No. 81, Oknha Nou Kan (St. 105), Boeng kengkang III, Chamkamon, Phnom Penh
Bewertungen
8,0
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
53 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
53
61 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
61
34 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
34
5 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
5 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
8,4/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
6,6/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Chhay Hak, Germany
15. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chhay Hak
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von KHM am 3. Jan. 2019
Dear Chhay Hak,
Thank you so much for your kind review.
Please have a nice day.
Best Regards,
Lengkhim Meng(Mr.)
Sale & Operation Manager
6/10 – Okay
K.Phiev, Bern Schweiz
10. Dez. 2017
Gut: Personal & Service
Wir haben 2 Nächte in diesem Hotel verbracht. Das Personl sehr freundlich.
K.Phiev
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017
Antwort von Lengkhim am 26. Dez. 2017
Dear K.Phiev,
Thank you so much for your kind review. We will definitely keep up our standards and continue to improve our products and services to ensure the greatest satisfaction of every guest.
Best Regards,
Lengkhim Meng(Mr.)
Sales & Operation Manager
10/10 – Hervorragend
Linda
18. Apr. 2024
Linda
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Gerald
Geschäftlich gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you do not mind walking you can find markets within 1k, otherwise there are always taxies going by. Streets are narrow so keep your head on a swivel. The taxies well try to sell tours. Have fun.
Gerald
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Yutaka
27. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
前にドブ川が流れていますが臭いはしません。
Yutaka
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Samuel
6. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Do not stay here unless it is the only option.
Samuel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Oscar
3. Jan. 2024
Oscar
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
didier
23. Dez. 2023
Gut: Komfort des Zimmers
didier
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Shunsuke
23. Dez. 2023
Shunsuke
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
Freddy
Geschäftlich gereist
11. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
méconnaissable
C'est la troisième ou quatrième fois que je venais au RELAX Hôtel, mais cela n'a plus rien à voir avec ce que j'ai connu auparavant, quasiment plus de personnel, service d'étage déplorable, un savon pour 8 jour, jamais renouvelé,
le petit déjeuner moyen, aucune information, aucun plan pour se retrouver, se repérer.
Freddy
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Mohammad
Mit der Familie gereist
30. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best service and clean nice everything
Mohammad
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
6/10 – Okay
HIROMI
26. Nov. 2023
HIROMI
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
6/10 – Okay
Damien
20. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Damien
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
jung moon
23. Sept. 2023
jung moon
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
jaimie
2. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
jaimie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
8/10 – Gut
Joana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
15. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is good very convenient location the buffet is a plus. The area is not too great but overall is worth it
Joana
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
April, Mesa
23. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a comfortable stay.
April
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Bong
Mit einer Gruppe gereist
4. Mai 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommend.
Bong
Aufenthalt von 11 Nächten im April 2023
8/10 – Gut
Robert
18. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Yuko
Mit einer Gruppe gereist
21. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have enjoyed our staying,
Staffs are friendly and kind.
Yuko
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
10/10 – Hervorragend
Charlie
Mit der Familie gereist
20. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Charlie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
6/10 – Okay
Arthur
19. März 2023
No hot water
Arthur
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Anthony
16. März 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A mixed bag, probably fine for a night or two. I chose this place as I noticed breakfast was included although what was an offer was disappointing. Rice and veg with orange squash instead of juice. I ended up going elsewhere.
Room was fine, the fridge stunk though and could do with a decent clean. The front desk did a lovely job of my laundry.
Anthony
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Shivram
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
11. März 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and very helpful!
The towels have seen it’s days, the water doesn’t drain in the bathroom, it takes a while - which is not good !
It needs upgrading and the breakfast is ok - you can survive!
But it is good for money value!
Definitely needs new towels and fix the drainage !
Shivram
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
10/10 – Hervorragend
adrian
13. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
adrian
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
8/10 – Gut
Kantdara
7. Feb. 2023
Kantdara
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
2. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant staff, courteous,helpful,polite,the breakfast I'd give 4 out of ten,there's no other time to get food,the room needs the drapes taken down and washed ,very dirty, bathroom has black mould, Phnom Penh is a dirty filthy city,the hotel is a 5 at most out of ten .
