Innenpool, Liegestühle

Bewertungen von Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo

4 out of 5

Bewertungen

8,0

Sehr gut

558 von insgesamt 1343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
447 von insgesamt 1343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
163 von insgesamt 1343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
101 von insgesamt 1343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
74 von insgesamt 1343 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Merle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr leckeres Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jose Alejandro Garcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war super !
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michelle, Team Scandinavia am 12. Mai 2024
Thank you for taking time to reviewing us and giving us feedback. This will only help our development and improve our service.

8/10 – Gut

Amel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nah am Zentrum.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Tora am 5. Feb. 2024
Thank you for your feedback, we really appreciate it.Hope to see you again!Best regards

8/10 – Gut

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tora, Front Office am 21. März 2024
Hello Johannes, Thank you for you feedback, hope to see you again!

8/10 – Gut

Özden

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das Personal war sehr zuvorkommend und immer stets hilfsbereit. Das Hotel ist jedoch in die Jahre gekommen und die tägliche Sauberkeit war leider nicht gegeben.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Emilie am 5. Jan. 2024
Dear Guest, Thank you so much for your feedback regarding your previous stay here at Radisson Blu Scandinavia, we highly appreciate it. We will take it up with housekeeping about the cleaning, thank you for letting us know. We are so pleased to hear you enjoyed your stay here, and we hope to have the pleasure of welcoming you back next time you visit Oslo.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Emilie am 17. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you so much for your feedback regarding your stay here at Radisson Blu Scandinavia, we highly appreciate it. We hope to have the pleasure to welcome you back next time you visit Oslo!

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Joanne, Team Scandinavia am 2. Sept. 2023
Thank you for your positive feedback about your stay with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay, and hope we have the opportunity to welcome you back next time you visit Oslo!

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Abdessamad Service Manager am 14. Juni 2023
Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. Reviews like this make it all worthwhile. We are so pleased you had a great stay and really hope to see you again in the near future. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insgesamt sehr nettes Hotel mit toller Skybar, grossem Schwimmbad, grosser Auswahl beim Frühstück. Lage des Hotel zentral. Kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Abdessamad Service Manager am 6. Mai 2023
Thank you for sharing your experience with us and for visiting The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. It is such a pleasure to read your wonderful comments and to know you enjoyed your stay. The hotel staff and I truly appreciate your kind words and recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back the next time you're in the neighborhood, whether it's for business or pleasure. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to creating more wonderful memories for you the next time you decide to visit us.

10/10 – Hervorragend

Massimo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Rauf-Front Office am 20. März 2023
Dear Massimo,Thank you for your positive feedback about your stay with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay, and hope we have the opportunity to welcome you back next time you visit Oslo.

6/10 – Okay

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Also das Frühstück find ich persönlich unterirdisch für den Preis. Nebst dem mehr als billigen Kaffee, sind die warmen Speisen ein Witz. Rührei ist wiedermal aus Eipulver, einfach eklig und voll daneben! Bohnen sahen aus wie frisch aus der Dose aufgewärmt, der Speck sah alles andere als mit liebe gebraten aus. Croissants waren gut, der rest den Preis einfach nicht wert. Sorry to say
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von LV am 27. Jan. 2023
We thank you for letting us know about your recent experience with our hotel Radisson Blu Scandinavia. We apologize if our service did not meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concerns. Our goal is to provide a consistently reliable product and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe, we did not meet this goal. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

8/10 – Gut

Alexandru

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von LENE am 24. Okt. 2022
Thank you for taking time to let us know how your experience was during your stay, it's highly appreciated so we can see where we can do improvement and, this will only help our development and improve our service.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful stay, good service, breakfast delicious, central location, skybar perfect, come back again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Helena am 14. Dez. 2022
Thank you for taking the time to give us your feedback. We really appreciate all your feedback and will share them with the team. Hoping to see you with us soon again.

8/10 – Gut

Flurina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Personal war sehr freundlich und das Frühstück ist sehr grosszügig und schmeckt sehr gut. Die Sauberkeit im Zimmer lässt jedoch zu wünschen übrig, es wurde sehr knapp geputzt.
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Jose - Front Desk am 8. Jan. 2022
Dear Flurina, Thank you very much for sharing your experience with us and for staying at The Radisson Blu Scandinavia, Oslo. I greatly appreciate your feedback both positive and constructive as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience. Thank you once more for sharing and we all look forward to welcoming you back again the next time you travel to Oslo.Sincerely, Jose Pardave Service Manager Radisson Blu Scandinavia Hotel

6/10 – Okay

Oliver

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Dina, Front Desk am 7. Dez. 2021
Kjære Oliver, Takk for at du har tatt deg tid til å svare på en tilbakemelding på ditt opphold. Vi håper du hadde det fint her hos oss. På vegne av hele vårt team ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen.

