Außenbereich

Bewertungen von Shangri-La Paris

5 out of 5
Shangri-La Paris
10 Avenue d'Iena, Paris, Paris

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

236 von insgesamt 285 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 285 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 von insgesamt 285 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 285 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 285 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Reto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super!
Guten Tag Das Shangri La bietet einen super Komfort und Service an bester Lage in Paris. Der Aufenthalt war hervorragend. Mit freundlichen Grüßen R. Keller
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Shangri-la, Paris am 24. Nov. 2021
Dear Reto, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Executive Office

10/10 – Hervorragend

Sean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr gute Service. Tolle Michillin Restaurants. Swimmingpool und Umgebung
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Christian, Munich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was just a fantastic experience. What a great and friendly Team. I can only recomand it to anyone else. But the best was the Restaurant. I am a Chef myself and worked in three star places. We go twice or three times a year into Michelin Star Restaurants, but at the Restaurant "L'Arbaille" was one of my very best dinners in my life. The food and the service should defenitly deserve 3***. Thank you very much to all the Team there and congratualtion to the Managment for such an outstanding Quality in every part of the hotel. They made our 10th wedding annivarsary an unforgetable day. Christian and Petra Vogler from Munich
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zu empfehlen
Alles in Allem sehr schönes Hotel. Wunderbarer Service! Sehr kostspielig, vor allem das Essen, Preis-Leistungs Verhältnis stimmt nicht.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Christian B.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Valentins-Weekend
Das Hotel hat uns von A-Z absolut überzeugt. Meines erachtens die Beste Wahl für Paris. Wir werden dieses Hotel bei unserem nächsten Paris Aufenthalt wieder buchen. Das Personal ist zuvorkommend höflich, der Zimmerservice absolut Top! Weiter so!

10/10 – Hervorragend

TAKAHISA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A true classic 5-star experience in a historic hotel. Everything worked as it should. Loved our stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantic weekend
Outstanding. Exceptional. Perfect.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Carole

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place was EPIC!! We have stayed at plenty of 5 star hotels in Paris and other cities and this really was beyond 5 star hotel experience. From the reception area, to the guest relations staff who walk you into your room, to the amazing concierge, you will feel like royalty. The rooms were impeccably decorated with no details forgotten. We also appreciate how quiet the rooms were given how well situated the hotel was. Special mention again to the Concierge staff who were so efficient and attentive with all our request and would follow up on every single reservation we had. This hotel deserves 10 stars!!

10/10 – Hervorragend

onur

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Shangri-La Paris Team am 8. Jan. 2024
Thank you very much for your rate!Have a nice day.Shangri-La Paris Team

10/10 – Hervorragend

Sydney

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central to the Eiffel Tower and Arc de Triomphe. The hotel was beautiful and the staff were all very friendly and accommodating. The view of the Eiffel Tower from the room was incredible.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Tom

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Maria, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is well located . Rooms are clean and inviting . The staff was courteous , nice and very attentive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Arindam

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
*The Best* and 5-Star for *Duty Manager Julien* and *Front Desk Supervisor Zhiwei* In summary - we have toured 7 Big Cities, 5 Countries and stayed in many top end luxury hotels and without hesitation Julien Zhiwei and Shangri La Paris was the was *one of the amazing experiences we had* in this special trip. From Check-In to Check-Out it was dream experience come true. Julien and his team made sure each & every details is well taken care of. Room was top notch. Food was excellent. Service was above & beyond. View one of the best Above all We have stayed in other Shangri-La but Shangri-La Paris was top notch and Julien hands down *the best* duty manager and his team Zhiwei also was equally awesome. Huge strong recommendation and must stay when visiting Paris
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 30. Juni 2023
Dear Arindam,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

10/10 – Hervorragend

Yuna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 19. Juni 2023
Thank you for your excellent rating of 10/10!Best regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Hervorragend

Naeem

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
HANDS down one of the best hotels with amazing services i stayed at. Concierge best team!! They handled all restaurant booking to car transportation! We came unprepared but they planned it for us and reserved the ticket .Always available all day! Overall each staff was friendly! The hotel was also very clean and close to eiffel tower! High recommend staying here! I will definitely be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 19. Juni 2023
Dear Naeem,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that our concierge team was able to assist you with your plans and make your stay memorable. We look forward to welcoming you back in the future!Kind regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Hervorragend

