La Vieja am 1. Mai 2023
Dear Jana. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you may have had during your holidays. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Beach is top, Hotel not...
Quality of food is good, but most of the food is cold when it gets served, even at the buffet the food is not warm enough. Room service is very inconsistent; towels were not replaced at times. Cleaning service was mostly unsatisfactory. (Nov. 26 there was a grape on the floor next to one of the beds, although we never brought any food to the room! One of the sleeping pillows was on the sofa!) The room didn't seem cleaned at all. And the door was left open! It seemed that somebody went through our luggage, possibly when the housekeeping staff left the door open! One of your guests informed us that she had jewelry stolen from her safe! Many of the waiters don't seem to understand English. They brought us the wrong orders repeatedly when we had a special request. The minibar was also not refilled regularly. One soft drink was actually expired for a few weeks. There is a lot of traffic on the pathways, in the resort and we had to step aside into the wet grass many times. Sunday, Nov. 27 the PBG pool didn't provide any beach towels. We were asked to get the towels from our room. They only provided exchange towels they said. We called multiple times guest services and information, but mostly our calls were not even answered. We complained at the Platinum concierge in person. The hotel did not offer any compensation and was not replying to us in time, after we departed, they said we should have contact them earlier, not on a sunday...
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022
Antwort von J. De La Vieja. am 13. März 2023
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you may have had staying within us. We highly appreciate your valuable feedback as the best way to improve our quality. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

Norbert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Summary: Hotel facilities, rooms and surroundings are super - staff, service, food and drinks rather poor. The hotel grounds are very large, but still very well maintained. The rooms (we had a junior suite) are very spacious and well maintained. They are cleaned daily. The beach is great, spacious and the seaweed is removed daily. The only thing that should be stopped is the reservation of sunbeds. If you want to get a sunbed, you have to be at the beach before 9am. This is annoying and should be forbidden by the hotel management. The staff is consistently unfriendly and has no desire to work. Again and again orders were forgotten or deliberately not taken - you feel like a burden and unwelcome. We speak Spanish and English, so it can't have been the language. I would like to see more hospitality for this price. The food is at most on the level of a better hostel and not on a 5-star level. The buffet resembles a battle and you have to stand in line for a long time. There are standard dishes at most and even these are not always edible - for example, French fries are served half raw - the staff seem overwhelmed by the number of guests. The a la carte restaurants are a little better, but the reservation process alone is stressful and annoying. The drinks are also not worth the price. Cocktails are not professionally prepared and the alcohol is definitely stretched or fake and really all the wines are not enjoyable. It was very, very disappointing.
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2023
Antwort von J. De La Vieja am 6. März 2023
Dear Norbert. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you may have had staying within us. We highly appreciate your valuable feedback as the best way to improve our quality. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Jamila

Gut: Komfort des Zimmers
Great hotel but not so great management
It’s a beautiful new resort but the rooms are very dirt even right before check in and guests reserve the lounges at the beach so you have no chance to receive a good place after 12pm and all towels are gone. The management should be stricter in preventing lounge reservations.
Aufenthalt von 12 Nächten im Februar 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 20. Feb. 2023
Dear Jamila. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. It is good to read that you enjoyed your holidays and you recommend our hotel. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you may have had staying within us. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Iryna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schöne, saubere Anlage. Sehr schöne Strand. Serviceleute kann man nur mit Dollar motivieren, sonst sehen sie dich gar nicht. In Allgemeinen werde ich das Hotel weiter empfehlen.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von J. De La Vieja. am 14. Feb. 2023
Dear Iryna. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination. It is good to read that you enjoyed your holidays and you recommend our hotel. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you may have had staying within us. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Nadine Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist sehr nett und hilfsbereit. Das Essen ist super lecker und durch die vielen Restaurants hat man eine gute Abwechslung. Besonders gefallen hat mir die Aussicht beim Frühstück, da man wenn man draussen isst direkt am Strand ist und einen wunderschönen Blick auf das Meer hat.
Antwort von J. De la Vieja am 20. Jan. 2023
Dear Nadine.We are happy that you have chosen our resort as your tourist destination as well as for all the wonderful comments about our property and all the advantages it offers. We are delighted to know that you fully enjoyed your vacation and we were able to meet all your expectations as we work with care and dedication to please all our visitors by offering a first-class service.J. De la ViejaGeneral Manager Family Club Princess

