Außen-Whirlpool

Bewertungen von The Emblem Hotel

5 out of 5
The Emblem Hotel
Platnérská 19, Prague

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

748 von insgesamt 976 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
181 von insgesamt 976 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 976 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 976 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 976 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lukas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zuvorkommendes Personal. Empfehlenswert! Vielen Dank. Wir hatten ein sehr angenehmen Aufenthalt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Helena Valtrova - General manager am 8. Dez. 2023
Dear LukasThank you very much for your lovely review and I hope to see you soon again. All the best, yours sincerelyHelena

10/10 – Hervorragend

Florian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Josef Salah am 24. Okt. 2023
Dear Florian,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Jan Werner Auf der

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Josef Salah am 4. Mai 2023
Dear Jan,We are so happy that you continue to stay with us here at The Emblem! Thank you so much for taking the time to share your feedback with the entire Expedia community. We love that you enjoy everything we have to offer here, and it's always our pleasure to be your host in Prague. We are so grateful for all of your kind words, and we hope that we have the opportunity to welcome you back during your next visit. We look forward to seeing you again at The Emblem!Kind Regards,Josef Salah

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value for money hotel for all the basics. Great location. Friendly staff. They charge extra for everything else though - spa access, breakfast from the menu, etc. Restaurant is great, but expensive. Cocktails are wonderful!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Josef Salah am 9. Apr. 2023
Our Dear Guest,Thank you so much for such a fantastic review! We are thrilled that you had a wonderful stay with us, and we really appreciate all of the kind words you had to say about everything that we offer here. We love that you enjoyed our hotel location, the staff service and the resturant as well.It was our pleasure to be your home-away-from-home in our beautiful city, and we hope you have the chance to travel back soon. Thank you again for your review and recommendation to all future travelers to Prague. We look forward to welcoming you again at The Emblem!Kind Regards,Guest relations & ConciergeJosef Salah

2/10 – Ungenügend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das einzige 5 Sterne Hotel in dem man für den Wellness Bereich extra zahlt. Der beworbene Whirlpool auf dem Dach kostet 117€ für 60min. Aus diesem Grund leider keine weiterempfehlung.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Josef Salah am 6. März 2023
Dear Martin,First of all We would like to thank you so much for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.We are very sorry to hear from you that you do not recommand our hotel because you have to pay for the jacuzzi and we apologize that you did not like it this way.Why do we charge for the Jacuzzi, Because the company need to check the water every single day 7 days a week because water must be supper clean and safe for our dear guests and this cost money. And once a week another comapny has to come and check on the water if it is germs free.Second electric, Water, staff and the engine maintenance as well and all this is cost us.I wish before you say yes you could ask us and we could explaine it more to you.I hope I could explaine it very well and I hope you will give us another chance and to see you at Emblem on your next trip to Prague the city of love and history.Once again many thanks for choosing us and for sharing your feedback with us and we hope we will meet you again.Kind regards from all of us.Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Marko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent

