Außenbereich

Bewertungen von Radisson Blu Hotel, Prague

5 out of 5
Radisson Blu Hotel, Prague
Zitna 8, Prague, Prague

Bewertungen

9,2

Wunderbar

180 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
58 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 263 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Klaus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verwinkelte Wege im Hotel, Hinterhofidylle, praktische Zimmereinrichtung, aber wenig Charme
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 3. Nov. 2023
Dear Klaus, Thank you for your feedback. We appreciate your kind remarks about our idyllic backyard and practical room furnishings. We will take note of your comments about the winding paths and the charm, and we'll work on enhancing the overall experience. Your insights are valuable to us, and we hope to welcome you back for an improved stay.

10/10 – Hervorragend

Rainer

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles noch besser als erwartet
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 21. Aug. 2023
Dear Rainer,thank you very much for your feedback. I am glad to read that you enjoyed the stay with us. Looking forward to welcome you back soon. Jan Sovadina, General Manager

10/10 – Hervorragend

Violetta

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 10. Juli 2023
Dear Violetta, thank you very much for your feedback. I am glad to see you enjyoed the stay with us. Looking forward to welcome you soon back. Jan Sovadina, General Manager

6/10 – Okay

Angelika

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer im Schlafbreich sehr eng
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 20. Dez. 2022
Dear Angelika, thank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am sorry to hear that you were not happy with our guest room shape as in many cases we received positive feedback regarding our rooms. Apparently this was not in your case. Looking forward to welcome you soon again. Jan Sovadina, General Manager

8/10 – Gut

Philipp

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauberes Business Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Ghalib Abobrayka am 1. Mai 2022
Dear Philipp we are delighted that you enjoyed your stay. Thank you for being our guest and we are looking forward to welcoming you again on your next trip to the Golden City

8/10 – Gut

Robin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Ghalib Abobrayka am 25. Dez. 2021
Dear Robin Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Prague. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards, Radisson Blu Hotel Prague

8/10 – Gut

Janine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay, excellent service.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Tobias Krappen General Manager am 17. Sept. 2021
Dear Marc, Great to hear you enjoyed your stay. Thank you for being our guest! Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ALLES PERFEKT!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Tobias am 9. Aug. 2021
Vielen Dank und wir freuen uns auf Ihren naechsten Besuch!

10/10 – Hervorragend

Nea

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Juergen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Anthony am 27. Juni 2021
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Radisson Blu Prague Hotel for your recent stay in Prague. Thank you very much for your positive comments about our hotel. It makes us really happy to read that you enjoyed your stay in our hotel and we look forward to welcoming you back soon. Anthony Toth, Radisson Blu Prague Hotel

10/10 – Hervorragend

Jan, Arzberg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extrem ruhig, sauber und hochwertig. Ein Hotel in guter Lage mit toller Ausstattung und sehr gutem Service.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 9. Sept. 2020
Lieber Jan, Danke fuer das tolle Feedback! Auf ein baldiges Wiedersehen!

8/10 – Gut

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für die Corona Zeit....guter Service....sehr schönes Zimmer
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 22. Juli 2020
Lieber Dennis, vielen Dank fuer Ihre Bewertung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir hoffen, dass wir Sie spaetestens nach der Pandemie Zeit wieder bei uns begruessen duerfen. Mit besten Gruessen

10/10 – Hervorragend

Filippo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 24. Apr. 2020
Dear Filippo, thank you for your kind feedback. We very much appreciate it and are looking forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ok
Alles ok aber etwas runter gewirtschaftet
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 28. Feb. 2020
Vielen Dank fuer Ihr Feedback. Wir sind ehr gesagt etwas verwirrt ueber die tolle Bewertung und den dazugehoerigen Kommentar. Nichtsdestotrotz wuerden wir uns freuen, Sie bald wieder bei uns begruessen zu duerfen. Mit besten Gruessen aus Prag

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr zu empfehlen. Ich komme gerne wieder.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 6. Jan. 2020
Vielen Dank fuer das tolle Feedback. Wir freuen uns auf einen erneuten Aufenthalt. Mit besten Gruessen aus der Goldnenen Stadt.