10/10 – Hervorragend

Luca

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Resort super essen. Animation etwas schwach aber insgesamt absolut empfehlenswert
Antwort von J. De La Vieja am 22. Dez. 2022
Dear Luca. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you may have had during your holidays. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

Anke

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Saubere Zimmer, schöner Strand, teilweise sehr unfreundliches Personal, nett oft nur bei Trinkgeld, wechselnde Weisungen ( Essen am Pool, wer welche Getränke bekommt an der Bar je nach Status ) Animation ist Ausbau fähig
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2022
Antwort von J. De La Vieja am 12. Dez. 2022
Dear Anke. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are glad that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you may have had during your holidays. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Michaela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Stephan Josef

8/10 – Gut

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Ramiz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist wirklich ein sehr schönes Hotel, direkt am Strand gelegen. Was mich gestört hat, dass die Hotelmitarbeiter ganz offensichtlich nach Trinkgeld verlangen. In 12 Tagen Aufenthalt hab ich knapp 100 Euro für Trinkgeld ausgegeben. Jetzt werden einige sagen hättest du nicht machen müssen. Aber dann wird man halt weniger gut behandelt als wenn man Trinkgeld gibt. Das Essen in den Restaurants war nicht 5 Sterne wert. Es gab im hotel selber viel Auswahl an Essen aber wie gesagt war die Qualität keine 5 Sterne wert. Das Hotel selber sollte man zu Fuß auf keinen Fall verlassen. Es kommen direkt mehrere Männer die dich ansprechen und Geld von dir wollen für angebliche Hilfen. Ich würde insgesamt aber trotzdem 4 von 5 Sternen geben. Im allgemeinen ist das Hotel aber sehr schön.
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2022
Antwort von J. De La Vieja am 21. Okt. 2022
Dear Ramiz. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Reinhard, Bonn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das herausragende Merkmal dieses ***** Resorts sind die hellen großen Apartments (66 m2), die renoviert und bestens ausgestattet sind. Der Service im gesamten Resort war hervorragend und immer freundlich. Erwähnenswert sind das sehr gute Buffet-Restaurant und der ökologische Pfad durch die Mangroven. - Leider -und dies ist vom Hotel nicht zu beeinflussen- sind die Strände von Punta Cana und Bavaro stark von Algen verschmutzt und laden nicht zum Baden ein. Der Pool ist dagegen relativ klein und zu Feiertagen überbelegt.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager. am 12. Sept. 2022
Dear Reinhard.Thank you for rating us and for the time you took to share the comments of your holidays at the Grand Bávaro Princess Hotel. We are happy that you have chosen our resort as your destination as well as all the wonderful comments about our property and all the benefits it offers. On the other hand, we sincerely apologize for any possible inconvenience you may have experienced during your stay and we appreciate you helping us to keep improving.We invite you to join our community on Facebook and instagram (Hotel Grand Bávaro Princess) to become part of our family and interact with our staff. We look forward to welcoming you again on your next vacation.Kind regards.J. De La Vieja.General Manager.Grand Bávaro Princess.

8/10 – Gut

Peggy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Es ist eine Anlage, wie man sie sich vor Ort vorstellt: sehr groß, viele abwechslungsreiche Aktivitäten, viel Begrünung, fußläufig alles erreichbar, sehr gepflegt aber mit einigen in die Jahre gekommenen Dinge usw. Am positivsten fand ich das Personal - alle sehr freundlich, hilfsbereit, glücklich, es wird viel gelacht, gesungen und getanzt. Am positivsten überrascht war ich vom Essen. Insbesondere die A la carte Restaurants finde ich eine sehr gute Alternative zu den Buffetstationen. Es war sehr lecker! Einiges auf dem Gelände war aber auch schon sehr abgenutzt, vor allem die sportl. Aktivitäten (kaputte Bälle, Billiardtische Zubehör, tischtennisplatten usw.). Die Zimmer waren sehr geräumig, wie erwartet auf den Fotos, tägliche Reinigung war immer möglich. Alles in allem war es auf jeden Fall gut!
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von J. De La Vieja am 12. Aug. 2022
Dear Peggy. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

