Außenbereich

Bewertungen von Relax Hotel

3.5 out of 5
Relax Hotel
No. 81, Oknha Nou Kan (St. 105), Boeng kengkang III, Chamkamon, Phnom Penh

Bewertungen

8,0

Sehr gut

53 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
61 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
34 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Chhay Hak, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von KHM am 3. Jan. 2019
Dear Chhay Hak, Thank you so much for your kind review. Please have a nice day. Best Regards, Lengkhim Meng(Mr.) Sale & Operation Manager

6/10 – Okay

K.Phiev, Bern Schweiz

Gut: Personal & Service
Wir haben 2 Nächte in diesem Hotel verbracht. Das Personl sehr freundlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Lengkhim am 26. Dez. 2017
Dear K.Phiev, Thank you so much for your kind review. We will definitely keep up our standards and continue to improve our products and services to ensure the greatest satisfaction of every guest. Best Regards, Lengkhim Meng(Mr.) Sales & Operation Manager

10/10 – Hervorragend

Linda

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gerald

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you do not mind walking you can find markets within 1k, otherwise there are always taxies going by. Streets are narrow so keep your head on a swivel. The taxies well try to sell tours. Have fun.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Yutaka

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
前にドブ川が流れていますが臭いはしません。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Samuel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Do not stay here unless it is the only option.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Oscar

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

didier

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Shunsuke

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Freddy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
méconnaissable
C'est la troisième ou quatrième fois que je venais au RELAX Hôtel, mais cela n'a plus rien à voir avec ce que j'ai connu auparavant, quasiment plus de personnel, service d'étage déplorable, un savon pour 8 jour, jamais renouvelé, le petit déjeuner moyen, aucune information, aucun plan pour se retrouver, se repérer.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best service and clean nice everything
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

HIROMI

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Damien

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

jung moon

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

jaimie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Joana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is good very convenient location the buffet is a plus. The area is not too great but overall is worth it
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

April, Mesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a comfortable stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Bong

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommend.
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Yuko

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have enjoyed our staying, Staffs are friendly and kind.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Charlie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

6/10 – Okay

Arthur

No hot water
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Anthony

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A mixed bag, probably fine for a night or two. I chose this place as I noticed breakfast was included although what was an offer was disappointing. Rice and veg with orange squash instead of juice. I ended up going elsewhere. Room was fine, the fridge stunk though and could do with a decent clean. The front desk did a lovely job of my laundry.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Shivram

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and very helpful! The towels have seen it’s days, the water doesn’t drain in the bathroom, it takes a while - which is not good ! It needs upgrading and the breakfast is ok - you can survive! But it is good for money value! Definitely needs new towels and fix the drainage !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Kantdara

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
写真では新しく見えたが、施設としては新しくないです。 金額と立地、バイキングの朝食付きという点を考えると良いと言えます。豪華ではないけれども、おかゆ、パン、野菜の炒め物など、いくつか選択肢があり、割と美味しかったです。 エレベーターが一台で、時間がかかるのが難点。以前、この近くに泊まったことがあって、騒音であまり眠れませんでしたが、中国正月のタイミングだったので、その影響か、とても静かでした。 シャワーは一日目は良かったのですが、二日目はお湯が熱くならず、ちょっと寒かったです。 ぜひ泊まりたいという感覚ではないですが、
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Brian

Cambodia is not the value use to be
Very pleasant staff, courteous,helpful,polite,the breakfast I'd give 4 out of ten,there's no other time to get food,the room needs the drapes taken down and washed ,very dirty, bathroom has black mould, Phnom Penh is a dirty filthy city,the hotel is a 5 at most out of ten .
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Paul

10/10 – Hervorragend

MUDASSAR

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

6/10 – Okay

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel that would suit many Westerners.
Excellent hotel with great breakfasts. No problems at all although the bath is a bit of a risk if you are 6 feet tall.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
I give the hotel high marks. Keeping in mind this is a budget hotel, they performed very well and I'm happy with the accommodation. This was my second stay at the property.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Alain

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Toilette sale , degueulase
Tache de marde dans Les Salle's de Bain, literie avec Des trous
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Alvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are polite and helpful. Most speak English quite well. The breakfast buffet is nice as well.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

KATSUYA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スタッフも親切で居心地がいいホテルです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

George

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Staff were very helpful and friendly. Special and big THANKS to PM Ratha he is such nice man and looking after his job very well. All hotels need people like him. He found time to help guests in all ways and any time. He helps to us a lot too. Thank you Ratha again and because of you we will recommend the hotel to everyone and we will be happy to back again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
The property was old and dingy. Nothing really stood out about it. It was just OK. If all you need is a place to sleep you can't beat the price. I was a bit annoyed because I could not use my credit card to pay. I had to go to an ATM and get money which cost me additional money. The English of the front staff was not good so communication was difficult.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

James

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great for first timers
Great service. Great staff. Great advice. Would recommend and would stay again. Good starting point if you’ve never been to Cambodia before. Drive was patient and kind concerning our flight delay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
良いプノンペン旅行になりました
とても快適でした! 混んでる時はエレベーターが来づらいので、待たなければいけない時があります。上層階だとつらいかもです! 朝食は1Fでバイキング形式。 スタッフの方々は笑顔がすてきです
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Monica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not frequent this hotel.
This hotel was not very good at all. I booked the hotel for two nights. I paid before I arrived. I got there to find that the hotel had been overbooked. They found a different hotel for me, but it didn't have some of the things I like (hot water for example). I even saw someone else arrive and pay for a room after I was told I couldn't have the room I'd all ready paid for. The staff was completely unhelpful. Someone on their staff even broke into my luggage. I found myself sick the final day, and asked if I could stay after the check out time. They said sure and that they wouldn't charge me. Then they did.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

M

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
コスパの良いホテル スタッフも親切 WIFIが弱いのと、シャワーがほぼ水、 エレベーターが1台だけで相当待たされるなのが残念ポイント
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay!
Excellent. This is now our hotel every time we go to Phnom Penh! Great value! Good breakfast as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von KHM am 28. Okt. 2019
Dear Christian, Thank you so much for your kind review. Please have a nice day. Best Regards, Lengkhim,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
隔音效果不好,床單很舊還有血跡,床單破洞
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Simen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Noisy
If there's one thing you don't get to do much of at this hotel, it's to relax. The walls are paper thin, so between our neighbour showering, the traffic outside, the AC units and people coming and going from the elevator we didn't rest too much. Other than that, the room was in great condition. Breakfast was OK, WiFi was dreadful. If you're lucky with the room location it might be quiet-ish, but I wouldn't recommend for people bothered by noise.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von KHM am 13. Juli 2019
Dear Valued Partner, Thanks for your feedback. Best Regards, Lengkhim Meng, Sales and Operation Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von KHM am 13. Juli 2019
Dear Valued Partner, Thanks for your feedback. Best Regards, Lengkhim Meng, Sales and Operation Manager

8/10 – Gut

そらとと

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋は清潔で湯沸しポットもありました。紅茶のティーパック1つを小さなジップロックに入れてあるなど細かい気配りを感じました。 朝食メニューはあまり日本人向けの味付けではなく、中国人が多くて朝の食堂は騒がしかったという印象です。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Helmut, Pap

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So I don't know why my expectations were high when I was paying 35$ for a night. Maybe it's because I was in Cambodia. The room was not clean. It was not matching the pictures they were showing on expedia. The bathroom was not clean. Their breakfast buffet is very limited. And the food was not good. I really did not enjoy my stay there.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019