Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Let's Hyde Pattaya Resort & Villas

4 out of 5
Let's Hyde Pattaya Resort & Villas
170/1 Moo 5 Soi Na Klua 18/2, Pattaya-Naklua Road, Pattaya, Chonburi

Bewertungen

8,4

Sehr gut

31 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
43 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 88 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andre

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Anlage ist schön und gepflegt. Das Personal freundlich und zuvorkommend. Es stören ein wenig die hunderten von Flughunden in den Bäumen. Ziemlich laut und unangenehm. Im Gros sind wir zufrieden und kommen schon in 2 Wochen zurück.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

T., Dresden

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Die besten Zeiten der Anlage sind leider vorbei. Ich war das zweite mal da und muss sagen, dass ich nicht nochmal einchecken werde.
Aufenthalt von 15 Nächten im März 2024
Antwort von Let's Hyde Team am 26. März 2024
Dear Thomas Ritter,Thank you for sharing your feedback with us. We regret to hear that your recent experience did not meet your expectations and that you feel the best days of our facility are over. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our services and facilities.We apologize for any shortcomings you experienced during your stay and understand your decision not to return. We value your loyalty and hope to have the opportunity to welcome you back in the future to show you the improvements we've made based on your feedback.Best regards,

8/10 – Gut

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 19 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Heimo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber nettes personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Leo Antonino

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ruankaew S. am 4. Feb. 2024
Dear Leo Antonino,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a positive experience and gave us an 8/10 rating on Expedia. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.If there is anything specific you enjoyed during your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We value your input and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne kleine gemütliche Anlage.... Personal sehr freundlich und versucht alle Wünsche zu erfüllen... Mehr Sonnenschirme wären notwendig...
Aufenthalt von 28 Nächten im November 2023
Antwort von Ruankaew S. am 4. Feb. 2024
Dear Rico,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our cozy facility. Our team strives to provide friendly service and fulfill all guest requests.Your suggestion about having more sunshades is duly noted, and we will certainly take it into consideration for improvements. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for another wonderful experience.Best regards,

8/10 – Gut

Ralf

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 17 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 27 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Gerhard

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Flughunde sehr nervig
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2023
Antwort von TS am 25. Okt. 2023
Dear Gerhard,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience caused by the fruit bats during your stay. We understand that this was disruptive, and we appreciate your understanding.We are actively looking into ways to manage this situation better to ensure our guests have a more peaceful experience. Your input is valuable, and we are taking steps to address this concern.We hope this isolated incident does not deter you from staying with us again. Please feel free to contact us directly for any future reservations, and we will ensure you have a more enjoyable stay.Warm regards,Let's Hyde Resort & Villas

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war alles SUPER
Antwort von May am 29. Jan. 2023
Dear Jurgen,Wir freuen uns, dass alles gut gelaufen ist! Wir bedanken uns für Ihren Besuch und hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen werden.Let's Hyde Resort & Villas

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Reservation Team am 18. Mai 2022
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Marcus

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage Ok , Motorroller oder Auto sollte man haben. Mit dem Roller ca 5Min zum Strand und 5 zum Terminal 21. Kleine nette Anlange , nur leider eine riesige Baustelle vor der Tür .
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Geza