8/10 – Gut

Tyron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Englisch Sprachkenntnisse sind Voraussetzung. Personal spricht kein deutsch. Unser Zimmer wurde umgebucht und wir erhielten ein behindertengerechtes Zimmer anstatt eines Zimmers mit Balkon. Dadurch war die Ausstattung im Bad etwas ungewöhnlich und der Freiraum etwas eingeschränkt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 5. Aug. 2019
Dear Sir/ Madam, Thank you so much for sharing your feedback regarding your stay with us at The Emblem. We greatly appreciate all of your comments because it really helps us improve the way that we do things, and we constantly strive to make sure that every guest has a memorable and comfortable stay. We are very sorry for the inconvenience of not having a German-speaking staff member. Unfortunately, we are a very small hotel, and our guests come from all over the world. Because of this, most of the staff speak in English for the time being. Also, sad to hear that you weren't satisfied with your room, we would like to apologize for it. Please next time, if you can address the issue while you are at the hotel, so we could assist you immediately. Our staff is always happy to help. We want all our guest to feel as comfortable as possible. Thank you again for taking the time to share your experience with us. We hope that you found everything else to be satisfactory during your stay, and if you have any other comments or any questions whatsoever, please don't hesitate to reach out. Hopefully, you will be able to travel back soon, and we definitely look forward to welcoming you again at The Emblem. Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
sehr zentrale Lage in Altstadt, Ambiente super, Transfer zum Flughafen als Extra empfehlenswert
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 19. Juni 2019
Dear Sir/Madam, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are so happy that you had a great stay, and we really appreciate your kind review. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 7. Juni 2019
Dear Sir/Madam Thank you so much for taking the time to share your experience with us! Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist hervorragend; in der Nähe sind viele Sehenswürdigkeiten
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 30. März 2019
Dear Sir/ Madam, ! We are so happy that you chose to stay with us at The Emblem and that you had a great time. We really appreciate you sharing your experience Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück war eher ein 3 Sterne Nivea, mit der Bezahlung gabe es auch noch Probleme, sie wollten eine Garantie, obwohl sie bereits meine Kreditkartennummer hatten durch die Reservierung. Alles in allem eher vier Sterne
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 23. März 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for choosing to stay with us at The Emblem and for taking the time to share your experience. We really appreciate all the feedback that we receive because it helps us improve the way that we do things around her. We are sad to hear that the breakfast was not to your liking. We always try to put out an expansive array of fresh and seasonal items alongside our a la carte menu, and if there is anything in particular you were missing from what we offer, please feel free to send us an email and let us know. Regarding the guarantee you mentioned, we are sorry this was an inconvenience. Because you booked your reservation through Expedia, we do not have access to your credit card information. This is the reason we had to take the guarantee upon your arrival. We hope that this helps to clarify the issue, and once more, we apologize if this was not communicated to you when you were with us. Thank you again for staying with us here, and we hope that we have the opportunity to welcome you back at The Emblem in the future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 1. Apr. 2019
Dear Sir/ Madam, Thank you so much for the review! We are so happy that you chose to stay with us at The Emblem and that you had a truly amazing time. We really appreciate you sharing your experience Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem.

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel im Zentrum mit super Spa
Alles bestens! Super Lage. Schöne Zimmer und tolles Spa. Beim Spa fehlen allerdings aufgrund vieler ausser Haus Gäste ein paar Sitzgelegenheiten. Frühstück ist nicht 5 Sterne Niveau.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 26. Nov. 2018
Dear Sebastian, Thank you so much for such an excellent review and for taking the time to share your experience with us. We really appreciate all of your kind words about our location, hotel, and more! Hopefully, you will be able to travel back soon, and we definitely look forward to welcoming you again at The Emblem. Kind Regards

8/10 – Gut

Jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 3. Nov. 2018
Dear Jan, Thank you so much for taking the time to share your experience with us!Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 30. Okt. 2018
Dear Pascal, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are so happy that you had a great stay, and we really appreciate your kind review. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Christian, Zug, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr, sehr gut. Die Lage ist unübertroffen. Das Personal ist ausserordentlich hilfsbereit und zuvorkommend. Spezial kann ich THOMAS loben, und dann DAVID.Und beim Frühstück ist alles super gewesen, der KAREL ist wie ein "geölter Blitz" schnell gewesen.-Obwohl die offizielle Sprache englisch ist, hat das Personal die Deutschkenntnisse beherrscht. DIE LAGE DES HOTELS IST WIRKLICH PERFEKT!
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 28. Sept. 2018
Dear Christian, We are so happy to hear it! Thank you so much for such an excellent review and for taking the time to share your experience with us. We really appreciate all of your kind words about everything we offer! Hopefully, you will be able to travel back soon, and we definitely look forward to welcoming you again at The Emblem. Kind Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr zentral, für Service und Leistung zu teuer.
King Dom-Zimmer zum Hof (ruhiger) gebucht, DZ zur Straße erhalten. Erst nach Beschwerde mit Vorlage einer Bestätigungsemail, die ich direkt nach der Buchung vom Hotel eingeholt hatte, gebuchtes Zimmer erhalten. Hotelmanager aufdringlich, Bedienung teils unengagiert (Tischwunsch/Essenswünsche). Die Hoflage ist nicht wirklich ruhig ( wenn man das erwartet), da mehrere Gebläse (vom Restaurant?) vorhanden.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 25. Apr. 2018
Dear Sir/ Madam, Thank you for choosing to stay with us at The Emblem Hotel in Prague, and thank you for sharing your feedback! We really appreciate all of your comments because they help us improve the way that we do things here, and in this case, we hope we can clarify some issues that you raised. First of all, we are happy that you enjoyed our location in the city center. We are quite lucky to be located where we are, so close to all the historical sights that Prague has to offer, and we thank you for this compliment. As for the confusion regarding your booked room, we sincerely apologize for the inconvenience that occurred when you arrived, and we hope that we can clarify the situation a bit better. Prior to your arrival, we gave you a complimentary upgrade to our Suite Pretender room. This room is one of our Junior Suites and offers more space and amenities than our King Dom rooms. Unfortunately, all of our Suite Pretender rooms have street views. We completely understand your frustration because of your wish for the courtyard view, and we are glad that we were able to remedy the situation while you were here. We hope you understand that we only wanted to help improve your stay with us, and again, we are sorry for the confusion. Once more, we thank you for sharing your feedback! Hopefully, you will have another opportunity to travel to Prague in the future, and we would love to welcome you back here at The Emblem! Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Slava

