Außenbereich

Bewertungen von D Varee Jomtien Beach

4.5 out of 5
D Varee Jomtien Beach
457 Moo 12 Jomtien Beach Road, Soi 13 14 Nongprue, Pattaya, Chonburi

Bewertungen

7,6

Gut

259 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
404 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
224 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
79 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Roland

Mit einer Gruppe gereist
es hat meinem kollegen und mir sehr gut gefallen. kleinere unterhaltsarbeiten wie grundreinigung, streichen oder ausbesserungen würde ich ausführen lassen. aber es war echt schön!
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2023
Antwort von AUM am 20. Nov. 2023
Dear Roland, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and we will work hard to fix the issue you experienced. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Hotel, great sea view. Rooftop bar is also nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von AUM am 8. März 2023
Dear Valued guest, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again soon. Regards,

8/10 – Gut

Jörg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von AUM am 21. Okt. 2022
Dear Jorg, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Quang Truong

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Umfangreiches Frühstück, für Thai Verhältnisse sehr nettes und aufmerksames Personal. Ist kein 5-Sterne Hotel, Einrichtung ist nicht auf dem heutigen Standard, aber ausreichend. Lage ist Top, Night Markets gut erreichbar über die aufspring-Taxen, 7-Eleven ums Eck und Strand vor der Tür.
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2022
Antwort von AUM am 21. Okt. 2022
Dear Quang Truong, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again soon. Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von AUM am 27. Jan. 2020
Dear Valued guest, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again. Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses Hotel ist auf Chinesische Gäste spezialisiert. Für Europäer wenig übrig. Zimmer renovierungsbedürftig. Niemals 4.5 Sterne.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von AUM am 20. Nov. 2019
Thank you for staying and sharing your feedback. We appreciate your feedback and we will work hard for improvement. Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kein Tisch auf dem Balkon. Kein Nachtischlampe, nur lauwarmes Wasser Dusche, zu laute Musik im Frühstücksraum, Frühstück gut, Personal sehr freundlich,
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2019
Antwort von AUM am 10. Juni 2019
Thank you for staying with us and sharing your comment. We appreciate your feedback and we will work hard for improvement. With this in mind we once again thank you for your feedback and we most certainly do look forward to welcome you back. Regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super / bereits das zweite mal hier / diese mal sogar ein upgrade bekommen / fantastisch
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von AUM am 22. Apr. 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again. Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Strandnähe, ruhig, Zimmer bis 5. Stockwerke haben schlechte aussicht. Superior Zimmer wird als surprise Zimmer angesehen. Reception versucht Zimmer ohne Aussicht zu vergeben. Nach sehr langer Diskussion bekamen wir 4. Stockwerk. Sonst alles ok
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2019
Antwort von AUM am 12. Jan. 2019
Dear guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again. Regards,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von AUM am 3. Okt. 2018
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Regards,

8/10 – Gut

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Helmut, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel in Strandnähe
Frühstück,Dinner, Swimmingpools - alles einsame Klasse
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

JOerg Lorenz, Leverkusen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Super Hotel und ein Zimmer mit Meerblick wo man jeden Tag den Sonnenuntergang geniessen kann
Aufenthalt von 13 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Service Manager am 24. Nov. 2017
Dear JOerg Lorenz, We all very much appreciate you taking the time to write a few kind words about your stay at D Varee Jomtien Beach Pattaya. Thank You and we are delighted you enjoyed your stay with us! Thank you once again and safe travels. Yours sincerely, Vera B. Guest Service Manager D Varee Jomtien Beach

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Empfehlenfswertes hotel an der Besuchstrasse.
Leider ist der Strand nicht sauber. Das Strandleben ist genießbar. Der Balkonblick einfach Super zum Meer. Deshalb die gute Bewertung. Das Personal nicht geschult mit mangelhaften Englisch. Hier sollte sich was ändern.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Guest Service Manager am 24. Nov. 2017
Dear Valued guest , Thank you for your review We are so sorry to hear that our hotel did not meet your expectation. It is our goal to provide guests with authentic experiences of good stay and we are disappointed to learn that we have come up short in your cases. We are already looking into the issues mentioned. Thank you for your support and look forward to welcoming you back to D Varee Jomtien Beach Pattaya in the near future. Yours sincerely, Vera B. Guest Service Manager D Varee Jomtien Beach

