Terrasse/Patio

Bewertungen von Bahia Principe Luxury Esmeralda - All Inclusive - Newly Renovated

5 out of 5
Bahia Principe Luxury Esmeralda - All Inclusive - Newly Renovated
Arena Gorda Macao, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

7,8

Gut

465 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
229 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
137 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
72 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
102 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Mascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Jeder war freundlich und zuvorkommend. Wunderschöner Strand, es gab immer freie Liegen (sowohl am Strand als auch am Pool).
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Online Reputation am 17. Dez. 2023
Dear. Mascha,Thank you very much for your nice comment.We hope to greet you soon.Online ReputationBahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Anders, Ruhstorf a.d. Rott

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The room was actually very good. Bath needs a "severe" update. Room maid/s very good and friendly. As a matter of fact all personal in all areas were very friendly and helpfull. Reception personal very good. English and German language is a serious problem. But, then again one can always learn a bit of Spanish. The total stay gets 7 out of 10. The nice employees made up for the all the many things that could be better.
Aufenthalt von 14 Nächten im November 2021
Antwort von Online Reputation am 25. Nov. 2021
Dear Client. Anders, We appreciate that you share your opinion with us. It is pleasant that the good room, the clean areas, the friendly and helpful staff stand out. We sincerely appreciate your comments, as they are very important to us and show us the aspects to which we must pay special attention in order to continue to improve our services. A cordial greeting, Katty Botello Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Kurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer etwas älter aber Ok Zimmer Reinigung gut Essen im buffet und Restaurants sehr gut Ich würde hotel mit 4 Sternen bewerten
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Online Reputation am 29. Okt. 2021
Sehr geehrter Kunde. Kurt, Wir freuen uns sehr über Ihr Feedback, da es uns sehr wichtig ist und uns die Möglichkeit gibt, unsere Leistung zu bewerten. Seien Sie versichert, dass Ihre Fragen mit größtem Interesse behandelt wurden. Es ist eine Freude zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt in unseren Einrichtungen genießen. Vielen Dank für die Hervorhebung des Essens am Buffet, der Qualität der Restaurants, der Reinigung der Zimmer. Ein herzlicher Gruß, Katty Botello Online-Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Rainer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von Online Reputation am 2. Sept. 2021
Dear Rainer, It fills us with happiness and in turn we thank you for your scores, but we would have loved to hear your opinions. Regards! Claritza Padua Online Reputation Bahia Principe Luxury Esmeralda Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber،personal TOLL.ESSEN FANTASTIK. GUTE UNTERHALTUNG SEHR FRUNDLICHE PERSONAL IN JEDEN BEREICH BESONDERES AM POOL BARS
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Online Reputation am 2. Sept. 2021
Dear Guest, Thank you for expressing your experience and for giving us details of your good service. Best regards!! Claritza Padua Online Reputation Bahia Principe Luxury Esmeralda Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Essen/Trinken den ganzen Tag. Saubere Pools, Zimmer, Restaurants. Nette Unterhaltung. Keine Mängel!
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2021
Antwort von Online Reputation am 1. Aug. 2021
Dear Guest, On behalf of our team we want to thank you for your positive comments about our friendly staff, good services. Best regards! Claritza Padua Online Reputation Bahia Principe Luxury Esmeralda Resort

