Designer-Toilettenartikel, Haartrockner, Bademäntel, Hausschuhe

Bewertungen von Hotel Maximilian

5 out of 5
Hotel Maximilian
Hastalska 14, Prague

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

767 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
205 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
22 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Wolfgang, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt toll und alles ist recht neu und schön gestaltet. VIP Vorteil mit kostenlosen Frühstück war nicht gegeben. Ich bin im Vorfeld schon angeschrieben worden, dass es freies Frühstück nur gibt, wenn ich über die Hotelwebseite buche. Ich war überrascht aber sie wollten mir das nicht geben. Ich habe dann Expedia informiert, dass sie die Angaben anpassen sollten, aber der Kollege hat mir dann nochmal per Mail bestätigt, dass das Frühstück für Gold Member kostenfrei wäre und er sich darum kümmere. Aber das erste beim Checkin war die Frage ob das Frühstück hinzu buchen wollte. Ich habe dann den Kollegen die Mail von Expedia geschickt und sie meinten das es dann ok wäre. Beim ersten Frühstück sollte ich dann wieder die Beleg für die Kosten abzeichnen. Also mir was das zu doof. Entweder ich mache da mit und gebe die VIP Benefits frei oder ich lasse es … Auch wenn jetzt über Ostern sicher mehr Gäste im Hotel waren: beim Frühstücken hat immer was gefehlt. Kein Brot, keine Butter, keine Gläser für Saft , keine Teller usw. Was ich aber wirklich nicht gut fand war, dass die Klimaanlage nicht ging. Im Zimmer waren es immer über 24 Grad. Auf nachfrage hiess es, dass die noch auf Winter eingestellt sei und man das so schnell nicht ändern könnte. Ich sollte das Fenster aufmachen. Habe ich gemacht aber unten haben die Gäste geraucht und ich war direkt oben drüber. Schönes Hotel in guter Lage. Aber ich würde es nicht nochmal buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sonia Messina / Hotel Manager am 3. Apr. 2024
Dear Mr. Wolgang,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. We sincerely apologize for the confusion regarding the VIP benefits and the breakfast arrangement.As clarified prior to your arrival, each hotel selects the benefits they offer to their guests. The email you received from Expedia may not have accurately reflected the internal agreement between Expedia and our hotel and we are already in touch with them to clarify it. We understand your disappointment and frustration, and we assure you that it's our priority to ensure there are no hidden information or surprises for our guests.Regarding the breakfast experience and the availability of items, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback regarding the breakfast service and the issues with the air conditioning has been duly noted, and we will address these concerns with our team to ensure a better experience for our guests in the future.We appreciate your valuable feedback as it helps us to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more satisfactory experience.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Simon, Rosenheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Maximilian Hotel am 19. Apr. 2024
Dear Simon,Thank you for your rating. We appreciate your feedback. We are looking forward to welcoming you back to Prague!

8/10 – Gut

Remo

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager am 28. Sept. 2023
Dear Daniel,Thank you for your fantastic rating. We're thrilled to have made your stay exceptional, and we can't wait to welcome you back.Warm regards,Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

Zuzana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exzellenter Personal, seine Gastfreundlichkeit, Hilfsbereitschaft und ihre fesche authentische Kleidungsordnung. Es gibts nicht unangenehmeres als in heutigen Zeiten Leute in Uniformen zu sehen. Jeder Angestellte hat sich offensichtlich wohlgefühlt und der Gast hat es gespürt. Extrem gutes Spa mit Wohlfühlmassagen und eine akkurate creative Küche. Chapeau an die Betreiber des Hotels. Danke für die schöne Zeit lieber team Maximilian und Josef! Lg Zuzana
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager am 24. Juli 2023
Dear Zuzana,Thank you for your glowing review of our hotel! We are thrilled to hear you had an excellent experience during your stay.It's lovely to hear our staff's hospitality, and authentic dress code left a positive impression on you.It's wonderful to know that you enjoyed the services of our spa, especially the feel-good massages that left you feeling refreshed and rejuvenated. Additionally, we're delighted that our kitchen's creativity and attention to detail impressed you, making your dining experience a memorable one.We sincerely appreciate your kind words and compliments, On behalf of the entire team, including Maximilian, Josef, and all our staff, we thank you for choosing to stay with us and for sharing your appreciation. It was our pleasure to have you here, and we hope to welcome you back for another fantastic time in the future!Best regards,Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Boutique Hotel in angenehmer Umgebung, überdurchschnittlich freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager am 10. Mai 2023
Dear Matthias,Thanks for sharing your positive review of our ACME. Feedback like yours is valued by every team member here and it gives us the motivation to continue developing and growing our customer service.With my best regards,Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager

6/10 – Okay

Sophie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Raschelige Bettwäsche, Rollo hat nicht komplett verdunkelt, Gläser aus Minibar wurden nicht getauscht, Lichtschalter- Konzept nicht eindeutig, Lüfter läuft die ganze Nacht
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Negin Bakhshandehyar / Guest relations am 14. Juni 2022
Dear Sophie, Thank you for staying with us and for writing this review. We wish you could have informed us to do something for you. Warmest Regards, Negin Bakhshandehyar / Guest relations

10/10 – Hervorragend

Christoph

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Roberto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
:
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Sebastian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel in zentraler Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Negin Bakhshandehyar am 28. Sept. 2021
Dear Sebastian, We truly appreciate your time and your kind word, it assures us you had a great time during your Prague trip at Maximilian Hotel. Looking forward to hosting you again soon in the future. With Regards, Negin Bakhshandehyar / Guest relations

8/10 – Gut

Anke

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Guest Relations am 28. Juni 2021
Dear Anke, Thank you for sharing the feedback here on Expedia community. It was a pleasure to having you with us during your Prague visit. May there's any opportunity, we do hope to welcome you back once again. Warm Regards Eva Chen Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 12. Sept. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for sharing a positive feedback. We are glad to know you had a pleasant time with Maximilian Hotel! Warm Regards Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel. Wir hatten einen tollen Aufenthalt in Prag. Zuvorkommendes Personal, saubere Zimmer, sehr gutes und leckeres Frühstück (mit frisch zubereiteten Eierspeisen)
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 3. Sept. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for sharing this positive feedback regarding to your recent stay in Maximilian Hotel! We are very happy to see you enjoy every single bit what Maximilian could possibly offer, especially about the breakfast part. Here comes the warm greetings from Prague Eva Chen

10/10 – Hervorragend

Sarah, Germany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay at Maximilian Hotel to the fullest. Beautiful interior, wonderful room, excellent service and the breakfast at Brasserie Maximilian is absolutely amazing. Mini bar is for free (they only charge a little extra fee if you like it to be refilled). Parking in the garage is included, too. Old Town Square is just a five minute walk away and there are many great bars and restaurants nearby. If we ever get to visit Prague again, we will for sure stay at Maximilian Hotel. It‘s one of the best hotels we‘ve ever been to. Thanks to everyone who made our weekend trip worthwhile!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 3. Sept. 2020
Dear Ms Sarah, Thank you for sharing such a delightful feedback about your recent stay at Maximilian Hotel! We are thrilled to read words you've put here. Furthermore, we are more than happy to know you had a wonderful time with us from every breakfast, location and most of all, our service. We're glad our garage service made your stay smooth and herein we'd like to share a bit of the update that as the summer promotion has ended, now the parking comes with 690CZK (approximately 27 Euros) per day. Once more, thank you so very much for your kind comment about Maximilian and that is what reassures us to go further and beyond. And the whole Maximilian is always delighted to welcome your next return. Warm Greetings with Love from Maximilian Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 10. Aug. 2020
Dear Sir/Madam, Thank you for your positive feedback regards to your recent stay in Maximilian Hotel. Warm Regards The Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Diego, Darmstadt

