Außenbereich

Bewertungen von Sheraton Brooklyn New York Hotel

4 out of 5
Sheraton Brooklyn New York Hotel
228 Duffield Street, Brooklyn, NY

Bewertungen

7,4

Gut

384 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
251 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
157 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
107 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
112 von insgesamt 1011 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Front desk was very nice and put us on a higher floor.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

6/10 – Okay

Christian

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Very good location in terms of transport, unfortunately the bath wasnt clean, the remote control was only half functional, despite reporting it 5 times .....
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Susanna, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Das Sheraton Brooklyn wirkt von außen wie eine billige Absteige. Das Zimmer selbst war nicht gründlich gereinigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von DS am 13. Juni 2022
Thank you for the feedback.

2/10 – Ungenügend

Denis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The Hotel is basic, very beige and old fashioned furniture. super small lobby with only 2 desks for check in /check out. No hand shower in the bathroom, only the old american shower head system. It is not amazing but it was ok until i had a very bad experience the last night. At around midnight I left my room for a short walk and when I came back half an hour later I couldn't access my room. I was sent 3 times to my rooms with a new card until someone came with me to find out that the door didn't open. It was between 12:30 and 1:00 in the night. it took some time to contact the chief engineers to finally tell me that they won't be able to open my room until 8am in the morning! At 1:45am he gave me another room for the night, I was sent to this new room without offering me a toothbrush or amenities. Next morning at 8:00 the door wasn't fixed, I went to the front desk they called the engineers again. 8:30 nothing was done! I was waiting in the lobby! I had an important meeting to attend at 8:30 (It was a business trip). 15 min later still nothing! i had to go back constantly to the front desk to get ETA. they obviously didn't care at all that one of the customer couldn't access his room for 9 hours! I missed my meeting! my phone was in my room so I couldn't inform my colleagues. I also had to prepare my luggage as I was supposed to leave at 12:30 for the airport. Very stressful situation and very poorly managed, far from the legendary American Customer Service...

6/10 – Okay

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Small rooms. Not well maintained. Poor lighting.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

William, Lawrenceville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, large clean room, friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Patrice

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Guadalupe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great options to eat and shop right across street next to target. We were pleasantly surprised
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ony

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara, Alexandria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Floyd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The front staff was incredible
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk clerk check you in, hand you your room keys, you are on your own after that. You have to find the ice machine. There is no restaurant, no microwave, no pool, nothing. The baseboard on the beds are old and squeak with the slightest movement. The price is too high for this no accommodation hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

barley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Olivia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marisa

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Glenn, Kensington

Mit der Familie gereist
Wonderful staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anamika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was good and like the fact they had a Chinese restaurant in there. Rooms were TOO small for the price to me. It wouldn’t be a first option but if needed I would stay again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Natasha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My large balcony
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

TATSUO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient area
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was fine. Room was clean and no noise. Staff were courtious and professional. Would stay again if in Brooklyn.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Nicole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The rooms are mediocre at best. However the staff were amazing! Great customer service.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Lee

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The evening I checked in I confirmed that breakfast was included. this was done by the manager who had to switch my room. I reserved a room with two double beds but the hotel assigned me a room with only one. Apparently, the breakfast part of my reservation didn't switch over and the morning staff couldn't confirm this. They said I needed to contact Expedia. An almost impossible task unless you consider taking to a Bot acceptable.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Adil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I only stayed for one night but I had no issues and the facilities were great.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We liked the convenience of transportation on the Subways and Lyft or Uber drivers were plentiful. There is only one ice maker and one microwave on the 2nd floor mostly used be employees but none in any room and while there was an ice maker on the 15th floor, there was no guest access to that floor. Beds could use fitted sheets and a more solid base. Chinese restaurant ion ground floor is fairly good but "American breakfast was meager.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Rick

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel was in an great location of Downtown Brooklyn with easy access to subway, shops and walking distance to Brooklyn Bridge over to Manhattan. Only downside was you could hear all the street noise through the closed windows.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Curtis

Small items of complaint. Draperies unhooked. No pamphlet of hotel features. Ice machine only on 2.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Claudette Hernandez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was nice.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Don

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well placed to public transportation for getting to and from Manhattan.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

APRIL

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would have given this stay 5 stars but the hotel charged my card twice for the amount and the staff said they can't cancel the payment until it gets cancelled automatically. This made me very poor throughout my holiday. I'm still waiting for the pending payment to be cancelled. Other than that, it's a great location, 15 mins subway to Manhattan and very good location in Brooklyn. But because of the double payment problem, I wouldn't stay again.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Edwin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in downtown Brooklyn.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Paul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed for a night for work and it was perfectly fine. Nothing special. No complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kofi

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Judith

Mit der Familie gereist
Good overall
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Joynell

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love that this hotel is so close to the subway and that there’s a wide range of shopping and dining options.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

yuanyuan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very safe and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Alison E

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Great location central in Brooklyn with easy train access, great food options nearby.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Glynell

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved everything about the Sheraton except our room never ‘cooled’. We were not able to change the temp in our room or in the 2nd room we booked for our friends/family.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Denise, BRICK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Trish

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Reasonably priced and convenient location. Updated rooms. Good for our one night stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Jean-Paul

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Shanika, Yonkers

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We always stay at this hotel for long weekends and date nights in the city.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Ony

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Centrally located,quiet atmosphere
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Vanessa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I arrived and had to h e my room changed a total of three times. I will not be staying at another Sheraton going forward this was the worse hotel I’ve stayed in. Not what I expected from a Sheraton/ Marriott brand the website and what I actually received was so far off it was like false advertising. Y’all got me this time it will not happen again.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Cong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super close to subway station
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024