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Customer Service am 10. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for your rating! We would have liked to know more about your stay, but in the same way, we thank you for choosing us as an option for your vacations. Please do not hesitate to visit our website where you can find all information and update of our Hotels. Kindest regards, Valentina Checo Online Reputation Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice and clean room. however very loud through the hallways. before 11 PM no sleep possible because of loud banging doors and the night is over at latest 8 AM because of loud house keeping staff...
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Customer Service am 23. Juli 2019
Dear Guest, We want to thank you for having chosen us again as your holiday destination, and that for highlighting our nice rooms. Our most sincere apologies for the situation that I experience, we will work to improve it. Please do not hesitate to visit our website where you can find all information and update of our Hotels. Best regards, Valentina Checo Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2019
Antwort von Customer Service am 18. Juni 2019
Dear Guest, Thank you for your rating! We would have liked to know more about your stay, but in the same way, we thank you for choosing us as an option for your vacations. Please do not hesitate to visit our website where you can find all information and update of our Hotels. Kindest regards, Luz Caraballo Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotelanlage. Alles sehr gepflegt und nett. Personal sehr freundlich und aufgeschlossen. Ausstattung auch sehr gut. Essen klasse vor allem in den A la card Restaurants. Das einzige minus war dass unserer Junior Suite nur eine Steckdose war
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019
Antwort von Customer service am 4. Mai 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to post comments about your recent stay at our Luxury Bahia Principe Esmeralda. Please be assured that your observations have been taken into great consideration and have been shared with the General Manager of our Resort to analyze the points you mentioned. Best Regards, Luz Caraballo Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Tomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel la comida riquísima la playa muy buena las piscinas buena atención los cuartos están muy limpios muy bellos maravillosos
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimado Sr. Tomas,Valoramos sinceramente cada palabra y le agradecemos que mencione nuestra rica comida, buena atencion e higiene.Ya queremos volver a recibirle en Bahia Principe Saludos cordiales, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Natalia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Excelente ! Vuelvo pronto!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimada Sra. Natalia,Satisfacción mayor no podemos sentir; nuestro personal se llena de orgullo y entusiasmo al recibir de alguien tan distinguido comentarios más que positivos que nos comprometen a ser mejores cada día. ¡Te esperamos! Saludos cordiales, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

6/10 – Okay

Elmer Alejandro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
My family was not happy due to many questions were asked to the staff and the only answer we got was NO!!! We also got denied entrance to the fantasia hotel area for kids to enjoy the shows. No where in the web site ever said that no one was able to step in to fantasia hotel area. Other thing that we were not happy was that the rooms had a toxic smell to them. My kids had to chance rooms due to the toxic smell coming from the sewer pipes. That was not a good thing. The beach area needs to be a bit more clean to much sea grass on the ground. The dinning was horrible. The only area we enjoy was the main buffet because of the different types of food that were offer. I'm not recommending this hotel if you have small children. Not much for them to do.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Elmer Alejandro,Our intention is to provide you with a quality site, but we want to make you aware of the points you bring before us, which we are analyzing to improve and provide a better service. We look forward to welcoming you on a future stay and have the opportunity to change any negative perceptions you may have had. Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Necesitan mejorar mucho la recreación lo demas todo está exelente
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimada Sra. Irina,Apreciamos cada una de sus sugerencias que nos ayudan a mejorar nuestro servicio. Gracias por visitarnos!Saludos,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

6/10 – Okay

Majorie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful. The staff members were professional, pleasant and courteous. The only problem was an odor coming from the drain system in the bathroom.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Majorie,Our intention is to provide you with a quality site, but we want to make you aware of the points you bring before us, which we are analyzing to improve and provide a better service. We look forward to welcoming you on a future stay and have the opportunity to change any negative perceptions you may have had. Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

2/10 – Ungenügend

Demetrus

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Employees were very rude
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mr. Demetrus,We are very sorry to have disappointed you during your stay with us. It is a pity that we could not meet your expectations. We are surprised by your comments regarding our employees, as this is not due to our day to day operations. We understand our commitment to improve and achieve the full satisfaction of our guests and look forward to correcting these issues to continue to offer you the best in the area. Always at your disposal,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Dayleni, pimentel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimada Sra. Dayleni,Estamos felices de que haya disfrutado de una estadía excelente en nuestro hotel.Esperamos regrese pronto a Punta Cana para tener el honor de atenderle nuevamente en nuestro Hotel. Saludos cordiales, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente resort
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Javier,We are glad you had an excellent stay at our hotel.We look forward to seeing you! Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Guillermo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bonito el hotel comida y excelente pero al salir no hay nada que hacer
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimado Sr. Guillermo,Agradecemos su comentario constructivo y que destaque a nuestra comida e instalaciones.Esperamos poder mejorar en su próxima visita. Un cordial saludo, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

