Fassade der Unterkunft

Bewertungen von The Vermont Hotel & Vermont Aparthotel

4 out of 5
The Vermont Hotel & Vermont Aparthotel
Castle Garth, Newcastle-upon-Tyne, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

537 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
262 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
97 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
56 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
48 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Nicht zu empfehlen
Extrem laut und schlechter Geruch. Es war es wirklich nicht wert.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Amber am 27. Aug. 2023
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hilfsbereites Personal
Toller Empfang. Sehr nett und hilfsbereit. Super Lage, wir konnten alles zu Fuß erreichen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Amber am 11. Okt. 2022
Thank you so much for your review! We are delighted you enjoyed your stay. Take care

6/10 – Okay

Sabine

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Amber am 27. Sept. 2022
Hi Sabine,Thank you for your review! We look forward to welcoming you back soon.

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Carly am 17. Juni 2019
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

Russell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Found the hotel of a high standard and all staff very friendly and professional
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Ami-Jo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Janice

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Andrew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, staff were excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Janice

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Reception am 30. Apr. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will be our go to place to stay when we visit Newcastle from now on
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 29. Apr. 2024
Thank you for a great review! Looking forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect position in central newcastle. Hotel reception was very friendly and professional, even supplying earplugs on request. Parking was free on site and secure. All aspects of hotel clean and tidy, lots of eating and drinking options on site. Breakfast in bedroom was great. Would definitely stay again..
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 24. Apr. 2024
Thank you for a fabulous review Ian! Hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Nick

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Reception am 24. Apr. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

elizabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A pleasure to stay again . The Vermont is our first choice when visiting Newcastle. Rooms are a little dated but breakfast is great and is perfect location for everything . We will be back 😎
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Amber am 26. Apr. 2024
Thank you for a great review Elizabeth! We hope to welcome you back to the Vermont soon.

10/10 – Hervorragend

Lynn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, very clean and helpful, suppirtive staff. Will definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 24. Apr. 2024
Thank you for a great review Lynn, take care.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, friendly helpful staff and great price
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 24. Apr. 2024
Thank you for a great review!

10/10 – Hervorragend

CHIU

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
None
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 24. Apr. 2024
Thank you for a great review!

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well maintained and very clean. Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 13. Apr. 2024
Thank you for a great review Linda. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Maxine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the property, great place, parking no problem, only downside was having to give a £200 deposit and not getting it back for up to two days!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 11. Apr. 2024
Thank you for your review Maxine.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Amber am 10. Apr. 2024
Thank you for a great review Michael.

8/10 – Gut

Lorna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love staying at the Vermont. A fantastic location, love the bar and the rooms and lovely. We would have rated it 5 stars but the breakfast is not great. It’s not because it’s buffet style, it’s more the quality is not great and it’s not kept well either. We still love it but would be 5 stars once the breakfast is better
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 1. Apr. 2024
Thank you for your review and feedback Lorna, this will be shared with the team. Take care.

8/10 – Gut

Julie

Clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 1. Apr. 2024
Thank you for a lovely review Julie. Take care.

2/10 – Ungenügend

Jackie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Very disappointing overnight break the noise we experienced throughout the night was disgraceful from both within the hotel and outside the hotel. I have tried to speak with the duty manager regarding my experience and have had no response. For an hotel that markets itself as a luxury hotel it was not the experience myself and my two daughters expected.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Reception am 14. März 2024
Thank you for your review.

8/10 – Gut

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
unfortunately difficult to get to sleep on floor 11 with nightclub directly above you, but on a positive note staff were great always polite and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Amber am 6. März 2024
Thank you for your review and feedback Steve!

8/10 – Gut

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent location and very friendly, helpful staff. Unfortunately in the Aparthotel there seems to be a major issue with hot water supply and pressure so a shower on Saturday evening was lukewarm and then just no water at all. Apparently this is an ongoing problem especially when everyone is using showers in the building. In fairness we were offered complimentary breakfast for all 4 of us.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Amber am 5. März 2024
Thank you for your review and feedback which will be taken on board.

8/10 – Gut

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 5. März 2024
Thank you for your review Stephen!

8/10 – Gut

Jonathon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent breakfast, lovely bar area. The room was clean and decorated stylishly. Staff helpful and a really great location. Walkable to bars and restaurants. No downsides. Would definitely recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 5. März 2024
Thank you for your review Jonathon!

10/10 – Hervorragend

Lewis

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 21. Feb. 2024
Thank you for a great review Lewis!

2/10 – Ungenügend

Stephen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were lucky to get a space in the tiny carpark. The door cards didn't work so I had to go back to the reception to get them re authorized. The view from our room was mainly brick wall. The cold water tap on the bath didn't work. So we had to use the shower to cool the hot water. The bathroom sink took ages to empty. We wanted to visit the rooftop bar for a drink and see the sights but was told we couldn't as we hadn't booked, we didn't know that it was booking only as hotel guests we thought it might be easy to get up there. Very disappointed
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 21. Feb. 2024
Thank you for your review.

8/10 – Gut

Chantelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 15. Feb. 2024
Thank you for your review Chantelle!

