Presidential-Suite, 1 King-Bett (Manhattan Floor) | Hochwertige Bettwaren, Pillowtop-Betten, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von The Manhattan at Times Square Hotel

4 out of 5
The Manhattan at Times Square Hotel
790 7th Ave, New York, NY

Bewertungen

5,6
732 von insgesamt 4283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
662 von insgesamt 4283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
895 von insgesamt 4283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
830 von insgesamt 4283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1164 von insgesamt 4283 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

5,8/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

5,2/10

Ausstattung

5,0/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Luca

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Central location close to public transportation. Noise coming from air conditioning system and from other rooms. Helpful staff.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage, super Preis/Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The pictures on the website are not equivalent to reality. The rooms are old and not very stylisch.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 21. März 2024
Lisa, we appreciate your feedback and are saddened to hear that your perceptions didn't match the online presentation. We strive to provide an authentic experience, with a mix of classic charm and modern comforts. We regret if some aspects didn't meet your aesthetic preferences. Your comments will indeed be useful in directing our future refurbishments.Brendan MoraesManaging Director

2/10 – Ungenügend

Yassmine

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Unhöflich Personal
Personal unhöflich und unprofessionell. Die laution nicht zurückgeben. Trotz sagen das am check out wurde zurück überwiesen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 21. Jan. 2024
Yassmine, wir bedauern, dass Ihr Besuch nicht wie erwartet verlaufen ist. Es ist unsere Priorität, Gäste professionell und zuvorkommend zu betreuen. Die Anzahlung wird in der Regel problemlos an den Gast zurückerstattet. Wir entschuldigen uns für etwaige Missverständnisse und werden Ihr Feedback für weitere Verbesserungen berücksichtigen.Brendan MoraesManaging Director

10/10 – Hervorragend

Peter Alexander Umberto Velten, Tanja

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Top Lage in Midtown. Schöner Ausblick aus dem Zimmer. Probleme mit der Heizung. Wurde behoben. Immer wieder gerne.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Michaela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel wis very old and needs a renovation. For the status of the moment it is much too expensive.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Frank

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für feiernde Jugendliche ist die zentrale Lage sicherlich von Vorteil, das ist es aber auch schon. Lärm durch Gäste und Lüftungsanlagen die ganze Nacht, ein Concierge, der an Unfreundlichkeit und Arroganz durch nichts und niemanden mehr zu toppen ist, teuer, abgerockt und schmuddelig. Nein danke, nie wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 28. Juli 2023
Frank, es ist entmutigend zu erfahren, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat, insbesondere was den Lärm und die Interaktion mit unserem Concierge betrifft. Wir streben stets nach erstklassigem Service; Es ist bedauerlich zu hören, dass wir bei dieser Gelegenheit das Ziel verfehlt haben. Wir würden uns freuen, Ihnen die Gelegenheit zu geben, Ihnen zu zeigen, wie wir das Gästeerlebnis im Allgemeinen verbessern möchten. Danke für Ihre Rückmeldung.Brendan MoraesManaging Director

6/10 – Okay

Celal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sehr Zentral 1 Gehminute und man ist am Time Square.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Andreas

Gut: Sauberkeit
Good location, check-in really bad
Check in war letztklassig. Einer arbeitet, drei spazieren herum. Über eine Stunde gewartet. Sonst ok, Lage sehr gut
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023

2/10 – Ungenügend

Kamilla

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Perfekte Lage, die Mitarbeiter vom Hotel sind alle super nett und hilfsbereit. Das Zimmer war ok für nur Übernachtung, dass Bett war super bequem und unser zimmer war recht groß nur hat es Renovierungsbedarf.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Kerstin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absteige, Abzocke, ekelhafte Zimmer voll Schimmel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Customer Service am 8. Nov. 2022
Wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen, Kerstin.Bitte kontaktieren Sie uns direkt unter manhattanfd@mtshotel.com, damit wir Ihnen weiterhelfen können. Vielen Dank.Brendan MoraesManaging Director

6/10 – Okay

Eveline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr zentral, Personal sehr freundlich. Der Beschwerde wegen lauten Nachbarn wurde zwar nachgegangen, hat aber nichts gebracht, da keine nochmalige Kontrolle erfolgte (laute Musik bis 03:00 Uhr morgens)
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Angelika

