Außenpool

Bewertungen von Zephyr Grand Hotel

2.5 out of 5
Zephyr Grand Hotel
236 Phang Muang Sai Kor, Patong, Chang Wat Phuket

Bewertungen

5,6
2 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 14 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Severin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bad Service, Bad rooms, Bad Enviroment - can not recommend this to anyone.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von HEK am 20. Feb. 2024
Hello sir, we are very sorry for the experience you had, please let us know more, so that we can serve better. Thank you

8/10 – Gut

Shuhei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
凄く親切でした。 ひとつだけダメなのはプールが汚い
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von GRM am 14. Mai 2024
この度は、当ホテルへご宿泊頂き、誠にありがとうございました。また、ご滞在の感想をお寄せくださいましたこと、重ねてお礼申し上げます。接客へのお褒めのお言葉、大変嬉しく思います。しかしながら、プールが汚いとのご指摘につきましては真摯に受け止め、清掃、点検の強化に努めさせて頂きます。これからもお客様に快適にお過ごし頂ける様、スタッフ一同努めてまいりますので、またご利用頂ければ幸いです。Zephyr Grand Hotelホテルマネージャー

8/10 – Gut

Jem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location with a good pool
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Natalie, North Potomac

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Building under renovation but it wasn’t an issue at all. Super easy, very nice, lovely room, best price ever. It was perfect. Would definitely stay again!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a good place for a fair price. My only problem is that I’m a non smoker and smoking is allowed on the balcony of a room.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HEK am 17. März 2024
Hello Micheal thank you for your review and recommendation, we shall work more to make 10-20% of the bulk rooms to be dedicated for non-smokers. :)

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

IN KYUN

Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von HEK am 17. März 2024
Thank you for your review, hope you stay with us again :)

2/10 – Ungenügend

Yousef

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von HEK am 17. März 2024
We are so sorry for the experience you have had, we shall try to make ourselves better. Hope to see you soon and make this review 10/10 :)

6/10 – Okay

Robert

Gut: Personal & Service
Liked the location, absolutely loved the mountain view from my bed....BUT....deluxe room without a tv ...really ???.... this was disappointing and the bed was too firm.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von HEK am 24. Feb. 2024
Hello sir, we are now adding TVs inside the room, hope you come and stay with us again :)

2/10 – Ungenügend

Fred

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von HEK am 20. Feb. 2024
We are so sorry for the experience you had, please let us know more so that we can better serve you. Thank you

2/10 – Ungenügend

russell

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room at least, had no functioning air conditioning. Directly across the street is a late night (all night) outdoor food complex with loud live music until 4 am. Every night. If you plan on sleeping, I hope your earplugs work very well. The staff spoke little English, that's OK, it is Thailand after all, but Zphyr Grand is in a High tourist area and by far the majority of people staying there are English speakers so... I stayed one night and moved to a different hotel 2 minutes down the road. Much better experience.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von HEK am 10. Feb. 2024
Hello sir, You had opted for a pay at the property option and you did not pay for your stay. You also checked out without informing anyone.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and rooms are very good and comfortable
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von HEK am 17. März 2024
Thank you for your review, hope to see you again. :)

2/10 – Ungenügend

Alexandre

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ei ikinä enää tänne
En majoitu jatkossa tässä kohteessa. Parvekkeiden alapuolella sijaitsi kaatopaikka. Huoneissa ei ole äänieristystä. Hotelli sijaitsi vilkkaassa risteyksessä, liikenteen melu kantautui 24/7 huoneeseen. Suihkussa oli mustaa hometta. Huoneen roskia ei kierätetä. Hotellia vastapäätä rakennustyömaa. Henkilökunta törkeää.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von HEK am 30. Jan. 2024
Hello, we apologize for the issue, we have changed the staff that was being rude and now the issue has been resolved. The housekeeping staff has also been changed. Regards :)