Restaurant

Bewertungen von Hilton Garden Inn Pittsburgh Downtown

3 out of 5
Hilton Garden Inn Pittsburgh Downtown
250 Forbes Avenue, Pittsburgh, PA

Bewertungen

9,0

Wunderbar

642 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
231 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Zimmer war sehr laut von den Klimaanlagen und Lüftungen der tiefen Gebäuden vor den Fenstern.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Alexia E. (Guest Response Services) am 25. Aug. 2023
Vielen Dank für Ihre positive Bewertung und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Wir entschuldigen uns jedoch aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund des Geräuschs von Klimaanlagen und Lüftungen erfahren haben. Wir verstehen, wie wichtig eine ruhige Umgebung für einen angenehmen Aufenthalt ist, und werden sicherstellen, dass wir Möglichkeiten zur Lärmminderung in Betracht ziehen.Ihre Meinung ist uns wichtig, und wir nutzen Ihr Feedback, um unseren Service und unsere Einrichtungen kontinuierlich zu verbessern. Wir hoffen, dass diese Erfahrung Ihren Gesamteindruck nicht trübt und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Vielen Dank, dass Sie unser Hotel gewählt haben. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns willkommen zu heißen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Jacques, Mount Vernon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is amazing. The area is comfortable and perfect for a nice getaway.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Elesia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was close to where I needed to go is safe because no one can come up to the elevator unless they have a key however, you can hear people in the corridor and when they open and close the door it’s also clean and comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 26. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for the review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 26. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for the review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Ausstattung
Clean place, easy parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Ellen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
2nd stay in 4 months. Both stays were excellent. We will be back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 23. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're happy that you enjoyed your stay. We look forward to having you stay with us again soon.

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was secure and is in a great location to be able to walk to all main attractions of downtown.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for taking the time to fill out a review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 19. Mai 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. We appreciate your business and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

James

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jason - General Manager am 14. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Lindsay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Garden Inn PGH/Downtown Team am 13. Mai 2024
Hi Lindsay! Thank you for taking the time to share your positive experience. We look forward to hosting you again.

6/10 – Okay

Carol

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I didn’t like the fact that room service dinner was delivered in styrofoam containers with plastic utensils. I came to a hotel to get dinner on real plates with real utensils. The main course was cold. I asked for ice and the staff brought a glass of water in a paper cup. Once reheated the food was good eating from takeout container with plastic utensils changes the taste and experience. Also the rooms are too plain. And no hard copy ensue. Not everyone wants to look at things on a phone.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 12. Mai 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 13. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for the review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Haiqi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 12. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jaclyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 8. Mai 2024
Thank you for your feedback and we are happy you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Loyd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Jason - General Manager am 9. Mai 2024
Thank you for staying with us recently and thank you for taking the time to leave us a review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Lea Joan

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will be booking there again for sure
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Garden Inn PGH/Downtown Team am 6. Mai 2024
Hey Lea Joan!Your feedback made our day! We're happy to have exceeded your expectations. Looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good clean
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim am 6. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Shawna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great customer service. Wonderful clean rooms
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 30. Apr. 2024
Thank you for staying with us recently. And thank you for your review. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Marc, pelham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very nice. My only complaint is the complimentary coffee service in the lobby left tea drinkers like myself with no option.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Garden Inn PGH/Downtown Team am 29. Apr. 2024
Hey Marc! We appreciate your kind words about our staff! Thank you for bringing the coffee service oversight to our attention. We'll certainly take it into consideration and work on providing more options, including tea, for our valued guests in the future. We hope to have the pleasure of welcoming you back for an even better experience.