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 21. März 2018
Dear Slava, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are so happy that you had a great stay. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

vivien, Niedersachsen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit perfekter Lage
Alles ist zu Fuß erreichbar! Das Spa ist wunderschön und entspannt einen total. Das Frühstück ist sehr vielfältig und empfehlenswert. Es gibt die Möglichkeit zwischen einem Buffet und 4 warmen Gerichten a la carte zu wählen. Die pancakes sind eine Bestellung wert! Super Lecker. Ich würde immer wieder dieses Hotel wählen. Es fiel uns schwer, diesen Ort überhaupt zu verlassen.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 21. März 2018
Dear Vivien, Thank you so much for such a wonderful review! We are so happy that you chose to stay with us and also that you had a fantastic stay. We really appreciate you taking the time to share your experience, and we are grateful for all of the kind words you had to say about everything that we offer here. We hope you have the opportunity to travel back to Prague one day soon! We look forward to welcoming you back here at The Emblem. Kind Regards

8/10 – Gut

Se, Deutschland

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das 2. Mal mit Mängeln
Hoteleinrichtungen leider mittlerweile etwas abgewohnt, Wellnessbereich schlechter Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 15. Feb. 2018
Dear Sir/Madam, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We really appreciate your kind review. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Yve, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfektes Weekendhotel in guter Lage
Theater- und Genussurlaub mit meiner Mutter, alle Jahre wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 4. Jan. 2018
Dear Yve, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We really appreciate your kind review. We are very sorry for the inconvenience of not having all of our information in German for you. Unfortunately, we are a very small hotel, and our guests come from all over the world. Because of this, we do offer all our information in English for the time being, but we are slowly translating our website information into several languages for future guests. Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer und luxuriöser Aufenthalt
Ich war von Anfang an beeindruckt. Mir wurde der Eindruck vermittelt, im Mittelpunkt zu stehen. Das Personal war überdurchschnittlich jung, der Service war sehr gut, der Kontakt war sehr angenehm. Es wurden passende Empfehlungen ausgesprochen (z.B. bezüglich lokaler Küche), obwohl man uns nicht kannte. Das Hotel liegt mitten in der Innenstadt, nicht weit (5 Minuten zu Fuß) von der Karlsbrücke. Durch die zentrale Lage befindet man sich direkt in der „Altstadt“ (historisch gesehen ist es jedoch das jüngere Stadtviertel). Der SPA Bereich ist angemessen, allerdings ist der Pool nicht den Erwartungen entsprechend gewesen. Das ist der Nachteil des geschickten Marketings, das auf der Website des SPAs einen größeren Eindruck vermittelt hatte als die Realität vorweisen konnte. Neben dem SPA sind noch das Vorhandensein von kleinen Gruppenräumen sowie ein Rauchersalon zu erwähnen. Letzteres hat dank der Einrichtung richtig Stil. Alles in allem war es ein gelungener Aufenthalt und ich kann das Hotel nur empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 20. Dez. 2017
Dear Sir/ Madam, Thank you so much for such a wonderful review! We are so happy that you chose to stay with us and also that you had a fantastic stay. We really appreciate you taking the time to share your experience, and we are grateful for all of the kind words you had to say about everything that we offer here. We hope you have the opportunity to travel back to Prague one day soon! We look forward to welcoming you back here at The Emblem. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Dear Sir/ Madam, Thank you so much for taking the time to share your experience with us! Hopefully, you will have the chance to come back and see us again soon, and we would love to host you once more at The Emblem. Kind Regards Erika Tothova Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lage sehr gut, bemühtes Team
Die Lage des Hotels ist sehr zentral. Die Zimmer sind sehr sauber und gut eingerichtet. Das Bad war sehr stylisch und groß. Im Zimmer gab es eine Kaffeemaschine welche im Zimmerpreis enthalten ist. Das Frühstück war gut und ausreichend.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 15. Nov. 2017
Dear Sir/ Madam Thank you so much for such a wonderful review! We are so happy that you chose to stay with us and also that you had a fantastic stay. We really appreciate you taking the time to share your experience, and we are grateful for all of the kind words you had to say about everything that we offer here. We hope you have the opportunity to travel back to Prague one day soon! We look forward to welcoming you back here at The Emblem. Kind Regards, Erika Tothova Guest Relations Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel - sehr zentral gelegen. Sehr gutes Frühstück. Zimmer sehr sauber - etwas klein. Toller Concierge
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Erika Tothova, Guest Relations Manager am 15. Nov. 2017
Dear Sir/Madam Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are so happy that you had a great stay, and we really appreciate your kind review. We love that you enjoyed our staff, rooms, breakfast, and more! Thank you again for all of your feedback, and we hope you have the opportunity to travel back to Prague one day soon! We look forward to welcoming you back here at The Emblem. Kind Regards, Erika Tothova