6/10 – Okay

Benjamin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Es wurden keinerlei Schutzmaßnahmen bezüglich corona getroffen,wie es bei Expedia stand.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Danielle - Front Office am 1. Dez. 2021
Dear Benjamin, Thank you for the feedback, and for choosing to stay with us. I am very sorry to hear you did not find the protective measures sufficient. Please contact us directly if you have any futher feedback regarding this. Thank you again for your comments, and we hope to be able to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Andre Finstad am 7. Okt. 2021
Hei! Tusen takk for flott tilbakemelding. Håper vi sees igjen snart. Med Vennlig Hilsen Andre

10/10 – Hervorragend

Jutta

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wochenende in Oslo
Einzigartiger Ausblick über Oslo. Schönes Hotel mit guter Ausstattung und leckeren Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Isabell, Front Desk am 8. Sept. 2021
Dear Jutta, Thank you for your positive feedback about your stay with us. We are pleased to hear you enjoyed your stay, and hope we have the opportunity to welcome you back next time you visit Oslo.

6/10 – Okay

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
OK
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Martha am 25. Mai 2024
Dear Simon, Thank you for your review! Hope to welcome you back in the future. Best regards,Front desk

8/10 – Gut

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and facilities. I booked this mainly for the gym - which was very well serviced for a hotel gym. Check in was smooth and easy especially after a long haul flight. Can’t really fault it aside from being nitpicky about the bedding and mattresses (just a bit older). Would stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Erika, Team Scandinavia am 20. Mai 2024
Dear Henry! We appreciate your positive and valuable feedback given! We would love to host you back soon in the future.

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel amenities were great but the rooms felt a bit dated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Tora, Radisson Blu am 15. Mai 2024
Hello Paul,Thank you for you feedback,hope to see you here again!

4/10 – Schlecht

Brett, Issaquah

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unfriendly and unhelpful staff. I did not enjoy my stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Erika, Team Scandinavia am 10. Mai 2024
Dear Guest. Thank you for taking your time to give us feedback. I deeply apologize to hear about your experience with us. I will take this further within the team. I am hoping to host you back soon in the future to make up for this experience.

6/10 – Okay

Ming Chun

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Overall is average
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
room looks a bit basic,shower not powerfull but location and roof top bar makes up for it.very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

KONSTANTINOS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Faruque in reception was very polite and helpful, excellent hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Tora/ Team Radisson am 29. Apr. 2024
Hello Konstantinos,Thank you for your review,hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Raheel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Scandianavia am 26. Apr. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

truls

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enkelt ok hyggelig betjening
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Tora/ Team Radisson am 17. Apr. 2024
Hello TrulsThank you for your review,hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Marcela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Tora/ Team Radisson am 16. Apr. 2024
Hello Marcela,Thank you for your review,hope to see you again!

4/10 – Schlecht

Nirmal Ramjee Yaksha

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, but room was not cleaned everyday. Coming back after a long day out in Oslo to find the room in a mess, was quite frustrating. I had to go down to reception on 3 of the 4 days I stayed there to ask for the room to be cleaned. Paid for a room with a shower, has to settle for a bathtub, as the pictures are just for information. I would recommend looking elsewhere or upgrading the room.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Michelle am 31. März 2024
Thank you for taking time to reviewing us and giving us feedback. This will only help our development and improve our service. Best regardsTeam Scandinavia

8/10 – Gut

Jan Ove

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Tora, Front Office am 22. März 2024
Hello Jan,Thank you for your feedback,Hope to see you again!

8/10 – Gut

Ola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Flott plass. Bra renhold. Fine og moderne rom. Litt skuffende frokost, ingen melk og eggerøren var laget av pulver.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel am 11. März 2024
Heisann!Tusen takk for at du tok deg tid til å legge inn en tilbakemelding. Det er leit å høre at ikke hele oppholdet var som ønsket og forventet. Vi setter alltid pris på tilbakemeldinger og kommer til å ta din til betraktning for å bli bedre. Ha en fin dag videre:)Vi håper å kunne velkomme deg tilbake ved en senere anledning.Vennlig Hilsen Team Scandinavia

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Team Scandinavia am 5. März 2024
Sorry to hear we did not achieve Radisson's standards, we appreciate your feedback so that we can improve

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel was great, communication from staff not
The hotel itself was great, clean and tidy and the rooftop bar has great views. The only issue we had was that although we believed the breakfast was included with our booking (we had 2 separate bookings due to business and personal), when we went for breakfast on the final day and were never given the heads up that it wasn't included and it was added to our bill. The person on the breakfast desk should have made it very clear that breakfast was an addition charge for that particular day, as we wouldn't have had it as it's expensive for what it is.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora, Team Scandinavia am 27. Feb. 2024
Hello,Glad to hear you enjoyed your stay, So sorry to hear about the breakfast!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stivt
Veldig fint, absolutt villig å dra hit igjen. Men stiv pris
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora/ Team Radisson am 27. Feb. 2024
Hei,Veldig hyggelig å høre at du likte deg her,håper å se deg igjen!

10/10 – Hervorragend

May Wenche

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora, Team Scandinavia am 27. Feb. 2024
Hello May,Thank you for the review!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Johanne am 21. Feb. 2024
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience with us, and for staying at The Radisson Blu Scandinavia Oslo. I greatly appreciate your feedback as this becomes a great tool in our continuous efforts to provide the finest personalized service and ensure each guest experiences a true Radisson Blu experience.Best regards, Team Scandinavia.

2/10 – Ungenügend

MARY

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Joanne, Team Scandinavia am 18. Feb. 2024
We thank you for letting us know about your recent experience with our hotel Radisson Blu Scandinavia. We apologize if our service did not meet your expectations, and appreciate you taking time to share your concerns. Our goal is to provide a consistently reliable product and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe, we did not meet this goal. On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

10/10 – Hervorragend

Mark

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emilie am 16. Feb. 2024
Dear Mark, Thank you so much for your feedback regarding your previous stay here at Radisson Blu Scandinavia, we highly appreciate it. We are pleased to hear you enjoyed your stay here, and we hope to have the pleasure of welcoming you back next time you visit Oslo!

10/10 – Hervorragend

Rune

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora/ team Radisson am 14. Feb. 2024
Hello Rune,Lovely to hear the review,hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Ina

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora/ team Radisson am 14. Feb. 2024
Hello Ina,Glad to hear you enjoyed your stay with us, hope to see you again!

8/10 – Gut

Per Inge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Johanne, Team Scandinavia am 11. Feb. 2024
Thank you so much for the positive feedback from your previous stay at Radisson Blu Scandinavia. We are happy to hear you had a lovely stay with us. Hopefully we have the pleasure to welcome you back for another time.

10/10 – Hervorragend

Jostein

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Johanne, Team Scandinavia am 11. Feb. 2024
Thank you so much for the positive feedback from your previous stay at Radisson Blu Scandinavia. We are happy to hear you had a lovely stay with us. Hopefully we have the pleasure to welcome you back for another time.

10/10 – Hervorragend

Klaus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Tora am 6. Feb. 2024
Hello Klaus,We appreciate the feedback, and hope to see you again soon!Best regards

8/10 – Gut

Henrik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Tora am 6. Feb. 2024
Hello Henrik,Thank you for your review!Hope to see you again.Best regards

10/10 – Hervorragend

Christian Airbourne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint hotell med kjempe service innstilt personal. Veldig tegn på å være business hotell. Eneste som er å klage på, var at luft ventilen på badet var støvete og vi måtte tørke den selv. Ellers smakte frokosten veldig godt og gode senger. Vi kommer garantert tilbake
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Erika, Team Scandinavia am 4. Feb. 2024
Kjære Christian, tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt nylige oppholdt. Det gleder oss å lese at du likte hotellet og vi håper dere hadde et flott opphold. Takk for de fine ordene og velkommen tilbake. Beste hilsner!

10/10 – Hervorragend

Tore

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Erika, Team Scandinavia am 4. Feb. 2024
Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på oppholdet ditt. Vi er glade for å se at du likte hotellet og at du hadde et flott opphold her hos oss,Takk for at du valgte å bli hos oss, og vi håper å se deg igjen i fremtiden.

8/10 – Gut

Roy

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sentral beliggenhet, bra renhold og hyggelig betjening
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Erika, Team Scandinavia am 4. Feb. 2024
Takk for at du tok deg tid til å gi oss noen tilbakemeldinger angående ditt opphold her hos oss. Vi er veldig glade for å se at du likte hotellet, og vi håper du hadde et fantastisk opphold. Velkommen tilbake!

8/10 – Gut

Kristina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Emilie am 31. Jan. 2024
Dear Kristina, Thank you so much for your feedback regarding your previous stay here at Radisson Blu Scandinavia, we highly appreciate it. We are pleased to hear you enjoyed your stay here, and we hope to have the pleasure of welcoming you back next time you visit Oslo!

10/10 – Hervorragend

Nikolai

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Emilie am 30. Jan. 2024
Dear Nikolai, Thank you so much for your feedback regarding your previous stay here at Radisson Blu Scandinavia, we highly appreciate it. We are pleased to hear you enjoyed your stay here, and we hope to have the pleasure of welcoming you back next time you visit Oslo!

8/10 – Gut

Steffen

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Tora am 29. Jan. 2024
Hello Steffen,Thank you for the feedback, we really appreciate it!Hope to see you again.Best regards