2/10 – Ungenügend

Serhiy

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
I want want a refund from Expedia for selling us regular, partially renovated stay that had not VIP options . I contacted Expedia during my stay and maximums they offered is $200 credit vs $40 per person per day VIP fee. Very disappointed with expedia. Want complete refund for false advertising. No VIP, renovated as you expect from “luxury” in their name. Beach was never cleaned from grass. I was vey disappointing experience. And without VIP status you couldn’t go to other better places of this resort such as restaurants , kids playgrounds and much nicer beaches.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Serhiy,We apologize for any inconvenience during your stay at the hotel. Please contact Expedia directly as you have not booked with us directly. Regards,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Sabina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimada Sra. Sabina,Gracias por visitarnos. Esperamos puede regresar y contarnos mas acerca de su experiencia.Saludos cordiales,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mr. Timothy,Thank you for visiting us. We hope you can come back and tell us more about your experience.Regards,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

8/10 – Gut

Alicia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved everything about this property however it was hard to get reservations for dinner as everything was already booked. We ended up getting one at 9:30pm which was horrible with a baby but we wanted to eat something different than what the buffet offered so we just stuck with it. Other than that, everything was nice and clean and the staff was awesome and friendly!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mrs. Alicia,We appreciate your constructive comment and your highlighting of our staff and hygiene.We hope we can do better on your next visit!Best regards,Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Vishal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mr. Vishal,Thank you for visiting us. We would love to read about your next stay with us.Best regards,Guest RelationsBahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Leidy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Estimada Sra. Leidy,Gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos alegra saber que fue una estancia excelente.Esperamos regrese pronto!Un saludo,Guest RelationsBahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Keven, Jamaica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mr. Keven,Thank you for visiting us and for your comments. We hope your stay was to your liking. Regards,Guest RelationsBahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Cindy Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overstay was great.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mrs. Cindy Jessica,We would love to come back soon and offer you another great experience! Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

lionys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I can not say any specific thing, it was absolutely awesome.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

rhonda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
property was clean ,staff were friendly, food was the very good, and beaches were awesome
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Katarina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff are amazing, good property , good management 😊
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tanya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved that there was someone at check in ready and available to book dinner reservations and make sure we got to our room easily. Did not like the fact that the bed sheets had an off smell the first night. Don’t get me wrong they were clean but they needed softener or some fragrance as the heat made them smell a little off. Once I informed the cleaner in the morning they gave me fresh ones that were much better. Also quality of sheets could be better and pillows also.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The resort was great, the whole family enjoyed the food and drinks as well as the beach pools and water parks! We also enjoyed the drink service on the beach! The property was in excellent condition being newly renovated a few months ago. The only improvement would be the speed of service for drinks.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

RAJENDRA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was absolutely amazing the staff really made it extra special for me and my family.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

mohammad

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Mr. Mohammad,We would very much appreciate your feedback about your stay on your next visit. In any case, we appreciate your rating. We hope you will come back very soon! Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Luis, Chicopee

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My husband and I have visit for the 4th time we had a fantastic experience before and it was a bit different yet love this place love the new renovations modern,we were kind of disappointed upon arrival front desk was not welcoming ,nor the host with the signature house drink! They all male and female front desk gather in Conner socializing with each other while a big line of quest waiting without being taking care off, Also the lack of of information to quest as simple to inform about lunch or dinner scheduled waiting roughly 2 hours keep on mind we arrived at 3pm, of course staff neglected to informed that you will need your cell phone at all times to used at restaurants due there were no paper menu provided and again the lock of communication shine due wait staff will sit you at the table and would not tell you used your phone for the QRS on the conner of the table to get your menu yet when they come back with not such a pleasant face to take your order when you are ready due to not disclosure important info!!! Other important info please provide quest more info about trolley color code destinations, everything Bahia has to offer night activities , pool activities foam pool party staff at ground - beach were very attentive shout out to Carlos Linares best bartender at main pool as well the wait service at the beach they are very hard working staff ,always with a big smile.the landscape impeccable,Housekeeping need to improve preparness ,room cleaning was minus .
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Sunil