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
kleines feines Hotel, mittendrin in Prag
superschöner privat Whirlpool auf dem Dach, leider Rauchverbot... gigantische Hotelbar und Steakhouse (!vorab reservieren)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Top-Lage
Sehr freundlicher Empfang, jederzeit guter Service & saubere Zimmer. Das Hotel ist in einer guten Lage direkt im Zentrum. Würd ich sofort wieder buchen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel, zentral und doch ruhig gelegen
Wir haben zu viert von Freitag bis Sonntag in Prag verbracht und vom Hotel alles super erreichen können.

10/10 – Hervorragend

Hans Joachim, Erfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Danke für so ein schönes Wochenende
Vom Checkin bis zum Checkout einfach angenehm und erholsam. Wir werden es in unserer Familie und im Freundekreis wärmstens empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel im Zentrum von Prag
Sehr hilfsbereites, junges und kompetentes Personal. Sogar an ein Geburtstagspräsent haben sie gedacht! :-)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Hotel in der Altstadt
Wir waren nur für eine Nacht bei einem Kurzbeschreibung von Prag im Emblem und es hat uns sehr gut gefallen. Sehr aufmerksamer Service, überall schönes Design, hübsche und bequeme Zimmer und gutes Frühstück. Sehr zentrale Lage mitten in der Prager Altstadt. Wir kommen gerne wieder!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel sehr zentral gelegen.
Alle wesentlichen Sehenswürdigkeiten waren vom Hotel in kurzer Zeit zu Fuß zu erreichen.

6/10 – Okay

martin n., düsseldorf

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
nicht sehr umweltortientiertes hotel in stadtnähe
leider findet sich zwar der hinweis, dass die handtücher nur soweit sie auf dem boden liegen, gewechselt werden, tatsächlich erfolgt trotzdem ein austausch aller handtücher. vor dem hintergrund, dass dem gast vorher ein schlechtes gewissen eingeredet wird, wenn er saubere handtücher begehrt, ist dies enttäuschend.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel, sehr modern, mitten im Zentrum
Hotel liegt mitten in der Stadt Hotel ist sehr neu und modern eingerichtet Junges Team, super freundlich und professionell internationales Publikum