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die vier Sterne dieses Hotels sind wohl vom Himmel gefallen.Wenn ich vier Sterne buche möchte ich auch vier Sterne bekommen.Diese Hotel verdient nur zwei.Hatte Deluxe Bungalow gebucht.Größe und Sauberkeit noch ok aber:Zu wenig Stauraum für Kleidung,kein Telefon,keine Ablagen in der Dusche,Duschkopf teilweise verstopft,mehrmals kein warm Wasser,nur eine Nachttischlampe,Licht am Waschbecken wie Kerze-Problem beim rasieren,Poolwasser war verdreckt und konnte zwei Tage nicht genutzt werden,die Poolumrandung war durch Vogeldreck und Kot von den Flughunden verdreckt und wurde in den vier Wochen meines Aufenthalts nicht gereinigt,die Bezüge der Liegen waren ebenfalls durch Vogel-Flughundekot verdreckt,die Bezüge der Liegen hatten teilweise Löcher,die Kopfteile der Liegen lassen sich nicht verstellen,bei zwei Liegen fehlten teilweise Bretter oder waren angebrochen,die Handtücher der Liegen sind alt und verwaschen und hatten ebenfalls teilweise Löcher,die Liegen werden von den Gästen morgens schon reserviert und das Personal duldet das,einen Whirlpool und Badminton Feld gibt es gar nicht, ein kleiner Teich ist mit dreckigem Wasser gefüllt,zwischen den Bungalows liegt Müll und Laub,ein Restaurant gibt es auch nicht bzw. die Poolbar soll das sein,Essen wird aus der Gaststätte Taverne bestellt,Abends und Nachts viele Moskitos,an der Poolbar laufen Ratten herum,Zimmertür lässt sich ohne Schlüssel nicht öffnen,zur Krönung eine Großbaustelle gegenüber den ganzen Tag Baulärm.
Aufenthalt von 25 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Bernd

Aufenthalt von 18 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Reservation am 12. Jan. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen!
- Sehr schöne kleine und saubere Anlage, - zuvorkommendes Personal, - kleine Poolbar, - m.E. hartes Bett und zu hohes Kopfkissen, - zu wenige Parkplätze bei Vollbelegung, - Zimmereinrichtung okay und - sauberes und ruhiges Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reservation am 12. Jan. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!

8/10 – Gut

Michel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2021

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Personal!
Das Hotel ist sehr gut geführt! Sehr aufmerksames und freundliches Personal! Einfach toll!
Aufenthalt von 17 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut!
Alles gut bis sehr gut! Außer Wifi Sehr zentral
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Ingo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Erholung
Ruhige Anlage mit viel “Grün” - perfekt zum Ausspannen. Strände, Shopping, Restaurants und Bars in Laufdistanz.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Thasa am 17. März 2019
Thank you for your kind comments :-)

8/10 – Gut

Jörg

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
geht so
Schöner Garten und schöner Pool, jedoch Liegen schon morgens mit Handtüchern belegt
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2019
Antwort von Thasa am 21. Feb. 2019
Thank you for your kind comments, we have just added 5 more beach chairs and extra towels. This should help a lot during the busy season :-)

8/10 – Gut

Frank Alfred

Gut: Sauberkeit
Viele ältere Gäste, viele Russen , etwas Abseits
Die Anlage ist schon in die Jahre gekommen, der Bungalow war schon etwas abgewohnt, die Möbel auf der Terrasse waren aus Bambusrohr , sehr klein und die Stühle klein und äußerst unbequem. Essen und Getränke sehr überteuert, ca.300% wie Ausserhalb der Anlage, sonst sehr ruhig, teilweise ungepflegt und mit größeren Renovierungsbedarf, W-Lan ( Internetverbindung) das immer wieder ausgefallen ist . The complex is already getting old, the bungalow was a bit shabby, absolutely noisy the furniture on the terrace were made of bamboo, very small and the chairs small and extremely uncomfortable. Food and drinks very overpriced, about 300% like outside the area, otherwise very quiet, partly neglected and with major renovation needs, Wi-Fi (Internet connection) which is always down,
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Thasa am 20. Feb. 2019
Hi Frank, Thank you for your comment, though it is a bit strange. Our food is same price as the outside areas if not cheaper...unless you compare with 7/11 shops or very local shops. Examples: Coffee is 55 baht a bottle of beer is 80 baht - spaghetti bolognese is 120 baht and the thai foods is 120 baht for pad thai, fried rice tom yum goong. Very curious to know how we can be considered expensive or where else you have stayed that is newer and cheaper food, would love to get the insight on that. We have a amazing island feel resort which with refurbished rooms since 18 months back. We are not new but we are clean and fresh and offer a tropical island feeling...and our rates are very fair for what you get. ...thanks for the 8 points of 10 :-)

