Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
260 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
260
100 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
100
15 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
15
12 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
12
3 von insgesamt 390 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,4/10
Sauberkeit
9,6/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Cita
9. Nov. 2013
In Princeton gibt es nichts, aber auch gar nichts - außer Toyota!
Cita
10/10 – Hervorragend
Marie
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast selection.
Marie
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Joan
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Joan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Jon
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Being able to bring our 2 dogs. The charge was fair I felt.
Jon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 21. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!Sincerely, Hampton Inn Team, Princeton Indiana
10/10 – Hervorragend
Rob
Mit dem Partner gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay
Rob
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 21. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!Sincerely, Hampton Inn Team, Princeton Indiana
10/10 – Hervorragend
Francis
9. Mai 2024
Quiet and clean.
Francis
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!Sincerely, Hampton Inn Team, Princeton Indiana
10/10 – Hervorragend
Nancy
Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for 2 nights and our room was top notch. Clean and quiet, plenty of towels and pillows. Up to date decor, a great breakfast that was complementary. Would definitely recommend to everyone and would stay there in the future.
Nancy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 1. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!
8/10 – Gut
Robert
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were clean and updated, I just wish they would use something lighter to sleep under instead of that heavy bed cover! I failed to ask for a light blanket to use!
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 4. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! We most certainly have lighter blankets that we would have happily provided. Never fear calling down to ask. Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!
10/10 – Hervorragend
Maureen
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loved the lemon and lime water
Maureen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 23. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us here in Princeton Indiana. We hope to see you again.
10/10 – Hervorragend
Jennifer
11. Apr. 2024
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 4. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!
10/10 – Hervorragend
Phil
Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Liked it was Hampton and all that it means to s traveler. Did not like the shower. Low water volume and the bathtub faucet was no longer secured inside the wall and would move when you attempted to pull up the shower diverter. Very unlike Hampton.
Phil
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 4. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your valuable feedback. We are sorry to hear that your stay was not the best experience. We are always listening to our guest voice and look to find solutions to resolve issues as they arise during each guest stay. I have notified maintenance in regards to the shower diverter and the water pressure issue. We will be working with our Team to provide a better experience for every guest and hope you will give us a chance in the future to regain your confidence in our property!
10/10 – Hervorragend
Cali
Mit der Familie gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A great place to stay in a small town. Very friendly staff, and easygoing atmosphere. Great breakfast and fitness room was well supplied and clean. Pleasantly surprised
Cali
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!Sincerely, Hampton Inn Team, Princeton Indiana
10/10 – Hervorragend
Amanda
18. März 2024
Would recommend again. Friendly staff clean rooms.
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Princeton Indana am 24. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay here in Princeton Indiana
8/10 – Gut
Geoff
Geschäftlich gereist
10. März 2024
Nice place
Geoff
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hampton Inn Princeton am 9. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review! We appreciate when our guests take time to provide feedback! We are happy you enjoyed your stay with us! Our Team works hard to provide the best possible experience during your stay! We do hope that if you are ever in Princeton, IN area traveling you will choose to be our guest again!Sincerely, Hampton Inn Team, Princeton Indiana
10/10 – Hervorragend
William
Mit der Familie gereist
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a good stay there.
William
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Krystle H am 19. März 2024
Dear William,We are happy to hear that you always enjoy your stay here! We look forward to seeing you again!
10/10 – Hervorragend
Dana
17. Feb. 2024
Dana
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Krystle H am 19. März 2024
We appreciate your business! Thank you for the 10 out of 10!
10/10 – Hervorragend
Bryan
Mit dem Partner gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast /sitting area was nice!
Bryan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Krystle H am 19. März 2024
Thank you, Bryan! We are glad you enjoyed your stay with us!
10/10 – Hervorragend
Patsy
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay at Hampton inn
We had an amazing stay. Very clean room, great breakfast and friendly hostess
Patsy
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Krystle H am 19. März 2024
Dear Patsy,Thank you for your feedback! We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us!
10/10 – Hervorragend
Carol
Mit der Familie gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Could not have asked for Better!
Hotel was perfect for our stay. Close to shopping & restaurants. Staff was friendly, room was clean, breakfast was great! Will stay here again when in town!
