Rezeption

Bewertungen von Hôtel Le Milie Rose

4 out of 5
Hôtel Le Milie Rose
22 Rue des Petites Ecuries, Paris

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

146 von insgesamt 179 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 179 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 179 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 179 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 179 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Das Zimmer was sehr klein, für eine Person alleine wäre der Platz in Ordnung, für zwei Personen mit einem großen Gepäckstück viel zu eng. Im Bad konnte man sich gerade so drehen, aber auch hier war zu zweit kaum Platz. Hatten leider gelbe Flecken auf dem Bettlaken, was keinesfalls passieren darf. Wir hatten einen Tag Frühstück gratis bekommen, auf Grund des unhygienischen Lakens. Leute, spart euch das Frühstück, wir waren froh dafür kein Geld ausgegeben zu haben, denn die Auswahl war klein. Der Boden im Frühstücksbereich hat geklebt, dass sollte gerade im Essensbereich nicht der Fall sein, generell waren die Einrichtungsgegenstände sowie die Teppiche mit Flecken übersäht. Die Leute an der Rezeption waren sehr nett und hilfsbereit, die Lage des Hotels war auch gut und man konnte alles zu Fuß in 30-60 Minuten erreichen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Thierry Duclos am 23. März 2024
Sehr geehrter Marc! Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt im Hotel Le Milie Rose und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu lesen, dass Ihr Aufenthalt eine angenehme Zeit war. Es tut uns leid, dass der Boden in unserem Frühstücksraum nicht den von Ihnen erwarteten Standards entsprach. Wir glauben, dass, wenn er klebte, wie Sie uns wissen ließen, sicherlich entweder Kaffee oder Saft versehentlich verschüttet wurde, und wir entschuldigen uns zutiefst für die Unannehmlichkeiten, die dies für Sie während Ihres Frühstücks gehabt haben könnte. Die Sauberkeit unserer Räumlichkeiten ist einer unserer größten Trümpfe und das Wissen, dass es ein solches Problem gab, lässt uns jedes noch so kleine Detail überprüfen und noch wachsamer und anspruchsvoller gegenüber unseren Mitarbeitern sein. Wir möchten uns bei Ihnen aufrichtig entschuldigen. Wir werden Ihren Kommentar berücksichtigen, um uns weiter zu verbessern und freuen uns über jede positive Rückmeldung von Ihnen. Das gesamte Team schließt sich mir an und wünscht Ihnen einen wunderschönen Tag! Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, Cordialement, Ihr Rezeptionsteam Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Lara Beatriz am 7. Sept. 2023
Dear Kerstin, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Rodrigues LaraThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Sebastian David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very lovely
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Mauricio am 10. Aug. 2023
Dear Very Lovely, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David Marty The reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Mauricio am 24. Juli 2023
Dear Robert,Thank you for staying at Hôtel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you an excellent day! We hope to welcome you again very soon, Yours sincerely David front officeHotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Fabia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Mauricio am 22. Apr. 2023
Hello,Thank you for visiting the Milie Rose Hotel and for sharing your review with us. We are delighted to read that you spent a good time with us. Your kind words are very much appreciated !My team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience.Yours sincerely,Marty DavidEquipe de RéceptionHotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Marcel

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Lucile am 7. Mai 2023
Merci d'avoir séjourné à l’hôtel le Milie Rose et d'avoir partagé votre avis avec nous. Nous sommes ravis de lire que vous ayez apprécié votre expérience, Toute l’équipe se joint à moi pour vous souhaiter une belle journée et nous espérons vous revoir très bientôt chez nous !Bien à vous,Equipe de RéceptionHotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Doris

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von kevin am 14. März 2023
Hello DorisThank you for visiting the Milie Rose Hotel and for sharing your review with us. We are delighted to read that you spent a good time with us. Your kind words are very much appreciated !My team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience.Yours sincerely,KevinEquipe de RéceptionHotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Nico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer Top , Service Top , Würde ich wieder Buchen
Antwort von david Marty am 5. Jan. 2023
Hello,Thank you for visiting the Milie Rose Hotel and for sharing your review with us. We are delighted to read that you spent a good time with us. Your kind words are very much appreciated !My team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience.Yours sincerely,DavidEquipe de RéceptionHotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Karla