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles vom Feinsten - Service, Zimmer, Essen - hier wird Kundenorientierung und Gastfreundlichkeit wirklich groß geschrieben.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 2. Aug. 2020
Dear Diego, Thank you for taking time sharing your recent experience at Maximilian Hotel. We are more than happy to know you had an enjoyable time with us during your Prague visit. Customer service has always been the core of Maximilian and that is very much reassuring for us. Thank you once again for your kind words. Warm greetings from Prague Eva Chen

10/10 – Hervorragend

Markus, Dresden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes modernes Zimmer mit leiser Klimaanlage. Sehr zuvorkommender und freundlicher Service. Excellentes Frühstück. Perfekte Lage um die Altstadt zu erkunden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 2. Juli 2020
Dear Markus, It's a true delight to reading words from you. We are more than happy to know that you had an enjoyable stay with us. We are also very much glad that you enjoyed our breakfast as all the ingredients are freshly coming from the local farms. Thank you once again for sharing your positive experience with us. By all means, we do hope to welcome you once again soon! Warm Regards Eva Chen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 2. Juli 2020
Dear Sir/Madame, Thank you for sharing the positive feedback about your recent stay in Maximilian Hotel. Warm Regards Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel in zentraler Lage Prag 1. Design der Zimmer sehr ansprechend.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 3. März 2020
Dear Sir/Madame, Lovely to read words form you about the look of Maximilian Hotel. We are very glad to know you've found the charm of the design as well as our location accessible during your Prague visit. Hope to see you again another time! Warm Regards Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 27. Feb. 2020
Dear Sir/Madame, Thank you for the positive feedback regards to your recent stay at Maximilian Hotel. We do hope to see you once more. Warm Regards, Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfach Perfekt! Super freundliches Personal, Top Einrichtung, Lage Perfekt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 3. März 2020
Dear Sir/Madame, Thank you for sharing such a cheerful comments about your recent stay! It's reassuring for us to see you had an enjoyable time with us. Hope to host you once more! Warm Regards Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr modern, guter Service, tolle Lage. Man fühlt sich dort sehr wohl und willkommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 3. März 2020
Dear Sir/Madame, Thank you for sharing a lovely feedback. We are happy to know you had a great time with us in all aspects. May there's another return, we shall welcome your presence the warmest. Greetings from Prague Eva Chen Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 6. Dez. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time sharing the feedback here at Expedia community. We do hope to see you again in the near future. Warm Regards, Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Peter, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neu renoviert, toller Einrichtungsstil, freundliches Personal und gut gelegen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 26. Nov. 2019
Dear Peter, Thank you for sharing such positive feedback about your recent stay at Maximilian Hotel. We are happy to know you had an enjoyable time with us and found our locations accessible to anywhere around the city. Also, thank you for taking the kind note about our team. It's definitely reassuring and keeps us going extra miles. We do hope to see you again some day! Warm Regards, Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war perfekt. Sehr nettes Personal .4 Nächte geblieben und wenn ich noch Mals Prag besuchen sollte, wird es wieder das Hotel sein! TOP *****
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 8. Nov. 2019
Dear Sir/Madam, It’s truly our honour having you with us during your Prague visit. We are very to know you had a wonderful time with us. Thank you for taking a nice recognition about our team. May you ever return to this city, we do hope to see you again! Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Uli, Hannover

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles Top....4,9 von 5 Punkten. Einziges Manko - es sollte keine Sauna angeboten werden wenn sie in einem anderen Hotel ist. Schade!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 8. Nov. 2019
Dear Uli, Thank you very much for your feedback with such a high score! We are very happy to know you had an enjoyable time during your stay. It’s a truly privilege for us to have sister property – Hotel Josef, close to each other with sauna and gym facilities within less 2min on foot. Whereas, there’s a massage place – Planet Zen, here at Maximilian well known by the professional masseurs from Thailand and it’s highly recommended by those ones experienced. May we every have your return visit, we are more than happy to assist you with the reservation with it. Warm Greetings from Prague Your Maximilian Team Eva Chen Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, Personal sehr nett und zuvorkommend,
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 8. Nov. 2019
Dear Sir/Madam, It’s truly our honour having you with us during your recent Prague visit. We are very to know you had a wonderful time with us. Thank you for taking a nice recognition about our team. May you ever return to this city, we do hope to see you again! Your Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