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Hotel in guter Lage
5* Hotel, jedoch ohne SPA oder Sauna. Fruehstuck ist entsprechend, jedoch war bei meinem Besuch eine Knappheit einen eigenen Tisch zu bekommen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 21. Dez. 2019
Lieber Robert, vielen Dank fuer das tolle Feedback. Unser Fruehstueck ist taeglich fuer vier Stunden geoeffnet. Da wir unseren Gaesten keine exakten Tischzeiten vorschreiben, kann es zu Stosszeiten manchmal etwas eng werden. Mit besten Gruessen aus der Goldenen Stadt.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wie gewünscht. Das ganze Hotel war immer sehr sauber gehalten und das Frühstück war lecker.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Filip am 19. Dez. 2019
Danke für Ihre Bewertung. Zufriedenheit unserer Gäste ist unser Ziel und wenn das Hotel Radisson Hotel findet es ausgezeichnet, also ist es ein tolles Geschenk für uns. Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Radisson Blu Hotel, Prague. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat, und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können. Wenn wir noch etwas für Sie tun können, können Sie sich gerne an uns wenden. Mit freundlichen Grüßen. Filip Guest Relations Supervisor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nicht gefallen hat das kleine, altmodische Bad ohne eigene Duschkabine. Badausstattung war nicht so wie abgebildet. Frühstück war sehr gut, Lage auch. Parkmöglichkeiten, womöglich auch wegen Baustelle vor der Türe, stark begrenzt, aber nette Abhilfe durch telefonische Vorbuchung eines Tiefgaragenstellplatzes.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Filip am 6. Nov. 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, dass Sie mit Bad und Parkmöglichkeiten nicht zufrieden waren. Es ist für uns ein Vergnügen, Ihr Lieblingsfrühstück zu finden. Unser Ziel ist es, ein frisches und abwechslungsreiches Angebot anzubieten. Wir freuen uns, dass Sie das Radisson Hotel Prague für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns auf Ihren zukünftigen Besuch im Radisson Hotel in Prague. Mit freundlichen Grüßen. Filip Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 24. Okt. 2019
Thank you for the perfect score. Looking forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Filip Šanca am 22. Sept. 2019
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel for your stay in Prague and your exceptional review. We greatly appreciate your visit and we are looking forward to see you in the future at Radisson Blu Hotel, Prague. With kind regards. Filip Šanca Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist sehr sauber. Dazu zentral. Frühstück ist sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Filip am 14. Aug. 2019
Sehr geehrter Anonymous, danke für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie das Radisson Blu Hotel für Ihren Aufenthalt gewählt haben. Wir wünschen Ihnen einen schönen Tag und freuen uns auf Ihren zukünftigen Besuch im Radisson Hotel. Mit freundlichen Grüßen. Filip Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles klasse bis auf die parken in der Hotelgegend
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Filip am 8. Okt. 2019
Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Radisson Blu Hotel, Prague. Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns gefallen hat, und hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu können. Wenn wir noch etwas für Sie tun können, können Sie sich gerne an uns wenden. Mit freundlichen Grüßen. Filip Guest Relation Supervisor Radisson Blu Hotel, Prague

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
All you need, nothing special, pretty small room, but some outside balcony.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Juergen. Front Office Manager am 13. Aug. 2019
Thank you for your review. The Standard category is indeed around 25 m2. I would recommend booking a higher category if you prefer to have some more m2. Looking forward to welcoming you back! Best regards, Juergen Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Filip am 12. Juli 2019
Dear Anonymous, Thank you very much for your high evaluation. We greatly appreciate your satisfaction. With kind regards and wishing a nice day. Filip Guest Relation Supervisor

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dymetry at the front desk was super helpful. He helped us navigate the website to buy train tickets and assisted us when we realized we needed to book another night in the hotel. Breakfast was good, a lot of options of tasty food.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Nina, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Prague.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our team members It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the staff at Radisson Blu Hotel Prague, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Jan SovadinaGeneral ManagerRadisson Blu Hotel Prague

8/10 – Gut

Hollie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 15. Apr. 2024
Dear HollieWe are truly grateful for your wonderful feedback and delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back on your next visit. Your kind words are a great encouragement for us.

6/10 – Okay

Andrew

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mark, Woburn Sands

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 19. März 2024
Dear Mark,Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Prague. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,

6/10 – Okay

Ali

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 29. Feb. 2024
Dear Ali, thank you very much for your review. It would great if you could share with me more information if something went wrong during your stay. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Clément

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 21. Feb. 2024
Dear Clément, thank you very much for your review and nice comment about your recent stay with us. Looking forward to welcome you soon again.

8/10 – Gut

Lukas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 29. Feb. 2024
Dear Lukas,thank you very much for rating your stay. I am pleased to see that you enjoyed your hotel. With Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jonas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jan Sovadina,General Manager am 29. Feb. 2024
Dear Jonas, thanks for choosing our hotel. we are proud that you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

mARIA SOLEDAD

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Miroslav

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Besviken på frukosten och städningen av bla vattenkokaren.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 24. Nov. 2023
Dear Miroslav, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the disappointment you experienced with both the breakfast and the cleanliness. Your concerns are important to us, and we are committed to addressing and rectifying these issues to enhance the overall quality of our services. We appreciate your insights, and please be assured that we will take immediate steps to improve in these areas.We value your patronage and hope to have the opportunity to make it right during your future visits.