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Giovanni

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für ein Kurztripp nach Paris perfektes Hotel Zimmer klein aber gemütlich .
Antwort von david Marty am 7. Nov. 2022
Hello ,Thank you for visiting the Milie Rose Hotel and for sharing your review with us. We are delighted to read that you spent a good time with us. Your kind words are very much appreciated !My team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience.Yours sincerely,Marty DavidEquipe de RéceptionHotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Sabine

10/10 – Hervorragend

jutta

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Thierry Duclos am 19. Sept. 2022
Hello Jutta ,Thank you for visiting the Milie Rose Hotel and for your comments. We are glad to read that you had a great time with us. We really appreciate your very kind words and also your comments which help us to continuously improve!We are also very happy to read that our staff and facilities, the location in the lively 10th arrondissement of Paris, and the cleanliness of the hotel all contributed to a positive experience.And as we told you when you left, don't hesitate to come back to your new Parisian home :)With my best regards,The reception teamHotel Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten vier angenehme Nächte. Das Zimmer war sauber und das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Es gibt viele Cafés und Restaurants in der Umgebung. Die Metro Stationen liegen 7-10 min zu Fuß entfernt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Mauricio am 3. Aug. 2022
Liebe Tobias, Vielen Dank, dass Sie sich für das Milie Rose Hotel entschieden und Ihre Bewertung mit uns geteilt haben. Es ist so eine Freude, von Ihren Erfahrungen zu lesen! Ich freue mich, dass Sie eine tolle Zeit bei uns verbracht haben, insbesondere dank des Personals und der Lage. Ihre freundlichen Worte werden sehr geschätzt! Mein Team und ich freuen uns darauf, Sie wieder für ein weiteres unvergessliches Erlebnis begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße,

10/10 – Hervorragend

Eleonore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exceptional boutique hotel
Exceptional good service, delicious breakfast, great area for restaurants and bars, still quiet during the night. Walking distance to gare de l'est, no metro needed, anyway, the Metro station Chateau d'eau is close by.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Mauricio am 3. Nov. 2021
Hello ! Thank you for visiting the Milie Rose Hotel and for sharing your review with us. We are delighted to read that you spent a good time with us. Your kind words are very much appreciated ! My team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience. I wish you a lovely day ! Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Ayesha K

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
a bit tiny but perfect for my stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rahul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in the 10th. Quick walk to the Metro and a pleasant walk to the Marais and the big sites in central Paris. Lots of great places to eat and have a drink around the hotel, excellent bakeries and coffee shops. Room is a typical size for a Paris hotel room, but very comfortable and functional. Cleanliness is top notch, and the hotel staff are all very friendly and helpful. Highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Matthieu am 23. Mai 2024
Dear Rahul, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Ziba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024
Antwort von david am 13. Mai 2024
Dear Ziba, Thank you for staying at Le Milie Rose hotel and for taking the time to tell us about your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We look forward to welcoming you back soon, Yours sincerely Marty Davidfront desk representative hotel milie rose

8/10 – Gut

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room extremely warm. No wash cloths. Hotel very cute. A lot of activity around hotel. Breakfast perfect. Staff really nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von david am 13. Mai 2024
Dear Karen, Thank you for staying at Le Milie Rose hotel and for taking the time to tell us about your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We look forward to welcoming you back soon, Yours sincerely Marty David

10/10 – Hervorragend

Mary, Groveland

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the perfect little room to drop off my bags, sleep, shower & refresh…small and cozy like a cruise ship cabin yet extremely efficient and had all we needed and for the price, perfect I would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Thierry Duclos am 23. Apr. 2024
Dear Mary, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

MARK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Thierry Duclos am 12. Apr. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kevin am 12. Apr. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Sandy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Thierry Duclos am 27. März 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Xavier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio, todo muy limpio, desayuno básico pero rico
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Thierry Duclos am 22. März 2024
Estimado huésped, Gracias por alojarse en el Hotel Le Milie Rose y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia. Estamos encantados de leer que su estancia fue un paréntesis agradable. Todo el equipo se une a mí para desearle un día maravilloso. Esperamos darle la bienvenida de nuevo muy pronto, Atentamente, Lara RodriguesEl equipo de recepción Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

George

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Repeat customer, impeccable place and very comfortable beds
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Thierry Duclos am 13. März 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is clean, the staff are friendly, and the hotel is close to 3 tube stations. Highly recommended. Mauricio at the reception is a true gem.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Thierry Duclos am 13. März 2024
Dear Mauricio, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Viktor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place. Super clean very friendly staff quiet close to everything and metro too. Just a top place with great value for money!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von David Marty am 25. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay in a lovely hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von David Marty am 25. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Eileen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von David Marty am 25. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Johan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicely located hotel
Centrally located hotel in a very dynamic area. Rooms were tidy and in good shape, staff friendly and service minded. Breakfast was more than enough.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von David Marty am 25. Feb. 2024
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

OSCAR D

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cerca de todo.
Muy buen trato, buena la calidad de los alimentos, la habitación limpia, ubicación cercana y caminando hacia las principales atracciones de Paris.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von David Marty am 21. Jan. 2024
Estimado Oscar, Gracias por alojarse en el Hotel Le Milie Rose y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia. Estamos encantados de leer que su estancia fue un paréntesis agradable. Todo el equipo se une a mí para desearle un día maravilloso. Esperamos volver a darle la bienvenida muy pronto, Atentamente, Marty DavidEl equipo de recepción Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Terry

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von David Marty am 21. Jan. 2024
Dear Terry, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

pierre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von David Marty am 16. Dez. 2023
Dear pierre, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Second time at this hotel, lovely rooms, great staff and a perfect place to stop if arriving in to Gard du Nord - easily walkable from the station but with some nice bars and restaurants in the vicinity (as well as in the right direction for the rest of Paris’ many attractions)
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von David Marty am 21. Jan. 2024
Dear Daniel, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hotel in great location
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von David Marty am 16. Dez. 2023
Dear Chris, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Patricia, San Marcos

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le Milie Rose was very nice and clean. Staff was welcoming and accommodating. There are many ethnic dining options and a few grocery stores. Over all, we had a very nice stay. Bed was very comfortable and lines were high quality.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Thierry Duclos am 4. Dez. 2023
Dear Patricia, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Stewart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is extremely helpful and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von David Marty am 28. Nov. 2023
Dear Stewart, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David Marty The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Swadchet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very warm staff
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Thierry Duclos am 13. Nov. 2023
Dear Swadchet, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Grete

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Thierry Duclos am 13. Nov. 2023
Dear Grete, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Graham

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von David Marty am 28. Nov. 2023
Dear Graham, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von David Marty am 3. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

2/10 – Ungenügend

John Antony

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von David Marty am 28. Nov. 2023
Dear John, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are sorry to read that your stay was not up to your expectations and that you did not appreciate our breakfast buffet the room or the location. Please know that we take into account your comment which is very useful for us to improve our quality of service.The whole team joins me in wishing you an excellent day.We hope to have the chance to welcome you again soon. Sincerely, David Marty,The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Elodie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von david am 27. Okt. 2023
Dear Elodie, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, David MartyThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Tali

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was super welcoming, the location was central enough that we could walk just about everywhere, the room was small but lovely and comfortable. Would definitely stay there again!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Thierry Duclos am 23. Okt. 2023
Dear Tali, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Thierry Duclos am 13. Nov. 2023
Dear Lydia, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are sorry to read that your stay was not up to your expectations and that you did not appreciate our breakfast buffet / the room / the location. Please know that we take into account your comment which is very useful for us to improve our quality of service.The whole team joins me in wishing you an excellent day.We hope to have the chance to welcome you again soon. Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and solicitous staff. Rooms are clean and bed was comfortable. Room was small, though that is not atypical for Paris.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von lara am 18. Okt. 2023
Dear Kenneth,Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant interlude. The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Federica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Questo bellissimo hotel è in una posizione ideale per visitare Parigi. Le camere sono bellissime, non manca niente, c’è la macchina del caffè espresso, due grandi bottiglie d’acqua, biscottini e tutto quello che serve per essere viziati: cuscini doppi comodissimi, materasso e topper confortevolissimi, prodotti per il bagno di l’occitane ottimi. Il personale mi ha accolta con gentilezza e mi ha fatto subito sentire a casa, mi ha aiutata ad organizzare la partenza, consigliandomi su come arrivare all’aeroporto nonostante uno sciopero. Anche il check out è stato rapido e ho trovato tutti molto disponibili e sorridenti. La sorpresa più bella è stata trovare una torta con la candelina in camera, il giorno del mio compleanno! Davvero un pensiero meraviglioso. Tornerò sicuramente e lo consiglierò, anche perché il prezzo è assolutamente vantaggioso per un servizio e un’accoglienza così!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von David Marty am 13. Okt. 2023
Gentile ospite La ringraziamo per aver soggiornato all'Hôtel Le Milie Rose e per aver trovato il tempo di condividere la Sua esperienza. Siamo lieti di leggere che il suo soggiorno è stato un piacevole intermezzo. Tutto il team si unisce a me nell'augurarle un'ottima giornata! Speriamo di potervi accogliere di nuovo molto presto, Cordiali saluti David MartyIl team della reception Albergo Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Therese

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Gem near Porte Saint Denis
Absolutely fabulous hotel, beds so comfortable, amazing shower, the softest bath towels. The staff were so lovely and helpful. Highly recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Thierry Duclos am 9. Okt. 2023
Dear Therese, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was up to your expectations and that you liked the location of our establishment. We are fortunate to be located in a quiet yet lively area, close to restaurants and all major tourist attractions.The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Paulene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel with very attentive staff and conveniently located for the central sights. We stayed 4 nights in a room which overlooked into their small patio area and it was so quiet it was hard to believe you were in the middle of the city. The rooms were very comfortable and well appointed. Excellent breakfasts. We walked everywhere (approx timings): 15 minutes from the Gard du Nord; 20 minutes into Montmartre; 25 mins to the Pompidou Centre; 35 minutes to the Louvre. And 10 minutes to the most glorious chocolate shop ~ À La Mère De Famille in Rue du Faubourg ~ its worth a visit just for the displays! I would definitely recommend this hotel for a very comfortable stay and for the central location.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Thierry Duclos am 7. Okt. 2023
Dear Paulene, Thank you for staying at the Hotel Le Milie Rose and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was up to your expectations and that you liked the location of our establishment. We are fortunate to be located in a quiet yet lively area, close to restaurants and all major tourist attractions.The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, The reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

Miriam

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top je recommande
L’accueil était parfait ainsi que le personnel, chambre assez propre, dommage que la chambre soit trop petite mais sinon dans l’ensemble je recommande
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Clara am 5. Okt. 2023
Dear Miriam, Thank you for staying at Le Milie Rose Hotel and for taking the time to share your experience. We are delighted to read that your stay was a pleasant one. We are sorry that the configuration of the room did not fully satisfy you. Please know that we take into account your comment which is for us very constructive and that we will do our best to remedy it.The whole team joins me in wishing you a wonderful day! We hope to welcome you again very soon, Sincerely, Lara RodriguesThe reception team Hotel Le Milie Rose

10/10 – Hervorragend

CHIZURU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mauricio am 6. Okt. 2023
Hello Tim !Thank you for providing this wonderful review of the Milie Rose Hotel. We're always pleased to hear that our guests enjoyed a delightful experience in Paris.Feel free to visit us again anytime. The entire Milie Rose staff is more than happy to ensure you have the best possible stay!Wishing you a fantastic weekend !Best regards,MauricioGeneral ManagerThe Milie Rose Hotel