Lonny, Teaneck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service, Alice was attentive and gracious
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 19. Juni 2023
Dear Mr Lonny,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

10/10 – Hervorragend

Joonhyuk

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 19. Juni 2023
Thank you for your excellent rating of 10/10.Best regards,Shangri-La Paris Team

10/10 – Hervorragend

Francis

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Shangri-La, paris am 27. Apr. 2023
Cher Francis,Merci pour votre évaluation.Bien cordialement,La Direction Générale

10/10 – Hervorragend

Atsuko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay. Highly recommend the Airport/customs service they offer, saved 1hr+ at least. Highly recommend the private car service as well. Stayed in the “Eiffel Tower terrace view room”. The room + terrace were large and the view was amazing.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Shangri-La, paris am 13. Feb. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your lovely feedback following your recent stay at Shangri-La, Paris.We are delighted to read that you had a wonderful experience in our hotel.Thank you for your time and we are looking forward to your next visit in the city of lights.Kind regards,Executive Office

4/10 – Schlecht

Chingyi

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service

10/10 – Hervorragend

benjamin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juste parfait
Nous avons un passé un séjour magique, l’équipe a été au petit soin avec nous, ça restera un moment inoubliable.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Jose, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ce fantastique, une belle palace, le attendant suprême, le staff ce maravilloso

10/10 – Hervorragend

Ka Yee

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Jose, Miami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Katrina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very unhappy with our stay. The hotel is not worth the price. The spa is not impressive with small steam rooms that are too cold and do not have enough steam. The concierge is out of sync with their colleagues and would double book or fail to book restaurant reservations without giving us notice. The initial man that checked me in was not very welcoming and did not give us a tour of the hotel or offered us any accommodations to make us comfortable while our room was ready. The staff was rude to us when we tried to sit in the garden restaurant patio with the view of the Eiffel Tower to watch it light up one last time before our trip ended. The room service was unacceptable and way overpriced for the quality. I simply ordered ginger tea with lemon and they could not get it right even after the second time. We did not know there was a converter hidden in a desk drawer as no one informed us. We even asked the concierge, I believe it was James for a mustache, why there are no working outlets in the room to plug in my curling iron. He said it should be the same converter we used in Italy and never mentioned the alternative one so I never got to style my hair this entire trip. Cleaning services were also not up to our standards - they would leave used coffee cups and empty pods in the room instead of cleaning it up and never replaced the coffee pods. This hotel was NOT a 5-star hotel by our standards. This does not compare to other 5-star hotels that are much cheaper.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Yoko

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s terrible experience at such a 5 star hotel. We stayed for 2 nights but the 2nd nights evening totally water for the bathroom was shut down due to the property problem. We couldn’t take a shower and even flush the toilet. The hotel knew the problem earlier but they just deliver a letter to the room “no water for the maintenance from midnight to 5 am” then, they continued to shut down the water afterword since they couldn’t repair. The smell was terrible too. They didn’t offer to change the hotel under the illegal conditions before that’s happened. Can you imagine no water at the hotel? They shouldn’t operate while maintenance. I want they refund for the night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

adriana

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was great and the view from our room was fantastic.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Manuel

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top! The suite with de balcony is amazing
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Peiman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

ALEXANDER

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is beautiful in a very clean and safe part of the city. But the rooms aren’t what they being advertised.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Vefa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Nenita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous and historical property. Walking distance from Champs Elysees and very close to Eiffel and Trocadero. Also across the street from a great Asian museum. It was impossible to get an early checkin but that’s understandable. Service and staff are great though they don’t offer a hotel car within a mile or so within the vicinity compared this to Le Meurice. Rooms are beautiful and spacious. I requested for a quiet room. They have an indoor pool but I didn’t get to try it. The only disappointment is the impossibility of getting a booking from Shang Palace. You’d think they’ll have a spot for guest hotels but I only found out they’re fully book 1 week before my stay when they sent me a welcome email. Furthermore, though some room service are from Shang palace, the menu is very limited from them. They’re also a little slow in responding to emails.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

Rajmattie

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Kiran

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

wen ying

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poor service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

rachel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Thierry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A very gréât palace with an amazing service. Just wonderful
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Uchenna

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Connie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everyone was super polite and accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

Lior A.

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022