10/10 – Hervorragend

Gavin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Theatre stay
Fab-u-lous hotel stay Newcastle From moment arrived to departure Staff professional 👌 hotel top class Ideally situated for theatre, bars ,restaurants Thanks Vermont 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 8. Feb. 2024
Thank you for such a great review Gavin!

10/10 – Hervorragend

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 8. Feb. 2024
Thank you for a great review Steven!

2/10 – Ungenügend

Ryan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Book somewhere else…PLEASE READ.
Considering I stay in 2 or 3 different hotels a week all over the country, I have a good idea of what is expected from a 4 star hotel. This is not by far! They are hanging onto the name and assume people will think that the quality of the rooms is acceptable because they have exclusive cars parked outside. The reception area has been invested in so people get a feeling on grandeur, but it’s pretentious and misleading. Keeping it short… First room, smelt musty, aging furniture and hadn’t been cleaned to a high standard. Back down to reception… and asked if they had another room that maybe had been modernised recently. The response was that all rooms are the same, which didn’t give me much hope. I got given another room key and went back up in the less that efficient lifts. Second room… I walked in and it was identical, smelt like the carpets hadn’t been upgraded since the rooms were done and judging by the furniture, I’d say a good 15 years at least. Dirt on the mirrors, dusty in most areas of the room, damaged furniture. Very poor for a hotel that apparently boasted such a good reputation. Went back downstairs to check out as if this is what all rooms are like, I don’t need to see another. No apology, just got told I wouldn’t get a refund. Not that concerned as I’d pay double to happily leave and stay somewhere else.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Reception am 8. Feb. 2024
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Penelope

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay in the aparthotel. Very spacious suite and clean. Shower was good but the water lukewarm all 3 days but otherwise a good stay. Thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Amber am 8. Feb. 2024
Thank you for a great review!

10/10 – Hervorragend

Nathan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 3. Feb. 2024
Thank you for a great review Nathan

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Incredible amount of facilities. Could do with a little refurbish but for the price was extremely happy with our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Amber am 3. Feb. 2024
Thank you for your review James.

6/10 – Okay

Elliott

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 3. Feb. 2024
Thank you for your review.

6/10 – Okay

JOHN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had a great time. Staff,food and room excellent however got home to find they charged my card for £211. Appallingly customer service a month on although they agree its a mistake still no refund. We have booked for later in the year but because of this going to cancel.
Antwort von Amber am 3. Feb. 2024
Thank you for your review and feedback which we have spoken to you about directly. Please accept our apologies for this error once again.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 3. Feb. 2024
Thank you for a great review.

8/10 – Gut

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location, stunning facade, cold and took a while to be warm it uo. Charging £2 for what should be complimentary water - when yiu have paid above the going rate seems cheap. Leaving bag with concierge without tagging system was not professional and WiFi was intermittent in room. No facilities for e-cars

10/10 – Hervorragend

Henk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
We sliepen in het appartementen gebouw . Appartement pas prima ,schoon en alles aanwezig wat nodig . Woonkamer en lobby waren een beetje gedateerd . Ik vond dit overigens ook van het hotel. De bar in het hotel laat te wensen over. Te kleine bezetting en bepaalde zaken waren continue op. Geen cola,pinot grigio en geen tijd om hapjes te laten komen beetje tegenvaller
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Pamela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
River suite was spotlessly clean and spacious. Although was cold at night as no way of adjusting heating that we could find
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Andrew

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 3. Feb. 2024
Thank you for your review.

6/10 – Okay

Philip

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Bins weren’t emptied, kettle didn’t work (despite informing reception), nightclub nearby which was noisy past 1am
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Amber am 27. Nov. 2023
Thank you for your review and feedback, we apologise for any inconvenience caused

8/10 – Gut

Leah Van

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was a little concerned when they had my reservation for one night instead of two. Not sure if it was an Expedia issue or the hotels’. The problem was resolved within a few minutes. All was well.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Amber am 24. Nov. 2023
Thank you for your review and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A hotel that can offer any occasion.
We had to ask to be moved into a different room with quieter surroundings and the reception staff were great in sourcing another room that was more appropriate for our stay. The breakfast had a great selection and the bar was relaxed and quiet on both the Saturday and Sunday of our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Amber am 19. Nov. 2023
Hi John, Thank you for your review, it is great to see overall you have enjoyed your stay with us and we very much hope to welcome you back to the Vermont in the near future.

4/10 – Schlecht

Clare

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 11. Nov. 2023
Thank you for your review.

4/10 – Schlecht

Tobias

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't go here
The most noise hotel I ever been to. Horrible WiFi Staff friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 7. Nov. 2023
Thank you for your review and feedback.

6/10 – Okay

Angela

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Two locations!! Not great
Beware!! When you book this place they dont tell you there are TWO different locations. We booked the Vermont because we wanted to be close to a wedding venue. Foudnnoutnon chrckin that our room was at another location which does not have the amenities listed for the hotel! No breakfast, no gym, no parking!! And to add on to the misery our room was directly over aloud club so it was terribly noisy until 330am!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Reception am 6. Nov. 2023
Thank you for your review however we are clearly advertised as the Vermont Hotel and the Vermont Aparthotel. It is guests responsibility when making a booking.