6/10 – Okay

Markus

Gut: Sauberkeit
Durchschnittliches Hotel
Insgwsamt waren wir eine Woche im Hotel.Die Lage ist im Vergleich zu Pattaya akzeptabel. Der Strand war zum Teil durch tote Fische verschmutzt. Das Hotel selbst ist ein eher unpersönlicher Bau. Am Beginn unseres Aufenthaltes war das Hotel ausgebucht. Die Frühstücksräume warwn dann zu klein und das Personal hoffnungslos überfordert. Insgesamt alles eher durchschnittlich. Im Preis-Leistungsverhältnis ok. Weder ein Ort noch ein Hotel in und an dem man sich ausgesprochen wohlfühlt.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017
Antwort von Guest Service Manager am 21. Juli 2017
Dear Markus, Thank you for your review We are so sorry to hear that our hotel did not meet your expectation. It is our goal to provide guests with authentic experiences of good stay and we are disappointed to learn that we have come up short in your cases. We are already looking into the issues mentioned. Your feedback is very important in our continuous effort to meet guest expectation. We will keep improving our performance and attain our objective. Thank you for your support and look forward to welcoming you back to D Varee Jomtien Beach Pattaya in the near future. Yours sincerely, Vera B. Guest Service Manager D Varee Jomtien Beach Pattaya

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Too crowded
Every morning, four times the same situation: very big breakfast room, totally crowded, mainly Chinese and very, very view Western guests; atmosphere like in a canteen - difficulties in finding a suitable table, either occupied or many tables full of used plates, cups,… - a lot of wasted food on the plates left; not nice to look at! - very loud so that conversation is difficult - but breakfast buffet is excellent offering a huge variety of tasty Asian food; expensive when not booked in advance - at 8:30 chairs at the pool were occupied by towels, books, etc.; so no chance to lie down - but pools are nice with view to the sea - room is big with view to the sea, but can only fully be enjoyed from the rooms in the centre of the hotel - no chairs and small table on the balcony (superior room), so no chance to sit there; ridiculous with that view to the sea! - furniture in the room is very old and a bit run down and not suitable to a 4*-hotel - bathroom not to standard, but always hot water and clean - good internet - beach opposite the hotel is not very nice and not inviting for swimming - area and shops near the hotel are not interesting but you can easily take the Bath taxi to areas near-by - welcome drink in the Sky Bar, 38th floor; nice atmosphere in the evening - staff at the reception desk was not as friendly as the last three times I stayed there - overpriced unless you can get a special offer - this stay was not as pleasant as my stays be
Antwort von Guest Services Manager am 25. März 2017
Dear valued guest , Thank you for choosing D Varee Jomtien beach Pattaya as your holiday destination during your visit to Pattaya and for taking the time to share the experience of your recent stay with fellow travelers. We indeed love welcoming back our returning guests and thank you for choosing to return to our hotel again for the fourth time. We greatly value your trust and confidence and sincerely appreciate your loyalty to our business. We have added your note - for us to better cater to your personal preferences in the future. With this in mind we once again thank you for your feedback and we most certainly do look forward to welcome you back if you decide to give us another chance to change the poor impression you are now under.Please do contact me at your convenience time concerning on your next visit. Sincerely Yours, Vera B. Guest Service Manager D Varee Jomtien Beach

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Touristenburg
Sauberes Hotel mit freundlichem Personal. Zimmer eher karg, zb. ohne Musik. Sehr schöne Aussicht. Massenhotel, Busse fahren vor und ab, sehr viele Koreaner. Das Hotel bietet wenig Atmosphäre, wenig Stil. Frühstückssaal immer viel zu kalt, draussen tragen u. U. die Spatzen das Essen fort. Frühstück nur bis 10 Uhr! Das paßt nicht in den Urlaub. Bereits 09:50 werden die Urlauber ermahnt, das Früstück pünktlich zu beenden. Bei der Ankunft werden 3.000 bht Kaution abverlangt.
Antwort von Guest Relation Manager am 4. Apr. 2016
Dear Values guest , thank you so much for taking time to give us such a great review. It is nice to hear that you have enjoyed your holiday with us. It is a pleasure to hear that you were satisfied with our services and that you only gave us positive assessment criteria. We always try to make your holiday as good as possible. We are looking forward to welcome you again in D Varee Jomtien Beach Pattaya. Warm regards D VAREE JOMTIEN BEACH PATTAYA MANAGEMENT