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super old - Need an urgent Make- over, the room was not clean so we did not use the shower and were happy that we just have to stay 1 Night ! We will never come back !
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Customer Service am 11. Okt. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback, Angelika.We were disappointed to learn that the condition of our hotel did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to and we will share your concerns with the appropriate members of our management team moving forward.We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.Brendan MoraesManaging Director

10/10 – Hervorragend

Nadine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Etwas in die Jahre gekommendes Hotel. Aber sauber und mit dieser Lage unschlagbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Anthony am 19. Okt. 2022
Vielen Dank

8/10 – Gut

Marsel

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die skyscrapers in Ny lasen die geist von der Körper verlassen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Sarah

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Das Zimmer war sehr alt, das Badezimmer ist so klein - kann man zu zweit nicht stehen. Der Duschboden ist mit Wasser unterlaufen, so das man beim Duschen keinen festen halt hat. Die Lobby ist sehr gepflegt, das Personal sehr freundlich und das Frühstück zum Mitnehmen wunderbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

nathalie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👎
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Nicole

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Veraltetes Inventar, Schimmel im Bad und abblätternde Farbe. Dunkele Zimmer, Personal war nicht sehr freundlich. Einen Pluspunkt gibt es für die Lage am Time Square.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Emrah

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr alte und marode Einrichtung. Die Zimmer sind sehr dreckig. Die Infrastruktur ist sehr sehr alt. Das Frühstück ist ein Witz. Auf keinen fall mit Frühstück buchen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2022
Antwort von Customer Service am 15. Juni 2022
Wir wissen das Feedback zu schätzen, Emrah. Wir sind enttäuscht, dass Ihr Aufenthalt bei uns alles andere als ideal war. Es ist bedauerlich, dass Sie einen Rückgang der Qualität unserer Unterkünfte festgestellt haben. Der Komfort unserer Gäste liegt uns am Herzen, daher werden wir uns mit unserem Team um Ihre Anliegen kümmern. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Sie bald wieder zu Gast zu haben, um eine positivere Erfahrung zu machen. Brendan Moraes Managing Director

8/10 – Gut

Rudolf Reinhold

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr nahe an Times Square alt und in Ordnung
Zimmer mit schöner Ausaicht
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Jens, Frankfurt am Main

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr gut . Vieles ist zu Fuß zu erreichen. Die Metro ist direkt um die Ecke . Das Hotel selbst ist sehr in die Jahre gekommen und könnte dringend eine Renovierung vertragen.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Martha

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carmela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was at the hotel was great would recommend to family and friends walking distance to time square, and all other attractions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Alaa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room we booked looked absolutely nothing like the one they gave us. They said they didn’t have those rooms and we stayed at an old dirty room. It was very bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Alaa, thank you for sharing your experience. The hotel strives to match expectations with reality and regrets the disconnect in your room assignment. The team members always aim to provide clean and comfortable accommodations. Your feedback is valued and helps improve future guest experiences.Brendan MoraesManaging Director

8/10 – Gut

Bob, Bend

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ice machine on my floor was broken
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

STEFANY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent emplacement
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

ZHIDONG

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Llulissa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El higiene de la habitacion
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gail

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were upgraded to a trim in the top floor with a terrace. Really made the stay extra special
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Breannah

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was JUST ok for a one-night stay because of its proximity to Radio City, which is why I booked it so I could attend a concert. I wouldn’t choose to stay here for any other reason though. I can’t speak for other rooms, but my room was gross, had peeling wallpaper, ants in the tub and stains on the bedding. The room had a very odd smell too. It just seemed outdated and dingy. I expected something just a little bit nicer for the price I paid.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Breannah, the location's convenience certainly makes it a good choice for attending events at Radio City. We're sorry to hear that the room did not meet your expectations. The team takes all feedback seriously and will review the issues you mentioned. Your insights help us improve, and we hope you'll consider giving us another chance in the future.Brendan MoraesManaging Director

4/10 – Schlecht

Chelsea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Forgot to book a hotel and this was the only "affordable" hotel at the last minute. I realized quickly why. First off, the price I paid on Expedia was misleading because the hotel charges an additional $43/night resort fee and must be paid at check in bringing the stated $183/night up to nearly $300/night once all fees and taxes are added. In addition, there was a company outside protesting the hotel saying that they don't pay their workers (see sign). There are small annoyances like keys not working as soon as the morning of checkout (before checkout time), the vending machines eating your money, and there not being enough working outlets in the room. Also- the walls were thin and I could hear the neighbors. However, the bedroom was clean and if you need a low-cost roof over your head this is an ok option. Plus, the staff I encountered was all nice so that is why it is getting a second star.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Chelsea,Thank you for sharing your feedback. It is important to clarify that the resort fee is a standard charge, and we strive to make this information available during the booking process.We understand how crucial a smooth experience is, and we regret that your stay had some inconveniences, such as the issues with the room key, vending machines, and outlets. Your comments about these areas will be addressed.It's gratifying to know that the room's cleanliness and the friendliness of our team members had a positive impact on your visit.Thank you for highlighting these aspects, and we hope your next stay in the area is more enjoyable.Brendan MoraesManaging Director