10/10 – Hervorragend

Lilly, Düsseldorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Edles Hotel in zentraler Lage
Das Hotel liegt absolut zentral und ist doch sehr ruhig! Die Zimmer sind zwar recht klein, aber für eine Städtereise reicht es aus. Hier bleiben keine Wünsche offen, der Spa Bereich ist sehr schön und hat eine tolle Dachterasse mit einem Klasse-Ausblick. Das Frühstück ist ok. Die Mitarbeiter sind alle freundlich und zuvorkommend!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Topmodernes Hotel in sehr guter Lage
Kurzurlaub Anfang Oktober 2013. Das Hotel scheint frisch renoviert und technisch auf den neusten Stand gebracht. Es fehlt die Rezeption und man wird persönlich "aufgeklärt". Das Personal ist sehr höflich und zuvorkommend, allerdings unter dem Titel "stets bemüht". Überall ist viel "Schicki-Micki", aber an einigen wichtigen Dingen hapert es. Unser Zimmer war viel zu klein. Eine aufwendige Wand mit indirekter Beleuchtung hinterm Bett war was für die Optik, machte aber den ehe schmalen Gang zwischen Bett und Schreibablage noch schmaler. Der Kleiderschrank war etwas für Rucksacktouristen. Das Frühstücksbuffet verdiente den Namn leider nicht. Alles in allem war das Hotel i.O., aber von den 5 Sternen m.E. nach weit entfernt. Das konnte auch der Spa-Bereich nicht wettmachen.

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed and loved the "total package": Convenient Modern Entire staff was xtra friendly Josef the concierge was extremely helpful and super congenial.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

MARIA DANIELA MENDOZA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es un hotel súper céntrico y cómodo! Nos encantó
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Maria,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best Hotel in Prague!! Service is amazing, reception incredible and make you feel like home, their people are kind and always ready to serve. Location is amazing, super close to the Astrological clock. The rooms with balcony have a beautiful view
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Daniel,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Benny

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Benny,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Ron

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience- terrific location, wonderful staff - made us feel at home from the moment we arrived.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Ron,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Pablo Favela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel MUY LINDO, las habitaciones comodas y el buffet MUY BUENO!!! Buen servicio y espectacular ubicacion!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Pablo,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Clive

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
This is a great hotel in a fantastic location close to Old Town. Josef, the concierge could not have been more helpful with his suggestions and offers of assistance. The doorman was equally helpful with welcoming us and helping us with our bags. Indeed, ALL the staff were professional, courteous and helpful. Due to our planned itinerary we did not use the hotel facilities to their full but I have not hesitation in believing that they would have been upto the standard that we experienced. Our room was well appointed , clean and modern. To top off our short stay, the hotel noted that it was my wife’s birthday on the day of our leaving and invited us to a birthday breakfast. This was entirely of their wish, there was no hint from either of us. I very rarely write reviews but on this occasion I feel it would be wrong of me not to write a genuine view of an exceptional hotel.!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Masae

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
地下鉄駅から近く、空港からのアクセスが良いです。また観光スポットの旧市街広場がすぐそこで朝早くから夜遅くまで街歩きを楽しめます。問い合わせをしたとこら、予約の部屋には、バスタブがなかったので、料金プラスで、クイーズベッドの部屋にグレードアップをお願いしました。ホテルの設備は、新しくデザインセンスがよく、スタッフさんんもスマートな外観で、フレンドリーな対応でした。スパ等のオプションは未利用なので、わかりません。お安くはないですが、快適な旅になり満足てす。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josef Salah am 9. Mai 2024
Dear Masae,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

mark alan

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location - very short walks to all the main tourist attractions and restaurants except for the Prague castle. Very friendly staff fluent in English. Laundry service available.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Josef Salah am 9. Mai 2024
Dear Mark Alan,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

10/10 – Hervorragend

Carol

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prague is so beautiful. We found the Emblem Hotel to be the perfect spot. Very quiet place and beautiful and so easy to walk to everything.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Josef Salah am 22. Mai 2024
Dear Carol,First of all we would like to thank you for choosing Emblem Prague Hotel as your home away from home.And we wish to thank you very much for the hotel rating and for sharing your wonderful experience with us.We are looking forward to welcoming you again on your next trip to Prague.Kind regards from all of us. Guest relations and ConciergeJosef Salah

6/10 – Okay

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We loved the location. It was right around the corner of the main square. Shopping and dining options are plentiful. The cons were coffee available in the basement accessed with room key but then because it’s in the basement accessed with room key trough the elevator it was difficult to get 2 cups of coffee back to the room. Also the air conditioning was not in service they say. Room was warm and the fan at the thermostat wouldn’t kick in. Very warm to sleep in at night. They gave the excuse that the whole hotel was not turned over from winter to summer yet? Wake answer. If we would have know we could use the thermostat independently of every other room, we would have never booked here. Disappointed in their explanation. Hopefully if we ever come back they will have addressed that.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024