2/10 – Ungenügend

Luca

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nie wieder!! Das Personal war sehr unfreundlich und es interessiert sie nicht im geringsten ob Sie etwas bestellen möchten oder nicht. Sie müssen die Aufmerksamkeit regelrecht auf sich ziehen, manchmal sogar aufstehen und zum Kellner gehen (in einem 5 Sterne Hotel?) Falls Sie es endlich geschafft haben zu bestellen kommt meistens das Falsche. Ich fühlte mich nie wirklich willkommen, wirklich schlechtes Personal. Die Anlage, das Zimmer und der Pool war dreckig. Das Wasser im Pool war jeden Tag trüb und ein Angestellter verrieten mir, dass der Pool selten gereinigt wird. Beim Buffet herrscht ein unangenehmer Geruch (Mischung aus nassen Böden und stinkenden Füssen) und im Zimmer stinkt es nach Schimmel. Das Essen macht Sie krank, ich hatte mehrmals Magenschmerzen. Am Strand können Sie sich auch nicht endspannen. Permanente kommt ein Strandverkäufer und will Sie überreden etwas zu kaufen auch wen Sie mehrmals Nein gesagt haben. Angestellte des Hotels (eines all inclusive Hotels) wollen Ihnen Kokosnüsse für 5-10 USD verkaufen. Auf der Anlage fahren zahlreiche kleine Lieferwagen, Roller und Golf Carts, Sie können nirgends hinlaufen ohne mindestens 2 mal angehubt zu werden. Ich beschwere mich sonst nie, aber diese Hotel war wirklich eine entäuschung. Ich war richtig froh als ich es verlassen konnte.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von J. De La Vieja am 11. Okt. 2022
Dear Luca. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Dylan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Als wir das Zimmer beziehen wollten ist Wasser aus einer Lampe in der Decke getropft.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von J. De La Vieja am 1. Aug. 2022
Dear Michael. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We also want to extend our most sincere apologies for any possible inconvenience you may have had during your holidays. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Wir waren sehr zufrieden mit unserem Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von J. De La Vieja am 18. Juli 2022
Dear Thomas. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Jessica

Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Henning

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfriendly staff
Resort is big and green. Staff is really unfriendly and not helpful. If you call Guest Service, they hang up on you. No interested in helping you. No smiles and no friendliness from any of the staff. Hundreds of mosquitoes in the room made it unpleasant to stay there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von J. De La Vieja am 13. Juni 2022
Dear Henning. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We thank you for bringing all these points to our knowledge, in order to be able to take measures that allow us to improve our service and avoid similar situations in the future with other guests. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Lukas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren 1 Woche im Hotel und es war traumhaft. Das Personal ist Motiviert und liebevoll!! Die Hotelanlage ist riesig, sauber und modern 👍
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von J. De La Vieja am 11. Apr. 2022
Dear Patricia. Thank you for rating us, for sharing the comments of your trip to Grand Bavaro Princess and for the compliments regarding our hotel facilities. It is fantastic to read that you had a great time and we could meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Best wishes, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

2/10 – Ungenügend

Arian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Roger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schön renoviertes Hotel mit gutem Essen und gutem Service. Im Platinum Bereich haben Liegestühle gefehlt so dass man am morgen ca. 7h am Strand sein musste um einen Platz zu erhalten. Bei Abwesenheit (z.b.: am Strand spazieren, oder etwas trinken gehen) konnte es sein das der Liegestuhl bei der Rückkehr von anderen Personen besetzt wurde, was sehr nervig war.
Aufenthalt von 21 Nächten im November 2021
Antwort von J. De La Vieja am 28. Feb. 2022
Dear Roger. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next visit to Dominican Republic. Sincerely, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

6/10 – Okay

Bruno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
1.) untaugliche Schallkonstruktion der Gebäude (sehr sehr ringhörig)! 2.) am Strand sind bereits ab 7 Uhr alle Liegen reserviert! 3.) kalte klimatisierte Restaurants (eine Jacke od. Pullover ist empfehlenswert beim Essen) 4.) topschöne abwechslungsreiche gepflegte Hotelanlage 5.) schöne grosszügige Hotelzimmer
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021
Antwort von J. De La Vieja am 5. Jan. 2022
Dear Bruno. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We are happy that you choose Grand Bavaro Princess as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. We also want to express our apologies for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next visit to Dominican Republic. Happy New Year, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

10/10 – Hervorragend

Kaweh

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt gerne wieder
Nette Menschen, sehr herzlich, tolles Essen
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von J. De La Vieja am 30. Nov. 2021
Dear Kaweh. Thank you for rating us. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

10/10 – Hervorragend

Vaiva

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von J. De La Vieja am 25. Nov. 2021
Dear Vaiva. Thank you for rating us. Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel
Entsprach unseren Erwartungen. Großzügige Zimmer und saubere Zimmer. Gutes Preis Leistung Verhältnis.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von J. De La Vieja am 22. Nov. 2021
Dear Thomas. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip to Grand Bavaro Princess. It is wonderfulto read that you loved everything and we could meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