6/10 – Okay

Deb

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staff on the front desk were surly, unhelpful and answered the most ordinary questions with disdain. There was not even an EFFORT to be cordial. I asked for help getting an Uber. They didn't know, which is FINE, but never offered to get me someone for assistance. I was in a strange city where I knew NO ONE ...a little sensitivity would have gone a long way. I suggest that the staff on duty from April 24-26 get some training. Facility was fine. Really liked that the parking garage was literally attached to the hotel. Also, I was told, on the phone 2 weeks prior to my stay, that I would be safe to walk home at midnight after the show at the Benedum Center.That is MOST CERTAINLY not the case. Please tell your desk people not to say that.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 27. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We will certainly address your concerns.

10/10 – Hervorragend

Yasuyuki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Garden Inn PGH/Downtown Team am 29. Apr. 2024
Thank you! Looking forward to welcoming you back soon.

2/10 – Ungenügend

Alan

I was charged an extra $170 to my account without notice.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 27. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We apologize for the inconvenience.

2/10 – Ungenügend

World of the Wacky

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
No room service. Room was not cleaned during my stay. Called for towels and did not receive until the next day. Housekeeping banged on the door at 11am for checkout meanwhile they did not clean the room the day before
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 27. Apr. 2024
Thank you for your feedback and we will look into your concerns.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jim am 15. Mai 2024
Thank you for your review and patronage. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Robert, PERKASIE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy Parking
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Todd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was in a great location and was clean. I went there with my son for his 16th birthday to watch some baseball. Everything was great untill about 1230 am there was a huge fight going on somewhere and it lasted about a hour. Tried calling the front desk but not sure if my room phone was working. Woke us both up and just heard swearing and yelling. Kinda ruined everything that was good about the hotel because nobody did anything about it.
Antwort von Kim am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We will certainly address this with the team and hope you will stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Alyson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place for us to stay for tournament
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Sherri

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 12. Mai 2024
Thank you for your feedback.. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Food and room were great. Drinks were good. Front desk staff IS NOT KNOWLEDGEABLE about the area at all - or, they are lazy.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. I apologize about the front desk staff. Many of them are very new to the area and are still learning.

8/10 – Gut

Christine

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for your review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Donte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close location to everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 21. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Andre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was very good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 15. Apr. 2024
We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Lara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nice and quiet for being fully occupied.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 14. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for the review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 6. Mai 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Ireti

Hotel was neat and have a pleasant atmosphere.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 12. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for taking the time to fill out a review. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 10. Apr. 2024
We're happy you enjoyed your stay with us and we hope to have you stay with us again soon.

8/10 – Gut

Mariana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only issue we had was the lady who checked us in wasn’t very friendly! She was cold and stern with one word answers. Not what someone in a hospitality position should be. Other than that the hotel was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 8. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We're very happy you liked our hotel and we will definitely use your feedback as a training opportunity. We hope to have you stay with us again soon.

6/10 – Okay

Annie

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The representative spoke to quickly when checking in, didn’t offer complimentary water, asked another representative later she gave it but was aggressive saying where to stand to ask for it and hand it to us.There’s no business center as all computers are not working. When asked was there an alternative, was told they have been not working in a long time and to use our own laptop, which we didn’t have. Not an inviting presence at the counter at all 3 different times interacting with Hilton staff at various times during the stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim am 8. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We will certainly look into your concerns. We hope to have you stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Basil

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 27. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for taking the time to leave a review.

8/10 – Gut

Doug

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jason - General Manager am 27. Apr. 2024
Thank you for staying with us and thank you for taking time to review the hotel.

10/10 – Hervorragend

Mary Beth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel in downtown.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jim - Director of Operations am 6. Apr. 2024
Thank you for your patronage, we hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Joseph

Geschäftlich gereist
Long line to check in room sub par
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kim am 3. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We hope you will stay with us again soon.

10/10 – Hervorragend

Jodi

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 23. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 3. Apr. 2024
We're happy you enjoyed your stay with us and we hope to have you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 31. März 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 19. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon.

4/10 – Schlecht

Tara

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kim am 30. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location for exploring Duquense, downtown Pittsburgh, and going to the hockey arena. Great location and affordable.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kim am 27. März 2024
We are happy that you enjoyed your stay with us. We look forward to having you stay with us again soon.