8/10 – Gut

Cici, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Angenehmer Aufenthalt
Besonders angenehm empfanden wir den Kühlschrank im Hotelzimmer sowie den Tee/Kaffeeservice (Wasserkocher und Teebeutel/Kaffeeinstant zum Selberzubereiten) Schöne Pools mit Auflagen / Handtüchern und Sonnenschirmen wer wie wir sich gerne sportlich betätigt, steht ein gut ausgestattetes klimatisiertes Fitnessstudio zur Verfügung Das Hotel wird derzeit umfangreich renoviert. Der Bau-/Umbau-/Renovierungslärm wurde auf ein nicht zu vermeidendes Minimum reduziert. Aufgrund des Preis-/Leistungsverhältnisses ergeben sich für uns keine Beanstandungen.
Antwort von Guest Service manager am 7. Apr. 2016
Dear Cici, Thank you so much to have chosen D Varee Jomtien Beach Pattaya for your Pattaya trip and for the short, but so great comments you have shared. Your evaluation is very much appreciated! Hoping indeed to have the pleasure of welcoming you back at D VareeJ omtien Pattaya , may I take this opportunity to thank you again for your remarks! Warmest wishes, D VAREE JOMTIEN BEACH PATTAYA MANAGEMENT

6/10 – Okay

Aensgi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Urlaub für Zahnarzt Besuche
Sehr gutes Morgenessen, leider die Lifte wahren sehr viel defekt so mussten wir sehr lange warten.

6/10 – Okay

Hans Rudolf G.

Riesige Anlage mit toller Aussicht
Die Hotelanlage ist riesig. Jeden Tag gab es die Ankunft von grossen Gruppen . Viele Chinesen . Das Fruestueck war gut aber Massenabfertigung . Grosser Vorteil oder Pluspunkt : Die zwei Swimmingpools - Nähe zum Strand - und die tolle Aussicht aus den Zimmern.

8/10 – Gut

Paar, Düsseldorf

Toller Strand- und Fernblick
Das D Varee befindet sich etwa in der Mitte vom langen Jomtien Beach. Durch die halbrunde Bauart haben alle Zimmer, die hoch genug liegen, einen tollen Meer- und Fernblick. Die Ausstattung unserer Zimmer (Kategorie Superior, 12. Etage) war schon etwas in die Jahre gekommen, aber noch ok. Etwas störend war die laute Klimaanlage. Einen Pluspunkt für den Service gibt es, weil nach vorheriger Anfrage per E-Mail unsere Zimmer genau wie gewünscht reserviert wurden (nebeneinander, Blick in Richtung Pattaya). Das Hotel ist Ausgangspunkt für viele Tourgruppen, durch die es morgens beim Frühstück auch mal voller werden kann. Dies kann man einfach durch späteres Frühstücken vermeiden. Die beiden Pools des Hotels sind ok, wobei beim oberen leider kein Sonnenschutz vorhanden war (keine Schirme oder größere Pflanzen). Insgesamt ist das Hotel empfehlenswert und wir würden es sofort wieder buchen. Die kleinen Abstriche, die man hier und da machen muss, werden durch den tollen Blick und die - verglichen mit dem quirligen Pattaya - recht ruhige Strandlage mehr als kompensiert. Mit dem Sammeltaxi ist man dann für 10 Baht pro Person trotzdem schnell mitten im Trubel, sofern man das will.
Antwort von D Varee Jomtien Beach am 11. Aug. 2015
Dear Sir/Madam, Greetings from D Varee Jomtien Beach Hotel Pattaya. Please accept our sincere apology for the possible inconvenience you have experienced during your stay and it our deepest regret to learn that we could not meet with our guest satisfaction. We will talk about your review in our morning briefing and will do our best. We appreciated and thank you again for taking the time to write this comment for us. We looking forward to see you again Have a great day Warm regards, D Varee Jomtien Hotel Pattaya Management .