10/10 – Hervorragend

Sönke

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2021
Antwort von General Manager. am 30. Okt. 2021
Dear Sönke. Thank you for rating us and also for sharing the comments of your trip. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic Honestly, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

10/10 – Hervorragend

Sönke

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Christin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartige Einrichtung jedoch viele Algen am anliegenden Strand. Die Mitarbeiter versuchen diese mühsam zu entfernen. Ansonsten sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2021
Antwort von J. De La Vieja am 6. Sept. 2021
Dear Christin. Thank you for sharing the comments of your trip at Grand Bavaro Princess. We are happy that you choose our hotel as your tourist destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. On the other hand, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced while you were staying within us. We hope to have the privilege to be your host again on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Mai 2021
Antwort von J. De La Vieja am 31. Mai 2021
Thank you for rating us.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von J. De La Vieja am 9. Juni 2021
Dear Guest. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grand Bavaro Princes (Platinium Bereich ) war Hervorragend. Die Zimmer Neu und sehr gross! Sehr gemütlich eingerichtet. Es gab 10 Restaurant reservieren über eine App. Die Buffet könnten liebevoller gestaltet werden. Das Chopin war leider nie geöffnet in dem 3 Wöchigen aufenthalt. Sehr unzufrieden waren wir beim Frühstück dass es keine FRISCH GEPRESSETEN SÄFTE gab das haben wir in jedem andern Hotel bekommen . Sonst wurden die Corona Regeln gut eingehalten. Eine wirklich schöne Anlage die vielen klein Tiere SCHÖN. Auch Salami von der Animation war sehr Unterhaltsam. Eigentlich war das Personal sehr Nett selst die frendlichen Gärtner Danke . Wir kommen wieder
Aufenthalt von 22 Nächten im April 2021
Antwort von J. De La Vieja am 26. Mai 2021
Dear Guest. Thank you for sharing a review of your holidays at the Grand Bavaro Princess. We appreciate that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. At the same time, we do apologize for any possible inconvenience you might have experienced during your stay but it is important to remark that we also offer natural juices at our buffet. We hope to be your host on your next trip to the Caribbean. Cordial greetings, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 9 Nächten im April 2021
Antwort von J. De La Vieja am 19. Mai 2021
Dear Guest. Thank you for rating us. Cordial greetings, J. De La Vieja General Manager Grand Bavaro Princess.

10/10 – Hervorragend

Maritza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No matter how much you paid the platinum need some changes on service and they own facilities. But the stay was perfect.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Deionna

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Booked a 5 day stay. The food was HORRIBLE, ended up going Off the resort to purchase food at Senora Grill, which was amazing 10/10. NOT clean at all, when I first arrived my bed sheets had stains on them and smelt like mildew. Also the staff came in everyday and removed my wash cloths and towels, but NEVER replaced them until eventually I was left with none. Looove Punta Cana and all the excursions, would never return to the resort.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lori Ann

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We did the prestige section and well worth the upgrade. Food was amazing, staff are so friendly and helpful and the rooms are HUGE! Would definitely go back. Lots of dining options and never had a problem getting a reservation.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal necesita mas capacitacion, servicio al cliente,,
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von J. De La Vieja am 9. Mai 2024
Estimado Mario. Gracias por compartir los comentarios de sus vacaciones. Estamos contentos que haya escogido nuestro hotel como su destino vacacional al igual que por los comentarios positivos sobre nuestra propiedad y las ventajas que ofrece. Nos encantó leer que disfrutó sus vacaciones y pudimos cumplir todas sus expectativas. Esperamos tener el privilegio de recibirlo en sus próximas vacaciones. Saludos cordiales, J. De La Vieja. Gerente General. Grand Bavaro Princess.

6/10 – Okay

scott

Gut: Personal & Service
We enjoyed the steak restaurant and sports bar also enjoyed very large bathroom
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von J. De La Vieja am 9. Mai 2024
Dear Scott. Thank you for taking the time to share the comments of your trip. We are happy and thankful that you choose our hotel as your holiday destination as well as for the compliments regarding our hotel facilities. It is wonderful to read that you enjoyed your holidays and we were able to meet all your expectations. We hope to have the privilege to be your host on your next trip to Dominican Republic. Kind regards, J. De La Vieja. General Manager. Grand Bavaro Princess.