Brian
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023
6/10 – Okay
Paul
17. Dez. 2022
Paul
10/10 – Hervorragend
MUDASSAR
Mit einer Gruppe gereist
7. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
MUDASSAR
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
6/10 – Okay
Susan
3. Dez. 2022
Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
10/10 – Hervorragend
David
3. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel that would suit many Westerners.
Excellent hotel with great breakfasts. No problems at all although the bath is a bit of a risk if you are 6 feet tall.
David
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
Michael
14. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value
I give the hotel high marks. Keeping in mind this is a budget hotel, they performed very well and I'm happy with the accommodation. This was my second stay at the property.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
6/10 – Okay
Alain
Geschäftlich gereist
29. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Toilette sale , degueulase
Tache de marde dans Les Salle's de Bain, literie avec Des trous
Alain
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
10/10 – Hervorragend
Alvin
20. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are polite and helpful. Most speak English quite well.
The breakfast buffet is nice as well.
Alvin
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
KATSUYA
Geschäftlich gereist
30. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
スタッフも親切で居心地がいいホテルです。
KATSUYA
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
George
Mit dem Partner gereist
15. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Staff were very helpful and friendly. Special and big THANKS to PM Ratha he is such nice man and looking after his job very well. All hotels need people like him. He found time to help guests in all ways and any time. He helps to us a lot too. Thank you Ratha again and because of you we will recommend the hotel to everyone and we will be happy to back again.
George
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
27. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
7. Dez. 2021
The property was old and dingy. Nothing really stood out about it. It was just OK. If all you need is a place to sleep you can't beat the price. I was a bit annoyed because I could not use my credit card to pay. I had to go to an ATM and get money which cost me additional money. The English of the front staff was not good so communication was difficult.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
10/10 – Hervorragend
James
Mit einer Gruppe gereist
13. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great for first timers
Great service. Great staff. Great advice. Would recommend and would stay again. Good starting point if you’ve never been to Cambodia before. Drive was patient and kind concerning our flight delay!
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
12. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Do not frequent this hotel.
This hotel was not very good at all. I booked the hotel for two nights. I paid before I arrived. I got there to find that the hotel had been overbooked. They found a different hotel for me, but it didn't have some of the things I like (hot water for example). I even saw someone else arrive and pay for a room after I was told I couldn't have the room I'd all ready paid for. The staff was completely unhelpful. Someone on their staff even broke into my luggage. I found myself sick the final day, and asked if I could stay after the check out time. They said sure and that they wouldn't charge me. Then they did.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay!
Excellent. This is now our hotel every time we go to Phnom Penh! Great value! Good breakfast as well.
Christian
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von KHM am 28. Okt. 2019
Dear Christian,
Thank you so much for your kind review.
Please have a nice day.
Best Regards,
Lengkhim,
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
30. Juli 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
隔音效果不好,床單很舊還有血跡,床單破洞
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
6/10 – Okay
Simen
30. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Noisy
If there's one thing you don't get to do much of at this hotel, it's to relax. The walls are paper thin, so between our neighbour showering, the traffic outside, the AC units and people coming and going from the elevator we didn't rest too much. Other than that, the room was in great condition. Breakfast was OK, WiFi was dreadful. If you're lucky with the room location it might be quiet-ish, but I wouldn't recommend for people bothered by noise.
Simen
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von KHM am 13. Juli 2019
Dear Valued Partner,
Thanks for your feedback.
Best Regards,
Lengkhim Meng,
Sales and Operation Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
16. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von KHM am 13. Juli 2019
Dear Valued Partner,
Thanks for your feedback.
Best Regards,
Lengkhim Meng,
Sales and Operation Manager
8/10 – Gut
そらとと
5. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So I don't know why my expectations were high when I was paying 35$ for a night. Maybe it's because I was in Cambodia.
The room was not clean. It was not matching the pictures they were showing on expedia. The bathroom was not clean.
Their breakfast buffet is very limited. And the food was not good. I really did not enjoy my stay there.