8/10 – Gut

Josef, Wartberg

Gut: Personal & Service
Alles OK
In Ordnung

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
3 stern
zimmer sehr geraeumig und relativ confortabel !!!!!aber!!!!kein deluxe zimmer buchen!!!!!aufschlag umsonst bezahlt!!! hatte 3 tage ein standart zimmer gebucht....war sehr zufrieden....habe noch 3 weitere tage gebucht.... dieses mal deluxe!!!doch die unfreundliche inderin an der rezeption sagte:"DASS SIND ALLES DIE SELBEN ZIMMER,, und gab mir die karte vom selben zimmer noch mal!!!! auch auf meine waesch habe ich 3 tage warten mussen!!!und die reinigung war doppelt so teuer wie in der waescherei gegen ueber!!!! und am letzten tag hatten wir eine andere putzfrau.......die war wohl nicht so motiviert an diesem tag??? aschen becher nicht ausgelehrt....glaeser schmutzig....tisch nicht abgewischt.... aber die standart zimmer ohne erwartung auf grossartigen service sind vollkommen ok und weiter zu empfehlen....
Antwort von D Varee Jomtien Beach am 13. Aug. 2015
Dear 3stern, Greetings from D Varee Jomtien Beach Hotel Pattaya. Please accept our sincere apology for the possible inconvenience you have experienced during your stay and it our deepest regret to learn that we could not meet with our guest satisfaction. We will talk about your review in our morning briefing and will do our best. We appreciated and thank you again for taking the time to write this comment for us. We looking forward to see you again Have a great day Warm regards, D Varee Jomtien Hotel Pattaya Management .

8/10 – Gut

Peter K., München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegtes großes Hotel mit super Pool
Liegt direkt am Strand (natürlich durch die Strasse getrennt). Man kann für kleines Geld an den Stand der Beach Road oder in die verschiedenen Mall's fahren. Hat zwei sehr schöne große Pool's die auch nicht so warm, eher kühl sind (schöne Abkühlung). Frühstücksbüffet ist super es gibt einfach alles.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
hotel furama am jomtien beach in pattaya
Im großen und ganzen waren wir mit dem hotel zufrieden. Allerdings bedarf es, zumindest bei unserem zimmer, dringend einer renovierung!! Der boden ging auseinander, die tapeten waren zum teil dreckig und an manchen stellen kurz vor dem ablösen. Die möbel zum teil abgegriffen. Das personal war freundlich. Das frühstück vollkommen ausreichend.

2/10 – Ungenügend

rolf

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bed, schlecht
Wir sind trotz Buchung und bezahlung früher abgereist. In keinem Falle Buchen göleich welcher Preis
Antwort von D Varee Jomtien Beach am 11. Aug. 2015
Dear Sir/Madam, Greetings from D Varee Jomtien Beach Hotel Pattaya. Please accept our sincere apology for the possible inconvenience you have experienced during your stay and it our deepest regret to learn that we could not meet with our guest satisfaction. We will talk about your review in our morning briefing and will do our best. We appreciated and thank you again for taking the time to write this comment for us. We looking forward to see you again Have a great day Warm regards, D Varee Jomtien Hotel Pattaya Management

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Would definitely stay here again. Beautiful sea views.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von AUM am 29. Apr. 2024
Dear Robert, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you backa again soon. Regards,

10/10 – Hervorragend

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location. Convenient access to everything around the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von AUM am 29. Apr. 2024
Dear Keith, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We appreciate your feedback and look forward to welcome you back again soon. Regards,

6/10 – Okay

YOSHIHARU

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
下水の匂いがきつかった。
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von AUM am 29. Apr. 2024
Dear Yoshiharu, Thank you for staying with us and shairing your feedback. We appreicate your feedback and we will work hard for improvement. Regards,

6/10 – Okay

Vlad

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Honestly I don't know how this property can call itself a 5 star. At one time it probably was a great hotel but now the rooms are pretty beat up and not that clean. At least mine were. On the other hand, the breakfast is good. It's in a good area and it has a pool and gym. At the end of the day, you get what you pay for and this place is relatively cheap.
Antwort von AUM am 24. Apr. 2024
Dear Vlad, Thank you for staying with us and sharing your feedback. We are really sorry to hear that we did not meet your expectation especially regarding room conditions and breakfast. We will work hard to fix the issue you experienced. Regards,

8/10 – Gut

Steven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location. Clean Ribs could use a little upgrading but I'd definitely stay there again
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Big am 23. März 2024
Dear Steven, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

8/10 – Gut

??

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
바닷가 앞이라서 경치가 너무 좋아요.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Big am 23. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback on March 21, 2024. We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful oceanfront view during your stay.Your satisfaction is our priority, and we're pleased that our location added to your overall experience. We hope you had a memorable time with us, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Best regards,D Varee Team

10/10 – Hervorragend

joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location sea view
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Jaratpong am 14. März 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

8/10 – Gut

RYUKAI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とても景色が良い
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jaratpong am 14. März 2024
Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

8/10 – Gut

Glenn

Very nice but rooms are a little dated
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jaratpong am 24. Feb. 2024
Dear Glenn, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Simone

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Management Team am 24. Feb. 2024
Dear Simone, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

8/10 – Gut

Jeffrey

Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jaratpong am 24. Feb. 2024
Dear Jeffrey,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