Carol
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Tambra
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tambra
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Lisa
Mit der Familie gereist
17. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It has been a while since ive stayed at this hotel. It has been remodeled and looks good. Smoke alarm in adjoining room went off for 3 hours. There was no maintenance available to silence it. Overall, good place to relax for a few days
Lisa
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Angela
Mit der Familie gereist
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jagger was very friendly and helpful for our late night check in
Angela
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
TILESSIA
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient. The lady doing the breakfast was also amazing, such pride in what she does and friendly.
TILESSIA
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Melinda
Geschäftlich gereist
3. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Work
It was very good.
Melinda
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
6/10 – Okay
Jacqueline
Mit der Familie gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Never had a problem here until this stay. There was no water pressure and had to run the water for 10 mins for it to get hot.
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Dennis, Indianapolis
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good stay
Dennis
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Patsy
Mit der Familie gereist
25. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This motel was very nice and very close to everything needed
Patsy
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
2/10 – Ungenügend
Ashtin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
21. Nov. 2023
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
When I arrived at 5pm, my room was not ready. Once I got into my room, the lock going to the room next to us was broken so we could walk right into another room. We requested a new room and there was urine and feces all over the toilet. I cleaned it myself. Let the staff know but the woman seemed very disinterested.
Ashtin
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Management Team am 21. Nov. 2023
Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay. Your feedback is invaluable to us as we strive to provide exceptional service to all our guests.We are genuinely sorry for the delay in having your room ready upon your arrival at 5 pm. This falls short of our commitment to ensuring a smooth check-in process, and we appreciate your understanding in this matter.First and foremost, we would like to address the concern regarding the lock issue. Upon investigation, we found that the room you occupied is not connected to another guest room; therefore, there was no lock that could be broken leading to another room. We understand the importance of security, and we assure you that we take this matter seriously. Regarding the cleanliness issue in your room, we are truly sorry for the condition you encountered. This does not meet our usual standards, and we appreciate your patience in addressing the matter independently. We have shared your experience with our housekeeping team to ensure that such oversights are not repeated in the future.We also want to extend our apologies for any perceived disinterest from our staff member. Please be assured that we are taking the necessary steps to address this and provide additional training to ensure our team members are responsive and attentive to guest concerns.We value your feedback, and we hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the exceptional service we strive for. Please feel free to reach out to our management directly if you have any further concerns or if there is anything else we can do to make amends.Thank you for bringing these issues to our attention, and we appreciate your understanding. If you would like to discuss this further, please do not hesitate to reach out to us by calling the hotel directly. Warm regards,Hampton Inn
10/10 – Hervorragend
Bill
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bill
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Tammi
Mit einer Gruppe gereist
29. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Check-in was great, very courteous. Breakfast was ok, at 630 would have thought they would have kept bagels, bread, etc full, staff not very happy. Check out ok. Room was great! Bed was amazing! Will probably be back in april
Tammi
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Theresa
Mit der Familie gereist
11. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Theresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
David
Mit der Familie gereist
10. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had a great time and hotel stay was excellent.
David
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Jessica
8. Okt. 2023
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Kevin
7. Okt. 2023
Kevin
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
Clayon
Mit dem Partner gereist
19. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is getting old and needs some upgrading
Clayon
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
10/10 – Hervorragend
Christopher
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wasn't real crazy about seeing two guys outside the front door drinking out a bottle of Crown Royal but other than that, the stay was quiet.
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
John
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
John
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Brandon
10. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Close to where I needed to be.
Brandon
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Angel
9. Sept. 2023
Angel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
10/10 – Hervorragend
Paul
29. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Martin
15. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Martin
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
lugene
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fit my needs for my trip
lugene
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Yolanda
Mit der Familie gereist
1. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff
Everyone is so friendly from the front desk to housekeeping! My mom especially loved the hot cookies as we waited for our room.
Yolanda
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
8/10 – Gut
Peter
Mit der Familie gereist
1. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First time staying here nice clean rooms and very welcoming front desk area. Unfortunately there was no TV instructions/ channel selection or a listing of places to visit in the area. We come down often to visit family so we will probably stay here more often
Peter
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
6/10 – Okay
Troy
31. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location close to Parkway
We had issues checking in. Had to wait 1.5 hours for our room to be cleaned before we could check in.
Troy
10/10 – Hervorragend
Dallas
Mit der Familie gereist
24. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dallas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Teresa
Mit der Familie gereist
23. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1 night road trip stay
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Dallas
23. Juli 2023
Dallas
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Mary
17. Juli 2023
Mary
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Aaron
Mit der Familie gereist
10. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers