Lobby

Bewertungen von La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North

2.5 out of 5

Bewertungen

8,0

Sehr gut

2671 von insgesamt 5683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1339 von insgesamt 5683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
767 von insgesamt 5683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
479 von insgesamt 5683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
427 von insgesamt 5683 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Peer

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Should be renovated
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Trisha am 27. März 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Giselher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I did wait 1 hour for the shuttle from Airport to hotel, finally I had to take a taxi! The communication to the hotel was very poor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Trisha am 13. Feb. 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Schlecht

Martina

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Beim Frühstück war nur Wegwerfgeschirr vorhanden und fast alle Nahrungsmittel einzeln in Plastik verpackt. Einfach nicht umweltbewusst und dass in diesen Zeiten.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Trisha am 14. Nov. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Lara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundlich und sauber. Gute Preisleistung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Trisha am 3. Nov. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Bianka

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Trisha am 14. Nov. 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Jair Garrido

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel is OK. Some areas need to be renovated, specially the elevator. We were there only one night, family of 4. Breakfast and airport shuttle were available but we didn't use them.
Antwort von Trisha am 17. Apr. 2023
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Janek

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von trisha am 25. Apr. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Isabella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

4/10 – Schlecht

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abgewracktes Flughafenhotel. Müsste dringendst renoviert werden. Bett durchgelegen und nicht eine Steckdose resp USB Steckmöglichkeit. Von Schallisolierung keine Rede. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Frückstück ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Scott GM am 9. Apr. 2022
Thank you for staying with us!

6/10 – Okay

Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Schimmel im zimmer
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von PP am 25. Feb. 2022
thank you for staying with us

6/10 – Okay

Stephen

Mit der Familie gereist
Only issue I had with this place was that the bed sheets had stains. Told the front desk and they wasn’t professional enough on changing the sheets
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

CLARA ELENA

No hay desayuno temprano. Los que tienen que salir de viaje temprano no aprovechan el desayuno. La tiendita no tiene nada para cenar. Tienen microondas y refrigerador como es posible que no haya nada para comprar y poder tomar algo de comer antes de ir al aeropuerto
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Donald

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Room door did not close. Someone had spread feces on the bathtub enclosure how did the cleaners miss that it was discusting. I will never stay at a Là Quinta or Wyndham again
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me gusto muchísima
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

8/10 – Gut

Christine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Julio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Most staff was polite and helpful. The facility was very dated and in need of basic renovations.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Fabianna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good transit hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Emillie

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

6/10 – Okay

stephanie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Cathleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Janie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

JaRon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Would 10/10 stay again #bars
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

8/10 – Gut

Esmil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En sentido general el hotel tiene una buena relación precio-calidad. Solo unos pequeños detalles fácil de corregir como llave del baño que y gotea y ascensor ruidoso.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Satnam

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Too far away from the convention centre. Room was made only once!! information included Swimming pool and Hot Tub..there was a hot tub but never worked.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Paul am 25. Mai 2024
We are glad to report that the hot tub has been fixed.

2/10 – Ungenügend

Isaac

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My shower would not provide hot water so I had to have a cold shower in the morning which was not a great experience. I also found hair in my bed in multiple places, on the toilet, around the bath and vanity. There were also stains on my pillows. I understand it was a cheap hotel but I would atleast expect it to be properly cleaned, free of hair, and with a functional shower. Will never stay at this hotel chain again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Jammal, forest hills

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Allison, Tonawanda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property is definitely in need of maintenance but the room was clean and their great customer service more than made up for any other shortcomings. Everyone was so kind and helpful. Free breakfast and WiFi were bonus perks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for your review. We are working on correcting these issues.

6/10 – Okay

Ernie

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Floors in the room had not been swept. The breakfast was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for your feedback we are working on making changes.

8/10 – Gut

Courtney

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Nmichael

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Tomás

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Everything is good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Hithesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was pretty good, some cracks on the wall and doors but overall it was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 23. Mai 2024
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Customer service was great, but they need to do a better job with the cleaning.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 23. Mai 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von pp am 27. Mai 2024
Thank you for staying with us

10/10 – Hervorragend

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great & the shuttle was nice!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 23. Mai 2024
Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Sean

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 25. Mai 2024
Thank you for staying with us.

4/10 – Schlecht

Gabriela

Mit der Familie gereist
The room was very dusty and looked unkept there were spider webs on the walls, ac vents were also caked with dust like the room hadn’t been cleaned in a lot time. The property supposedly offers shuttle to the airport, that’s the reason why I chose it despite the price being higher than other hotels, but as I tried to book a morning shuttle I was told the shuttle was already full😣 overpriced for what it offers.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Paul am 22. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

D

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Easy airport shuttles
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Magda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 22. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Russell

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fast checkin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us.

2/10 – Ungenügend

Molly

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room was not clean, sheets were dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the

8/10 – Gut

Tiffany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung
Great experience staying at this hotel. However I do wish that the complimentary breakfast hours were longer than 7am to 9am as this hotel is convenient for those who are traveling by using Orlando international airport (MCO). Also, there was a leak in the ceiling in which the receptionist did not wipe up any water that was splattered on the floor. This is a hazardous situation as elderly customers and children could slip and fall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the

4/10 – Schlecht

Taneka

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room was dirty after it was given to us
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for your feedback we are very sorry for the inconvenience and working towards remedying this issue.

4/10 – Schlecht

Stephanie

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
finding this property ... a serious problem , signage for north frontage street is only on oneside of 436 so if you miss it ?? then when you do find North Frontage the Laquinta sign is way off in the DARK not litup sign in sight , clearly a identifying you are there... trees are wonderful but you need to light up your sign much better from and the lobby needs updateing ... leaking water from ceiling in lobby not a good impression so there ya go ... sorry to leave such a sad review .. but it is what it is
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 21. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the

8/10 – Gut

kimberly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just needed a place to stay for an early flight. It worked very well for this.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was such a great value! And they picked us up and took us back to the airport. The front desk staff varied. One was fabulous and the next was tired and testy. But honestly the lady in front of him was very rude and understandably put him in a mood. I loved everything. We will def stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 20. Mai 2024
Thank you for staying with us and leaving your awesome review.

6/10 – Okay

Joy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The property was fine. However, I needed to go to terminal C at OIA, and shuttle only went to A and B. I had to walk a long distance with my luggage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Trisha am 20. Mai 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Orlando Airport North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.