8/10 – Gut

Thitarat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ห้องok ความสะอาดระเบียง 2 อาหาร ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management Team am 17. Feb. 2024
เรยนคณ Thitarat ทางโรงแรมขอขอบคณสำหรบการรววครบ ทางเรารสกยนดเปนอยางยงททานไดรบความพงพอใจในการเขาพกครงน และหวงเปนอยางยงวาจะไดมโอกาสใหบรการทานอกครงในโอกาสตอไปครบ ดวยความเคารพอยางสง

6/10 – Okay

Silje

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hyggelige og hjelpsomme ansatte. Rommet var ganske slitt, spesielt badet. Veldig hard seng.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Management Team am 16. Feb. 2024
Dear Silje,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We're pleased to hear that you found our staff friendly and helpful.We apologize for any inconvenience caused by the condition of your room, particularly the bathroom, and the discomfort of the bed. We understand the importance of providing well-maintained accommodations and comfortable bedding for our guests, and we regret that we fell short of meeting your expectations in these areas.Your feedback is valuable to us, and we will address these issues with our team to ensure that necessary improvements are made to enhance the quality of our accommodations.Thank you for choosing to stay with us, Silje. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,D Varee Team

10/10 – Hervorragend

Alan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
We really enjoyed this place. First time here. Close to the beach. Rooms very nice, breakfast is outstanding, gym great. Service is excellent. Both pools are beautiful, espcially the sky p view. The only comment i would add that i didnt like is the chairs at the pool. People wae up eary, throw a towel on the poolside chair and then disappear for hours. We didnt get to use the pool once in 4 days. This is common eveywhere, not jua an issu here. A "reservation fee: or small charge by the hour might help sokve this issue. Otherwise a wonderful stay and we will be back for sure.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Big am 6. Feb. 2024
Dear Alan,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you found the rooms to be nice, breakfast outstanding, and the gym great. It's also wonderful to know that you appreciated the excellent service provided by our team.We appreciate your feedback regarding the poolside chairs. We understand your frustration with guests reserving chairs and then not using them, and we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay. Your suggestion of implementing a reservation fee or charge by the hour is noted, and we will certainly consider it as we strive to improve our guest experience.We are thrilled that you had a wonderful stay overall and that you plan to return in the future. It would be our pleasure to welcome you back, and we will do our best to ensure that your next visit is even more enjoyable.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to hosting you again soon.Best regards,D Varee Team

10/10 – Hervorragend

Ulric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay
Good stay, very big hotell :-). Excellent breakfast
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 5. Feb. 2024
Dear Ulric,Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We're thrilled to hear that you had a good stay and enjoyed our hotel. Your kind words about the size of the hotel and the excellent breakfast are greatly appreciated.We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and we're delighted that we met your expectations. If you have any specific feedback or suggestions on how we can further enhance our services, please feel free to let us know.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another excellent stay in the future.Best regards,D Varee Team

10/10 – Hervorragend

Lee

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I was unhappy with the room I was booked into because I felt dizzy about the height. The staff checked me into a definite upgrade at no extra charge.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 2. Feb. 2024
Dear Lee,Thank you for taking the time to share your experience. We appreciate your feedback and are glad to hear that our staff could address your concerns promptly.We apologize for any discomfort you initially experienced with the room's height. It's our priority to ensure our guests' comfort, and we're pleased that our team was able to provide a definite upgrade at no extra charge, resulting in a more enjoyable stay for you.We value your satisfaction and appreciate your positive rating. If there's anything else we can do to enhance your future visits or if you have any specific preferences, please feel free to let us know.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another excellent stay.Best regards,D Varee Team

10/10 – Hervorragend

Wilson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have so much appreciation for the upgrade. I was alone but ended up in a family suit with a huge living room and two bedrooms. everything couldn't have gone better for my stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 1. Feb. 2024
Dear Wilson,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and that the upgrade to the family suite exceeded your expectations. It's always our goal to provide a comfortable and memorable experience for our guests.We're delighted that you found the living room and two bedrooms spacious and accommodating, even though you were traveling alone. Our team strives to create a warm and welcoming environment for all guests, and it's wonderful to know that everything went perfectly for you.Your appreciation means a lot to us, and we will certainly share your kind words with our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If there's anything specific you loved about your stay or any suggestions you may have, we'd love to hear them.Thank you again for choosing our hotel. We look forward to serving you again soon!Best regards,

8/10 – Gut

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 31. Jan. 2024
Der Martin, Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay. Our team takes great pride in providing exceptional experiences, and we look forward to welcoming you back for more memorable moments.Best regards,D Varee Team