2/10 – Ungenügend

Michael, Baytown

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel should be shut down. Only 2 floors are remodeled the rest are worse than any cheap motel you can imagine. Stains all over the carpets, cheapest feel every spring mattress, outdated broke furniture. Never again. Stay away....stay far away
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Michael,We regret to hear that your experience was not satisfactory. Your feedback regarding the condition of our facilities is important and will be reviewed. We strive to maintain high standards and your comments will be taken into consideration for future improvements. We hope you find a hotel that better meets your expectations in the future.Brendan MoraesManaging Director

4/10 – Schlecht

Erin

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hidden fees of $46 USD were paid for I have no idea what. They said it was for the hotel services but there were literally no services. The bathroom was gross and I felt dirtier after showering. Seriously needs a renovation. Insane that this place is making so much money and looks like what it looks like!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Erin, thank you for sharing your feedback. We're sorry you were dissatisfied with certain aspects of your stay. Your comments regarding the facility and charges are noted. We are committed to continually improving and appreciate guests sharing their experiences.Brendan MoraesManaging Director

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Aaron

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The bed made noises every time i went on it. limited space and the bathroom was smaller than usual
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Aaron, thank you for taking the time to share your feedback. We regret that your experience did not meet your expectations. Your comments about the bed and bathroom space have been noted. Our team continually strives to enhance guest comfort and will certainly look into these aspects. We appreciate your input and hope to have the chance to provide a better experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

2/10 – Ungenügend

Jasna, Springfield

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Jasna, thank you for your feedback. Cleanliness is a priority, and we're disappointed to learn your experience did not reflect our standards. Your comments will be addressed with our team to ensure improvements.Brendan MoraesManaging Director

10/10 – Hervorragend

Olga

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great experience! Helpful staff! Amazing location! Will book again!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

G?a????

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luiz

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Cheryl

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Cheryl, it is unfortunate that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important, and it will be used to make improvements. Thank you for taking the time to rate your stay.Brendan MoraesManaging Director

10/10 – Hervorragend

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

KENNETH

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old old old
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 19. Mai 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Kenneth.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.Brendan MoraesManaging Director

8/10 – Gut

Curtis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good price and location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Wayne

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Disgusting
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Wayne, thank you for sharing your feedback. It's disappointing to hear about your experience. Your comments are essential as they help identify areas for improvement.Brendan MoraesManaging Director

2/10 – Ungenügend

Taniqua

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
one night ,2 guest … room smelled like feet and mold one face cloth in bathroom. Called front desk several times no answer called and selected reservation and got someone they put me on hold to call front desk and they was unable to reach them as well phone just rings … connected me with a manager not at this hotel and the manager called as well no answer manager said she sent a email fax someone will call me in 24 hrs !!!!! Never ever again will I stay here
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Ornella

really like it
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Elson Emilio

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They are going through renovations and posted those updated pics on their website. The room we received wasn’t much bigger than a dorm room, was not at all what we saw, and had about a 10 inch clearance between one corner of the bed (with the metal bed frame sticking out) and a corner of the wall. It’s a high traffic area since it divides the room in two, so we had to walk by it every day and eventually my fiancé hit her shin on the bed frame pretty hard, left a fair bruise on her leg. The hallway smelled moldy, the shower liner didn’t feel secure underfoot, and the mattress definitely needs to be replaced. I sunk all the way to the frame when I first sat on it, not exactly hotel-comfort. We were basically catfished, but our stay was only two nights and we were out and about during the day. The staff were attentive, and they provide steamers on request for your clothes, which was a nice touch. I bet if we had one of the renovated rooms, we’d have been much better off, or at least been given a heads up. This was straight up misrepresentation, and I will be following up with both Expedia and the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

James, Milton

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ceilings falling apart - needs a Reno, especially for the price, but you know what they say - location, location, location!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like it so much...
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024