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Every thing is five star except staff. They don't know customer service. Every time I went to bar for a drink, I noticed several staff member behind counter and no one bothered to pay any attention. They were chitchatting in their language. I had to demand their attention. This was a common experience through out. On the day of my return, I showed the bell buy my airport transfer reservation details and asked for assistance. He offered me to call the company. After calling someone and talking in his language he told me someone will be here in 5 minutes. Someone did arrived within 5 minutes and took me to the airport. After reaching the airport, I found out that bell boy; instead of calling the airport transfer company he had called his cousin cab driver and I had to pay extra cab charges at the airport.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There are many reasons why people keep returning to The Bahia Principe in Punta Cana and after one week staying at the LUXURY ESMERALDA this year I can honestly say The directors, staff, cleaning workers, construction workers, animation team, client relations, chefs, waiters, Bell boy, cleaning and housekeeping to the Managers, assistance and list goes on and on. All of these people working at this resort put in long hours and hard work to make the guest experience an unforgettable time. The Bahia Principe has become a second home. Where workers remember your name even after 5 years. They take the customer service experience very seriouly and after going for over 10 times I will continue to go there again and again. Thank you to everyone that took part in making my vacation this year in April an unforgettable holiday. See you soon.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Marlaine, Woodbridge

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Casey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Casey,We would very much appreciate your feedback about your stay on your next visit. In any case, we appreciate your rating. We hope you will come back very soon! Best regards, Guest Relations Bahia Principe Bavaro Resort

10/10 – Hervorragend

Joel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El ck in estuvo demorado a pesar de haberlo echo express online, la habitacion no estaba lista y estuvimos esperando una hora y media más del horario establecido, el frontdesk fue muy amable con nosotros y nos compensaron la demora con un ascenso nos dieron una habitación mejor.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shoba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is beautiful, clean and close to the amazing beach. Pools are clean. The entertainment can be better. Food at the buffets was good. The staff were very friendly and helpful, Wilfred, night manager at the buffet, Awilda, Franklin, bartender at the Sports bar and last but not least Eliezer and Gregory at the check in desk who helped us after we screwed up check in online and for helping us to book our a la carte dinners. Our experience was enjoyable.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Joscelyn

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very large with different things to do. golf carts were fun to get around with as it is spread out for dinners. downfall was construction taking place at the punta cana which was right out my door.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Bruno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Magnifique hôtel en bord de mer. Les rénovations lui donne un nouveau look. L’ajout de spectacles à chaque soir le met au goût du jours. Toujours un excellent services.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

krzysztof franciszek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place .Staff was very friendly.For family with kids is perfect place for vacation,Bahia Esmeralda.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Brittney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The beach was amazing! Great place for the money you spend.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Damian, Rockville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Management's blind eye technique to the issue of "pool chairs reservation" that is not allowed is a problem. You get to the pool or the beach at 715am and every chair has a towel in it but no one in the pool or the water. You complain and they take their sweet time to see if you just simply suck it up and get on with your day. Verbal and potential physical confrontation with other guests may be around the corner. Other than that, you may love this place.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jaime Alverio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy limpia, moderna y el personal de primera. Amables y siempre con sonrisa. Me encantó
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Harmesh M

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff some people need tips and if you not give than no service I don’t like that
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eric Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Newly renovated rooms were very nice, clean. Overall the staff was very friendly and helpful. New restaurants were nice addition. Sports bar had great food, very attentive manager (Carlos), and hard working staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024