10/10 – Hervorragend

Schoasinio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Bungalows mit eigener Veranda. Sehr ruhig Gelegen, trotz der Nähe zum Zentrum.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

titima, doetmund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super hotel
Das hotel war SUPER,UND ALLES SCHNELL ERREICHBAR der Service war super
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Schöner Garten und neuer Swimmingpool
Das gewünschte Hotelzimmer 2nd Floor war nicht verfügbar. Stattdessen wurde mir ein sehr schön renovierter Bungalow angeboten. Ich nahm dennoch ein Hotelzimmer im 1nd Floor. Offenbar ist ein Owner/Managment-Wechsel erfolgt. Die etwas vernachlässigte, alte Gartenanlage wird z.Z. neu gestaltet, die Renovierung der Hotelzimmer im 2nd Floor wird vorbereitet. Die Hotelgäste waren sowohl Paare und Einzelreisende. Viele Deutsche, Europäer und Thais.
Aufenthalt von 26 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Mark

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

masaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Air conditioner was very noisy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Let's Hyde Team am 26. März 2024
Dear Masaki Sugiura,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your review and apologize for any inconvenience caused by the noisy air conditioner during your stay. Your comfort is our priority, and we regret that we fell short in this aspect.Please know that we have taken note of your concerns regarding the air conditioner and will work diligently to address this issue to ensure a more pleasant experience for our guests in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back for a better stay next time.Best regards,

8/10 – Gut

Janne

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ruankaew S. am 4. Feb. 2024
Dear Janne Toivokoski,Thank you for taking the time to share your feedback with us! We are delighted to hear that you had a positive experience and gave us an 8/10 rating on Expedia. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your support.If there is anything specific you enjoyed during your stay or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know. We value your input and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von Ruankaew S. am 4. Feb. 2024
Dear Paul Quayle,Thank you so much for taking the time to share your positive feedback with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated our cozy facility. Our team strives to provide friendly service and fulfill all guest requests.Your suggestion about having more sunshades is duly noted, and we will certainly take it into consideration for improvements. We appreciate your valuable input and hope to welcome you back for another wonderful experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alireza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Julio F

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sushmita

It’s near market nd homely
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Roberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nel complesso buona
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2023
Antwort von TS am 25. Okt. 2023
Dear Roberto,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you had an overall good experience during your stay. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your support.If there are any specific aspects you think we could improve upon, please feel free to share more details. We are always striving to enhance our guests' experience and your input is invaluable.We hope to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Warm regards,Let's Hyde Resort & Villas

10/10 – Hervorragend

Giovanni

Aufenthalt von 13 Nächten im Juni 2023
Antwort von May (Reservation ) am 5. Aug. 2023
Thank you for your feedback .

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place, may only wish was for the beds to be soft, they're firm....however, loved the place so much we extended and would return as often as possible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Don

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a different experience staying at this resort. The detached cabins were clean, organized well, and were all surrounded by beautiful landscapes, gardens, and a great pool, however, the crazy number of bats in the overhead trees near the back of the property was a bit much. Couldn't walk back there without getting dropped on and they were much larger than the bats we have here in Canada that's for sure haha. Lucky for me I was closer to the outdoor bar and away from the drop zone. The staff was very polite and I think it would be a great place to spend more than just a night as I did. Maybe next time. I still wouldn't pass by this place if you had a chance. It's very peaceful and just shy of the busy sections. Close to Terminal 21 and the beach. Besides, the cost of a Bolt ride to get to the entertainment areas won't break your bank account. Cost me about 34TBH for a Bolt Bike ride to Soi 6 area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

SYLVAIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour agréable et personnel sympathique et professionnel. Loué villa sur jardin .Ne pas laisser traîner de la nourriture ou boisson car vite envahit par les fourmis(seul inconvénient majeur à déplorer) Plus un peu de bruit à partir de 8h le matin suite à des travaux de construction juste à côté de mon logement. La direction aurait peut-être pu m'avertir du désagrément ? Mais dans l'ensemble bon hôtel.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von Let's Hyde Team am 16. Apr. 2023
Dear Sylvain,We're glad that you had an enjoyable stay with us and that our staff was professional and friendly. We apologize for the ants that invaded your villa due to the food being left out. We'll make sure to remind our guests to keep their food items stored away. We apologize for the early morning construction noise that you experienced and we wish we had been able to notify you ahead of time. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.Let's Hyde Team

2/10 – Ungenügend

??

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
このホテルへ滞在して、私はかなりのストレスを感じた。 庭の木におよそ500羽程度のコウモリが常にいる。コウモリは昼と夜に鳴いていて、毎日うるさくて眠れませんでした。歩く歩道には糞が落ちていて、素足で歩く人がそのままプールへ入っていました。 私は喉が痛くなり、気分が悪くなりました。私は時間とお金を費やし、ストレスを貯めるためにこのホテルに来ました。
Antwort von Let's Hyde Team am 26. März 2023
Dear Eiji,We apologize that you had an unpleasant stay at our resort due to the bat colony. As it states on our website, our resort is a real tropical oasis which comes with all that nature brings, and is not for the fainthearted. We do our best to ensure the safety of our guests, and we have a chlorinated swimming pool. We regret that you had a sore throat and felt sick, and we hope that you will give us another chance in the future. Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

WoonYoung

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Let's Hyde Team am 26. März 2023
Thank you for your review .

10/10 – Hervorragend

Yq

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and relaxing place to stay... Staffs were helpful and polite
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von May (Reservation ) am 3. März 2023
Dear Yq,We're so glad to hear that you had a pleasant experience with our staff and that you relaxed during your stay. We would love to have you back as our guest. Thank you for your kind words.Let's Hyde Team

6/10 – Okay

Lisa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Good Location
I had an easy check in and front desk staff are friendly. However, the room that I was given was dirty (stained blankets and pillow cases, old towels, weird smell to the room, open water bottles in the mini fridge)and there was no hot water. I told reception and someone came to look at it but after a couple of hours I qsked if it would be fixed soon and they moved me into a similar room that was clean and had hot water. The room and rhe room I was in before had a weird sewage smell! The location is good and the hotel pool and bar area is nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von May (Reservation ) am 29. Jan. 2023
Dear Lisa, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We take cleanliness and the comfort of our guests very seriously and we're sorry that your room wasn't up to your standards. We're glad that our staff was able to move you to a different room that met your needs. We'll certainly look into the smell you experienced and make sure it is addressed. Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Gabanguak

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Pimlada

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ที่พักสวย สะอาด เงียบ ปลอดภัย สวย
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

2/10 – Ungenügend

Richard

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room by the pool
If your looking for a reasonably priced hotel in a really good location with friendly staff this is it! Most certainly has everything you need.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Paolo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great option which should satisfy all kinds of tourists.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Axel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bonne hôtel, emplacement idéal, centre commerciale, restaurant et marchés accessibles à pieds. Ambiance très calme et apaisante en centre ville. Seul point négatif, le restaurant dont les petits déjeuners sont d’un niveau très moyen, il ne ressemble pas au photo, sont sans saveurs et chers.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great little resort, have stayed here 3 times now, and very happy to book in the future
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Relaxing place a little expensive for the area
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Reservation Team am 3. Juli 2022
Thank you for your review . Hope to see you soon.

8/10 – Gut

Amey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel that felt like a Glamping experience
The pool was lovely. I didn't like the bugs and the bats were very load at night when sleeping. Other wise the room is a good size. There was construction going on across from the property so I wouldn't recommend it to a light sleeper. For me it was like glamping.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Reservation am 12. Jan. 2022
Thank you for staying with us. Thanks for your comment!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
weekend in pattaya
resort with a beautiful garden and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020