6/10 – Okay

Hajime

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
駐車場スタッフやビーチ沿いのレストランスタッフがとても親切だった。レセプションのスタッフも感じが良く丁寧でした。またスイートにアップグレードしてくれたのはとても嬉しかったです。しかし、部屋のテレビはノイズが多く画像が悪かった。しかも数分で電源が切れてしまう状況。画面サイズも小さい。朝食は良くもなく悪くもないです。朝食会場のスタッフも親切でしたが指示をしていた比較的年配の女性スタッフはあまり感じがよくなかった。ビーチロード沿いのレストランで食事をしましたがスタッフも素晴らしく、また行きたいと思います。ありがとうございました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 29. Jan. 2024
Dear Hajime,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're pleased to hear that you found our parking and beachside restaurant staff to be very kind. It's also wonderful to know that you appreciated the upgrade to the suite and that our reception staff left a positive impression with their courteous service.We apologize for the inconvenience you experienced with the TV in your room. Your comments about the noise and poor image quality are duly noted, and we will address this issue promptly to ensure a more enjoyable viewing experience for our guests.Regarding your observations about breakfast, we appreciate your honest feedback. Rest assured, we will share your comments with our breakfast team to improve the overall dining experience. We value your input, and it helps us focus on areas that need attention.We are grateful for your kind words about the staff at the beachside restaurant, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable dining experience. If there's anything specific you would like us to address or improve upon, please feel free to reach out to us directly.Thank you once again for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Easy place to keep vacation
Good location and nice "basic" hotel. The room was a little bit worn out. Wifi was quite poor. Breakfast ok, average level. Lifts has been always the problem in this hotel. We stayed three weeks and they didn't change the bedclothes. Staff was very friendly and service was good. Overall, easy place keep vacation.
Aufenthalt von 18 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 29. Jan. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback, and we're pleased to hear that you found our hotel to be in a good location and a nice "basic" option for your vacation.We apologize for any inconvenience you experienced with the room condition and the quality of the Wi-Fi. Your comments are valuable, and we will review these aspects to ensure improvements are made to enhance the overall guest experience.We appreciate your understanding regarding the lifts and will work to address any operational challenges. Regarding the bedclothes, we apologize for the oversight during your three-week stay. Your feedback will be shared with our housekeeping team to ensure such oversights are avoided in the future.It's heartening to hear that you found our staff to be very friendly and the service to be good. Your compliments motivate us to continue delivering excellent service.Thank you for choosing our hotel for your vacation, and we hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Claes

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 29. Jan. 2024
Dear Claes,Thank you so much for taking the time to share your wonderful review! We are delighted to hear that you had a fantastic experience during your stay at our hotel, and we truly appreciate your generous rating of 10 out of 10.It's always our goal to provide exceptional service and create memorable moments for our guests, and your positive feedback reassures us that we're on the right track. If there's anything specific that stood out to you or any suggestions you may have for us to further enhance our services, we would love to hear more.We hope to welcome you back for another exceptional stay in the near future. Your continued support means the world to us!Warm regards,

6/10 – Okay

John

Gut: Personal & Service
Sterren
Geen 4 sterren hotel, te veel groepen chinezen
Aufenthalt von 15 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 20. Jan. 2024
Dear Sterren,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your perspective, and we sincerely apologize if your experience did not meet your expectations.We are committed to providing a welcoming and comfortable stay for all our guests, and we regret any inconvenience caused by the presence of large groups. Please rest assured that we take your comments seriously, and we will address this matter with our team to ensure a more balanced and enjoyable atmosphere for all our guests.Your insights are invaluable to us, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future. If there's anything specific you would like to share or discuss further, please feel free to contact our guest relations team.Thank you again for your input, and we hope to welcome you back for an improved experience.Best regards,

6/10 – Okay

pao feng

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management Team am 20. Jan. 2024
Dear Pao Feng,Thank you for taking the time to share your rating and feedback on Hotels.com. We appreciate your input and are sorry to learn that your experience fell below expectations, resulting in a 6 out of 10 rating.We would love to hear more about your stay and the aspects that could be improved. Your insights are important to us, as they guide our efforts to enhance the overall guest experience. If there are specific areas or issues you would like us to address, please feel free to share more details.Our goal is to provide exceptional service, and we hope to have the opportunity to make amends and exceed your expectations on any future visits. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the possibility of welcoming you back for a more enjoyable stay.Warm regards,