6/10 – Okay

Alberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The hotel is not like shown in the pictures, but is an ok hotel, it is not that close to downtown, but you can still walk there, it is like 20-25 min walk
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 14. Nov. 2023
Dear Alberto, Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments and regret any discrepancy between the images and your experience. We strive to provide accurate representations and will review our materials to ensure consistency. While we're glad you found the hotel satisfactory overall, we understand your concern about the distance to downtown. We value your insights and hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

LIOR

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 14. Nov. 2023
Dear Lior, thank you very much for your review, we are pleased to see that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you soon again.

10/10 – Hervorragend

Clifford

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 14. Nov. 2023
Dear Clifford, thank you very much for your review, we are pleased to see that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you soon again.

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service and staff were fantastic!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Nicholas,Thank you for your wonderful feedback. We are thrilled to hear that you had a fantastic experience with our service and staff. Your kind words are truly appreciated. We look forward to welcoming you back for another exceptional stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sivan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 2. Nov. 2023
Dear Sivan,thank you very much for your rating. I am glad to see that you enjoyed the stay with us. Looking forward to welcome you soon again. Jan Sovadina, General Manager

10/10 – Hervorragend

Arni Heimir

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 24. Okt. 2023
Dear Arni, thank you very much for your feedback. I am glad to see that you enjoyed the stay with us. Looking forward to welcome you soon again. Jan Sovadina, General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael M.

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 16. Okt. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you enjoyed the your stay at Radisson Blu hotel Prague. We hope to welcome you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

VICTOR MANUEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es muy buena
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Victor, thank you very much for your positive feedback regarding your recent stay with us. I am glad to read that you enjoyed it. Looking forward to welcome you soon again.

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 22. Sept. 2023
Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Prague. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Jan SovadinaGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kadim

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 22. Sept. 2023
Dear Kadim, Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Prague. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Jan SovadinaGeneral Manager

6/10 – Okay

Stella

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Expected more for the price we paid and below standard we expected for a Radisson hotel. The breakfast was not great either, beans in baked beans were hard, potatoes half cooked and the scrambled eggs were too runny. Staff were very friendly. Lacking attention to detail, one of the snack pot ( almond nuts) in our room had past its best before date.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 21. Aug. 2023
Dear Stella, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay. We apologize for not meeting your expectations regarding the overall experience and the breakfast quality. Your feedback regarding the breakfast offerings and the room amenities is important to us, and we will address these concerns with our team to improve our services.We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future.Jan SovadinaGeneral Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Lacking Attention to Detail
It was an average stay, the hotel felt a little tired and in need of updating. We had two family rooms, sadly one was not in a good state. The door handle to the children's room was not securely attached and fell off repeatedly, the overhead light around the window did not work and the TV was poorly hung on the retractable tv stand. When discussing this with the staff at check out one member of the concierge was quite rude about it. The room was not properly cleaned prior to arrival and the mirror to the bathroom was fairly dusty. But the extractor fans in the bathroom did not appear to work so perhaps that was the cause of the problem. I have stayed in a number of Radisson Blu hotels and sadly this one was not up to the standard I have come to expect from this chain. But the location was good for being central to be able to explore the city and the evening meal we had on our arrival was very nice - the waiting staff were very good.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 15. Aug. 2023
Dear Sir or Madame, Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. I apologize for not meeting your expectations in terms of room condition and overall experience. It's disappointing to learn about the issues you encountered with the family room, and I am sorry for any inconvenience caused by the room's state, cleanliness, and maintenance concerns. I appreciate your patience in discussing these matters during check-out, and I am sorry for any negative interaction you had with our staff. Your comments will be shared with the relevant teams for improvements.Your feedback is invaluable in helping us enhance our guest experience, and we hope to have the opportunity to provide you with a much-improved stay in the future. Thank you for your understanding and for choosing to stay with us.Kind regards,Jan SovadinaGeneral Manager

8/10 – Gut

carol, Grants Pass

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really appreciated the kind valet and front desk help
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 9. Aug. 2023
Dear Carol,great to read that you enjoyed staying with us. Looking forward to welcome you soon again. Jan Sovadina, General Manager

10/10 – Hervorragend

Gurunathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, conveniently located close to all the key spots. Dining options and shopping aplenty around the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Jan Sovadina, General Manager am 7. Aug. 2023
Dear Gurunathan, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel Prague.We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the staff at Radisson Blu Hotel Prague, I look forward to welcoming you back.Sincerely, Jan SovadinaGeneral ManagerRadisson Blu Hotel Prague