John, Zürich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Empfang ist herzlich, sehr freundlich uns hilfsbereit. Da können sich viele Hotels eine Scheibe abschneiden. Die Zimmer sind sehr modern und sauber. Die Bettdecke gehört zu den besten, die ich je erlebt habe (auch ausserhalb von Hotels). Man ist in wenigen Gehminuten an allen wichtigen Sehenswürdigkeiten. Wenn Prag, dann nur noch das Hotel Maximilian.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 21. Okt. 2019
Dear John, It was our honor to host you during your recent Prague visit. We do appreciate you took nice note about our team and this is definitely reassuring for us to moving forward. Maximilian has the privilege to be situated in the centre of Prague and within walking distance to reach out all those sort of tourism attractions and we are very happy to see this fact makes your Prague visit even more memorable. And thank you for sharing your love about our duvet and also the positive comment about our room! We are more than happy to know you had an enjoyable time with Maximilian. Meanwhile, we do hope to see you again soon! Greetings from Prague Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr geschmackvoll eingerichtetes modernes Hotel mit sehr freundlichem Personal in perfekter Ausgangslage für Stadtbesichtigungen-
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 21. Okt. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking your time sharing your experience with Maximilian here at Expedia community. We are very happy to know you had a wonderful time with Prague as well as with us. Also, thank you for the lovely comments about the new Maximilian look. We do hope to see you again soon! Warm Regards, Eva Chen Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Hotel. Der Service ist sehr freundlich und zuvorkommend. Sehr familiär. Alle Angestellten geben Sie mir eine sehr grosse Mühe. Das Hotel wurde sehr schön renoviert. mit sehr grossem flair. Ausgezeichnete zentrale Lage in der Altstadt. Sehr weiterzuempfehlen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel is under construction; corridors are super tight; breakfast buffet is little, extras like scrambled eggs are charged separately; BUT: super central; staff is very friendly; rooms are super clean and smell new; bathroom cleaning equipment is super environmental and smells great; ALL in ALL it could become a precious insider hotel in Prague.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay at this hotel. it was a very warm welcome, quiet snd stylish rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Eva Chen Guest Relations am 5. Sept. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for taking time sharing the nice words about Maximilian Hotel here at Expedia community. We are glad to know you enjoyed your time with us and also our welcome did warm you up. We would like to see you again in Prague! Warm Regards, Eva Chen Guest Relations The Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von The Maximilian Team am 9. Sept. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your nice feedback. We hope to see you again soon and wish you a beautiful day! Warm Regards, The Maximilian Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnetes Hotel in der Nähe des Stadtzentrums.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Eva Chen am 15. Aug. 2019
Dear Sir/Madam, Thank you so much for sharing the review. It was truly our pleasure to host you during your time in Prague!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Design, Service und Atmosphäre im Hotel sind exzellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
war eine gute unterkunft. was ich nicht schätze, textile bodenbeläge. es hat jedoch zimmer mit parkettböden. dies sollte man bei der buchung vermerken.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Dieter&Doris, Berlin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist super. Die Lage in der Altstadt ist perfekt. Man fühlt sich sofort wohl.Mohamed im Empfang ist herzlich, das einchecken geht schnell und das Zimmer ist groß und hat alles was man braucht. Das Frühstück ist sensationell !!! Ein tolles Hotel in perfekter Lage mit großartigem Personal! Wir kommen bestimmt wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Alles perfekt!Hotel, Lage, Personal ausgezeichnete Frühstück!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes & modernes Hotel nahe Stadtzentrum. Zu Fuß alles sehr gut zu erreichen. Saubere Zimmer, sehr gutes Frühstück und nettes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ryne Parsons - Receptionist am 6. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for posting this rating and review of the Maximilian Hotel in Prague. It was our pleasure to host you and we are glad to hear some positive comments regarding your stay with us. You have mentioned the three things that are so essential to a great stay in Prague and we certainly welcome these compliments about our staff, breakfast and location! Thank you for this and we hope to see you again should return to our beautiful city. Best Regards, Ryne Parsons

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ryne Parsons - Receptionist am 5. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts regarding the Maximilian Hotel with the Expedia community of travellers. We were happy to host you and invite you to stay with us on your next visit to Prague. Kind Regards, Ryne Parsons

10/10 – Hervorragend

Stefan, Frammersbach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Too
Ein klasse Frühstück. Super Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ryne Parsons - Receptionist am 2. Jan. 2019
Dear Stefan, Thank you for posting your thoughts about the Maximilian Hotel in Prague for the Hotels.com community to read. We appreciate this concise review and are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We invite you to stay with us on your next trip to Prague and wish you the happiest of travels in the New Year! Best Regards, Ryne Parsons

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfaches Hotel in sehr guter und ruhiger Lage. nur paar Gehminuten zum Zentrum. Würde ich wieder nehmen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 25. Dez. 2018
Dear Guest, I would like to thank you for staying with us and for taking your time and post this review. You have no idea of how happy it makes us to hear that you will choose Maximilian Hotel if you ever come back to Prague: it will be a pleasure for us! Have a nice day. Best Regards, Ines Montes

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnetes Hotel in zentraler Lage
Das Hotel hat uns sehr gut gefallen. Es liegt ganz zentral nah am Altstädter Ring und mit vielen Restaurants in unmittelbarer Nähe. Vor allem war das Frühstück phantastisch und wir haben es sehr genossen. Sehr nett waren auch die kleinen Aufmerksankeiten des Hotel, wie Wasser in der Lobby, Kaffe und Tee an der Gästebar im Aufenthaltsraum und nachmittags manchmal Kuchen oder Käse und Wein.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 23. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you very much for posting this nice review on Hotels.com. We really appreciate all feedback from our guests. I am glad to read that you enjoyed our location and I hope you had a great time in this beautiful city! I woud like to thank you as well for mentioning these small details. We like to take special about these little things, because, as it's known, they make the difference. We will be more than happy to welcome you once more if you ever come back to Prague. Please do not hesitate to contact us anytime! Have a nice weekend. Best Regards, Ines Montes

8/10 – Gut

keusa, Tirol

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super zentrale Lage ! Sehr freundliches Personal ! Das Frühstücksbuffet war einmalig …. tolle Auswahl, viele Sachen werden frisch zubereitet ! Für jeden Geschmack etwas dabei !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 10. Dez. 2018
Dear Keusa, I would like to thank you for choosing Maximilian Hotel for your trip to Prague! It was a pleasure to host you. I am so happy to read such nice comments from your side about our staff and breakfast. We work really hard to offer the best service possible. Best Regards from Prague, Ines Montes

10/10 – Hervorragend

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 15. Nov. 2018
Dear Josef, Thank you very much for staying with us. Have a great day. Best Regards, Ines Montes

8/10 – Gut

Mafi, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Stadthotel, Beim Frühstück kônnten die Kellner noch etwas aufmerksamer sein, ansonsten Top!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 8. Nov. 2018
Dear Mafi, Thank you very much for choosing Maximilian Hotel for your stay in Prague. I hope you enjoyed your time in this lovely city. I am so sorry to hear that you are not 100% satisfied with the service offered by our restaurant team. It is possible that, if the breakfast room was very crowded, they couldn't spend as much time as they wanted with you. Please accept my apologies on their behalf. I hope this little detail didn't ruin your time in Prague. Thank you once more for staying with us. Have a nice day. Best Regards, Ines Montes

10/10 – Hervorragend

Bernhard, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Zimmer, hervorragendes Frühstück, gute Lage!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Ines Montes - Receptionist am 6. Nov. 2018
Dear Bernhard, Thank you very much for staying with us! It was our pleasure to host you. I am so happy to hear that your stay with us was a pleasant one. I hope you have the chance to come back to this lovely city. In that case, please do not hesitate to contact us! Have a nice day. Best Regards, Ines Montes